<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Neo954 | Adatlap | 142906 | 2012. augusztus 7. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 142905 | 2012. augusztus 7. 18:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tök jól mutat az elfordított orrfutó! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142904 | 2012. augusztus 7. 18:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
No még egy kép, itt talán jobban látszik a hajtómű, mert már kifestettem a karimáját. :) Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142903 | 2012. augusztus 7. 16:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kuolema | Adatlap | 142902 | 2012. augusztus 7. 15:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 142901 | 2012. augusztus 7. 15:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 142900 | 2012. augusztus 7. 15:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az orrfutót nem a pedálokkal kormányozzák, hanem ezzel az izével, ami a képen látható. :) Bővebben itt: fekszarny.blog.hu/2011/10/30/foldhoz_ragadtan | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kuolema | Adatlap | 142899 | 2012. augusztus 7. 15:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Ha belegondolsz, logikus, hiszen ha nagy oldalszélben teszik le a gépet és oldalra csúsztatják, akkor jelentősen ki van térítve az oldalkormány, mikor a legvégén egyenesbe hozzák. Ha az orrfutó követné az oldalkormány mozgását, akkor földet éréskor oldalról kapná el a betont és már csukódna is a törzs alá, vagy minimum eldarálná a gumikat.www.youtube.com/watch Ezen a videón azt lehet megfigyelni, hogy az orrfutó leszálláskor végig egy irányba, egyenesen előre áll, és csak akkor eresztik rá a gépet, mikor már sikerült beállni a pálya irányába. Azt esetleg tudja valaki, hogy mi dönti el, hogy a pedálok mikor és hogy működtessék az orrfutót, az oldalkormányt, esetleg a kettőt egyszerre? Üdv.: Kuolema | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142898 | 2012. augusztus 7. 14:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tibcsi! Köszönöm! Hála a tervezőknek nem kell szétvágnom a svancot! :) Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 142897 | 2012. augusztus 7. 14:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, A belinkelt videón úgy látom, hogy az orrfutó kormányzás független az oldalkormánytól. www.youtube.com/watch Üdv: Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142896 | 2012. augusztus 7. 13:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Urak! Egy kis információra lenne szükségem! Olyan kérdésem lenne, hogy ha a gurulóúton közlekedik egy 737-800-as és elfordul akkor csak a orrfutó fordul el, vagy az oldalkormány is? A válaszokat előre is köszönöm! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 142895 | 2012. augusztus 4. 08:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Keresem a következő 1/144-es repülőmaketteket megvételre,cserére: Zvezda Tu-160,ICM Tu-144,A-model:Be-12,HU-16,C123,C-130,Revell An-124 Akinek lenne eladó jelezze,csere esetén nemrég felrakott cuccokból tudtok válogatni! petroviczszabolcs77@gmail.com Szabi77 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 142894 | 2012. augusztus 4. 00:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 142893 | 2012. augusztus 4. 00:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Tibcsi! Hát ez akkor nem jött össze... Kár, pedig már gondoltam rá, hogy az amúgy is megrekedt Air Force One projektemet rövidre zárom. Üdv:Ronin | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 142892 | 2012. augusztus 3. 17:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Soha többet nem megyek cirkuszba! Még a közelébe se! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 142891 | 2012. augusztus 3. 14:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tettem 1 kis kitérőt az utasgépek birodalmából. Az eredmény az adatlapomon látszik (utolsó 2 fénykép), részletek a Figurák fórumon :-) Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 142890 | 2012. augusztus 3. 07:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Naakkor, az ígéret szép szó... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 142889 | 2012. augusztus 3. 00:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Valószínűleg igen, de ha nem felejtem el, holnap lefényképezem, mekkora ehhez képest egy 144-es svanc. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 142888 | 2012. augusztus 2. 23:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Vajon ez a matrica látványosan nagy lenne egy 1:144-es gépre? Üdv: Ronin | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 142887 | 2012. augusztus 2. 22:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142886 | 2012. július 28. 21:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, ez az a brazil cég. Ha egy webshopban láttad, akkor ott. aeagyébként nincs jobb ötletem, mert a polcokról általában elfogyott már, és a gyűjtők nem szÍvesen adják el gondolom. Tehát bárhol, ahol webshopban még maradt a polcon... :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142885 | 2012. július 27. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Találtam 144-es NASCA Q400-ast, nem tudom, gondolom láttad már ezt vajon hol lehet beszerezni? www.martinsammodels.com/webpage/pages/Models/Reviews/Reveiws/Nazca/Dash-8/Q400/Q400.htm Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142884 | 2012. július 27. 21:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszönöm az információt! Remélem mihamarább kiadja valamelyik gyártó. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142883 | 2012. július 27. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Neo! A Q400, a többi ismert tÍpussal ellentétben nehéz dió. Éppen a minap tárgyalták ki a britmodeller fórumán, hogy eddig egy brazil cég gyártotta csupán, azok is vákumos/műgyantás formában, de mivel leálltak a gyártással már, jelen pillanatban szinte lehetetlen hozzájutni. Amint megtudok valami frisset az ügyben, majd jelzem... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142882 | 2012. július 26. 17:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nekem van egy fölös, ha kell írj egy címet a mélemre! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 142881 | 2012. július 26. 12:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! A 900-hoz kicsit toldani kell a törzset. A többi ua. mint a 800. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
barackdr | Adatlap | 142880 | 2012. július 25. 22:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Kollégák! Mivel látom hogy többen is építetek 737NG gépet winglettel, ezért ismét felvetném korábbi kérésemet. Továbbra is keresnék egy hiányosan kapott repülőhöz 1 pár Revell Boeing 737-800 makett egyenes szárnyvéget. Aki esetleg megválna a megmaradt daraboktól az kérem jelezze itt vagy a barackdr.reklam@gmail.com címen. Természetesen nem ingyen kérem hanem fel tudok ajánlani érte némi jó magyar forintot. Üdv: barackdr | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142879 | 2012. július 25. 22:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atakacs | Adatlap | 142878 | 2012. július 25. 22:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142877 | 2012. július 25. 11:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szeretnék tőletek segítséget kérni! Nekem nagyon tetszik a Dash8/q400-as gép, és azt szeretném kérdezni, hogy gyárt-e valamelyik gyártó ilyen makettet 144-ben vagy 72-ben? Illetve, hogy honnan tudnék én ilyen makettet beszerezni? Válaszokat előre is köszönöm! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142876 | 2012. július 23. 14:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tjoe! Szép lett a madár! :) A 900-as mennyiben különbözik a 800-astól? A 700-ast Schwechat-on lőttem. :) Közben én is haladtam egy kicsit a szárnyvéget kijavítottam, a hajtóművet is feljavítottam magamhoz mérten. :) Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 142875 | 2012. július 23. 14:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142874 | 2012. július 22. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atakacs | Adatlap | 142873 | 2012. július 22. 20:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt hiszem nekem van valahol a makettes cuccok mélyén! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 142872 | 2012. július 22. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm az elismerő szavakat :-) Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 142871 | 2012. július 22. 15:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nemcsak a polcra értettem, amit írtam, hanem a \"tartalmára\" is. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142870 | 2012. július 22. 13:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Fóka! Gratula a polchoz! Nagyon jól mutatnak a gépek így együtt! :) Szeretném megérdeklődni, hogy nincs-e valakinek a kék HARIBO-s 737-esből maradék TUIFly.com os matricája, illetve emblémája a függőleges vezérsíkra. Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 142869 | 2012. július 21. 22:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A mindenit, újabban minden spec. karakter elé odarak a rendszer egy backslash-t. Szóval a hívószó helyesen: Üveg polc / TV állvány / könyvespolc | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 142868 | 2012. július 21. 22:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is nagyon megörültem, amikor megpillantottam. Ráadásul az eladó összesen 4 ilyen polcot árult, csak különböző magasságúakat: 2, 3, 4 és ötszinteset. Én az utóbbira csaptam rá, a 3 kisebb még fent van a Vaterán \"Üveg polc / TV állvány / könyvespolc\" néven kereshetők. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 142867 | 2012. július 21. 22:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nahát, erről nem is tudtam... Kösz az infót! Az árak - hát igen :-/ Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 142866 | 2012. július 21. 19:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Létezik SM.75 makett, a Broplan-nak köszönhetően: www.modellistika.it/Articoli/SM75/SM75.html Sőt, van olyan átépítő készlet (műgyantából), amivel az Italeri makettjét lehet átvarázsolni. www.aviationmegastore.com/savoia-marchetti-sm75pd-italeri--reissue-ikw7212-italian-kits-ikw7212-model-conversion/product/ Az áraikról viszont inkább ne beszéljünk... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 142865 | 2012. július 21. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyönyörű ez a polc ! ;-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 142864 | 2012. július 21. 18:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 142863 | 2012. július 21. 18:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok megint! Volt az elmúlt napokban egy kísérletem. Felfedeztem, hogy az Italeri pár éve kiadta a Savoia-Marchetti SM.82-t (olasz nevén Canguro v. Marsupiale). Elsőre úgy gondoltam, hogy ebből elő lehet állítani az SM.75-öst, ami a Malert méltatlanul elfeledett, bár annak idején a megbízhatatlansága miatt nem túl közkedvelt típusa volt. A Malert a harmincas évek végén öt SM.75-öst is üzemeltetett, és amennyire tudom, az Ala Littoria olasz légitársaság mellett az egyetlen külföldi közforgalmi légitársaságként. A repülőgépek szép sárga festést kaptak (ld. az első képet), de 1940-ben nem kerülhették el a sorsukat: besorozták őket is a légierőhöz. Mindenesetre - mivel az SM.75-öt még nem adták ki makettben - örömmel estem neki az SM82-nek. Sajnos azonban rá kellett jöjjek, hogy bár a két repülőgép méretei szinte azonosak, az átalakítás mégsem lett volna egyszerű. Nemcsak a függőleges vezérsíkot kellett volna átszabni, a rakodótér ablakait pedig megszüntetni és újra kialakítani, a hajtómű-burkolatok sem egyeznek, és rá\'dásul a törzs alját is teljesen át kellett volna szabni. Ezért (mint a második képen látszik) megmaradtam az SM.82 egyébként színpompás olasz kamuflázsa mellett, és kakukktojásként katonai szállító repülőgépként került az utasszállítók közé. De az ötletet mindenesetre felvetem, hátha valaki belevágna ebbe az átalakításba. Összefoglalásképp tehát az átalakítás főbb pontjai ezek lennének: - függőleges vezérsík átszabása - motorburkolatok cseréje - az oldalsó ablakok megszüntetése és az SM.75 ablakainak kialakítása - a törzs aljának átszabása (a szárny centroplán síkjába emelése) Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 142862 | 2012. július 21. 17:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Meg szeretném osztani egy új beszerzés feletti örömömet. Ezúttal nem makettről van szó, hanem 1 polcról - a Vaterán szereztem. Ezzel végre egy helyre került a négy legnagyobb makettem, az 1:100-as Jumbo és Tristar, valamint az 1:72-es Il-18 és An-8. Így együtt sokkal jobban néznek ki, mint amikor szanaszét voltak rakosgatva a polcokon, a kisasztalon, a Titanic vitrin tetejéről nem is beszélve. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142861 | 2012. július 20. 16:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142860 | 2012. július 17. 09:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tegnap Schwechat-on jártam. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bobafett | Adatlap | 142859 | 2012. július 16. 09:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142858 | 2012. július 15. 16:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 142857 | 2012. július 15. 12:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Igazad van, a járatszáma volt 757. ;) Üdv.:Neo |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Szia Tibcsi!
Ez a kép adta az ihletet. :)
Üdv.:Neo