<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Stefan | Adatlap | 144869 | 2007. január 24. 17:17 | ||
Szerintem én is ott olvastam, csak mivel érdekel a téma, mert szerintem érdekes, hogy hogyan tudják megállapítani a roncsból, meg összerakni a "puzzle"-t, már nem emlékeztem, hogy ezt a történetet hol láttam :) Előzmény: (144868) Tibcsi 2007. január 24. 17:13 | |||||
Tibcsi | Adatlap | 144868 | 2007. január 24. 17:13 | ||
Én az AeroMagazinban olvastam. De attól még lehetett a tévében is. :) | |||||
Stefan | Adatlap | 144867 | 2007. január 24. 15:35 | ||
Szokta valaki nézni a Katasztrófák Nyomában c. sorozatot az NGC-n? Azt hiszem abban volt (,de lehet, hogy Aero Magazinban olvastam :) ),hogy volt egy ilyen egyszer, hogy nem tudtak felszállni és túlrohantak a kifutópályán, aztán kiderült, hogy (sajnos ebben a világban gyakran előfordul) a túlhajszolt pilóták, már a sokórányi szolgálat után elszámolták a felszállósúlyt. Valami programot használtak rá, ami kiszámolja helyettük, de a fáradság miatt rosszul adták meg az adatokat, emiatt rossz értékeket kaptak. | |||||
Cébés | Adatlap | 144866 | 2007. január 23. 21:56 | ||
Szia Kalóz! Nem tudom mi lehet az igazság,én úgy tudom hogy az elért sebességben van meghatározva a felszállás.V1 elhatározási sebesség,itt még eldöntheti hogy megáll vagy folytatja a felszállást.V2 felszállási sebesség. Annyit még tudok hogy baromira meg volt rakva a gép. Majd megkérdezek egy pilótát odabenn a felszállós dologról. üdv:Cébés | |||||
Kalóz | Adatlap | 144865 | 2007. január 23. 16:59 | ||
Hát, tudtommal meg van határozva, hogy milyen kifutási hosszon belül kell elemelni a gépet, azon túl meg kell szakítani a felszállást. Pont, hogy ne legyen késő ... | |||||
Cébés | Adatlap | 144864 | 2007. január 23. 16:49 | ||
Szia Kalóz! Gondolom a pálya közepe felé még mindíg nem gondolták komolyan hogy ne tudnának elemelni egy 737-est a beton vége előtt.Mikor meg ráeszméltek már késő lett volna megállni. szerintem (de ez csak az én véleményem) Cébés | |||||
Kalóz | Adatlap | 144863 | 2007. január 23. 16:10 | ||
Cébés! Nem kellett volna megszakítania a felszállást? Időben természetesen, nem az erdő előtt 2 m-rel ... | |||||
Cébés | Adatlap | 144862 | 2007. január 23. 16:08 | ||
Nem sokon múlott hogy bekerüljön ide a Travel 737-ese. A pálya vége előtt nagyon kevéssel sikerült csak felvergődnie a levegőbe és épphogy elment a szemben lévő erdős terület felett. Úgy szágúldott végig a pálya majdnem teljes hosszán,hogy az orra a levegőben volt,csak épp emelkedni nem akart. Cébés | |||||
Tophatters | Adatlap | 144861 | 2006. október 25. 10:01 | ||
A 210-es An-26-ról nincs valakinek képe? Ez az amelyik lezuhant 1982 dec. 6-án. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 144859 | 2006. október 24. 19:39 | ||
Ok, köszi a tippet! :) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 144858 | 2006. október 24. 19:32 | ||
horac nál nézd meg! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 144857 | 2006. október 24. 19:26 | ||
Hali, Tudja valaki, hogy melyik Albatroszunk zuhant le? Oldalszám érdekelne... Köszi: Tibcsi | |||||
Kalóz | Adatlap | 144856 | 2006. október 24. 19:06 | ||
Lezuhant egy brit Tornado www.haborumuveszete.hu/rovatok/news/tornadocrash/ | |||||
szenko | Adatlap | 144855 | 2006. szeptember 27. 12:29 | ||
igen 94. telén volt, elég rossz időjárási körülmények között. | |||||
Stefan | Adatlap | 144854 | 2006. szeptember 27. 09:28 | ||
www.jetfly.hu/rovatok/repules/polgari/hirek/pilotahiba_060925/ Hát igen, amortizálják a cuccot... :-( | |||||
Fodi | Adatlap | 144853 | 2006. szeptember 27. 08:22 | ||
Ha jól tudom, az utolsó merevszárnyas cucc a Wilga volt, a hetvenes években. | |||||
Mekett | Adatlap | 144852 | 2006. szeptember 27. 08:10 | ||
kb 92-94-ben lezuhant egy a Ferihegyhez közeli erdőben. Mennyi lehet az ára újonnan egy ilyen típusnak? | |||||
szenko | Adatlap | 144851 | 2006. szeptember 27. 08:06 | ||
én úgy tudom, hogy 6 db md volt (mind md-500e tipus), ebből ez volt a 2. vagy a 3. amit lenulláztak, ezen kívül még 3db mi-2-es van. | |||||
Bendeguz | Adatlap | 144850 | 2006. szeptember 27. 01:18 | ||
Ööö izé, én úgy tudtam, hogy vagy 4-5 Md-jük van, és azon belül is több altipus, de majd megkérdezzük. Merevszárnyasról meg csak egyről tudok, de az is rc vitorlázó és csak akkor van rendőri szolgálatban, mikor haver lennvan faterjáékkal siófok-kilitin:DDD(ha nem zárják be). Mert azért az eléggé gáz lenne, ha csak két rendőrségi gép lenne szolgálatba: egyik lenn siófokon, másik ferihegyen, a bankrablók meg menekülnek a zsével teszemazt szolnokon:S bár már a repidő is meg van nekik nyirbálva rendesen, ismerős mondta, hogy teljesen elszokott már a géptől:S | |||||
Mekett | Adatlap | 144849 | 2006. szeptember 27. 00:28 | ||
A Rendőrségnek most mije maradt? Ha jól tudom, van még Mi-2, meg talán 1 Md-500? Merevszárnyas mikor volt utoljára a a jardnak? | |||||
Solo | Adatlap | 144848 | 2006. szeptember 26. 13:12 | ||
Lehet, hogy régóta repül, de talán pont ezért nem kellet volna ekkorát hibáznia. Védeni lehet, de rajta az nem segít. A gépen sem. A seregben, ennél enyhébb hiba után, volt aki úgy kiáltott fel, hogy "Jajj a karrierem". :)) | |||||
Bendeguz | Adatlap | 144847 | 2006. szeptember 26. 13:06 | ||
Én repültem azzal a pilótával, nem is tegnap kapta meg a szakszolgálatit, de mindenki követhet el hibákat. Elnézést, csak védeni akartam egy kicsit, így is fog eleget kapni :S | |||||
Solo | Adatlap | 144846 | 2006. szeptember 26. 12:32 | ||
Nem lehetett nagy spíler a pilóta. Elemi hibát vétett. Sokba fog ez neki kerülni. :)) | |||||
Bendeguz | Adatlap | 144845 | 2006. szeptember 26. 12:29 | ||
Noh, beszéltem ismerőssel, nem volt rajta a gépen(de elvileg pár hete még ő volt kiírva aznaprara). Következő történt: "hátszélben ereszkedett és amikor szembe akart fordulni vele, h leszálljon, rossz irányba fordult, bepörgött és olyan 4-5 m-ről leesett" Bende | |||||
Bendeguz | Adatlap | 144844 | 2006. szeptember 25. 23:02 | ||
Lehet, pont az egyik ismerősöm volt az operátor azon a gépen, majd megkérdezem :S mellesleg ő volt az aki pár évvel ezelőtt a balatonon, egy elszabadult motorcsónakba ugrott a helikopterről, úgylátszik rájár a rúd | |||||
Fodi | Adatlap | 144841 | 2006. szeptember 25. 15:42 | ||
origo.hu/itthon/20060925felborult.html MD-500 Ferihegy | |||||
Fodi | Adatlap | 144840 | 2006. szeptember 10. 18:16 | ||
Mekett | Adatlap | 144839 | 2006. szeptember 7. 10:35 | ||
Szerdán három gép hajtott végre kényszerleszállást Ferihegyen Fékszárnyhiba, visszahúzhatatlan futómű és füstszag. Két Malév-járattal és egy kis magángéppel is baj volt. index.hu/x | |||||
Mekett | Adatlap | 144838 | 2006. július 9. 18:43 | ||
Közel 150 halottja van az orosz repülőbalesetnek Több mint száz ember - köztük sok gyerek - vesztette életét vasárnap hajnalban, mikor balesetet szenvedett egy orosz társaság gépe Szibériában. index.hu/x | |||||
Fodi | Adatlap | 144837 | 2006. június 5. 10:58 | ||
Indonézia www.hirado.hu/cikk.php | |||||
Fodi | Adatlap | 144836 | 2006. június 4. 17:57 | ||
Fodi | Adatlap | 144835 | 2006. június 2. 18:48 | ||
Fodi | Adatlap | 144834 | 2006. június 2. 18:47 | ||
Sugárzó roncs... www.hirado.hu/cikk.php | |||||
Bundesign | Adatlap | 144832 | 2006. június 1. 20:53 | ||
utánégetővel még gyorsabb :) | |||||
MrChef | Adatlap | 144831 | 2006. június 1. 20:50 | ||
ez esetleg "rés a pajzson" eset volt. | |||||
Archy | Adatlap | 144830 | 2006. május 31. 23:02 | ||
Sebesség: 1500 m/óra :-) Nem is tudtam, hogy az F-16-os ilyen gyors :-) Áron | |||||
G-cart | Adatlap | 144829 | 2006. május 30. 20:44 | ||
Mekett | Adatlap | 144828 | 2006. május 23. 20:47 | ||
Egy vadász megint letaranozott egy felderítőgépet. A pár évvel ezelőtti tajvani esethez képest ennek annyi pikantériája van, hogy két NATO-tagállam gépeiről van szó: Görög és török harcigépek ütköztek Súlyos katonai incidens történt Törökország partjainál. Egy görög vadászgép elfogó műveletet indított egy, a vitatott területek fölött manőverező török felderítőgép ellen, de a levegőben összeütköztek. A török pilótát kimentette a tengerből egy kereskedelmi hajó, a görög pilótáról viszont ellentmondásosak a hírek. index.hu/politika/kulfold/grtr1704/ | |||||
Cébés | Adatlap | 144825 | 2006. május 6. 20:31 | ||
Még a fékernyő is kiugrott a helyéröl | |||||
Bombraider | Adatlap | 144824 | 2006. május 6. 20:27 | ||
Szegény huszonkilencest rendesen meggyűrték:( www.patricksaviation.com/uploads/av_images/1000001801.jpg üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 144823 | 2006. április 9. 13:05 | ||
megint pilótahiba? hvg.hu/itthon/20060409helikopter.aspx | |||||
Kalóz | Adatlap | 144822 | 2006. április 9. 12:42 | ||
Ugyanaz, más forrásból: hvg.hu/vilag/20060408repulo.aspx | |||||
Kalóz | Adatlap | 144821 | 2006. április 9. 12:29 | ||
Sajna még egy: index.hu/politika/bulvar/atkar060409/ | |||||
Fodi | Adatlap | 144819 | 2006. április 8. 18:23 | ||
Fodi | Adatlap | 144818 | 2006. április 3. 18:24 | ||
lucky | Adatlap | 144816 | 2006. március 17. 09:14 | ||
Bár sok ilyen kényszerleszállás lenne... | |||||
Cebes | Adatlap | 144815 | 2006. március 16. 22:36 | ||
Élőben néztem végig.Ha nem mennek ki a tűzoltók a pályához föl se tünt volna hogy ez kényszerleszállás. Annyi hogy a bal hajtómű burkolata feketére volt kormozódva. üdv:Cébés | |||||
Mekett | Adatlap | 144814 | 2006. február 19. 10:00 | ||
Sikeres kényszerleszállást hajtott végre 144 fővel a fedélzetén az AtlasJet repülőgépe vasárnap reggel 7.20 körül index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/ | |||||
Solo | Adatlap | 144813 | 2006. február 17. 23:23 | ||
Fene tudja. Az biztos, hogy ennyi nem eleg egy katasztrófához. Volt még ott valami más is. A rádiómagasságmérők nem pontosak nagy magasságban, vagyis amik a mi helikoptereinken vannak. | |||||
Lapi | Adatlap | 144812 | 2006. február 17. 23:07 | ||
Solo ! a válasz e-mailben megirtam a számomat. nagyon érdekel a dolog,és biztosan tudok olyat adni ,ami Neked is tetszeni fog . |
<<< Vissza | Tovább >>> |