<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sulyid | Adatlap | 14042 | 2009. november 29. 19:01 | ![]() | |
Én úgy tudom hogy csak a csehek használták és nem a csehszlovákok. Előzmény: (14041) romeo 2009. november 29. 18:19 | |||||
romeo | Adatlap | 14041 | 2009. november 29. 18:19 | ![]() | |
Üdv Gaben! A harckocsit a csehszlovák néphadsereg használta harckocsivezetők oktatására. | |||||
Gaben | Adatlap | 14040 | 2009. november 29. 18:02 | ![]() | |
torpokoska | Adatlap | 14039 | 2009. november 29. 16:25 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 14038 | 2009. november 29. 15:15 | ![]() | |
Antarktika! Egy pár kép, ukrán 64-ről, csak neked, csak most: www.tank-net.org/forums/lofiversion/index.php/t14200-2100.html | |||||
páncélos | Adatlap | 14037 | 2009. november 29. 15:08 | ![]() | |
Akkor egy kis változatosság, T-80BV, BMP-2, és még sok minden: vitalykuzmin.net/ | |||||
tems | Adatlap | 14034 | 2009. november 29. 13:53 | ![]() | |
Szia! Az tiszta, hogy a 64-eseket szovjetek mégiscsak becsülhették valamire, ha a NATO elleni támadás első lépcsőjébe tartogatták és ezért nem küldték harcba olyan jelentéktelen és "gyorsan megoldható" rendcsináló baráti segitség nyújtásra mint ahogy Afganisztánt elképzelték, pláne azt tudván, hogy a direkt beavatkozást a NATO nem meri megkockáztatni. A kérdésem az, hogy mi alapján biztos az, hogy egyik ott harcoló gárda-hadosztály sem kapott valamelyik T-64 variánsból pár egységet harci körülmények közötti próbára? Mindezt azért kérdezem, mert a szovjet katonai vezetés is kihasználta a lehetőséget a taktikai eljárások és technikai eszközök tesztelésére. A légierőnél több tipusnál is történt ilyen, hiszen a harci tapasztalatokat és ezek felhasználását (pl a korszerűsítéseknél ill. a NATO erők ellen) olyan fontosnak tartották, hogy még a technika elvesztésének és esetleges "idegen kezekbe" való kerülésének kockázatát is vállalták. üdv | |||||
juge75 | Adatlap | 14033 | 2009. november 29. 12:24 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 14032 | 2009. november 29. 11:54 | ![]() | |
Sziasztok! Ez T-72? Mert a nevében az van admin.vitinfo.com.vn/Anh/AnhNoiDung/2008/7/29/tn_MTU-72.jpg MTU-72 Itt találtam! vitinfo.com.vn/Muctin/Quansu/TBQD/LA44088/default.htm Üdv: kamovos | |||||
gaunt | Adatlap | 14031 | 2009. november 29. 11:22 | ![]() | |
Az afgán háborúban csak a T-54,55 és kis számban a 62-es vett részt. Juge75! pontos fordítás: "...a legújabb harckosik nem harcoltak afganisztánban, a T-64 volt a legmodernebb amit teszteltek ott." Ez egy marhaság, vagy elírás. A legmodernebb a T-62M volt. A T-64,72,80 sosem volt afganisztánban. | |||||
juge75 | Adatlap | 14030 | 2009. november 29. 09:09 | ![]() | |
Máshol meg azt olvastam, hogy egyáltalán nem vett részt a T-64 az Afgán háborúban. | |||||
juge75 | Adatlap | 14029 | 2009. november 29. 08:44 | ![]() | |
The document can be found here Foreign Military Studies Office Publications - THE SOVIET WAR IN AFGHANISTAN: HISTORY AND HARBINGER OF FUTURE WAR?. The reference too the tanks can be found in the first paragraph of the Soviet Equipment heading and simply states that "...the newest tanks did not fight in Afghanistan and the T-64 was the most modern tank tested there." Although the T-64 was a better tank than the T-72 it is my understanding that the T-72 did not enter production until a few years after the T-64. Durva fordítás: Az okirat tud található itt Külföldi Katonai Tanul Hivatal Közzététel - A SZOVJET HÁBORÚ AFGANISZTÁNBAN: TÖRTÉNET ÉS ELŐJELE JÖVŐ HÁBORÚNAK?. A hivatkozás túlságosan a tank tud található az első paragrafusban a Szovjet Berendezés fejszövegnek és egyszerűen államok az "...a legújabb tank nem tud harc Afganisztánban és a T-64 a legtöbb modern tank tesztelt ott." Habár a T-64 egy jobb tank mint a T-72 ez megértésem az a T-72 nem tud belépés termelés amíg néhány évekkel azután a T-64. | |||||
juge75 | Adatlap | 14028 | 2009. november 29. 08:40 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 14027 | 2009. november 29. 08:40 | ![]() | |
ZSU-23-4V és V1, BMP-1, 2, Bmd, 2S1, 2S3, T-54, 55, 62, 62M, Brdm-2, Sztrela-10, Snar-10, MT-LB, BTR-60, 70, 80. Ezekről találtam csak képet. Many new systems were field tested and introduced during the Afghanistan war, but most had been designed and tested prior to the war. The most notable of these were the BMP-2, the BTR-80, the vasilek 82 mm automatic mortar, the self-propelled mortar, the AGS-17, the BM-22 MRLS, the Mi-8T helicopter, the Su-25 ground support aircraft and the ASU-74 assault rifle. Tanks were present, but were not too useful in mountain warfare. Consequently, the newest tanks did not fight in Afghanistan and the T-64 was the most modern tank tested there. Several models of the Mi-24 helicopter gunship were introduced during the war. Fordítás (durva): Sok új rendszerek voltak mező tesztelt és bevezetett alatt az Afganisztán háború, de legtöbb lesz kijelölve és tesztelt előzően a háború. A legtöbb jelentős ezek voltak a BMP-2NAK, a BTR-80, a vasilek 82 mm önműködő malter, a self-propelled malter, az AGS-17, a BM-22 MRLS, a Mi-8t helikopter, a Su-25 talaj támogatás repülőgép és az ASU-74 ostromlás puska. Tartály voltak jelenlegi, de voltak nem nagyon hasznos hegy hadviselésben. Következésképpen, a legújabb tartály nem tud harc Afganisztánban és a T-64 a legtöbb modern tartály tesztelt ott. Több modelljei a Mi-24 helikopternek gunship voltak bevezetett alatt a háború. | |||||
feca | Adatlap | 14026 | 2009. november 29. 07:16 | ![]() | |
Szép reggelt mindenkinek! Esetleg lenne valakinek T-64 röl valamilyen érdekes festési variációja?Neten nem sok festési kombinációt találtam,inkább csak zöldet találtam,és néhány foltosat.Egyáltalán használták afganisztánban? | |||||
sulyid | Adatlap | 14025 | 2009. november 28. 23:59 | ![]() | |
A t55am honnan származik? | |||||
páncélos | Adatlap | 14024 | 2009. november 28. 23:45 | ![]() | |
Antarktika! Mivel személyesen is ismerjük egymást így bevallhatom élvezet felhúzni téged, mert vizuálisan elképzelem, ahogyan dühöngsz. (Ilyenkor a Matyi arcát is látom magam előtt.) Én ugyan olyan jól tudom, mint te, hogy majdnem nálunk is rendszeresítve lett, de nem. SAJNOS! Én is élvezném ha lenne, de nincs. Remélem ennyi elég volt a 64-es magasztalásából? (((Lehet, hogy elvakult vagyok ebben a témában, de az dobja rám az első követ, aki nem ugyanezt teszi a 72-essel kapcsolatban. Ugye páncélos?))) Na jó ezt beismerem. Na akkor a feketeleves, csak, hogy ne unatkozzunk: Kb. olyan a 64-est a 72-el összehasonlítani, mint a T-44-est a T-55-el. (Nem, nem elírás. Nem a T-54-re gondoltam.) Itt is egy harkovi és egy uráli gépről beszélhetünk. Mit tudunk a T-44-ről? A T-55-ről annál többet. | |||||
sulyid | Adatlap | 14023 | 2009. november 28. 22:53 | ![]() | |
Jó harckocsi a t-64-es,de NE felejtsük el hogy miért kellett létre hozni a t-72-őt... | |||||
antarktika | Adatlap | 14022 | 2009. november 28. 21:45 | ![]() | |
Egy kicsit túl komolyra vettétek a figurát. Én híve vagyok annak, hogy a T-64-es nem volt rossz, próbálom megvédeni a véleményem, attól függetlenül, hogy semmiféle apanázst nem kapok a harkovi irodától. Bárcsak. :) Lehet, hogy elvakult vagyok ebben a témában, de az dobja rám az első követ, aki nem ugyanezt teszi a 72-essel kapcsolatban. Ugye páncélos? S ha már blőd válaszoknál tartunk. Miért kéne figyelembe vennem, hogy mettől-meddig és mennyit gyártottak? Ez a meghatározó? Nem hiszem. Az olcsóbb, egyszerűbb dolgokból többet lehet gyártani. Ami nem azt jelenti, hogy jobb, mint a kisszériás. Blődség azt is elfelejteni, hogy a 72-es egy javított 64-es... Részemről ennyi. | |||||
gaunt | Adatlap | 14021 | 2009. november 28. 18:58 | ![]() | |
Páncélos! Szerintem Antarktika sem gondolta komolyan. Csak lemaradt a végéről a ":)" | |||||
torpokoska | Adatlap | 14020 | 2009. november 28. 17:59 | ![]() | |
úgy könnyű, hogy az említett eszközök gyártására az "urali" üzemet jelölték ki még a 1960-as években (nem említeném a "5td" motorok alacsony mennyiségű gyártását, amit mindig felhoznak hátulütőnek az említett gyárból), valamint, hogy a harkovi gyár a tankjuk iránti igényt sem tudta kielégíteni nem, hogy még mást is gyártson. (és még 1000 ok pro és kontra) De csak a hangulat javításáért : ))) | |||||
páncélos | Adatlap | 14018 | 2009. november 28. 16:36 | ![]() | |
Antarktika! Kezdem azt hinni, ilyen blőd válaszokat adva, hogy a harkovi tervezőiroda embere vagy. Nem kell figyelembe venned semmit. Sem azt, hogy mennyi ideig kínlódtak vele, ameddig sorozatban el nem kezdték gyártani. Sem azt, hogy meddig gyártották és mennyit. Sem azt, hogy a 72-ből mennyi készült, eddig. Igazad van a 64-es a legjobb tegnap, ma és holnap is. | |||||
gaunt | Adatlap | 14017 | 2009. november 28. 13:18 | ![]() | |
Bocsi, de nincs igazad. 72-es alvázra sosem építettek műszaki technikát, mivel előre tudták, nem fog beválni. A BREM-1, IMR-2, MTU-72 is csak úgy néz ki, mintha 72-es alvázon lenne, de valójában más! :) T-72 alváznak látszó tárgy! :) Kicsit off, de azért valahogy mégis ide tartozik, mivel orosz/szovjet: Miért nincs egyetlen weboldalon sem az 5-ös GRAU index? pl. 5V28, 5Ja23, 5P73, stb. Akárhány oldalt néztem végig, az 5-ös mindenhol ki van hagyva. Talán megszüntették? | |||||
antarktika | Adatlap | 14016 | 2009. november 28. 08:28 | ![]() | |
De készül, ám egyik sem vált be. Bezzeg a BAT-2! | |||||
romeo | Adatlap | 14015 | 2009. november 27. 23:15 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 14014 | 2009. november 27. 22:56 | ![]() | |
Pasztellkréta por. Vagy festékszóró és vissza mosás. | |||||
páncélos | Adatlap | 14013 | 2009. november 27. 21:29 | ![]() | |
Hát igen. Semmilyen műszaki technika sem készült 72-es alvázon, igaz? | |||||
joci232 | Adatlap | 14012 | 2009. november 27. 17:14 | ![]() | |
antarktika | Adatlap | 14011 | 2009. november 27. 16:52 | ![]() | |
72-eséből nem csinálhatták, hisz teljesen megbízhatatlan...még erre is...:))) | |||||
gaunt | Adatlap | 14010 | 2009. november 27. 15:38 | ![]() | |
Páncélos! Ismerem az oldalt de az a fura, hogy ott sem találtam, ezért kérdeztelek téged. Lehet, hogy tényleg nem is volt kódja. Végülis II. VH-s fegyver... | |||||
páncélos | Adatlap | 14009 | 2009. november 27. 15:26 | ![]() | |
Antarktika! Hát igen. Ha már harckocsira alkalmatlan volt, legalább buldózerre elhasználható a raktáron elfekvő több ezer darab. Látom, nem lesz unalmas a hétvége a témában? | |||||
páncélos | Adatlap | 14008 | 2009. november 27. 15:21 | ![]() | |
Gaunt! Érdekes, nem emlékszem, hogy lett volna? - pedig biztosan van/volt? Itt keresgélj: legion.wplus.net/guide/army/index_grau.shtml | |||||
gaunt | Adatlap | 14007 | 2009. november 27. 14:45 | ![]() | |
Páncélos! Nem tudod véletlenül mi a 100mm-es D-10 hk. ágyú GRAU kódja? | |||||
antarktika | Adatlap | 14006 | 2009. november 27. 14:25 | ![]() | |
Látod, hogy nem olyan rossz a T-64-es futóműve. Univerzális. | |||||
páncélos | Adatlap | 14005 | 2009. november 27. 13:17 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 14004 | 2009. november 26. 18:15 | ![]() | |
Még jó hogy a feleségem támogat a makettezésben.De ezek után szerintem teszek jelszót a Makettinfóra. | |||||
uaz-os | Adatlap | 14003 | 2009. november 26. 17:36 | ![]() | |
Üdvözletem Fórumosok. Nem szeretnék OFF-olni. De hátha urak tudtok segíteni. Nemrégiben hallottam olyat,hogy egy balassagyarmati embert megvett több katonai jármű-vet.Több 100 millió forint értékben. Valaki tudna róla mondani valamit ? És a Hódmezővásárhelyi-Szeged közti bontóról! Privátba is jöhet. E-mail címem:csepanymiki@freemail.hu Előre is köszönöm. Üdv! | |||||
Bubu | Adatlap | 14002 | 2009. november 26. 17:06 | ![]() | |
Szép formás a tat! | |||||
tsaba | Adatlap | 14001 | 2009. november 26. 16:56 | ![]() | |
Ja, és a hajó is durva | |||||
lucky | Adatlap | 14000 | 2009. november 26. 16:40 | ![]() | |
Ez se noormális...ellenben brutális. :) | |||||
juge75 | Adatlap | 13999 | 2009. november 26. 16:20 | ![]() | |
Háát, anyahajót csinálnék belőle...! | |||||
juge75 | Adatlap | 13998 | 2009. november 26. 16:20 | ![]() | |
Tirpitz és Striptise! :-D | |||||
juge75 | Adatlap | 13997 | 2009. november 26. 16:19 | ![]() | |
Urak! Van valakinek rajza GT-MU járműről? | |||||
Wrecker | Adatlap | 13996 | 2009. november 26. 16:16 | ![]() | |
Miért kellett volna összerakni? Bár az árát nem ismerem, de szerintem nyugodtan mellé adhatnák extra tartozékként. :)) | |||||
Sennás | Adatlap | 13995 | 2009. november 26. 15:58 | ![]() | |
Ismét belenéztem az általad közzétett honlapra hát megint csak azt mondhatom le a kalappal.{csúnyábban mondanám jobban érthető lenne a mondat} na mindegy.Találtam 1:25 Big Boy vonatot most már értem holvan a papír harmadik dimenziója ha érted mire gondolok.Ez a kép egy 1:100 Tirpiz gondolom a csajt nem a dobozból rakta össze!HA HA! De jók a méretek! | |||||
lucky | Adatlap | 13994 | 2009. november 26. 08:29 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 13993 | 2009. november 25. 23:04 | ![]() | |
Helló. Csak azt tudom mondani még egyszer gyönyörűek le a kalappal.Egy Jagdtigert néztem az imént beszarás. | |||||
lucky | Adatlap | 13992 | 2009. november 25. 20:16 | ![]() | |
Ja Bismarck témában a HMV 1/250-es Bismarckja a mérvadó. kb 50 EUR+ 99 a korlát és satöbbi. | |||||
lucky | Adatlap | 13991 | 2009. november 25. 20:15 | ![]() | |
Meg sok más is... Hajó, repülő, harckocsi, vonat, löveg, autó, épület, meg a jó isten tudja mi. Sőt már kint van az SMS Szent István is.( igaz 25 rongy táján van) Hajók terén a 200-as ill a 400-as, repülő téren a 32-es, más fronton a 24-es a jellemző méretarány. Itt az infón szerepel az SS Jeremiah O'Brien.Az is papír. Ha gondolod át tudom küldeni a Krazt.De ha bele akarsz fogni, erősíts elszántság fronton. Ha érdekel a papír téma: www.kartonbau.de/wbb2/hmportal.php Nálunk sajnos nem igazán ismert ez az ág. Tőlünk északabbra olyan versenyek is vannak ahol csak papír indulhat. | |||||
Sennás | Adatlap | 13990 | 2009. november 24. 18:22 | ![]() | |
Gyönyörű!Minden tisztelet a papirosoké.Igaz hogy valami 1:200 méretben van talán Bismarck is?Vagy New Jersey? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |