<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
harold | Adatlap | 142856 | 2012. július 14. 08:11 | ||
Tibcsi | Adatlap | 142855 | 2012. július 13. 17:42 | ||
Szia Lapi, Igen, megérkeztem, gyühet a cucc! :) Légyszi próbáld meg valahogy vízállóra csomagolni, mert manapság elég nedves az időjárkálás és a postaláda a szabadban van. Kösz: Tibcsi | |||||
Lapi | Adatlap | 142854 | 2012. július 13. 17:37 | ||
Szia Tibcsi ! ezek szerint megérkeztél már ! akkor indítom az útjára a matricát ! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142853 | 2012. július 12. 13:42 | ||
Oké, de írhatsz mailt is. (kistee kukac gmail.com) | |||||
Neo954 | Adatlap | 142852 | 2012. július 12. 13:04 | ||
Szia Tibcsi! Igen a winglets-es gép van meg nekem is, csak a haribo-s, de matrica nélkül szereztem... Tetszik ez a matrica, facebook-on írok jó! Üdv.:Neo | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142851 | 2012. július 12. 12:15 | ||
Tibcsi | Adatlap | 142850 | 2012. július 12. 12:13 | ||
Esetleg a WL annyit tesz, hogy WingLet? :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142849 | 2012. július 12. 11:56 | ||
Neo, A WL miben külömbözik a \"normál\" 800-atól? Normál 800-asra lenne Sobelair matricám a Revell dobozból... | |||||
Neo954 | Adatlap | 142848 | 2012. július 12. 09:55 | ||
Neo954 | Adatlap | 142847 | 2012. július 7. 14:08 | ||
Sziasztok! Ma beszereztem egy 737-800WL-t 144-es méretarányban. Az lenne a kérdésem, hogy milyen matricák vannak hozzá, amik Magyarországon is beszerezhetők? Fehér vagy világos színű gépet szeretnék majd belőle csinálni. Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv.:Neo | |||||
Fóka | Adatlap | 142846 | 2012. július 2. 23:59 | ||
Nagyon szép lett ez az Il-18-as - nekem minden típus közül is ez a legkedvesebb. Örülök, hogy egyre több gyártó kínálatában jelenik meg. Ahogy látom, ez a makett igen precíz, 1:144-ben nem is láttam még ilyen részletes és pontos kidolgozást. Igaz, nekem csak a Welsh vákuummakettje van meg 1:144-ben régi Balkan meg régi CSA festéssel, ez az Eastern Express viszont olyan forma- és mérethűnek tűnik, mint pl. az A-model 1:72-ese, a részletezettségről nem is beszélve. Fóka | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142845 | 2012. július 2. 21:08 | ||
Most olvastam a levelet is. Rendben, ahogy gondolod. Közben akadt rá még egy jelentkező... Köszönöm a képeket a JAT-ról... Nosztalgikus a gép... De sokat láttam Ferihegyen anno... Mindig reggel jött... Szinte itt van most előttem megint... Ezért jó látni olyan gépeket, amelyekhez kötődik az ember... Na de, hogy ne csak a szavakat gyarapÍtsam... Én is elkövettem egy újabb szovjet csodát... A gép az Eastern Express 1/144-es kiadványa, amit Mosonmagyaróváron sikerült beszereznem néhány társával együtt... | |||||
Fóka | Adatlap | 142844 | 2012. július 2. 19:52 | ||
Szia! Amint ígértem, itt vannak a részletesebb fotók a DC-9-esről. Viszont asszem, most mégsem gyarapítanám tovább a készletet, mert hely sincsen, és meg is pihennék kicsit a Jumbo után... Fóka | |||||
Muzzy | Adatlap | 142843 | 2012. július 2. 14:49 | ||
Fóka! Bejelentkezés után ne az adatlapra, hanem a névre kattints! Ekkor megjelenik az illető címe! :) Muzzy | |||||
Fóka | Adatlap | 142842 | 2012. július 2. 10:07 | ||
...illetve mégsem bírok írni, nem látszik a címed - mindenesetre remélem, én vagyok az első jelentkező :-) Az én címem az adatlapon látható. | |||||
Fóka | Adatlap | 142841 | 2012. július 2. 10:05 | ||
Szia! A DC-9 a Doyusha 1:100-as makettje, a matricát pedig magam csináltam, gyárilag valami fura Hawaii Arilines matricát adtak hozzá, ami rá\'dásul szerintem még a modern festéseket kedvelőknek is használhatatlan, mert az ablaksort vajszínű (!) ablakokkal ábrázolták... Este csinálok róla pár képet, s felrakom. A te DC-9-esed nagyon érdekelne! A kondíciókért levélben jelentkezem! Fóka | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142840 | 2012. július 2. 09:56 | ||
Fóka: Bocsánat, hogy nem a 747-es fogott meg legjobban, bár gyönyörű, nosztalgikus darab, amihez gratulálni szeretnék! De engem mégis inkább az a JAT Dc-9-es csigázott fel... Azt lehetne nagyobb képen is megkukkolni?... Köszönöm előre is... Nekem inkább az volt már a gyerekkorom, Így inkább az áll közel hozzám... Ui.: Egy régi Doyusha Dc-9-esem van nekem is összerakva (1:100), de a szekrényben várja jobb sorsát, vagy a restaurátorok kezeit. Ha valakinek ingerenciája támad hozzá, szivesen elboltolom vmi másra... Ja, és a régi NDK-s Tu-134-esem is itt van még, mivel eddig nem jelentkezett érte a \"gazdája\", pedig összekészÍtettem neki... Nekem elfér itthon is... :-) Üdv. D. | |||||
Fóka | Adatlap | 142839 | 2012. július 1. 22:43 | ||
Átlátszó matricaív kell hozzá tintasugaras nyomtatóhoz. Én Barackdr kollégától szoktam beszerezni itt a Makettinfón, de neki éppen elfogyott. A Hannants kínálatában viszont úgy látom, éppen van: www.hannants.co.uk/product/EC122 Ez 3 ív egy csomagban, úgyhogy sokáig elég. Ami a festést illeti, Kuwait Airways felirataim vannak is megszerkesztve, az öthajtóműves Tridenthez csináltam, ld. 4195. De persze bármi mást is el lehet készíteni. Fóka | |||||
Cébés | Adatlap | 142838 | 2012. július 1. 22:23 | ||
De igen,mindenképp! Csak én sajna nem tudom mit kell hozzá beszerezni.Ha megmondod mit és hol akkor már intézem is! Egyenlőre még a festés is kérdéses...A340-300-ról van szó. Emirates ill Kuwait Airways között vacilálok. | |||||
Fóka | Adatlap | 142837 | 2012. július 1. 22:16 | ||
Apropó, a matricagyártás nem aktuális még? A Jumbóra is olyan szépet sikerült gyártanom. Bármit megszerkesztek, csak nyersanyag kell, mert ez volt az utolsó ívem. | |||||
Fóka | Adatlap | 142836 | 2012. július 1. 22:13 | ||
Ó, igen, annak idején én is mennyire örültem neki - emlékszem, a Bolyai makettversenyen vettem át tőled, még a Stefánia Galéria előtt :-) Viszont közben rámjött a profiltisztítás, és kizárólagosan az 1979. előtt repült típusokra álltam rá, így a 330-as pár NDK maketté lényegült át - aztán úgy látszik, hazatalált :-) | |||||
Cébés | Adatlap | 142835 | 2012. július 1. 22:08 | ||
Cébés | Adatlap | 142834 | 2012. július 1. 22:03 | ||
:) Mosolyognom kell a kalandos történetek miatt! Anno vásároltál tőlem egy 1/100-as Airbus A330-ast.Nem fogod elhinni,de újra itt díszeleg a polcomon! :) | |||||
Fóka | Adatlap | 142833 | 2012. július 1. 21:57 | ||
Szia Cébés! Nahát, a maketteknek is néha milyen kalandos történetük van... Van ezeknek a régi példányoknak a felújításában valami egészen különleges élmény: az egykori készítők és tulajdonosok munkájának, szeretetének rezgései valahogy bennük vannak, nagyobb felelősség is egy ilyenen dolgozni, mint egy dobozból frissen kibontott készleten, aminek még nincs saját történelme. Az bizonyos, hogy ez a Jumbo itt díszhelyre került, és a családnak is tetszik! Fóka | |||||
Cébés | Adatlap | 142832 | 2012. július 1. 21:48 | ||
Szia Fóka! Gratulálok a géphez! Örülök hogy végül jó kezekbe került az egykori Jumbóm! Mikor én megkaptam,olyan moslék állapotban volt hogy az életkedvem is elment tőle.Pedig az esküvőm előtti éjszakán utaztam el érte vidékre csak hogy végre enyém legyen.Örülök h nálad új fényben ragyog! Nagyon klassz lett! üdv Cébés | |||||
Fóka | Adatlap | 142831 | 2012. július 1. 20:55 | ||
Itt pedig egy csoportképen látható a 747-es az eddigi legnagyobb makettem, az 1:100-as Tristar és egy szintén Doyusha gyártmányú 1:100-as DC-9 társasagaban. Ami a Jumbo festését illeti, örülök, hogy az Air France pár évig még erre a szép régi klasszikus mintára festette a 747-eseit, és csak a hetvenes évek közepén hatalmasodott el az őrület: a fantáziátlan, fehérre pingált törzsű festésminta... Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 142830 | 2012. július 1. 20:43 | ||
Sok mindent gondoltam volna, csak azt nem, hogy ma még el is készülök. De akkora ihletet kaptam, hogy csak csináltam, csináltam - s egyszercsak kész lett :-) Most pedig jólesően gondolok vissza az építésre. Lapi, mégegyszer kösz a makettet! Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 142829 | 2012. július 1. 11:38 | ||
Sziasztok! A legjobb dolog, ami 1 makettezővel történhet, az az 1:100-as Jumbo építése. Folyamatos eufória. Már készen vagyok a nagyjával, apró finomítások és a matricák vannak hátra. Fóka | |||||
sajti | Adatlap | 142828 | 2012. június 30. 13:45 | ||
Elnézést, egy kis kiegészítés az előbbi utasgéphez: NDK gyártmány 1/100 méretarány | |||||
sajti | Adatlap | 142827 | 2012. június 30. 13:37 | ||
Chrisi | Adatlap | 142826 | 2012. június 26. 20:49 | ||
Szia, Sajnos nem vagyok az a nagy versenyre járó, de ha esedékes mostanában valami esemény, akkor szívesen elviszem. Üdv! | |||||
p-51 | Adatlap | 142825 | 2012. június 26. 20:48 | ||
Persze hiába kínálom, mindenki penemet, meg erfranszt, meg káelemet épít... (meg én is penemet...) | |||||
p-51 | Adatlap | 142824 | 2012. június 26. 20:47 | ||
vlevi | Adatlap | 142823 | 2012. június 25. 23:10 | ||
Mentsd le BMP helyett PNG formátumban. Az is veszteségmentes (nem úgy, mint a JPG), de tömörített. Pont az ilyen nagy egybefüggő egyforma területekhez, mint a fehé háttér, az egyszínű szövegek nagyon jó a PNG. | |||||
Lapi | Adatlap | 142822 | 2012. június 25. 21:19 | ||
Sziasztok ! elérhetőségem : picinypg@freemail.hu tel: 063-7472945 kérlek, ha hívtok, csak de. 10:00 után ! | |||||
bobi77 | Adatlap | 142821 | 2012. június 25. 20:50 | ||
Helló Lapi! Engem az IL-4 érdekelne! Kérnék egy elérhetőséget és privátban megbeszélhetjük. | |||||
pecso | Adatlap | 142820 | 2012. június 25. 15:52 | ||
Tibcsi | Adatlap | 142819 | 2012. június 25. 12:55 | ||
Lapi, Kösz, szuper.:) Hamarosan írok levelet és megbeszéljük a részleteket! Tibcsi | |||||
Lapi | Adatlap | 142818 | 2012. június 24. 11:56 | ||
Lapi | Adatlap | 142817 | 2012. június 24. 00:24 | ||
Fóka | Adatlap | 142816 | 2012. június 22. 22:15 | ||
Szia Lapi! Kösz :-) Egyelőre most a meglévőket rakom össze, már alig várom a jövő hétvégét, amikor elkezdem a 747-est. A matricákat már kinyomtattam, és az is megvan, hogy hová teszem. Díszhelyet kapott :-) Fóka | |||||
Lapi | Adatlap | 142815 | 2012. június 22. 21:24 | ||
Szia Fóka ! A sztorid szenzációs ! A makett csodaszép ! vár itt még néhány dobozos NDK makett, ha érdekel... illetve adok még Tridentet, hogy meglegyen a Malév-os is ! | |||||
Fóka | Adatlap | 142814 | 2012. június 22. 18:41 | ||
Sziasztok! Rendkívül érdekes repülőgép makettjével készültem el, a Trident 4-es verziójával (Trident Four). A Hawker Siddeley a hetvenes évek elején merész újításra szánta el magát: a jól bevált Trident Three oldalsó hajtóműveit megkettőzte, így előállította a világ egyetlen ötsugárhajtóműves utasszállító repülőgépét! Ami mellesleg a hatalmas tolóerőnek köszönhetően szokatlanul gyors és jól manőverezhető volt. A fejlesztés azonban szerencsétlen módon egybeesett az emlékezetes 1973-as olajár-robbanással, és a Trident Four öt hajtóművének extrém fogyasztása miatt sorra visszaléptek a reménybeli vevők, még a British Airways is elállt a vásárlástól. Egyedül Kuvait légitársasága vett át két példányt, hiszen nekik az üzemanyagár másodlagos kérdés volt, a sivatagi repülőtereken viszont jól jött a repülőgép hatalmas erőtartaléka (már alapgázon fel tudott szállni!). Sajnálatos módon Kuvait irak általi lerohanásakor mindkét Trident Four odaveszett. A makett képein jól látszik az öt hajtómű, és a megnövekedett súly miatt megduplázott tengelyű főfutók. - - - - - F O N T O S ! - - - - - A fenti történet természetesen nem igaz :-) De akár meg is történhetett volna, nem? Nekem mindenesetre nagy élmény volt ebben a kánikulában kicsit elereszteni a fantáziámat és a sok unlmasan életszerű makett után elkészíteni ezt a fantázia-példányt :-) A Kuwait Airways egyébként valóban repülte a Tridenteket, amiket Irak valóban elpuszttított, de azokon csak 3 hajtómű volt. (Lapi! Mint látod, ez még nem a Malév Trident, fenti projekt váratlan ötlet volt -talán tényleg megártott a meleg-, folyt. köv.) Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 142813 | 2012. június 22. 11:29 | ||
papjrran = papírra | |||||
Fóka | Adatlap | 142812 | 2012. június 22. 11:28 | ||
Szia! Persze, megoldható. Amire szükség van, az az üres matricaív tintasugaras nyomtatóhoz, én éppen most használtam fel az utolsót - tudsz szerezni? Az én forrásom éppen szünetel. A továbbiakat egyeztessük, én hétvégeken mostanában ráérek. Először sima papjrran ki szoktam nyomtatni a dolgokat, odapróbálom, pontosítom, és ezt addig ismételem, amíg tökéletes nem lesz. Aztán jöhet a nyomtatás, utána pedig még lakkozni kell. Erre én a Revell 1-es lakkját használom, de léteznek profibb megoldások is. Üdv, Fóka | |||||
Cébés | Adatlap | 142811 | 2012. június 22. 04:01 | ||
Szia Fóka! Tudnál nekem segíten matrica legyártásával kapcsolatban? A te gyakorlatod jól hangzik,de én még sosem csináltam. 1/50 méretarányban kellene készítenem egy A340-re. Ha több lapból áll össze az se baj. Cébés | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142810 | 2012. június 21. 04:27 | ||
Lapi, az szuper lenne, előre is kösz! :) Fóka, Megjött a cucc, neked is köszönöm! :) Tibcsi | |||||
Lapi | Adatlap | 142809 | 2012. június 20. 23:22 | ||
Szia Tibcsi ! asszem, nekem megvannak a régi Heller Jumbo matricái ! megnézem Neked a hétvégére ! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142808 | 2012. június 20. 14:06 | ||
Fóka | Adatlap | 142807 | 2012. június 20. 13:20 | ||
OK, akkor este otthonról elküldöm, itt bent a proxy letiltotta a Toldacuccot-ot, mert aszondja: Access Denied (content_filter_denied) Your request was denied because of its content categorization: \"Peer-to-Peer File Sharing;Bandwidth\" Fóka |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Bocsi nem kötekedés, de nincs 757-es az austriannal az A321-es.
Üdv.