<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Fodi | Adatlap | 144761 | 2005. szeptember 28. 20:23 | ||
Kalóz | Adatlap | 144760 | 2005. szeptember 28. 19:53 | ||
Rájár a rúd a repülésre ... Azelőtt hónapokig semmi (szerencsére!) most meg naponta több is. Brrr! Mellesleg: mit kell csinálni, hogy ne kelljen minden alkalommal bepötyögni a mail címet? Nem gond, csak lassú (a ctrl c -v változatot ismerem! Azon kívül ...) Kalóz | |||||
Mekett | Adatlap | 144759 | 2005. szeptember 28. 18:45 | ||
Lehet, hogy valami tényleg nincs rendben: Egy erősebbre sikerült leszálláskor megsérült a Vodakopter: index.hu/politika/belfold/kokabal0928/ + Ma leállt egy Kamov egyik motorja, a helikopter összetört a kényszerleszállásnál. + A Duna feletti kábelt elszakító pilótának ez volt a negyedik légibalesete + Egy adalék: annak a kábelnek már 60 éve is nekirepült egy gép, akkor ketten haltak meg. + Szlovákiában szombaton és vasárnap is lezuhant egy helikopter/repülőgép. Javítson ki valaki, de ez már jóval több a sokéves átlagnál, vagy tévedek? | |||||
Kalóz | Adatlap | 144758 | 2005. szeptember 25. 21:06 | ||
Kalóz | Adatlap | 144757 | 2005. szeptember 24. 19:22 | ||
Pilota | Adatlap | 144756 | 2005. szeptember 6. 12:13 | ||
Sztem nem üldözi a végzet, csak hát egyre többen repülnek, a hírügynökségek meg rákattantak a dologra, azt is felfújják, ha 2 gép veszélyesen ( ez 4 merföld volt, ha jól emlékszem) megközelíti egymást... Mi lenne, ha az összes autóbalesetet bemondanák?? | |||||
Kalóz | Adatlap | 144755 | 2005. szeptember 5. 20:55 | ||
Ma megint kettő! Egy kamov (ez tényleg 26-os) itthon, egy utasszállító Szumátrán. Brrr... üldözi a végzet a repülést? | |||||
Pilota | Adatlap | 144754 | 2005. augusztus 31. 19:07 | ||
K-26-os...Hiába, a médiában mindenhez értenek... | |||||
lucky | Adatlap | 144753 | 2005. augusztus 30. 20:53 | ||
még egy kamov:( | |||||
Kalóz | Adatlap | 144752 | 2005. augusztus 30. 20:40 | ||
lucky | Adatlap | 144751 | 2005. augusztus 29. 15:42 | ||
Miggyuri! Lehet.Azért írtam kérdőjelet utánna.. Angel! Amiről TE írtál az ott volt(Ramstein)! | |||||
Angel | Adatlap | 144750 | 2005. augusztus 29. 14:11 | ||
biztos h Németországban volt | |||||
Miggyuri | Adatlap | 144749 | 2005. augusztus 29. 14:03 | ||
lucky | Adatlap | 144748 | 2005. augusztus 29. 11:08 | ||
Angel! Ez bizony így van,azóta.Bár van kivétel is,ld a rigai(?)eseményt ahol egy Szu eset le,na és hová? Egyébként ez a ramsteini eset pont a Frecce-vel eset meg... | |||||
Angel | Adatlap | 144747 | 2005. augusztus 29. 08:59 | ||
Hátha valaki még nem hallott róla- Ramstein: amerikai légierőbázis Németországban, ahol egy 1988. augusztus 28-án tartott légibemutatón három repülőgép összeütközött és egyikük a közönségre zuhant. A katasztrófa során 70-en vesztették életüket, és több százan szenvedtek súlyos (többnyire égési) sérüléseket.Azóta nem repülhetnek a gépek a közönség felett | |||||
Fodi | Adatlap | 144746 | 2005. augusztus 28. 22:02 | ||
index.hu/politika/bulvar/jak050828/ Nem tudom, hogy mennyire megbízható a forrás (olyan érzésem van, mintha egy pletykát fújnának fel), mindenesetre érdekes... | |||||
Kalóz | Adatlap | 144745 | 2005. augusztus 16. 19:24 | ||
A magyar kisgépek katasztrófájára senki nem reagált ... | |||||
Mekett | Adatlap | 144744 | 2005. augusztus 16. 18:42 | ||
Szerintem ez MD volt speciel. NEm beszélve a Concorde körüli tragédiáról. Sajnos azt fújják fel, amit tudnak, a lényeg hogy minéál több áldozat és lehetőleg videófilm legyen. | |||||
Gabi | Adatlap | 144743 | 2005. augusztus 16. 18:13 | ||
SZiasztok!! feltűnt már, hogy mindig csak a BOEING baleseteket verik nagydobra??? | |||||
Mekett | Adatlap | 144742 | 2005. augusztus 16. 17:37 | ||
Újabb utasszállító zuhant le "A kolumbiai utasszállító repülőgép Venezuela területén csapódott a földbe, fedélzetén 152 utassal." index.hu/x | |||||
Mekett | Adatlap | 144741 | 2005. augusztus 16. 14:19 | ||
Ciprusi utasszállító katasztrófája á la tömegtájékoztatás: index.hu/politika/bulvar/cipszer0816/ | |||||
Csabi | Adatlap | 144740 | 2005. augusztus 11. 13:44 | ||
Fodi | Adatlap | 144739 | 2005. augusztus 4. 16:11 | ||
Én az egyszer már elküldött hozzászólásra gondoltam, azt már nem tudom szerkeszteni. | |||||
Kalóz | Adatlap | 144738 | 2005. augusztus 4. 15:09 | ||
Dehogynem ! Mint én is. Újra beírod, kijelölöd, LINK gomb, és mehet ... | |||||
Fodi | Adatlap | 144737 | 2005. augusztus 4. 08:09 | ||
Miután elküldtem én is rájöttem, hogy elfelejtettem valamit. :) De ha egyszer elküldtem, akkor én bizony nem tudom módosítani... | |||||
Kalóz | Adatlap | 144736 | 2005. augusztus 3. 19:55 | ||
Fodi | Adatlap | 144735 | 2005. augusztus 3. 19:46 | ||
URL (link) to this photo: http://www.airliners.net/open.file/892370/M/ | |||||
Mekett | Adatlap | 144734 | 2005. augusztus 2. 23:54 | ||
Fodi | Adatlap | 144733 | 2005. augusztus 1. 18:05 | ||
Legújabb infóm szerint nem repülési tilalom volt, hanem köteleztekminden üzembentartót arra, hogy a gép bizonyos részeit vuzsgálják át. Ha ez megtörtént, akkor repülhettek tovább. A legutóbb lezuhant gépen is megcsinálták ezt az ellenőrzést. | |||||
Bombraider | Adatlap | 144732 | 2005. augusztus 1. 11:23 | ||
Én meg kezdek félni...:D:-)) | |||||
Fodi | Adatlap | 144731 | 2005. augusztus 1. 08:30 | ||
Aha, érdekes, pénteken én is láttam egyet... | |||||
Ákos | Adatlap | 144730 | 2005. augusztus 1. 07:43 | ||
Érdekes, állítólag repülési tilalom van a Kamov 26-ra, vagy nem? Mert szombat délelőtt láttam egyet a levegőben Vas megyében, Hegyfalu mellett. | |||||
Kalóz | Adatlap | 144729 | 2005. július 31. 21:43 | ||
Akkor most három vagy négy? Ahogy átnéztem a híreket, három zuhant le, egy pedig a földön szenvedett katasztrófát. Szerintem az ugyanaz, már ami a végeredményt illeti. | |||||
Mekett | Adatlap | 144728 | 2005. július 31. 13:29 | ||
Fodi | Adatlap | 144727 | 2005. július 24. 21:15 | ||
Kalóz | Adatlap | 144726 | 2005. július 24. 19:58 | ||
Sajnos nem állítólag, a TV-n konkrét adatokat közöltek. | |||||
Mekett | Adatlap | 144725 | 2005. július 24. 18:53 | ||
Állítólag ma lezuhant a héten a harmadik Kamov is! | |||||
Mekett | Adatlap | 144724 | 2005. július 23. 20:32 | ||
Mekett | Adatlap | 144723 | 2005. július 23. 00:27 | ||
Mekett | Adatlap | 144722 | 2005. július 21. 18:49 | ||
Már megint helikopterbaleset... Makónál "szétszakadt" egy permetező Kamov a földön, szerencsére a pilóta megúszta, pedig a kabint is eltalálták a lapátok. | |||||
Mekett | Adatlap | 144721 | 2005. július 16. 14:25 | ||
Csabi | Adatlap | 144720 | 2005. június 29. 08:21 | ||
| |||||
Pirate | Adatlap | 144719 | 2005. június 12. 22:15 | ||
Az egészben az a "poén" (természtesen nem kell ezen röhögni) hogy egy teljesen új éjjellátó készüléket próbáltak ki, ami sokkal tökéletesebb d képet ad teljes sötétségben is! a C-130-assal a leszállást gyakorolták egy használaton kívűli kifutón minden fény és reflektor nélkül, csak az éjjellátpóra támaszkodva. Afoltot a pilóták látták, de azt hitték, hogy csak pálya anyaga más milyen. Talán van még mit fejleszteni. | |||||
George | Adatlap | 144718 | 2005. június 9. 20:30 | ||
Topi légibalesetéről film www.jetfly.hu | |||||
Miggyuri | Adatlap | 144717 | 2005. június 8. 10:44 | ||
Dexi | Adatlap | 144716 | 2005. június 8. 09:41 | ||
http://www.mrdetonator.szm.sk/video.php - egy majdnem katasztrofa, L-29 a Silaci repnapon, 2005.6.4. | |||||
Bombraider | Adatlap | 144715 | 2005. június 7. 14:45 | ||
Ákos! Az Aranysas egyik számában is volt erről egy cikk. De azt hiszem ott is csak 5 kép volt a gépről:( Majd megkeresem, és megnézem. üdv:bomb | |||||
Ákos | Adatlap | 144714 | 2005. június 7. 12:24 | ||
Talán elég lesz az öt kép is... A szárny törését lesz legnehezebb megcsinálni. A kamionnal kapcsolatban: szerintem én is valamilyen hasonló módszerrel próbálkoznék, de még élethűbb az a módszer, amit már sokszor alkalmaztam gyűrött lemezeknél: Mustáros, gulyáskrémes stb. fém tubusokról lemaratom a festéket, és ebből a vékony lemezből dolgozom. Nagyon élethű gyűrődéseket lehet csinálni belőle. | |||||
Csabi | Adatlap | 144713 | 2005. június 7. 11:17 | ||
Már megint én... Ugyanez magyarul: http://www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/hirek/c130crash_05.02.22. | |||||
Csabi | Adatlap | 144712 | 2005. június 7. 10:44 | ||
Ákos! Megtaláltam: www.strategypage.com/gallery/military_photos_20051623.asp De ezen is csak ez az 5 kép van. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Régebben azt, aki felelőtlen volt (nem kellett balesetet csinálnia, csak "hülyeséget") az oktató fogta, leszállás után kitépte a gépből, leordította a fejét, egy-két hétre eltiltotta a repüléstől és kipucoltatta vele a hangárt. :) Ha nem tanult belőle, akkor meg "eltanácsolták" az adott klubból.
Most meg a pénz beszél. Olyan emberek is elkezdenek repülni, akik "villogni" akarnak ezzel a haverok előtt... Csak néha túl jól sikerül a villantás, és bekerülnek a Híradóba.