<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Tibcsi | Adatlap | 144859 | 2006. október 24. 19:39 | ||
Ok, köszi a tippet! :) Előzmény: (144858) boriszjelszint 2006. október 24. 19:32 | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 144858 | 2006. október 24. 19:32 | ||
horac nál nézd meg! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 144857 | 2006. október 24. 19:26 | ||
Hali, Tudja valaki, hogy melyik Albatroszunk zuhant le? Oldalszám érdekelne... Köszi: Tibcsi | |||||
Kalóz | Adatlap | 144856 | 2006. október 24. 19:06 | ||
Lezuhant egy brit Tornado www.haborumuveszete.hu/rovatok/news/tornadocrash/ | |||||
szenko | Adatlap | 144855 | 2006. szeptember 27. 12:29 | ||
igen 94. telén volt, elég rossz időjárási körülmények között. | |||||
Stefan | Adatlap | 144854 | 2006. szeptember 27. 09:28 | ||
www.jetfly.hu/rovatok/repules/polgari/hirek/pilotahiba_060925/ Hát igen, amortizálják a cuccot... :-( | |||||
Fodi | Adatlap | 144853 | 2006. szeptember 27. 08:22 | ||
Ha jól tudom, az utolsó merevszárnyas cucc a Wilga volt, a hetvenes években. | |||||
Mekett | Adatlap | 144852 | 2006. szeptember 27. 08:10 | ||
kb 92-94-ben lezuhant egy a Ferihegyhez közeli erdőben. Mennyi lehet az ára újonnan egy ilyen típusnak? | |||||
szenko | Adatlap | 144851 | 2006. szeptember 27. 08:06 | ||
én úgy tudom, hogy 6 db md volt (mind md-500e tipus), ebből ez volt a 2. vagy a 3. amit lenulláztak, ezen kívül még 3db mi-2-es van. | |||||
Bendeguz | Adatlap | 144850 | 2006. szeptember 27. 01:18 | ||
Ööö izé, én úgy tudtam, hogy vagy 4-5 Md-jük van, és azon belül is több altipus, de majd megkérdezzük. Merevszárnyasról meg csak egyről tudok, de az is rc vitorlázó és csak akkor van rendőri szolgálatban, mikor haver lennvan faterjáékkal siófok-kilitin:DDD(ha nem zárják be). Mert azért az eléggé gáz lenne, ha csak két rendőrségi gép lenne szolgálatba: egyik lenn siófokon, másik ferihegyen, a bankrablók meg menekülnek a zsével teszemazt szolnokon:S bár már a repidő is meg van nekik nyirbálva rendesen, ismerős mondta, hogy teljesen elszokott már a géptől:S | |||||
Mekett | Adatlap | 144849 | 2006. szeptember 27. 00:28 | ||
A Rendőrségnek most mije maradt? Ha jól tudom, van még Mi-2, meg talán 1 Md-500? Merevszárnyas mikor volt utoljára a a jardnak? | |||||
Solo | Adatlap | 144848 | 2006. szeptember 26. 13:12 | ||
Lehet, hogy régóta repül, de talán pont ezért nem kellet volna ekkorát hibáznia. Védeni lehet, de rajta az nem segít. A gépen sem. A seregben, ennél enyhébb hiba után, volt aki úgy kiáltott fel, hogy "Jajj a karrierem". :)) | |||||
Bendeguz | Adatlap | 144847 | 2006. szeptember 26. 13:06 | ||
Én repültem azzal a pilótával, nem is tegnap kapta meg a szakszolgálatit, de mindenki követhet el hibákat. Elnézést, csak védeni akartam egy kicsit, így is fog eleget kapni :S | |||||
Solo | Adatlap | 144846 | 2006. szeptember 26. 12:32 | ||
Nem lehetett nagy spíler a pilóta. Elemi hibát vétett. Sokba fog ez neki kerülni. :)) | |||||
Bendeguz | Adatlap | 144845 | 2006. szeptember 26. 12:29 | ||
Noh, beszéltem ismerőssel, nem volt rajta a gépen(de elvileg pár hete még ő volt kiírva aznaprara). Következő történt: "hátszélben ereszkedett és amikor szembe akart fordulni vele, h leszálljon, rossz irányba fordult, bepörgött és olyan 4-5 m-ről leesett" Bende | |||||
Bendeguz | Adatlap | 144844 | 2006. szeptember 25. 23:02 | ||
Lehet, pont az egyik ismerősöm volt az operátor azon a gépen, majd megkérdezem :S mellesleg ő volt az aki pár évvel ezelőtt a balatonon, egy elszabadult motorcsónakba ugrott a helikopterről, úgylátszik rájár a rúd | |||||
Fodi | Adatlap | 144841 | 2006. szeptember 25. 15:42 | ||
origo.hu/itthon/20060925felborult.html MD-500 Ferihegy | |||||
Fodi | Adatlap | 144840 | 2006. szeptember 10. 18:16 | ||
Mekett | Adatlap | 144839 | 2006. szeptember 7. 10:35 | ||
Szerdán három gép hajtott végre kényszerleszállást Ferihegyen Fékszárnyhiba, visszahúzhatatlan futómű és füstszag. Két Malév-járattal és egy kis magángéppel is baj volt. index.hu/x | |||||
Mekett | Adatlap | 144838 | 2006. július 9. 18:43 | ||
Közel 150 halottja van az orosz repülőbalesetnek Több mint száz ember - köztük sok gyerek - vesztette életét vasárnap hajnalban, mikor balesetet szenvedett egy orosz társaság gépe Szibériában. index.hu/x | |||||
Fodi | Adatlap | 144837 | 2006. június 5. 10:58 | ||
Indonézia www.hirado.hu/cikk.php | |||||
Fodi | Adatlap | 144836 | 2006. június 4. 17:57 | ||
Fodi | Adatlap | 144835 | 2006. június 2. 18:48 | ||
Fodi | Adatlap | 144834 | 2006. június 2. 18:47 | ||
Sugárzó roncs... www.hirado.hu/cikk.php | |||||
Bundesign | Adatlap | 144832 | 2006. június 1. 20:53 | ||
utánégetővel még gyorsabb :) | |||||
MrChef | Adatlap | 144831 | 2006. június 1. 20:50 | ||
ez esetleg "rés a pajzson" eset volt. | |||||
Archy | Adatlap | 144830 | 2006. május 31. 23:02 | ||
Sebesség: 1500 m/óra :-) Nem is tudtam, hogy az F-16-os ilyen gyors :-) Áron | |||||
G-cart | Adatlap | 144829 | 2006. május 30. 20:44 | ||
Mekett | Adatlap | 144828 | 2006. május 23. 20:47 | ||
Egy vadász megint letaranozott egy felderítőgépet. A pár évvel ezelőtti tajvani esethez képest ennek annyi pikantériája van, hogy két NATO-tagállam gépeiről van szó: Görög és török harcigépek ütköztek Súlyos katonai incidens történt Törökország partjainál. Egy görög vadászgép elfogó műveletet indított egy, a vitatott területek fölött manőverező török felderítőgép ellen, de a levegőben összeütköztek. A török pilótát kimentette a tengerből egy kereskedelmi hajó, a görög pilótáról viszont ellentmondásosak a hírek. index.hu/politika/kulfold/grtr1704/ | |||||
Cébés | Adatlap | 144825 | 2006. május 6. 20:31 | ||
Még a fékernyő is kiugrott a helyéröl | |||||
Bombraider | Adatlap | 144824 | 2006. május 6. 20:27 | ||
Szegény huszonkilencest rendesen meggyűrték:( www.patricksaviation.com/uploads/av_images/1000001801.jpg üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 144823 | 2006. április 9. 13:05 | ||
megint pilótahiba? hvg.hu/itthon/20060409helikopter.aspx | |||||
Kalóz | Adatlap | 144822 | 2006. április 9. 12:42 | ||
Ugyanaz, más forrásból: hvg.hu/vilag/20060408repulo.aspx | |||||
Kalóz | Adatlap | 144821 | 2006. április 9. 12:29 | ||
Sajna még egy: index.hu/politika/bulvar/atkar060409/ | |||||
Fodi | Adatlap | 144819 | 2006. április 8. 18:23 | ||
Fodi | Adatlap | 144818 | 2006. április 3. 18:24 | ||
lucky | Adatlap | 144816 | 2006. március 17. 09:14 | ||
Bár sok ilyen kényszerleszállás lenne... | |||||
Cebes | Adatlap | 144815 | 2006. március 16. 22:36 | ||
Élőben néztem végig.Ha nem mennek ki a tűzoltók a pályához föl se tünt volna hogy ez kényszerleszállás. Annyi hogy a bal hajtómű burkolata feketére volt kormozódva. üdv:Cébés | |||||
Mekett | Adatlap | 144814 | 2006. február 19. 10:00 | ||
Sikeres kényszerleszállást hajtott végre 144 fővel a fedélzetén az AtlasJet repülőgépe vasárnap reggel 7.20 körül index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/ | |||||
Solo | Adatlap | 144813 | 2006. február 17. 23:23 | ||
Fene tudja. Az biztos, hogy ennyi nem eleg egy katasztrófához. Volt még ott valami más is. A rádiómagasságmérők nem pontosak nagy magasságban, vagyis amik a mi helikoptereinken vannak. | |||||
Lapi | Adatlap | 144812 | 2006. február 17. 23:07 | ||
Solo ! a válasz e-mailben megirtam a számomat. nagyon érdekel a dolog,és biztosan tudok olyat adni ,ami Neked is tetszeni fog . | |||||
szenko | Adatlap | 144811 | 2006. február 17. 21:29 | ||
volt ott még pár műszer ami mutatta/mutathatta a magasságukat a pitotcső nélkül is. :( | |||||
Solo | Adatlap | 144810 | 2006. február 17. 21:22 | ||
Nem szeretek baleseteket csemegézni. De van pár nem hivatalos infóm az An-24-ről. Állítólag lejegesedett a pitotcső és nem kapcsolták be a jégtelenítőt. Aztán későn vették észre, hogy alacsonyabban vannak ,mint amit a műszer mutat. :( | |||||
Lapi | Adatlap | 144809 | 2006. február 17. 20:36 | ||
Szia Solo vettem az adásodat ha érdekel a baleset dolog van egy két csemegém . | |||||
Solo | Adatlap | 144808 | 2006. január 26. 19:58 | ||
Egy hegyet nem venni eszre nem egyszeru. Ha szar volt a latas es megis vizualisan kozelitettek meg a repteret akkor pilotahiba. Ha a minimalis biztonsagos magassag alatt repultek , akkor pilotahiba. Ha valami miatt rossz erteket mutatott a magassagmero az mar nem pilotahiba. Szerintem nagy valoszinuseggel tobb elbaszas is volt. Egy hiba rendszerint nem okoz katsztrofat. | |||||
Kalóz | Adatlap | 144807 | 2006. január 26. 19:41 | ||
A 24-esen nincs radar? | |||||
Mekett | Adatlap | 144806 | 2006. január 25. 20:06 | ||
A pilótákat hibáztatják a szlovák Antonov tragédiájáért A szakértői vizsgálatok szerint szinte biztos, hogy nem műszaki hiba okozta a 42 emberéletet követelő katasztrófát. A gép személyzete szabad szemmel próbálta megközelíteni a kassai repteret, de nem vette észre a Borsó-hegyet. index.hu/x | |||||
Bombraider | Adatlap | 144805 | 2006. január 23. 19:46 | ||
Petya | Adatlap | 144804 | 2006. január 22. 14:47 | ||
Igen, ilyen festésű volt. És ha jól tudom az 5605 oldalszámű gép volt. | |||||
Mekett | Adatlap | 144803 | 2006. január 22. 14:17 | ||
Lehet, de őszintén szólva: minek tették volna? |
<<< Vissza | Tovább >>> |