<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Bombraider | Adatlap | 144782 | 2005. november 24. 19:42 | ![]() | |
Csabi | Adatlap | 144781 | 2005. november 10. 10:50 | ![]() | |
Bombraider | Adatlap | 144780 | 2005. október 18. 18:34 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 144779 | 2005. október 17. 21:19 | ![]() | |
már ott is?!!! | |||||
Bombraider | Adatlap | 144778 | 2005. október 17. 18:05 | ![]() | |
igor85 | Adatlap | 144777 | 2005. október 14. 15:26 | ![]() | |
kicsit csúnya volt látni az ingoványos mellett 2 napon keresztül mentettük a gépet az anyagi kár alsó hangon is 4 milla kérdéses a javítás | |||||
Kalóz | Adatlap | 144776 | 2005. október 7. 19:55 | ![]() | |
a vizsgálat nem végleges eredménye szerint a pilóták - egy alezredes és egy őrnagy - betartották a repülési szabályokat. A kacsa viszont nem !!! | |||||
Bombraider | Adatlap | 144775 | 2005. október 7. 13:13 | ![]() | |
Madár csapódott egy repülőbe Kecskeméten október 6. 22:01 [MTI] Leszállás közben madár csapódott egy L-39 Albatrosz katonai kiképzőgép ablakába Kecskeméten csütörtökön este. A balesetben a pilóta könnyebben megsérült, de ennek ellenére biztonsággal földre tudta tenni a repülőgépet, nem kellett kényszerleszállást végrehajtania. A pilótát megfigyelésre a kecskeméti katonai kórházba szállították, a repülő másik pilótája nem szenvedett sérülést. A repülőgép 500 méter magasan 330 km/órás sebességgel haladt, amikor egy vadkacsa a szélvédőbe csapódott; a vizsgálat nem végleges eredménye szerint a pilóták - egy alezredes és egy őrnagy - betartották a repülési szabályokat. A további vizsgálatokat a Katonai Légügyi Hivatal végzi majd el. | |||||
Csabi | Adatlap | 144774 | 2005. október 7. 10:57 | ![]() | |
Ezt írja a stop.hu: "A vadkacsa a katonai repülő szélvédőjének csapódott 2005. október 07. 09.16 Madár csapódott repülés közben egy katonai kiképzőgép szélvédőjébe Kecskeméten. Az L-39- Albatrosz típusú kétszemélyes fél kilométer magasan, több mint háromszáz kilométeres sebességgel haladt, amikor egy vadkacsával karambolozott- írja a MR. A pilóta könnyebben megsérült, de nem kellett kényszerleszállást végrehajtania. Az elsődleges vizsgálatok szerint a gép személyzete egy alezredes és egy őrnagy, betartották a repülési szabályokat. " | |||||
Csabi | Adatlap | 144773 | 2005. október 7. 10:50 | ![]() | |
Ezt most találtam a Blikk-ben. "09:15 Légibalesetet okozott a madár Kecskeméten Madár csapódott egy leszálláshoz készülődő katonai repülőgépbe Kecskeméten. A pilóta könnyebben megsérült, megfigyelésre kórházba vitték. (t-zones)" | |||||
Atesz | Adatlap | 144772 | 2005. október 7. 10:41 | ![]() | |
Sziasztok! Csabi 111-es hozzászólásához egy kis bővítmény! http://www.aircraftresourcecenter.com/Stories1/001-100/027_sideways-nosegear/story027.htm Nem semmi! Atesz | |||||
Csabi | Adatlap | 144771 | 2005. október 7. 10:01 | ![]() | |
Összefoglaló 1920-tól napjainkig. www.planecrashinfo.com | |||||
Csabi | Adatlap | 144770 | 2005. október 7. 09:33 | ![]() | |
images.ibsys.com/2005/0922/5006614.jpg Kicsit mákos. Le is rakhatta volna az orrát a földig... | |||||
lucky | Adatlap | 144769 | 2005. október 6. 18:38 | ![]() | |
qrwa jó ez a link | |||||
Csabi | Adatlap | 144768 | 2005. október 6. 15:13 | ![]() | |
A crash az oldal alján található. Ha én így mosnám az autómat... faq.bigip.mine.nu:8008/guide/hercules.php | |||||
tray | Adatlap | 144767 | 2005. október 6. 12:49 | ![]() | |
Nagyon gyilkos :))) Ezek után nem lehet véletlen, hogy az amerikaiak Irakban is a legtöbb veszteséget baráti tűzben szenvedték el. | |||||
Csabi | Adatlap | 144766 | 2005. október 6. 11:43 | ![]() | |
Nekem nyitja, de így könnyebb... | |||||
tray | Adatlap | 144765 | 2005. október 6. 11:24 | ![]() | |
File not found... Pedig biztos érdekes. | |||||
Csabi | Adatlap | 144764 | 2005. október 6. 08:52 | ![]() | |
www.dumpafile.com/files/N7ig9bJf3FkL/f/KgjUJ6HN.jpg Ez még a II. világháborúból való. Nagy idétlenség bombát dobálni az alattunk lévő gépre... Csabi | |||||
Kalóz | Adatlap | 144763 | 2005. szeptember 30. 20:07 | ![]() | |
Cookie:o-kurusa@www.makettinfo ??? | |||||
Mekett | Adatlap | 144762 | 2005. szeptember 28. 20:24 | ![]() | |
Kapcsold be a cookie-k engedélyezését a böngészőben, vagy a tűzfalon. De ezt szerintem már mondtuk neked párszor :D | |||||
Fodi | Adatlap | 144761 | 2005. szeptember 28. 20:23 | ![]() | |
Tudod mi nincs rendben? Az, hogy szétverték az MHSZ-t, utána a repülőegyesületeket lehetetlen helyzetbe hozták, majd tönkrevágták az MRSZ-t is. Régebben azt, aki felelőtlen volt (nem kellett balesetet csinálnia, csak "hülyeséget") az oktató fogta, leszállás után kitépte a gépből, leordította a fejét, egy-két hétre eltiltotta a repüléstől és kipucoltatta vele a hangárt. :) Ha nem tanult belőle, akkor meg "eltanácsolták" az adott klubból. Most meg a pénz beszél. Olyan emberek is elkezdenek repülni, akik "villogni" akarnak ezzel a haverok előtt... Csak néha túl jól sikerül a villantás, és bekerülnek a Híradóba. | |||||
Kalóz | Adatlap | 144760 | 2005. szeptember 28. 19:53 | ![]() | |
Rájár a rúd a repülésre ... Azelőtt hónapokig semmi (szerencsére!) most meg naponta több is. Brrr! Mellesleg: mit kell csinálni, hogy ne kelljen minden alkalommal bepötyögni a mail címet? Nem gond, csak lassú (a ctrl c -v változatot ismerem! Azon kívül ...) Kalóz | |||||
Mekett | Adatlap | 144759 | 2005. szeptember 28. 18:45 | ![]() | |
Lehet, hogy valami tényleg nincs rendben: Egy erősebbre sikerült leszálláskor megsérült a Vodakopter: index.hu/politika/belfold/kokabal0928/ + Ma leállt egy Kamov egyik motorja, a helikopter összetört a kényszerleszállásnál. + A Duna feletti kábelt elszakító pilótának ez volt a negyedik légibalesete + Egy adalék: annak a kábelnek már 60 éve is nekirepült egy gép, akkor ketten haltak meg. + Szlovákiában szombaton és vasárnap is lezuhant egy helikopter/repülőgép. Javítson ki valaki, de ez már jóval több a sokéves átlagnál, vagy tévedek? | |||||
Kalóz | Adatlap | 144758 | 2005. szeptember 25. 21:06 | ![]() | |
Kalóz | Adatlap | 144757 | 2005. szeptember 24. 19:22 | ![]() | |
Pilota | Adatlap | 144756 | 2005. szeptember 6. 12:13 | ![]() | |
Sztem nem üldözi a végzet, csak hát egyre többen repülnek, a hírügynökségek meg rákattantak a dologra, azt is felfújják, ha 2 gép veszélyesen ( ez 4 merföld volt, ha jól emlékszem) megközelíti egymást... Mi lenne, ha az összes autóbalesetet bemondanák?? | |||||
Kalóz | Adatlap | 144755 | 2005. szeptember 5. 20:55 | ![]() | |
Ma megint kettő! Egy kamov (ez tényleg 26-os) itthon, egy utasszállító Szumátrán. Brrr... üldözi a végzet a repülést? | |||||
Pilota | Adatlap | 144754 | 2005. augusztus 31. 19:07 | ![]() | |
K-26-os...Hiába, a médiában mindenhez értenek... | |||||
lucky | Adatlap | 144753 | 2005. augusztus 30. 20:53 | ![]() | |
még egy kamov:( | |||||
Kalóz | Adatlap | 144752 | 2005. augusztus 30. 20:40 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 144751 | 2005. augusztus 29. 15:42 | ![]() | |
Miggyuri! Lehet.Azért írtam kérdőjelet utánna.. Angel! Amiről TE írtál az ott volt(Ramstein)! | |||||
Angel | Adatlap | 144750 | 2005. augusztus 29. 14:11 | ![]() | |
biztos h Németországban volt | |||||
Miggyuri | Adatlap | 144749 | 2005. augusztus 29. 14:03 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 144748 | 2005. augusztus 29. 11:08 | ![]() | |
Angel! Ez bizony így van,azóta.Bár van kivétel is,ld a rigai(?)eseményt ahol egy Szu eset le,na és hová? Egyébként ez a ramsteini eset pont a Frecce-vel eset meg... | |||||
Angel | Adatlap | 144747 | 2005. augusztus 29. 08:59 | ![]() | |
Hátha valaki még nem hallott róla- Ramstein: amerikai légierőbázis Németországban, ahol egy 1988. augusztus 28-án tartott légibemutatón három repülőgép összeütközött és egyikük a közönségre zuhant. A katasztrófa során 70-en vesztették életüket, és több százan szenvedtek súlyos (többnyire égési) sérüléseket.Azóta nem repülhetnek a gépek a közönség felett | |||||
Fodi | Adatlap | 144746 | 2005. augusztus 28. 22:02 | ![]() | |
index.hu/politika/bulvar/jak050828/ Nem tudom, hogy mennyire megbízható a forrás (olyan érzésem van, mintha egy pletykát fújnának fel), mindenesetre érdekes... | |||||
Kalóz | Adatlap | 144745 | 2005. augusztus 16. 19:24 | ![]() | |
A magyar kisgépek katasztrófájára senki nem reagált ... | |||||
Mekett | Adatlap | 144744 | 2005. augusztus 16. 18:42 | ![]() | |
Szerintem ez MD volt speciel. NEm beszélve a Concorde körüli tragédiáról. Sajnos azt fújják fel, amit tudnak, a lényeg hogy minéál több áldozat és lehetőleg videófilm legyen. | |||||
Gabi | Adatlap | 144743 | 2005. augusztus 16. 18:13 | ![]() | |
SZiasztok!! feltűnt már, hogy mindig csak a BOEING baleseteket verik nagydobra??? | |||||
Mekett | Adatlap | 144742 | 2005. augusztus 16. 17:37 | ![]() | |
Újabb utasszállító zuhant le "A kolumbiai utasszállító repülőgép Venezuela területén csapódott a földbe, fedélzetén 152 utassal." index.hu/x | |||||
Mekett | Adatlap | 144741 | 2005. augusztus 16. 14:19 | ![]() | |
Ciprusi utasszállító katasztrófája á la tömegtájékoztatás: index.hu/politika/bulvar/cipszer0816/ | |||||
Csabi | Adatlap | 144740 | 2005. augusztus 11. 13:44 | ![]() | |
Fodi | Adatlap | 144739 | 2005. augusztus 4. 16:11 | ![]() | |
Én az egyszer már elküldött hozzászólásra gondoltam, azt már nem tudom szerkeszteni. | |||||
Kalóz | Adatlap | 144738 | 2005. augusztus 4. 15:09 | ![]() | |
Dehogynem ! Mint én is. Újra beírod, kijelölöd, LINK gomb, és mehet ... | |||||
Fodi | Adatlap | 144737 | 2005. augusztus 4. 08:09 | ![]() | |
Miután elküldtem én is rájöttem, hogy elfelejtettem valamit. :) De ha egyszer elküldtem, akkor én bizony nem tudom módosítani... | |||||
Kalóz | Adatlap | 144736 | 2005. augusztus 3. 19:55 | ![]() | |
Fodi | Adatlap | 144735 | 2005. augusztus 3. 19:46 | ![]() | |
URL (link) to this photo: http://www.airliners.net/open.file/892370/M/ | |||||
Mekett | Adatlap | 144734 | 2005. augusztus 2. 23:54 | ![]() | |
Fodi | Adatlap | 144733 | 2005. augusztus 1. 18:05 | ![]() | |
Legújabb infóm szerint nem repülési tilalom volt, hanem köteleztekminden üzembentartót arra, hogy a gép bizonyos részeit vuzsgálják át. Ha ez megtörtént, akkor repülhettek tovább. A legutóbb lezuhant gépen is megcsinálták ezt az ellenőrzést. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
www.jetfly.hu/rovatok/repules/polgari/hirek/kenyszer_051120/