<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
szenko | Adatlap | 144811 | 2006. február 17. 21:29 | ||
volt ott még pár műszer ami mutatta/mutathatta a magasságukat a pitotcső nélkül is. :( | |||||
Solo | Adatlap | 144810 | 2006. február 17. 21:22 | ||
Nem szeretek baleseteket csemegézni. De van pár nem hivatalos infóm az An-24-ről. Állítólag lejegesedett a pitotcső és nem kapcsolták be a jégtelenítőt. Aztán későn vették észre, hogy alacsonyabban vannak ,mint amit a műszer mutat. :( | |||||
Lapi | Adatlap | 144809 | 2006. február 17. 20:36 | ||
Szia Solo vettem az adásodat ha érdekel a baleset dolog van egy két csemegém . | |||||
Solo | Adatlap | 144808 | 2006. január 26. 19:58 | ||
Egy hegyet nem venni eszre nem egyszeru. Ha szar volt a latas es megis vizualisan kozelitettek meg a repteret akkor pilotahiba. Ha a minimalis biztonsagos magassag alatt repultek , akkor pilotahiba. Ha valami miatt rossz erteket mutatott a magassagmero az mar nem pilotahiba. Szerintem nagy valoszinuseggel tobb elbaszas is volt. Egy hiba rendszerint nem okoz katsztrofat. | |||||
Kalóz | Adatlap | 144807 | 2006. január 26. 19:41 | ||
A 24-esen nincs radar? | |||||
Mekett | Adatlap | 144806 | 2006. január 25. 20:06 | ||
A pilótákat hibáztatják a szlovák Antonov tragédiájáért A szakértői vizsgálatok szerint szinte biztos, hogy nem műszaki hiba okozta a 42 emberéletet követelő katasztrófát. A gép személyzete szabad szemmel próbálta megközelíteni a kassai repteret, de nem vette észre a Borsó-hegyet. index.hu/x | |||||
Bombraider | Adatlap | 144805 | 2006. január 23. 19:46 | ||
Petya | Adatlap | 144804 | 2006. január 22. 14:47 | ||
Igen, ilyen festésű volt. És ha jól tudom az 5605 oldalszámű gép volt. | |||||
Mekett | Adatlap | 144803 | 2006. január 22. 14:17 | ||
Lehet, de őszintén szólva: minek tették volna? | |||||
kacsabacsi | Adatlap | 144802 | 2006. január 22. 13:51 | ||
nemlehet, hogy aszlovákok átalakították, és hátul (is)van??? | |||||
Mekett | Adatlap | 144801 | 2006. január 22. 13:03 | ||
Én is azt hallottam, hogy a mellélkhelységben élte túl, de az an-24-eseken a pilótafülke mögött van a WC. | |||||
Galll | Adatlap | 144800 | 2006. január 22. 12:48 | ||
Én is így hallottam, hogy azért élhette túl, mert a mellékhelységben volt, ami ugyebár a gép hátuljában van, és a gép orral csapódhatott be. Kislocsos! Én ahogy a képeket láttam a gép maradványáról, szerintem ez terepszínű gép volt, de nem vagyok benne biztos... Üdv | |||||
kacsabacsi | Adatlap | 144799 | 2006. január 22. 12:44 | ||
Úgy hallottam, hogy a túlélő egyszerű utas volt, és a gép végén lévő mellékhelységben volt. amikor lezuhantak...(szlovák kollégám mondta) | |||||
Kislocsos | Adatlap | 144798 | 2006. január 22. 11:43 | ||
| |||||
Mekett | Adatlap | 144797 | 2006. január 22. 11:16 | ||
Ez talán egy kicsit tényszerűbb: Befejeződött a helyszíni szemle Hejce mellett, ahol csütörtök este lezuhant a szlovák katonai szállítógép. Az összegyűjtött csaknem ezer alkatrészt vasárnap reggel adják át a szlovák hatóságoknak. A légi szerencsétlenségben 42 ember halt meg, az egyetlen túlélőt a kassai kórházban ápolják. A helyszínen szombaton a "katasztrófa-turisták" is megjelentek. www.origo.hu/itthon/20060121szombaton.html | |||||
Mekett | Adatlap | 144796 | 2006. január 22. 11:12 | ||
Az elmúlt pár napban hallottunk már mindenfélét, az elhangzott számok is hol felfelé, hol lefelé mentek... Valaki ki tudná nekem bogozni, hogy az egyetlen túlélő kije volt a gépszemélyzetnek? Befejeződött az Antonov helyszíni szemléje Befejeződött a helyszíni szemle a csütörtök este balesetet szenvedett szlovák katonai szállítógép helyszínén, a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Hejce fölött magasodó Borsó-hegyen, mondta Garamvölgyi László, az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) szóvivője szombaton este a távirati irodának. index.hu/politika/bulvar/rep190/ | |||||
Fodi | Adatlap | 144795 | 2006. január 20. 14:45 | ||
A magyar újságírás megint hozta a formáját. Történik egy tragédia, erre az Indexen kiteszik a holttestek képeit... Ezeknek nincs tabu? | |||||
lucky | Adatlap | 144794 | 2006. január 20. 13:29 | ||
Még egy a témában www.fn.hu/index.php | |||||
kacsabacsi | Adatlap | 144793 | 2006. január 19. 22:24 | ||
még jó, hogy szétnézek, mielőtt írok... | |||||
Mekett | Adatlap | 144792 | 2006. január 19. 21:54 | ||
Szlovák katonai gép zuhant le Telkibánya mellett Szerencsétlenséget szenvedett a szlovák légierő szállítógépe a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Telkibánya közelében. index.hu/politika/bulvar/crash2391/ | |||||
Kislocsos | Adatlap | 144791 | 2006. január 11. 21:19 | ||
bocsesz... akkor Bomb.Még egyszer köszi. | |||||
Bombraider | Adatlap | 144790 | 2006. január 11. 21:12 | ||
Bombit légyszi hanyagoljuk:) Bomb esetleg Bambi:D Köszi!:) üdv:bomb | |||||
Kislocsos | Adatlap | 144789 | 2006. január 11. 21:00 | ||
Bombraider | Adatlap | 144788 | 2006. január 11. 20:04 | ||
kaloz | Adatlap | 144787 | 2006. január 11. 18:41 | ||
AZ utóbbi napokban megint megsokszorozódtak a repesemények. Ma pl. egy ami gyakorlógép tűnt el. | |||||
Kislocsos | Adatlap | 144786 | 2006. január 11. 15:45 | ||
szenko | Adatlap | 144785 | 2006. január 11. 15:26 | ||
a HA-LON | |||||
Kislocsos | Adatlap | 144784 | 2006. január 10. 23:43 | ||
Nem tudjátok hogy melyik 737-600-as járt szerencsétlenül a múlt 7n Ferihegyen? | |||||
Mekett | Adatlap | 144783 | 2005. december 6. 19:20 | ||
Tízemeletes háznak csapódott Iránban egy katonai repülő Lakóövezetre zuhant Teheránban az iráni hadsereg egy szállítógépe. A katasztrófának több mint száz halálos áldozata és tucatnyi, más hírek szerint kilencven sérültje van. index.hu/x | |||||
Bombraider | Adatlap | 144782 | 2005. november 24. 19:42 | ||
Szerencsére most csak repülőesemény történt: www.jetfly.hu/rovatok/repules/polgari/hirek/kenyszer_051120/ | |||||
Csabi | Adatlap | 144781 | 2005. november 10. 10:50 | ||
Bombraider | Adatlap | 144780 | 2005. október 18. 18:34 | ||
lucky | Adatlap | 144779 | 2005. október 17. 21:19 | ||
már ott is?!!! | |||||
Bombraider | Adatlap | 144778 | 2005. október 17. 18:05 | ||
igor85 | Adatlap | 144777 | 2005. október 14. 15:26 | ||
kicsit csúnya volt látni az ingoványos mellett 2 napon keresztül mentettük a gépet az anyagi kár alsó hangon is 4 milla kérdéses a javítás | |||||
Kalóz | Adatlap | 144776 | 2005. október 7. 19:55 | ||
a vizsgálat nem végleges eredménye szerint a pilóták - egy alezredes és egy őrnagy - betartották a repülési szabályokat. A kacsa viszont nem !!! | |||||
Bombraider | Adatlap | 144775 | 2005. október 7. 13:13 | ||
Madár csapódott egy repülőbe Kecskeméten október 6. 22:01 [MTI] Leszállás közben madár csapódott egy L-39 Albatrosz katonai kiképzőgép ablakába Kecskeméten csütörtökön este. A balesetben a pilóta könnyebben megsérült, de ennek ellenére biztonsággal földre tudta tenni a repülőgépet, nem kellett kényszerleszállást végrehajtania. A pilótát megfigyelésre a kecskeméti katonai kórházba szállították, a repülő másik pilótája nem szenvedett sérülést. A repülőgép 500 méter magasan 330 km/órás sebességgel haladt, amikor egy vadkacsa a szélvédőbe csapódott; a vizsgálat nem végleges eredménye szerint a pilóták - egy alezredes és egy őrnagy - betartották a repülési szabályokat. A további vizsgálatokat a Katonai Légügyi Hivatal végzi majd el. | |||||
Csabi | Adatlap | 144774 | 2005. október 7. 10:57 | ||
Ezt írja a stop.hu: "A vadkacsa a katonai repülő szélvédőjének csapódott 2005. október 07. 09.16 Madár csapódott repülés közben egy katonai kiképzőgép szélvédőjébe Kecskeméten. Az L-39- Albatrosz típusú kétszemélyes fél kilométer magasan, több mint háromszáz kilométeres sebességgel haladt, amikor egy vadkacsával karambolozott- írja a MR. A pilóta könnyebben megsérült, de nem kellett kényszerleszállást végrehajtania. Az elsődleges vizsgálatok szerint a gép személyzete egy alezredes és egy őrnagy, betartották a repülési szabályokat. " | |||||
Csabi | Adatlap | 144773 | 2005. október 7. 10:50 | ||
Ezt most találtam a Blikk-ben. "09:15 Légibalesetet okozott a madár Kecskeméten Madár csapódott egy leszálláshoz készülődő katonai repülőgépbe Kecskeméten. A pilóta könnyebben megsérült, megfigyelésre kórházba vitték. (t-zones)" | |||||
Atesz | Adatlap | 144772 | 2005. október 7. 10:41 | ||
Sziasztok! Csabi 111-es hozzászólásához egy kis bővítmény! http://www.aircraftresourcecenter.com/Stories1/001-100/027_sideways-nosegear/story027.htm Nem semmi! Atesz | |||||
Csabi | Adatlap | 144771 | 2005. október 7. 10:01 | ||
Összefoglaló 1920-tól napjainkig. www.planecrashinfo.com | |||||
Csabi | Adatlap | 144770 | 2005. október 7. 09:33 | ||
images.ibsys.com/2005/0922/5006614.jpg Kicsit mákos. Le is rakhatta volna az orrát a földig... | |||||
lucky | Adatlap | 144769 | 2005. október 6. 18:38 | ||
qrwa jó ez a link | |||||
Csabi | Adatlap | 144768 | 2005. október 6. 15:13 | ||
A crash az oldal alján található. Ha én így mosnám az autómat... faq.bigip.mine.nu:8008/guide/hercules.php | |||||
tray | Adatlap | 144767 | 2005. október 6. 12:49 | ||
Nagyon gyilkos :))) Ezek után nem lehet véletlen, hogy az amerikaiak Irakban is a legtöbb veszteséget baráti tűzben szenvedték el. | |||||
Csabi | Adatlap | 144766 | 2005. október 6. 11:43 | ||
Nekem nyitja, de így könnyebb... | |||||
tray | Adatlap | 144765 | 2005. október 6. 11:24 | ||
File not found... Pedig biztos érdekes. | |||||
Csabi | Adatlap | 144764 | 2005. október 6. 08:52 | ||
www.dumpafile.com/files/N7ig9bJf3FkL/f/KgjUJ6HN.jpg Ez még a II. világháborúból való. Nagy idétlenség bombát dobálni az alattunk lévő gépre... Csabi | |||||
Kalóz | Adatlap | 144763 | 2005. szeptember 30. 20:07 | ||
Cookie:o-kurusa@www.makettinfo ??? | |||||
Mekett | Adatlap | 144762 | 2005. szeptember 28. 20:24 | ||
Kapcsold be a cookie-k engedélyezését a böngészőben, vagy a tűzfalon. De ezt szerintem már mondtuk neked párszor :D |
<<< Vissza | Tovább >>> |