/ Fórumok /

Repülőgép-szerencsétlenségek

A média időnként kissé <úlozza a számára érdekes részleteket, a lényeget meg elhallgatja. Nem is beszélve a sok badarságról...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.
Stefan 144869 2007. január 24. 17:17
Válasz erre
Szerintem én is ott olvastam, csak mivel érdekel a téma, mert szerintem érdekes, hogy hogyan tudják megállapítani a roncsból, meg összerakni a "puzzle"-t, már nem emlékeztem, hogy ezt a történetet hol láttam :)
Tibcsi 144868 2007. január 24. 17:13
Válasz erre
Én az AeroMagazinban olvastam. De attól még lehetett a tévében is. :)
Stefan 144867 2007. január 24. 15:35
Válasz erre
Szokta valaki nézni a Katasztrófák Nyomában c. sorozatot az NGC-n?
Azt hiszem abban volt (,de lehet, hogy Aero Magazinban olvastam :) ),hogy volt egy ilyen egyszer, hogy nem tudtak felszállni és túlrohantak a kifutópályán, aztán kiderült, hogy (sajnos ebben a világban gyakran előfordul) a túlhajszolt pilóták, már a sokórányi szolgálat után elszámolták a felszállósúlyt. Valami programot használtak rá, ami kiszámolja helyettük, de a fáradság miatt rosszul adták meg az adatokat, emiatt rossz értékeket kaptak.
Cébés 144866 2007. január 23. 21:56
Válasz erre
Szia Kalóz!

Nem tudom mi lehet az igazság,én úgy tudom hogy az elért sebességben van meghatározva a felszállás.V1 elhatározási sebesség,itt még eldöntheti hogy megáll vagy folytatja a felszállást.V2 felszállási sebesség.
Annyit még tudok hogy baromira meg volt rakva a gép.
Majd megkérdezek egy pilótát odabenn a felszállós dologról.

üdv:Cébés
Kalóz 144865 2007. január 23. 16:59
Válasz erre
Hát, tudtommal meg van határozva, hogy milyen kifutási hosszon belül kell elemelni a gépet, azon túl meg kell szakítani a felszállást. Pont, hogy ne legyen késő ...
Cébés 144864 2007. január 23. 16:49
Válasz erre
Szia Kalóz!

Gondolom a pálya közepe felé még mindíg nem gondolták komolyan hogy ne tudnának elemelni egy 737-est a beton vége előtt.Mikor meg ráeszméltek már késő lett volna megállni.
szerintem (de ez csak az én véleményem)

Cébés
Kalóz 144863 2007. január 23. 16:10
Válasz erre
Cébés!
Nem kellett volna megszakítania a felszállást? Időben természetesen, nem az erdő előtt 2 m-rel ...
Cébés 144862 2007. január 23. 16:08
Válasz erre
Nem sokon múlott hogy bekerüljön ide a Travel 737-ese.
A pálya vége előtt nagyon kevéssel sikerült csak felvergődnie a levegőbe és épphogy elment a szemben lévő erdős terület felett.
Úgy szágúldott végig a pálya majdnem teljes hosszán,hogy az orra a levegőben volt,csak épp emelkedni nem akart.

Cébés
Tophatters 144861 2006. október 25. 10:01
Válasz erre
A 210-es An-26-ról nincs valakinek képe? Ez az amelyik lezuhant 1982 dec. 6-án.
Tibcsi 144859 2006. október 24. 19:39
Válasz erre
boriszjelszint 144858 2006. október 24. 19:32
Válasz erre
Tibcsi 144857 2006. október 24. 19:26
Válasz erre
Hali,

Tudja valaki, hogy melyik Albatroszunk zuhant le? Oldalszám érdekelne...

Köszi: Tibcsi
Kalóz 144856 2006. október 24. 19:06
Válasz erre
szenko 144855 2006. szeptember 27. 12:29
Válasz erre
igen 94. telén volt, elég rossz időjárási körülmények között.
Stefan 144854 2006. szeptember 27. 09:28
Válasz erre
www.jetfly.hu/rovatok/repules/polgari/hirek/pilotahiba_060925/
Hát igen, amortizálják a cuccot... :-(
Fodi 144853 2006. szeptember 27. 08:22
Válasz erre
Ha jól tudom, az utolsó merevszárnyas cucc a Wilga volt, a hetvenes években.
Mekett 144852 2006. szeptember 27. 08:10
Válasz erre
kb 92-94-ben lezuhant egy a Ferihegyhez közeli erdőben.
Mennyi lehet az ára újonnan egy ilyen típusnak?
szenko 144851 2006. szeptember 27. 08:06
Válasz erre
én úgy tudom, hogy 6 db md volt (mind md-500e tipus), ebből ez volt a 2. vagy a 3. amit lenulláztak, ezen kívül még 3db mi-2-es van.
Bendeguz 144850 2006. szeptember 27. 01:18
Válasz erre
Ööö izé, én úgy tudtam, hogy vagy 4-5 Md-jük van, és azon belül is több altipus, de majd megkérdezzük.
Merevszárnyasról meg csak egyről tudok, de az is rc vitorlázó és csak akkor van rendőri szolgálatban, mikor haver lennvan faterjáékkal siófok-kilitin:DDD(ha nem zárják be).
Mert azért az eléggé gáz lenne, ha csak két rendőrségi gép lenne szolgálatba: egyik lenn siófokon, másik ferihegyen, a bankrablók meg menekülnek a zsével teszemazt szolnokon:S
bár már a repidő is meg van nekik nyirbálva rendesen, ismerős mondta, hogy teljesen elszokott már a géptől:S
Mekett 144849 2006. szeptember 27. 00:28
Válasz erre
A Rendőrségnek most mije maradt?
Ha jól tudom, van még Mi-2, meg talán 1 Md-500?
Merevszárnyas mikor volt utoljára a a jardnak?
Solo 144848 2006. szeptember 26. 13:12
Válasz erre
Lehet, hogy régóta repül, de talán pont ezért nem kellet volna ekkorát hibáznia. Védeni lehet, de rajta az nem segít. A gépen sem.
A seregben, ennél enyhébb hiba után, volt aki úgy kiáltott fel, hogy "Jajj a karrierem". :))
Bendeguz 144847 2006. szeptember 26. 13:06
Válasz erre
Én repültem azzal a pilótával, nem is tegnap kapta meg a szakszolgálatit, de mindenki követhet el hibákat. Elnézést, csak védeni akartam egy kicsit, így is fog eleget kapni :S
Solo 144846 2006. szeptember 26. 12:32
Válasz erre
Nem lehetett nagy spíler a pilóta. Elemi hibát vétett. Sokba fog ez neki kerülni. :))
Bendeguz 144845 2006. szeptember 26. 12:29
Válasz erre
Noh, beszéltem ismerőssel, nem volt rajta a gépen(de elvileg pár hete még ő volt kiírva aznaprara).
Következő történt:
"hátszélben ereszkedett és amikor szembe akart fordulni vele, h leszálljon, rossz irányba fordult, bepörgött és olyan 4-5 m-ről leesett"
Bende
Bendeguz 144844 2006. szeptember 25. 23:02
Válasz erre
Lehet, pont az egyik ismerősöm volt az operátor azon a gépen, majd megkérdezem :S
mellesleg ő volt az aki pár évvel ezelőtt a balatonon, egy elszabadult motorcsónakba ugrott a helikopterről, úgylátszik rájár a rúd
Fodi 144841 2006. szeptember 25. 15:42
Válasz erre
Fodi 144840 2006. szeptember 10. 18:16
Válasz erre
Mekett 144839 2006. szeptember 7. 10:35
Válasz erre
Szerdán három gép hajtott végre kényszerleszállást Ferihegyen

Fékszárnyhiba, visszahúzhatatlan futómű és füstszag. Két Malév-járattal és egy kis magángéppel is baj volt.
index.hu/x
Mekett 144838 2006. július 9. 18:43
Válasz erre
Közel 150 halottja van az orosz repülőbalesetnek

Több mint száz ember - köztük sok gyerek - vesztette életét vasárnap hajnalban, mikor balesetet szenvedett egy orosz társaság gépe Szibériában.

index.hu/x
Fodi 144837 2006. június 5. 10:58
Válasz erre
Fodi 144836 2006. június 4. 17:57
Válasz erre
Fodi 144835 2006. június 2. 18:48
Válasz erre
Fodi 144834 2006. június 2. 18:47
Válasz erre
Sugárzó roncs...
www.hirado.hu/cikk.php
Bundesign 144832 2006. június 1. 20:53
Válasz erre
utánégetővel még gyorsabb :)
MrChef 144831 2006. június 1. 20:50
Válasz erre
ez esetleg "rés a pajzson" eset volt.
Archy 144830 2006. május 31. 23:02
Válasz erre
Sebesség: 1500 m/óra :-) Nem is tudtam, hogy az F-16-os ilyen gyors :-)
Áron
G-cart 144829 2006. május 30. 20:44
Válasz erre
index.hu/politika/kulfold/fiasko0530/
Ez is egy szerencsétlenség - ha tényleg megtörtént.
G'
Mekett 144828 2006. május 23. 20:47
Válasz erre
Egy vadász megint letaranozott egy felderítőgépet. A pár évvel ezelőtti tajvani esethez képest ennek annyi pikantériája van, hogy két NATO-tagállam gépeiről van szó:

Görög és török harcigépek ütköztek

Súlyos katonai incidens történt Törökország partjainál. Egy görög vadászgép elfogó műveletet indított egy, a vitatott területek fölött manőverező török felderítőgép ellen, de a levegőben összeütköztek. A török pilótát kimentette a tengerből egy kereskedelmi hajó, a görög pilótáról viszont ellentmondásosak a hírek.

index.hu/politika/kulfold/grtr1704/
Cébés 144825 2006. május 6. 20:31
Válasz erre
Még a fékernyő is kiugrott a helyéröl
Bombraider 144824 2006. május 6. 20:27
Válasz erre
Szegény huszonkilencest rendesen meggyűrték:(
www.patricksaviation.com/uploads/av_images/1000001801.jpg

üdv:bomb
Kalóz 144823 2006. április 9. 13:05
Válasz erre
Kalóz 144822 2006. április 9. 12:42
Válasz erre
Ugyanaz, más forrásból:
hvg.hu/vilag/20060408repulo.aspx
Kalóz 144821 2006. április 9. 12:29
Válasz erre
Fodi 144819 2006. április 8. 18:23
Válasz erre
Remélem mára ennyi volt...
www.hirado.hu/cikk.php www.hirado.hu/cikk.php
Fodi 144818 2006. április 3. 18:24
Válasz erre
lucky 144816 2006. március 17. 09:14
Válasz erre
Bár sok ilyen kényszerleszállás lenne...
Cebes 144815 2006. március 16. 22:36
Válasz erre
Élőben néztem végig.Ha nem mennek ki a tűzoltók a pályához föl se tünt volna hogy ez kényszerleszállás.
Annyi hogy a bal hajtómű burkolata feketére volt kormozódva.

üdv:Cébés
Mekett 144814 2006. február 19. 10:00
Válasz erre
Sikeres kényszerleszállást hajtott végre 144 fővel a fedélzetén az AtlasJet repülőgépe vasárnap reggel 7.20 körül
index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/
Solo 144813 2006. február 17. 23:23
Válasz erre
Fene tudja. Az biztos, hogy ennyi nem eleg egy katasztrófához. Volt még ott valami más is. A rádiómagasságmérők nem pontosak nagy magasságban, vagyis amik a mi helikoptereinken vannak.
Lapi 144812 2006. február 17. 23:07
Válasz erre
Solo !
a válasz e-mailben megirtam a számomat.
nagyon érdekel a dolog,és biztosan tudok olyat adni
,ami Neked is tetszeni fog .
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.