/ Fórumok /

Repülőgép-szerencsétlenségek

A média időnként kissé <úlozza a számára érdekes részleteket, a lényeget meg elhallgatja. Nem is beszélve a sok badarságról...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.
szenko 144811 2006. február 17. 21:29
Válasz erre
volt ott még pár műszer ami mutatta/mutathatta a magasságukat a pitotcső nélkül is. :(
Solo 144810 2006. február 17. 21:22
Válasz erre
Nem szeretek baleseteket csemegézni. De van pár nem hivatalos infóm az An-24-ről. Állítólag lejegesedett a pitotcső és nem kapcsolták be a jégtelenítőt. Aztán későn vették észre, hogy alacsonyabban vannak ,mint amit a műszer mutat. :(
Lapi 144809 2006. február 17. 20:36
Válasz erre
Szia Solo
vettem az adásodat
ha érdekel a baleset dolog van egy két csemegém .
Solo 144808 2006. január 26. 19:58
Válasz erre
Egy hegyet nem venni eszre nem egyszeru. Ha szar volt a latas es megis vizualisan kozelitettek meg a repteret akkor pilotahiba. Ha a minimalis biztonsagos magassag alatt repultek , akkor pilotahiba. Ha valami miatt rossz erteket mutatott a magassagmero az mar nem pilotahiba. Szerintem nagy valoszinuseggel tobb elbaszas is volt. Egy hiba rendszerint nem okoz katsztrofat.
Kalóz 144807 2006. január 26. 19:41
Válasz erre
Mekett 144806 2006. január 25. 20:06
Válasz erre
A pilótákat hibáztatják a szlovák Antonov tragédiájáért

A szakértői vizsgálatok szerint szinte biztos, hogy nem műszaki hiba okozta a 42 emberéletet követelő katasztrófát. A gép személyzete szabad szemmel próbálta megközelíteni a kassai repteret, de nem vette észre a Borsó-hegyet.
index.hu/x
Bombraider 144805 2006. január 23. 19:46
Válasz erre
Petya 144804 2006. január 22. 14:47
Válasz erre
Igen, ilyen festésű volt. És ha jól tudom az 5605 oldalszámű gép volt.
Mekett 144803 2006. január 22. 14:17
Válasz erre
Lehet, de őszintén szólva: minek tették volna?
kacsabacsi 144802 2006. január 22. 13:51
Válasz erre
nemlehet, hogy aszlovákok átalakították, és hátul (is)van???
Mekett 144801 2006. január 22. 13:03
Válasz erre
Én is azt hallottam, hogy a mellélkhelységben élte túl, de az an-24-eseken a pilótafülke mögött van a WC.
Galll 144800 2006. január 22. 12:48
Válasz erre
Én is így hallottam, hogy azért élhette túl, mert a mellékhelységben volt, ami ugyebár a gép hátuljában van, és a gép orral csapódhatott be.

Kislocsos!
Én ahogy a képeket láttam a gép maradványáról, szerintem ez terepszínű gép volt, de nem vagyok benne biztos...

Üdv
kacsabacsi 144799 2006. január 22. 12:44
Válasz erre
Úgy hallottam, hogy a túlélő egyszerű utas volt, és a gép végén lévő mellékhelységben volt. amikor lezuhantak...(szlovák kollégám mondta)
Kislocsos 144798 2006. január 22. 11:43
Válasz erre
088953.jpg méret: 31.5 KB
Egy ilyen festésű Antonov zuhant le(nem tudom melyik oldalszámú).
Mekett 144797 2006. január 22. 11:16
Válasz erre
Ez talán egy kicsit tényszerűbb:

Befejeződött a helyszíni szemle Hejce mellett, ahol csütörtök este lezuhant a szlovák katonai szállítógép. Az összegyűjtött csaknem ezer alkatrészt vasárnap reggel adják át a szlovák hatóságoknak. A légi szerencsétlenségben 42 ember halt meg, az egyetlen túlélőt a kassai kórházban ápolják. A helyszínen szombaton a "katasztrófa-turisták" is megjelentek.

www.origo.hu/itthon/20060121szombaton.html
Mekett 144796 2006. január 22. 11:12
Válasz erre
Az elmúlt pár napban hallottunk már mindenfélét, az elhangzott számok is hol felfelé, hol lefelé mentek... Valaki ki tudná nekem bogozni, hogy az egyetlen túlélő kije volt a gépszemélyzetnek?

Befejeződött az Antonov helyszíni szemléje

Befejeződött a helyszíni szemle a csütörtök este balesetet szenvedett szlovák katonai szállítógép helyszínén, a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Hejce fölött magasodó Borsó-hegyen, mondta Garamvölgyi László, az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) szóvivője szombaton este a távirati irodának.
index.hu/politika/bulvar/rep190/
Fodi 144795 2006. január 20. 14:45
Válasz erre
A magyar újságírás megint hozta a formáját. Történik egy tragédia, erre az Indexen kiteszik a holttestek képeit... Ezeknek nincs tabu?
lucky 144794 2006. január 20. 13:29
Válasz erre
Még egy a témában
www.fn.hu/index.php
kacsabacsi 144793 2006. január 19. 22:24
Válasz erre
még jó, hogy szétnézek, mielőtt írok...
Mekett 144792 2006. január 19. 21:54
Válasz erre
Szlovák katonai gép zuhant le Telkibánya mellett

Szerencsétlenséget szenvedett a szlovák légierő szállítógépe a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Telkibánya közelében.
index.hu/politika/bulvar/crash2391/
Kislocsos 144791 2006. január 11. 21:19
Válasz erre
bocsesz... akkor Bomb.Még egyszer köszi.
Bombraider 144790 2006. január 11. 21:12
Válasz erre
Bombit légyszi hanyagoljuk:)
Bomb esetleg Bambi:D
Köszi!:)

üdv:bomb
Kislocsos 144789 2006. január 11. 21:00
Válasz erre
Bombraider 144788 2006. január 11. 20:04
Válasz erre
kaloz 144787 2006. január 11. 18:41
Válasz erre
AZ utóbbi napokban megint megsokszorozódtak a repesemények. Ma pl. egy ami gyakorlógép tűnt el.
Kislocsos 144786 2006. január 11. 15:45
Válasz erre
szenko 144785 2006. január 11. 15:26
Válasz erre
a HA-LON
Kislocsos 144784 2006. január 10. 23:43
Válasz erre
Nem tudjátok hogy melyik 737-600-as járt szerencsétlenül a múlt 7n Ferihegyen?
Mekett 144783 2005. december 6. 19:20
Válasz erre
Tízemeletes háznak csapódott Iránban egy katonai repülő

Lakóövezetre zuhant Teheránban az iráni hadsereg egy szállítógépe. A katasztrófának több mint száz halálos áldozata és tucatnyi, más hírek szerint kilencven sérültje van.

index.hu/x
Bombraider 144782 2005. november 24. 19:42
Válasz erre
Szerencsére most csak repülőesemény történt:
www.jetfly.hu/rovatok/repules/polgari/hirek/kenyszer_051120/
Csabi 144781 2005. november 10. 10:50
Válasz erre
Bombraider 144780 2005. október 18. 18:34
Válasz erre
lucky 144779 2005. október 17. 21:19
Válasz erre
már ott is?!!!
Bombraider 144778 2005. október 17. 18:05
Válasz erre
igor85 144777 2005. október 14. 15:26
Válasz erre
kicsit csúnya volt látni az ingoványos mellett 2 napon keresztül mentettük a gépet az anyagi kár alsó hangon is 4 milla kérdéses a javítás
Kalóz 144776 2005. október 7. 19:55
Válasz erre
a vizsgálat nem
végleges eredménye szerint a pilóták - egy alezredes és egy őrnagy -
betartották a repülési szabályokat.


A kacsa viszont nem !!!
Bombraider 144775 2005. október 7. 13:13
Válasz erre
Madár csapódott egy repülőbe Kecskeméten
október 6. 22:01 [MTI]

Leszállás közben madár csapódott egy L-39 Albatrosz katonai
kiképzőgép ablakába Kecskeméten csütörtökön este. A balesetben a
pilóta könnyebben megsérült, de ennek ellenére biztonsággal földre
tudta tenni a repülőgépet, nem kellett kényszerleszállást
végrehajtania. A pilótát megfigyelésre a kecskeméti katonai kórházba
szállították, a repülő másik pilótája nem szenvedett sérülést. A
repülőgép 500 méter magasan 330 km/órás sebességgel haladt,
amikor egy vadkacsa a szélvédőbe csapódott; a vizsgálat nem
végleges eredménye szerint a pilóták - egy alezredes és egy őrnagy -
betartották a repülési szabályokat. A további vizsgálatokat a Katonai
Légügyi Hivatal végzi majd el.
Csabi 144774 2005. október 7. 10:57
Válasz erre
Ezt írja a stop.hu:

"A vadkacsa a katonai repülő szélvédőjének csapódott
2005. október 07. 09.16

Madár csapódott repülés közben egy katonai kiképzőgép szélvédőjébe Kecskeméten.

Az L-39- Albatrosz típusú kétszemélyes fél kilométer magasan, több mint háromszáz kilométeres sebességgel haladt, amikor egy vadkacsával karambolozott- írja a MR.

A pilóta könnyebben megsérült, de nem kellett kényszerleszállást végrehajtania. Az elsődleges vizsgálatok szerint a gép személyzete egy alezredes és egy őrnagy, betartották a repülési szabályokat. "
Csabi 144773 2005. október 7. 10:50
Válasz erre
Ezt most találtam a Blikk-ben.
"09:15
Légibalesetet okozott a madár Kecskeméten
Madár csapódott egy leszálláshoz készülődő katonai repülőgépbe Kecskeméten. A pilóta könnyebben megsérült, megfigyelésre kórházba vitték. (t-zones)"
Atesz 144772 2005. október 7. 10:41
Válasz erre
Sziasztok!

Csabi 111-es hozzászólásához egy kis bővítmény!

http://www.aircraftresourcecenter.com/Stories1/001-100/027_sideways-nosegear/story027.htm

Nem semmi!

Atesz
Csabi 144771 2005. október 7. 10:01
Válasz erre
Összefoglaló 1920-tól napjainkig.
www.planecrashinfo.com
Csabi 144770 2005. október 7. 09:33
Válasz erre
images.ibsys.com/2005/0922/5006614.jpg
Kicsit mákos. Le is rakhatta volna az orrát a földig...
lucky 144769 2005. október 6. 18:38
Válasz erre
qrwa jó ez a link
Csabi 144768 2005. október 6. 15:13
Válasz erre
A crash az oldal alján található.
Ha én így mosnám az autómat...
faq.bigip.mine.nu:8008/guide/hercules.php
tray 144767 2005. október 6. 12:49
Válasz erre
Nagyon gyilkos :)))

Ezek után nem lehet véletlen, hogy az amerikaiak Irakban is a legtöbb veszteséget baráti tűzben szenvedték el.
Csabi 144766 2005. október 6. 11:43
Válasz erre
ez lett volna.jpg méret: 154.1 KB
Nekem nyitja, de így könnyebb...
Csabi
tray 144765 2005. október 6. 11:24
Válasz erre
File not found... Pedig biztos érdekes.
Csabi 144764 2005. október 6. 08:52
Válasz erre
www.dumpafile.com/files/N7ig9bJf3FkL/f/KgjUJ6HN.jpg
Ez még a II. világháborúból való.
Nagy idétlenség bombát dobálni az alattunk lévő gépre...
Csabi
Kalóz 144763 2005. szeptember 30. 20:07
Válasz erre
Cookie:o-kurusa@www.makettinfo
???
Mekett 144762 2005. szeptember 28. 20:24
Válasz erre
Kapcsold be a cookie-k engedélyezését a böngészőben, vagy a tűzfalon. De ezt szerintem már mondtuk neked párszor :D
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.