<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Csabi | Adatlap | 144711 | 2005. június 7. 10:33 | ||
Ákos | Adatlap | 144710 | 2005. június 7. 09:55 | ||
Csabi! Nincs véletlenül erről még több fotód? Lehet, hogy megcsinálom makettben... | |||||
Csabi | Adatlap | 144709 | 2005. június 3. 08:51 | ||
Klassz dolog egy nagy gödör a leszállópálya elején. | |||||
Pilota | Adatlap | 144708 | 2005. június 3. 08:01 | ||
Sziasztok! A lezuhant Gripenről tud valaki valami infót? (Nem azt amit a Tv-ben bemondanak, mert annak se füle se farka:) Pilota | |||||
Petya | Adatlap | 144707 | 2005. május 11. 23:38 | ||
Lezuhant ma délután Kecskeméten gyakorlórepülés közben egy MiG-29-es, a pilóta Szabó "Topi" Zoltán sikeresen kataputált. Hajtómű leállás miatt zuhant le. | |||||
Lichtenstein | Adatlap | 144706 | 2005. április 8. 19:27 | ||
Néha vicc ez a sajtÓ! | |||||
Bombraider | Adatlap | 144705 | 2005. április 8. 17:52 | ||
Hát igen, sajnos a média mindenből sztorit akar csinálni, hogy érdekelje az embereket...:( Rocketeer, így már tisztábban látok, köszi:) üdv:bomb | |||||
rocketeer | Adatlap | 144704 | 2005. április 8. 17:46 | ||
Olvasva a kommentárokat, egy kis kiigazítást fűznék ezekhez. Én pécsi vagyok és biztos forrásból tudom, hogy a pilóta elmondta, hogy leesett a hajtómű teljesítmény. Csak az ő lélekjelenlétén és tudásán múlott, hogy az utolsó pillanatokban kivezette a gépet a korház területéről és az ovoda mellől - ahol épp a kicsik játszottak az udvaron - és az utcára tette le. Nem kellene bedőlni a mai szenzáció, csak a negatívumokat, a minden mögött összeesküvést sejtő, a lejáratást célzó elbulvárosodó médiának. Ami úgy mellesleg végtelenül undorító. A baleset utáni legelső híradásokban az első mondatok között szerepelt, hogy már két gépet összetört. Ez aztán hír! Remek! És akkor mi van!? Az már nem is lehet, hogy ő nem volt hibás és esetleg jól oldotta meg a helyzeteket, mint ahogy ezt is? Senki sem gondolhatja komolyan, hogy ha annyira tehetségtelen lenne, akkor alkalmaznák, ráadásul a mentőknél. Egyébként több ezer felszállása volt már a típussal a hadseregben katonai pilótaként. Vonjatok köbgyököt a témához teljesen laikus és primitív újságírók és riporterek közlendőiből és nézzétek a dolgot emberi szemmel az ember felé. A pilótának mindenképp elismerés jár! | |||||
rocketeer | Adatlap | 144703 | 2005. április 8. 17:45 | ||
Olvasva a kommentárokat, egy kis kiigazítást fűznék ezekhez. Én pécsi vagyok és biztos forrásból tudom, hogy a pilóta elmondta, hogy leesett a hajtómű teljesítmény. Csak az ő lélekjelenlétén és tudásán múlott, hogy az utolsó pillanatokban kivezette a gépet a korház területéről és az ovoda mellől - ahol épp a kicsik játszottak az udvaron - és az utcára tette le. Nem kellene bedőlni a mai szenzáció, csak a negatívumokat, a minden mögött összeesküvést sejtő, a lejáratást célzó elbulvárosodó médiának. Ami úgy mellesleg végtelenül undorító. A baleset utáni legelső híradásokban az első mondatok között szerepelt, hogy már két gépet összetört. Ez aztán hír! Remek! És akkor mi van!? Az már nem is lehet, hogy ő nem volt hibás és esetleg jól oldotta meg a helyzeteket, mint ahogy ezt is? Senki sem gondolhatja komolyan, hogy ha annyira tehetségtelen lenne, akkor alkalmaznák, ráadásul a mentőknél. Egyébként több ezer felszállása volt már a típussal a hadseregben katonai pilótaként. Vonjatok köbgyököt a témához teljesen laikus és primitív újságírók és riporterek közlendőiből és nézzétek a dolgot emberi szemmel az ember felé. A pilótának mindenképp elismerés jár! | |||||
Bombraider | Adatlap | 144702 | 2005. április 7. 20:37 | ||
Hát igen nem mindegy hogy melyik TV csatorna mondja a híreket...Ha hármat nézel, három fajta változat:( | |||||
Mekett | Adatlap | 144701 | 2005. április 7. 20:33 | ||
Én azt hallottam, hgy ez a harmadik balesete volt, és hogy most a felszállás után leesett a teljesítmény. | |||||
Bombraider | Adatlap | 144700 | 2005. április 7. 20:04 | ||
TVben azt mondták, hogy már annak a pilótának volt balesete, csak akkor úgy állapították meg, hogy a hajtómű romlott el. üdv:bomb | |||||
Petya | Adatlap | 144699 | 2005. április 7. 19:51 | ||
Mekett! Szerintem még jópár darab csirkecomb repül Mo-n. Nem olyan rossz gépek azok, a pécsi baleset is tudtommal pilótahiba miatt következett be. | |||||
Mekett | Adatlap | 144698 | 2005. április 3. 17:07 | ||
A pécsi Mi-2 balesete kapcsán jutott eszembe: hány Mi-2 üzemel még az országban és kiknél? Tudtommal a honvédség is évek óta kiselejtezte már őket. | |||||
rocketeer | Adatlap | 144697 | 2005. április 3. 16:57 | ||
Sziasztok! Egy régmúlt történt repülőbalesetet szeretnék feldolgozni. Ezért keresek minden olyan személyt, akinek akár a legcsekélyebb információja is van a történtekről, a tragédiában résztvett személyekről vagy a repülőgépről, vagy bármiről az esettel kapcsolatban. Szintén keresek fotókat a gépről még ép állapotában és terméyzetesen a balesetnél készülteket is. Ime az eset. : "1971. augusztus 12-én Körvélyespuszta közelében lezuhant az Országos Mentőszolgálat HA-LDD lajstromjelű L200 Morava típusú repülőgépe. A balesetben életét vesztette a gép pilótája, a 46 éves Tóth György, - aki akkoriban a légimentők főpilótája volt -, és a szállított beteg a 62 éves Kalivoda Józsefné. A 26 éves Berkó István mentőápolót súlyos sérüléssel szállították kórházba." Előre is köszönöm mindazok fáradozását, akik időt szakítanak arra, hogy akár a legcsekélyebb információt is megosszák velem. Kérlek hogy az információkat az e-mailemre küldjétek. Köszönettel | |||||
kocka | Adatlap | 144696 | 2005. április 3. 10:20 | ||
kocka | Adatlap | 144695 | 2005. április 3. 10:18 | ||
Lichtenstein | Adatlap | 144694 | 2005. március 23. 19:31 | ||
Természetesen NEM! | |||||
Mekett | Adatlap | 144693 | 2005. március 21. 20:23 | ||
A gyár állta a költségeket? (Mért érzem úgy, hogy hülyeséget kérdeztem?) | |||||
Lichtenstein | Adatlap | 144692 | 2005. március 21. 17:35 | ||
Tavaly történt hogy egy francia discus típusú vitorlázó repülőnek szétnyílt a kilépője mert nem volt a felület a FŐTARTÓHOZ rendesen odaragasztva a pilóta meghalt a gépeket 4 hónapra azonnal letiltották!!! és kivisgálásra kellett vinni az összeset mi is vittünk egyet 4 helyen találtak ragsztatlan helyet ki kellett vinnünk csehországba! | |||||
kocka | Adatlap | 144691 | 2005. február 27. 15:58 | ||
Na jóvan ezt se tom elküldeni. hát akkor egy hét mulva adios | |||||
kocka | Adatlap | 144690 | 2005. február 27. 15:50 | ||
Hellóka! Itt van még pár kép mert sajnos 1 hétig nem lesz internet. | |||||
von Richthofen | Adatlap | 144689 | 2005. február 27. 10:21 | ||
HI !! Én hallottam vmit erőől a sztoriról. Az egyik haverom apja vadászrepülő volt itt Kecskeméten és most egy bolgár cégnél fog dolgozni mint pilota! A haverom azt mondta hogy állitólag a csűrő fagyott el a glikolozás hiányában és ezért zuhanhatott le. Ennyit tudok. Üdv: Richthofen báró | |||||
kocka | Adatlap | 144688 | 2005. február 26. 19:34 | ||
a többit az oldalra küldöm | |||||
kocka | Adatlap | 144687 | 2005. február 26. 19:31 | ||
| |||||
kocka | Adatlap | 144686 | 2005. február 26. 18:22 | ||
Szívesen holnapra vagy esetleg még mára felküldöm ide. Szerencsém volt mert még az elsők között sikerült elvinni egy két darabot(kis piciket ) | |||||
Bombraider | Adatlap | 144685 | 2005. február 26. 18:20 | ||
Köszi kocka! | |||||
lucky | Adatlap | 144684 | 2005. február 26. 18:18 | ||
Mekett! Legutóbb vmelyik ujságban olvastam,hogy egy Mi-2 azért zuhant le mert eltörött a motor tengelye. Most pedig egy kis OFF Mondjuk én ey M44 mozdony motort láttam, aminek hajtókar szakadása volt az se volt egy épületes látvány(Jó nagy luk a karteren, a hajtókar csapágyalaktalanná deformálódva; a mozdony meg alaktrésznek) | |||||
kocka | Adatlap | 144683 | 2005. február 26. 18:08 | ||
oké!holnapra beszkennelem | |||||
Bombraider | Adatlap | 144682 | 2005. február 26. 18:05 | ||
kocka! Engem érdekelne! üdv:bomb | |||||
kocka | Adatlap | 144681 | 2005. február 26. 18:05 | ||
Ha valakit esetleg érdekel tudok képeket küldeni a balatoni repcsi kiemeléséről. | |||||
Mekett | Adatlap | 144680 | 2004. május 7. 23:45 | ||
Ez nem egészen repülőgép-szerencsélenség, de szerencsétlenség...
http://index.hu/politika/bulvar/0506firework/ Ezt az Uragant és a Szmercset alkalmazták valaha háborúban? Ha igen, milyen eredményességgel? Kíváncsi lennék, mennyire hatékonyak ezek a fegyverek. A hírben is említett Csecsenföld kivételével persze... | |||||
Mekett | Adatlap | 144679 | 2004. április 24. 14:32 | ||
Mindenesetre hasonló tévedések néha nagyobb eltéréseket okoznk a valóságtól... :( | |||||
Fodi | Adatlap | 144678 | 2004. április 24. 14:27 | ||
Hmmm... Lehet, hogy ez történt. | |||||
gluer | Adatlap | 144677 | 2004. április 24. 12:23 | ||
5/17 -hez
ez szerintem "retractor" volt eredetileg, csak az ujságíró csinált belőle reactort | |||||
Miggyuri | Adatlap | 144676 | 2004. március 6. 14:42 | ||
Összeütköztek, majd a sziklákhoz kenődtek. Valahol Anatólia felett. Áll. ez nem az első ilyen volt abban a körzetben.
Korábban F-16-ról is volt szó. Nincs több infóm. Miggyuri | |||||
Mekett | Adatlap | 144675 | 2004. március 6. 11:38 | ||
???
Ez a pár nappal ezelőtti baleset után, amikor két F-4-es koccant? Akkor 4 török veszett oda... Mit csinálnak ezek? | |||||
GG | Adatlap | 144674 | 2004. március 6. 11:06 | ||
Sziasztok!
A lezuhant állapotban ábrázolt kép érdekelne, sértetlenről már vannak képeim. Előre is köszi! Üdv: GG | |||||
Miggyuri | Adatlap | 144673 | 2004. március 6. 07:29 | ||
A napokban volt repülős találkozó Törökországban. Két F-4 találkozott. Mindkét gép személyzete áldozatul esett.
Miggyuri | |||||
Mekett | Adatlap | 144672 | 2004. március 6. 00:08 | ||
Mármint még életében, vagy lezuhant állapotában?
| |||||
GG | Adatlap | 144671 | 2004. március 5. 13:58 | ||
Sziasztok!
Nem tud véletlen valaki egy webcímet, ahol képek találhatóak a novemberben lezuhant jak-52-ről? Köszönöm és üdv: GG | |||||
Mekett | Adatlap | 144670 | 2004. március 2. 20:56 | ||
Nem szerencsétlenség, csak a C-5-höz kapcsolódik, hogy kezdik kivonni őket az USAF-tól. Néhányat már áttelepítenek Davis Montainre. Egyáltalán mennyi épült ezekből a szörnyekből? És van utánpótlásuk? Vagy legalább tervezik?
| |||||
Mekett | Adatlap | 144669 | 2004. január 8. 21:30 | ||
Ez érdekesen is végződhetett volna.
Egyáltalán zuhant le valaha C-5-ös? Én még soha nem hallottam olyan esetről. Más sem? | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 144668 | 2004. január 8. 21:02 | ||
Fodicsabi | Adatlap | 144667 | 2004. január 8. 20:59 | ||
Na ja! Persze a szemtanúk eddig mindig rosszul látták, hogy egy rakéta közeledett a géphez... Azt meg csak képzelték, hogy el is találta.
| |||||
Mekett | Adatlap | 144666 | 2004. január 8. 20:42 | ||
Sziasztok!
Irakban lelőttek opsz lezuhant egy amerikai Blackhawk (Blackhawk down). Azért furcsa, hogy a félszigeten alig zuhannak le amerikai helikopterek ellenséges tevékenység következtében... Ennél még a 30 éves Mi-8-asok is jobb baleseti statisztikát produkálnak. Ennyire nagy úr presztizs? | |||||
Mekett | Adatlap | 144665 | 2004. január 5. 17:41 | ||
Csabi!
Valószínűleg az utolsó megállapításod a helyén való :) Tudtommal csak az NB-36-oson és talán néhány orosz gépen volt atomreaktor (meg a Ruszlanokon, amikor szállították :) Mindenesetre atommeghajtású 737-esről még nem hallottam. Valószínűleg egy szakbarbár fordító valahogy reaktív hajtóművet akart kreálni, de ez lett belőle... De ez még a jobbik eset, ezt legalább nem adták ki repülési szakkönyvnek (mert olyat is láttunk már...) Mekett | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 144664 | 2004. január 5. 17:16 | ||
A nemrég lezuhant egyiptomi gépről találtam a következő cikket. Lehet, hogy én vagyok műveletlen, de nem igazán értem a következő szöveget:
"A társaság egyik vezetője a szombati tragédia után elismerte, hogy a szerencsétlenül járt gépen 2003 márciusában ki kellett cserélni az egyik REAKTORT, érvelése szerint azonban ez éppen azt igazolja, hogy az egyiptomi cég gondot fordított gépeinek jó műszaki állapotára." Milyen reaktor van egy B-737-300-ban? Vagy inkább nem az RTL Klub honlapján kellene híreket olvasgatnom? | |||||
Mekett | Adatlap | 144663 | 2003. november 15. 00:19 | ||
Megértem a felindulásotokat, sajnos engem is dühít ez a dolog :(
A gép motorját én sem láttam a képeken, de gondolom, az a becsapódás után még egy darabig önálló életét élhette (a nagy tömege miatt). De ti sem hallottatok semmi újat a lezuhanás okairól, körülményeiről? Én annyit hallottam még erről a "lapos" repülőgép históriáról, hogy utánanéznek a kivizsgálók, tartózkodhatott-e a légtérben másik gép. Ettől függetlenül nem vagyok még meggyőzve 100%-ig, hogy nem kacsáról van szó. Üdv Mekett | |||||
Miggyuri | Adatlap | 144662 | 2003. november 14. 21:36 | ||
A Jak-52-be beépített katapultülés legalább olyan logikus volna, mint mindaz,amit az a sok hozzáértő elmondott. Lehe, hogy a forszázs ékelődött be? Vagy esetleg az ablaktörlő belevert a karterba?
Hasonló volt a MiG-29 lezuhanása, pár éve Kecskeméten. Szinte lgikus a feltételezések sora, öreg, román gép s még katapultülés sincs benne. Félelmetesen csak a hatásvadászat a cél. A tények senkit nem érdekelnek a médiában. Egyébként a tv-ben nem láttam a gép motorját. Látta valaki? Nem mintha számítana, hisz a helyszínen profik dolgoznak. /Itt nem a tévésekre gondoltam!/ A sz*r román gép koncepcióját egyébként alaposan gyengítette az Égi Huszárokról bejátszott filrészlet. Még az egyik, a repüléshez abszolut nem értő kolléganőmnek is feltűnt. Mekett! A tenderre akár fogadhatsz is! Szerintem. Ahogy a szakértőinket ismerem, szinte biztos, hogy harci helikopterként a Robinson R-22-e, a Jak helyett az a Cessna típus, amelyikkel a Mathias Rust leszállt a Vörös téren, 1987-ben. De lehet, hogy a világszerte ismert Wright-testvérek első gépét pályáztatják a Jak helyére. Az még csak 100 éves lesz decemberben. Elnézést ezért a szózuhatagért, de borzasztóan dühít ez a hozzá nem értés. Üdv: Miggyuri |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Sajnos nincs, csak ennyi volt. Ha jól emlékszem, talán a szanalmas.hu honlapról valók, de ebben nem vagyok biztos.
Nagyon jó dioráma téma.
Én most egy karambolos kamiont szeretnék összehozni, de még nem gondoltam át teljesen a "rombolás" technológiáját. Talán hőpisztollyal megmelegítem a fülkét és csavarhúzóval, vagy valami éles eszközzel lehetne imitálni a fém gyűrődését. Utána lefestem, és csiszolóvászonnal belehúzom a festék karcait. Neked mi a véleményed?
Üdv, Csabi