| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| juge75 | Adatlap | 14211 | 2009. december 15. 21:55 | ![]() | |
| sulyid | Adatlap | 14210 | 2009. december 15. 21:46 | ![]() | |
|
Én nem a világ legjobb kitét akarom megcsinálni:) | |||||
| joci232 | Adatlap | 14209 | 2009. december 15. 21:45 | ![]() | |
|
de persze lehet a végtelenségig fokozni... meg lehet a világ pénzét rákölteni:D | |||||
| Grande | Adatlap | 14208 | 2009. december 15. 21:27 | ![]() | |
|
Ha pontos és jó T-80UD-t akarsz, arra nem alkalmas a kit. A hibáíról hosszú listát lehetne írni és olvasni is a neten. Egyébként a Dragon újradobozolása, ahogy a Zvezda kitje. Max. a műanyag színe más :) Jó T-80 UD-hez egy Skif alapmakett + SP Design átalakítók kellenek. Vagy sok türelem és házi tuning. SP Design T-80 átalakítói saammodels.tripod.com/companies/spdesigns/t80/index.htm T-80 UD "tuningolt" készletek www.track-link.net/blogs/116_1 members.at.infoseek.co.jp/buk_2m/skift_80/skif10.html translate.google.hu/translate translate.google.hu/translate | |||||
| joci232 | Adatlap | 14207 | 2009. december 15. 19:51 | ![]() | |
|
1-2 dolog kivételével könnyen építhető készlet aránylag részletes kidolgozással. Azaz 1-2 dolog nekem a teknő és a felső rész illeszkedése(volt vagy 3-4mm eltérés amit nehezen tudtam korrigálni) a másik az a lánctalp... nehéz volt ugy megcsinálni hogy mindenhol passzoljon... egyébként én a minőséggel megvoltam elégedve kevés sorja volt rajta és egyszerű volt az építés... | |||||
| sulyid | Adatlap | 14206 | 2009. december 15. 19:44 | ![]() | |
|
Tudnátok nekem véleményt mondani a revell t80ud-járól? | |||||
| PETI | Adatlap | 14205 | 2009. december 15. 19:43 | ![]() | |
|
Nagyon kerály! | |||||
| Kamovos | Adatlap | 14203 | 2009. december 15. 17:20 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 14202 | 2009. december 15. 17:18 | ![]() | |
|
Keceli Zsu-23-4 képeim biztosan vannak! | |||||
| sdsdaf | Adatlap | 14201 | 2009. december 15. 17:12 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 14200 | 2009. december 15. 17:10 | ![]() | |
|
+ nézem! | |||||
| juge75 | Adatlap | 14199 | 2009. december 15. 17:04 | ![]() | |
|
Esetleg Silkáról, Kubról, Büszkéről is van képed (régi)? | |||||
| Kamovos | Adatlap | 14198 | 2009. december 15. 17:03 | ![]() | |
|
Szia Juge! Nálam nem kell trük! Csak szóljál és ha van időm + képeim a témáról akkor + osztom veletek! Üdv: kamovos | |||||
| juge75 | Adatlap | 14197 | 2009. december 15. 16:57 | ![]() | |
|
Látjátok a trükköt? Így kell képeket és adatokat szerezni! :-) | |||||
| Kamovos | Adatlap | 14196 | 2009. december 15. 16:54 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 14195 | 2009. december 15. 16:50 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 14194 | 2009. december 15. 16:45 | ![]() | |
|
Bocsánat. | |||||
| PETI | Adatlap | 14193 | 2009. december 15. 16:44 | ![]() | |
|
Hoppá! Tatán ott volt ez a példány? Az idein nem szerepelt sajnos... Köszi a képeket! | |||||
| Kamovos | Adatlap | 14192 | 2009. december 15. 16:41 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 14191 | 2009. december 15. 16:39 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 14190 | 2009. december 15. 16:35 | ![]() | |
|
Kilián György Nemzetvédelni Egyetem | |||||
| juge75 | Adatlap | 14189 | 2009. december 15. 16:25 | ![]() | |
|
Ami a Corvin-közzel szemben volt? | |||||
| juge75 | Adatlap | 14188 | 2009. december 15. 16:22 | ![]() | |
|
Milyen Kiliánon? | |||||
| juge75 | Adatlap | 14187 | 2009. december 15. 16:21 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 14186 | 2009. december 15. 16:14 | ![]() | |
|
Sziasztok! Én láttam a Kiliánon 1 zártatt még 2000-ben! Üdv:kamovos | |||||
| juge75 | Adatlap | 14185 | 2009. december 15. 15:15 | ![]() | |
|
Lassan, de csak kiderül valami! :-) | |||||
| Maz | Adatlap | 14184 | 2009. december 15. 14:05 | ![]() | |
|
>Bólyain volt kiállítva 152-es, de tető nélkül. Kecelen szintén van egy példány, azon sincs tető, legutóbb a Kecskeméti repülőnapon volt egy szépen rendbe hozott példány. Említsd még meg a Tünde utcai és a Bólyain megfordult zárt tetős példányokat, valamint a Petőfi laktanyában levő nyitott és zárt példányt és máris meglesz az egy darab nyitott és az egy darab zárt változat. :-) Gonoszkodás nélkül: Két BTR-152-esről beszéltek különböző előfordulási helyeken, valamint időben. A zárt változat a Tünde utcából került a Bólyaira. Ez nagyjából mozgásképes volt. A nyitott változat pedig Kecelről lett felhozva. Ebben se motor, se váltó nem volt, egy ZiL-157-esből lett sok munka árán pótolva. Mindkét darabot felújították. | |||||
| juge75 | Adatlap | 14183 | 2009. december 15. 13:39 | ![]() | |
|
Probléma pontosan ugyan az volt, mint a ZSU-57-2 "Büszke" esetében. A kor követelményeinek (és félelmeinek) nem feleltek meg, mert nem volt vegyi, biológiai és sugár védelme, ez a ZSU-23-4 Silká-ban már beépítve volt, autómatikusan üzemelt, ha bekapcsolták. | |||||
| juge75 | Adatlap | 14182 | 2009. december 15. 13:36 | ![]() | |
|
Hát igen, az a változat nem, de a kemény tetős (púpos) igen. | |||||
| PETI | Adatlap | 14181 | 2009. december 15. 11:36 | ![]() | |
|
páncélos, juge75 és mindenki! Köszi a segítséget. Egy biztos: ezek után nyitott szemmel járok a BTR-152 ügyében, mert álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire sok a fehér folt a témában! Kecskeméten is "nagyvonalúan" elsétáltam a kiállított példány mellett, pont emiatt: nem tudtam, hogy ennyire nagy kuriózum. | |||||
| páncélos | Adatlap | 14180 | 2009. december 15. 11:34 | ![]() | |
|
Az, hogy Kecelen mi van kiállítva, nem biztosíték arra, hogy rendszerben volt a magyar haderőben. Erre legjobb példa a kiállított BMP-1, mert ugyan volt BMP-1 csak nem az a változat, ami ki van állítva, mert az, a korai „rövidorrú” változat, nálunk az összes csehszlovák „hosszúorrú” gyártmány volt. (Egyébként érdemes körbefotózni, mert ritka példány.) | |||||
| lucky | Adatlap | 14179 | 2009. december 15. 11:14 | ![]() | |
|
passz | |||||
| juge75 | Adatlap | 14178 | 2009. december 15. 09:34 | ![]() | |
|
Na akkor arra adj magyarázatot, hogy a picasa album közvetlen linkjét miért NEM adja be? | |||||
| juge75 | Adatlap | 14177 | 2009. december 15. 09:33 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 14176 | 2009. december 15. 09:31 | ![]() | |
|
Most már | |||||
| juge75 | Adatlap | 14175 | 2009. december 15. 09:31 | ![]() | |
| lucky | Adatlap | 14174 | 2009. december 15. 09:25 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 14173 | 2009. december 15. 09:08 | ![]() | |
|
MHFRWEB-oldalon találsz képet a Kecskeméti repülőnapon készült fotók között, Berhidi Ádám képei. | |||||
| juge75 | Adatlap | 14172 | 2009. december 15. 09:07 | ![]() | |
|
Nem működik a link gomb! | |||||
| juge75 | Adatlap | 14171 | 2009. december 15. 09:02 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 14170 | 2009. december 15. 08:16 | ![]() | |
|
Ha mégis szeretnél információt, talán a Hadtörténeti múzeum levél és fotótárában. | |||||
| juge75 | Adatlap | 14169 | 2009. december 15. 08:14 | ![]() | |
|
Bólyain volt kiállítva 152-es, de tető nélkül. Kecelen szintén van egy példány, azon sincs tető, legutóbb a Kecskeméti repülőnapon volt egy szépen rendbe hozott példány. Az 1956-os forradalom után tervezték át tetősre, előtte ponyva volt csak. Könnyű préda volt a felülről beledobott molotov-koktélnak. Az ennek köszönhető át tervezés eredménye, hogy magas páncél tetőt kapott, ami hamar magára vonta a figyelmet harctéren, megváltoztatta a jármű súlypontját. Pár darab sebesült szállítón kívül nem alkalmaztak többet belőle a Magyar haderőben. Ritkasága és a divatos "besúgás", a katonai elhárítás valamint a következmények miatt nem nagyon maradt fent kép a járművekről. | |||||
| páncélos | Adatlap | 14168 | 2009. december 15. 07:52 | ![]() | |
|
Peti! Igazi segítséget sajnos nem tudok adni BTR-152 ügyben, mert sem db számot, sem pontos időtartamot nem tudok mondani a rendszeresítésével kapcsolatban. Viszont úgy tudom, hogy 56-ban nem volt még rendszerben, csak a SZU oldalon vett részt az 56-os eseményekben. 1965. áprilisi díszszemlén állítólag jelen volt, viszont 1970-esen nem vett részt, ami nem jelenti, hogy már nem volt rendszeresítve, ami biztos, hogy a 80-as években már nem volt rendszerben. Miért nem maradt igazán semmi? A válasz egyszerű: A 60-70-es években nem igazán mert fotózni senki, akkor még nem gondoltak múzeumi példány megtartásról (ma sem nagyon), röviden ennyi. Amit tehetsz, felkeresed az MTI archívumát és keresgélsz képeket a 65-ös díszszemléről. Sajnos nagyon drága, de ha nagyon kell, akkor nincs más választásod. | |||||
| romeo | Adatlap | 14167 | 2009. december 14. 21:57 | ![]() | |
|
Üdv Kamovos! Magyar járműről sajnos nincs eredeti fotó. | |||||
| Kamovos | Adatlap | 14166 | 2009. december 14. 21:53 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 14165 | 2009. december 14. 21:53 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 14164 | 2009. december 14. 21:52 | ![]() | |
| romeo | Adatlap | 14163 | 2009. december 14. 21:44 | ![]() | |
|
A Magyar Néphadsereg legtitokzatosabb típusa a BTR-152. Eddig nem sikerült fotót találnom az MN idejéből! | |||||
| romeo | Adatlap | 14162 | 2009. december 14. 21:38 | ![]() | |
|
A BTR-152-t valamikor a 70-es évek második felében kivonták , ezt az "öregektől" hallottam, további sorsa ismeretlen. Valamikor a 60-as évek elején kerültek a néphadsereghez. Szerintem a Hadtörténeti Intézet és Múzeum Levéltárában kellene kutatni. | |||||
| PETI | Adatlap | 14161 | 2009. december 14. 21:31 | ![]() | |
|
De mégis, mennyit használtunk? És hogyan tűntek el ennyire? | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Hozzá jutottam a 2K11 Krug 3M8 és a nálunk is rendszerben állt 3M8M2, valamint 3M8M3 rakéta méreteinek.
Sajnos a Tank-Mania-féle műgyanta rakéta átmérőben kicsi, hosszban elvileg az első verzió nagy harci fejes rakéta akarna lenni, de az orr része mint alakban, mint hosszban eltér a valóságtól.
Fényképek és méretek alapján a fotókon jelölt részeknél sajnos el kell vágni és rövidíteni, valamint átalakítani.
Ha a hosszú rakétát szeretnénk építeni, be kell iktatni az orr kúp és a rádió gyújtó közé ("B"-"C" szakasz) egy 14mm hosszú és 11mm átmérőjű hengert.
Javasolt változtatások méretei:
"A" szakasz 4mm kivágni és hátrébb hozni, "D"-"A" szakasz távolsága 14mm, "B"-"D" szakasz 11mm, az orrkúpon lévő mélyedésnél elvágni a kúpot és újra esztergálni, vagy csiszolni 25mm hosszal, majd a helyére ragasztani.
Festés: 3M8 Ezüst (titánium és alumínium), vagy szürke (ezüst és szürke).
3M8M2-3 szürke G grey (ezüst és szürke), fehér W white, vörös R red, fekete B black.