<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
joci232 | Adatlap | 14219 | 2009. december 17. 09:06 | ||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 14218 | 2009. december 17. 05:25 | ||||||||||||||
Balaton! Lehet, hogy ebből is makett lesz? Miggyuri | |||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 14217 | 2009. december 16. 23:10 | ||||||||||||||
Köszönjük. És a Luna-1-ről van valamid? (Lánctalpas alváz.) | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 14216 | 2009. december 16. 22:25 | ||||||||||||||
romeo | Adatlap | 14215 | 2009. december 16. 22:03 | ||||||||||||||
Még ezek vannak. | |||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 14214 | 2009. december 16. 21:21 | ||||||||||||||
Gyönyörű! Van még ilyened? :) | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 14213 | 2009. december 16. 18:38 | ||||||||||||||
balaton | Adatlap | 14212 | 2009. december 16. 00:30 | ||||||||||||||
Üdv.! Tudja valaki a harcjárműveken használatos, ék alakú felségjel pontos méreteit? üdv. KG | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14211 | 2009. december 15. 21:55 | ||||||||||||||
Hozzá jutottam a 2K11 Krug 3M8 és a nálunk is rendszerben állt 3M8M2, valamint 3M8M3 rakéta méreteinek. Sajnos a Tank-Mania-féle műgyanta rakéta átmérőben kicsi, hosszban elvileg az első verzió nagy harci fejes rakéta akarna lenni, de az orr része mint alakban, mint hosszban eltér a valóságtól. Fényképek és méretek alapján a fotókon jelölt részeknél sajnos el kell vágni és rövidíteni, valamint átalakítani. Ha a hosszú rakétát szeretnénk építeni, be kell iktatni az orr kúp és a rádió gyújtó közé ("B"-"C" szakasz) egy 14mm hosszú és 11mm átmérőjű hengert. Javasolt változtatások méretei: "A" szakasz 4mm kivágni és hátrébb hozni, "D"-"A" szakasz távolsága 14mm, "B"-"D" szakasz 11mm, az orrkúpon lévő mélyedésnél elvágni a kúpot és újra esztergálni, vagy csiszolni 25mm hosszal, majd a helyére ragasztani. Festés: 3M8 Ezüst (titánium és alumínium), vagy szürke (ezüst és szürke). 3M8M2-3 szürke G grey (ezüst és szürke), fehér W white, vörös R red, fekete B black. | |||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 14210 | 2009. december 15. 21:46 | ||||||||||||||
Én nem a világ legjobb kitét akarom megcsinálni:) | |||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 14209 | 2009. december 15. 21:45 | ||||||||||||||
de persze lehet a végtelenségig fokozni... meg lehet a világ pénzét rákölteni:D | |||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 14208 | 2009. december 15. 21:27 | ||||||||||||||
Ha pontos és jó T-80UD-t akarsz, arra nem alkalmas a kit. A hibáíról hosszú listát lehetne írni és olvasni is a neten. Egyébként a Dragon újradobozolása, ahogy a Zvezda kitje. Max. a műanyag színe más :) Jó T-80 UD-hez egy Skif alapmakett + SP Design átalakítók kellenek. Vagy sok türelem és házi tuning. SP Design T-80 átalakítói saammodels.tripod.com/companies/spdesigns/t80/index.htm T-80 UD "tuningolt" készletek www.track-link.net/blogs/116_1 members.at.infoseek.co.jp/buk_2m/skift_80/skif10.html translate.google.hu/translate translate.google.hu/translate | |||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 14207 | 2009. december 15. 19:51 | ||||||||||||||
1-2 dolog kivételével könnyen építhető készlet aránylag részletes kidolgozással. Azaz 1-2 dolog nekem a teknő és a felső rész illeszkedése(volt vagy 3-4mm eltérés amit nehezen tudtam korrigálni) a másik az a lánctalp... nehéz volt ugy megcsinálni hogy mindenhol passzoljon... egyébként én a minőséggel megvoltam elégedve kevés sorja volt rajta és egyszerű volt az építés... | |||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 14206 | 2009. december 15. 19:44 | ||||||||||||||
Tudnátok nekem véleményt mondani a revell t80ud-járól? | |||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 14205 | 2009. december 15. 19:43 | ||||||||||||||
Nagyon kerály! | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 14203 | 2009. december 15. 17:20 | ||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 14202 | 2009. december 15. 17:18 | ||||||||||||||
Keceli Zsu-23-4 képeim biztosan vannak! | |||||||||||||||||
sdsdaf | Adatlap | 14201 | 2009. december 15. 17:12 | ||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 14200 | 2009. december 15. 17:10 | ||||||||||||||
+ nézem! | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14199 | 2009. december 15. 17:04 | ||||||||||||||
Esetleg Silkáról, Kubról, Büszkéről is van képed (régi)? | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 14198 | 2009. december 15. 17:03 | ||||||||||||||
Szia Juge! Nálam nem kell trük! Csak szóljál és ha van időm + képeim a témáról akkor + osztom veletek! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14197 | 2009. december 15. 16:57 | ||||||||||||||
Látjátok a trükköt? Így kell képeket és adatokat szerezni! :-) | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 14196 | 2009. december 15. 16:54 | ||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 14195 | 2009. december 15. 16:50 | ||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14194 | 2009. december 15. 16:45 | ||||||||||||||
Bocsánat. | |||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 14193 | 2009. december 15. 16:44 | ||||||||||||||
Hoppá! Tatán ott volt ez a példány? Az idein nem szerepelt sajnos... Köszi a képeket! | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 14192 | 2009. december 15. 16:41 | ||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 14191 | 2009. december 15. 16:39 | ||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 14190 | 2009. december 15. 16:35 | ||||||||||||||
Kilián György Nemzetvédelni Egyetem | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14189 | 2009. december 15. 16:25 | ||||||||||||||
Ami a Corvin-közzel szemben volt? | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14188 | 2009. december 15. 16:22 | ||||||||||||||
Milyen Kiliánon? | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14187 | 2009. december 15. 16:21 | ||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 14186 | 2009. december 15. 16:14 | ||||||||||||||
Sziasztok! Én láttam a Kiliánon 1 zártatt még 2000-ben! Üdv:kamovos | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14185 | 2009. december 15. 15:15 | ||||||||||||||
Lassan, de csak kiderül valami! :-) | |||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 14184 | 2009. december 15. 14:05 | ||||||||||||||
>Bólyain volt kiállítva 152-es, de tető nélkül. Kecelen szintén van egy példány, azon sincs tető, legutóbb a Kecskeméti repülőnapon volt egy szépen rendbe hozott példány. Említsd még meg a Tünde utcai és a Bólyain megfordult zárt tetős példányokat, valamint a Petőfi laktanyában levő nyitott és zárt példányt és máris meglesz az egy darab nyitott és az egy darab zárt változat. :-) Gonoszkodás nélkül: Két BTR-152-esről beszéltek különböző előfordulási helyeken, valamint időben. A zárt változat a Tünde utcából került a Bólyaira. Ez nagyjából mozgásképes volt. A nyitott változat pedig Kecelről lett felhozva. Ebben se motor, se váltó nem volt, egy ZiL-157-esből lett sok munka árán pótolva. Mindkét darabot felújították. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14183 | 2009. december 15. 13:39 | ||||||||||||||
Probléma pontosan ugyan az volt, mint a ZSU-57-2 "Büszke" esetében. A kor követelményeinek (és félelmeinek) nem feleltek meg, mert nem volt vegyi, biológiai és sugár védelme, ez a ZSU-23-4 Silká-ban már beépítve volt, autómatikusan üzemelt, ha bekapcsolták. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14182 | 2009. december 15. 13:36 | ||||||||||||||
Hát igen, az a változat nem, de a kemény tetős (púpos) igen. | |||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 14181 | 2009. december 15. 11:36 | ||||||||||||||
páncélos, juge75 és mindenki! Köszi a segítséget. Egy biztos: ezek után nyitott szemmel járok a BTR-152 ügyében, mert álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire sok a fehér folt a témában! Kecskeméten is "nagyvonalúan" elsétáltam a kiállított példány mellett, pont emiatt: nem tudtam, hogy ennyire nagy kuriózum. | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 14180 | 2009. december 15. 11:34 | ||||||||||||||
Az, hogy Kecelen mi van kiállítva, nem biztosíték arra, hogy rendszerben volt a magyar haderőben. Erre legjobb példa a kiállított BMP-1, mert ugyan volt BMP-1 csak nem az a változat, ami ki van állítva, mert az, a korai „rövidorrú” változat, nálunk az összes csehszlovák „hosszúorrú” gyártmány volt. (Egyébként érdemes körbefotózni, mert ritka példány.) | |||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 14179 | 2009. december 15. 11:14 | ||||||||||||||
passz | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14178 | 2009. december 15. 09:34 | ||||||||||||||
Na akkor arra adj magyarázatot, hogy a picasa album közvetlen linkjét miért NEM adja be? | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14177 | 2009. december 15. 09:33 | ||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14176 | 2009. december 15. 09:31 | ||||||||||||||
Most már | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14175 | 2009. december 15. 09:31 | ||||||||||||||
lucky | Adatlap | 14174 | 2009. december 15. 09:25 | ||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14173 | 2009. december 15. 09:08 | ||||||||||||||
MHFRWEB-oldalon találsz képet a Kecskeméti repülőnapon készült fotók között, Berhidi Ádám képei. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14172 | 2009. december 15. 09:07 | ||||||||||||||
Nem működik a link gomb! | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14171 | 2009. december 15. 09:02 | ||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14170 | 2009. december 15. 08:16 | ||||||||||||||
Ha mégis szeretnél információt, talán a Hadtörténeti múzeum levél és fotótárában. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 14169 | 2009. december 15. 08:14 | ||||||||||||||
Bólyain volt kiállítva 152-es, de tető nélkül. Kecelen szintén van egy példány, azon sincs tető, legutóbb a Kecskeméti repülőnapon volt egy szépen rendbe hozott példány. Az 1956-os forradalom után tervezték át tetősre, előtte ponyva volt csak. Könnyű préda volt a felülről beledobott molotov-koktélnak. Az ennek köszönhető át tervezés eredménye, hogy magas páncél tetőt kapott, ami hamar magára vonta a figyelmet harctéren, megváltoztatta a jármű súlypontját. Pár darab sebesült szállítón kívül nem alkalmaztak többet belőle a Magyar haderőben. Ritkasága és a divatos "besúgás", a katonai elhárítás valamint a következmények miatt nem nagyon maradt fent kép a járművekről. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Édesapám mindig emlegeti:D
náluk Batárnak hívták...