<<< Vissza | Tovább >>> |
plokmi | Adatlap | 152977 | 2009. december 31. 16:11 | ![]() | |
Igen, ez van meg nekem. Előzmény: (152975) PüsiLaci 2009. december 31. 16:08 | |||||
plokmi | Adatlap | 152976 | 2009. december 31. 16:10 | ![]() | |
Nekem csak ez az egy Trabim van (egyenlőre), nem ismerem az egyéb maketteket. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 152975 | 2009. december 31. 16:08 | ![]() | |
PüsiLaci | Adatlap | 152974 | 2009. december 31. 15:57 | ![]() | |
Én most a limitált szériásra gondoltam. Azt tudom, hogy a régi és az új merőben más, mivel nekem is megvan. Az új és a limitált szériás között szerintem csak a matrica különbözik. Vagy nem? | |||||
Szállító | Adatlap | 152973 | 2009. december 31. 15:52 | ![]() | |
ELADÓ TRABI! Ha valakinek igénye van új Revell Trabira, annak 5000Ft-ért tudom beszerezni! (+ posta, csomagolás költség kb. 600Ft) Azt hizem barátibb mint a bolti 6000Ft feletti ár! érd: lásd adatlapomon! | |||||
plokmi | Adatlap | 152972 | 2009. december 31. 15:43 | ![]() | |
A dobozra ragasztott ismertető szerint: 'Az eredetihez megszólalásig hasonlító karosszéria finom felületi struktúrákkal - mozgatható motorháztető - részletesen kidolgozott motor - különálló kipufogó berendezés - részletesen kidolgozott belső tér, műszerfallal - fejtámlás ülések - levehető tető - mozgatható kerekek - az eredetihez megszólalásig hasonlító felnik - mozgatható csomagtartótető - gumiszerű kerekek, pótkerék' Megnéztem, a motor tényleg részletes, a rajz szerint kb. 35 db-ból kell összerakni. A felfüggesztés is elég aprólékos kidolgozású. A kormánya négyküllős, nem a régi fajta. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 152971 | 2009. december 31. 15:24 | ![]() | |
Hú, nem volt olcsó! És csak a matricában különbözik gondolom. Azt meg be lehet szkennelni és gyártani. | |||||
plokmi | Adatlap | 152970 | 2009. december 31. 15:18 | ![]() | |
Akkor 2 db-volt belőle. Egyet elhoztam. 8900 Ft volt. Ma délelőtt már nem láttam. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 152969 | 2009. december 31. 14:58 | ![]() | |
Amint olvasom elég sok igény lenne ilyen kormányra. Remélem valakinek(kiknek) összejön! | |||||
Gabusch | Adatlap | 152968 | 2009. december 31. 14:37 | ![]() | |
Merthogy erre céget lehet alapítani. :) | |||||
Gabusch | Adatlap | 152967 | 2009. december 31. 14:37 | ![]() | |
Lassan elgondolkozom rajta, hogy kifűrészeljem-e a régi kitből. :) | |||||
Sennás | Adatlap | 152966 | 2009. december 31. 14:35 | ![]() | |
Köszi ETE!De már lassan megvagyok.Egyenlöre az alapszine van meg de a hangszorót még ráfestem és FINITÓ!Anyi még hogy elöl az alja nem ferde?{ott ahol leteszed a kalaptartóra?}Sajna a teló nem tud jobb makrót | |||||
Tibcsi | Adatlap | 152965 | 2009. december 31. 14:34 | ![]() | |
Akárki is tudja a régi kormányt sokszorosítani, felkészülhet, hogy legalább 50 darabot biztosan le kell gyártania. Többek között nekem is egyet. :)) | |||||
Ete | Adatlap | 152964 | 2009. december 31. 12:36 | ![]() | |
Üdv! Igen, kétféle volt (van) ezekből a hanszórókból. Az első a 1010 kódjelű, a második a 1011 kódjelű. A doboz méretei semmit nem változtak, csak a hangszórókon változtattak valamit. Az egészben az volt a legjobb, hogy a régebbi 1010-esek mindig is jobban szóltak a 1011-es utódnál. Még talán van valahol a műhely mélyén 1-2 db, ha nagyon nem boldogulsz szivesen megnézem, vagy akár el is postázom. | |||||
Johnie | Adatlap | 152963 | 2009. december 31. 12:35 | ![]() | |
l + enne = lenne | |||||
Johnie | Adatlap | 152962 | 2009. december 31. 12:34 | ![]() | |
Pontosan így van , Tesco-ban láttam 5000 Ft-ért Heller 1/72-es repülő maketteket. Ha fele áron enne akkor talán...De így rablás | |||||
Gabusch | Adatlap | 152961 | 2009. december 31. 12:33 | ![]() | |
Ez zicher nem jó, mert a küllők biztosan szöget zárnak be (látszik a 184-es képén), ezen meg tökegyenes. Kiindulásnak persze jó, de én is inkább beneveznék két darabra Varjúbácsi és Ronin jóvoltából. | |||||
Gabusch | Adatlap | 152960 | 2009. december 31. 12:30 | ![]() | |
A multik állatok, legalábbis itt Fót környékén. 1/72-es tank figurákkal 7200-ért, meg ilyenek. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 152959 | 2009. december 31. 12:03 | ![]() | |
Nekem is pont ilyen Vidi hangfalam volt a Ladámba. A nap melegétől szépen meg is deformálódott. Amúgy jól szólt. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 152958 | 2009. december 31. 12:02 | ![]() | |
Ronin, Neked van kormányod Varjúbácsinak gumija. Ketten össze tudnátok hozni? Szerintem lennének páran, akik szívessen vennének, köztük én is, min 2 db-ot. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 152957 | 2009. december 31. 11:47 | ![]() | |
Ha a kormány Pesten van, én szívesen bemintázom, karácsony előtt vettem gumit. | |||||
Ronin | Adatlap | 152956 | 2009. december 31. 11:18 | ![]() | |
Igazából én meg tudnám csinálni, van is ilyen kormányom a régi készletből, a szilikonom viszont fogytán van, és még nem tudom mikor lesz lehetőségem rendelni. Ronin | |||||
Sennás | Adatlap | 152955 | 2009. december 31. 10:29 | ![]() | |
Szai Tibi!Közben én is kutakodtam a neten és még jobban bonyolódott a helyzet.Ezekszerint van többféle ezekből a hangfalakból. Én is a Videotonos feliratost ismertem.{utángyártott is van?}Azt irják 205×165×126 a doboz.Ha jól mérték?majd megerősitesz Tibcsi hogy így van-e.A 3.kép meg csak érdekesség. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 152954 | 2009. december 31. 10:25 | ![]() | |
Igen, lehet persze készíteni, de jobb lenne ha esetleg valaki az eredeti makettkormyányról (régi) csinálna pár műgyanta másolatot. | |||||
pulcsi | Adatlap | 152953 | 2009. december 31. 09:47 | ![]() | |
Szia! Itt egy kép 1:24-es papirmakettröl Pulcsi | |||||
Hoffer | Adatlap | 152952 | 2009. december 31. 08:20 | ![]() | |
Hali! Ezekszerint Te hozzájudtál jutni már Magyarországon? Mennyi volt belőle akkor? És mennyibe került? Üdv. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 152951 | 2009. december 31. 06:47 | ![]() | |
Én 6700-ért vettem az új szériás Revellt egy helyi makettboltban. Lehet, hogy valami multiban olcsóbb lett volna... | |||||
Gabusch | Adatlap | 152950 | 2009. december 30. 23:56 | ![]() | |
Egyébként mennyit kóstál általában a kit? Nem kell a spéci, a sajátomat szeretném megépíteni. Esetleg a(z akkor még nem) nejemét, bár az még hat voltos volt és ha nagyon át kell berhelni hozzá, nem biztos, hogy nekiállnék. | |||||
Gabusch | Adatlap | 152949 | 2009. december 30. 23:54 | ![]() | |
Fenéket kell körberajzolni! :) A közepe adott. Elég lemérni a küllő két végének vastagságát, illetve az egymással bezárt szöget. Alkalmasint a szélén merevítéseket. | |||||
plokmi | Adatlap | 152948 | 2009. december 30. 23:05 | ![]() | |
Szia! Nekem a fehérvári Müllerben sikerült megvenni, még karácsony előtt. A 40-es sorszámút az 1989-ből. | |||||
Sennás | Adatlap | 152947 | 2009. december 30. 22:05 | ![]() | |
Ne szarozz!Vedd le a kormányt!Félre a viccet.Tegyél rá egy papirt és belülröl rajzold át utánna othol ráérsz matekolni. | |||||
Gabusch | Adatlap | 152946 | 2009. december 30. 21:38 | ![]() | |
De, elvileg meg lehet csinálni, csak kéne tudni a méreteket. A szomszéd gyerek néha egy Trabattal jön haza, legközelebb megkérem, hogy engedje lemérni. Ha megtalálom a szögmérőm. Alternatív megoldás lenne egy papírmakett, ha van olyan valamelyik lapon letölthető. A motortérről is van már pár telefonos fotóm, csak úgy a színe kedvéért. Csak tudnám, hol! :( | |||||
Sennás | Adatlap | 152945 | 2009. december 30. 21:05 | ![]() | |
Gabusch!Figyú már Fönök!Olyat nem lehet hogyha a réginek meg az újnak a kerülete megegyezik kivágni a közepét és valami lemezből bevágni a közepét?Az nem egy bonyolúlt forma nem? | |||||
Gabusch | Adatlap | 152944 | 2009. december 30. 20:49 | ![]() | |
Hét évig volt kétütemű Trabantom, imádtam. Néha szereltem is, így esetleg tudok kérdésekre válaszolni. | |||||
Gabusch | Adatlap | 152943 | 2009. december 30. 20:45 | ![]() | |
Az istenverte kormánykerékre nincs még megoldás? | |||||
Sennás | Adatlap | 152942 | 2009. december 30. 20:37 | ![]() | |
Így lesz főnök!6db-ból van az üveg igy marad a rég már említett módszer és félbevágom.Igaz persze a B oszlopnál marad az üveg csak elöl lesz beljebb. | |||||
Gabusch | Adatlap | 152941 | 2009. december 30. 20:28 | ![]() | |
Jobban megnézve a piros Trabi képét, amit te hátul résnek gondolsz (fekete csík) az az a fekete szőrös U alakú szigetelőborítás, amiben az üveg csúszik. A sarok pedig természetesen le van kerekítve. A roncson egyébként elég jól látszik, hogy az üveg benne van a keretben hátul, illetve a jobb oldali ajtó tetején az L alakú plexi is, amit én nem látok a piroson. | |||||
Gabusch | Adatlap | 152940 | 2009. december 30. 20:23 | ![]() | |
De a vezetősín az ajtó hátán van, onnan nem mozdult el a kocsi eleje irányába. Csak a vége volt lekerekítve. Tehát kizárólag le és fel mozgott, előre hátra nem. Nem mernék rá megesküdni, mert talán egyszer volt lent a burkolat, de mintha az ajtó elején a borítás alatt is lett volna egy vezetősín, ami meggátolta, hogy az ablak vízszintes irányban elmozduljon. A képeden az A oszlop felőli keret mellett azért nincs üveg, mert az ablak nem négyzet, avagy téglalap alakú, így értelemszerűen ha lehúzod, akkor ott egyre nagyobb rés képződik. Ennyire baromi egyszerű, nem kell túlmisztifikálni. Feltételezve tehát, hogy van a készletben az ajtóba üveg, egyszerűen levágsz az aljából és beragasztod úgy, hogy hozzáérjen a hátsó kerethez. Ha nincs benne üveg (azt hiszem, a régiben nem volt), akkor pedig vágsz egy olyan alakú plexit, mint az ablakkeret felső harmada és azt ragasztod be a fent említett módon. | |||||
Sennás | Adatlap | 152939 | 2009. december 30. 20:06 | ![]() | |
Igazából arra lennék kiváncsi hogy oldalról hol megy le.Ugye felül keskenyebb így amire leér a két széle már nem az A és B oszlopnál van hanem beljebb. köszi amúgy! | |||||
Gabusch | Adatlap | 152938 | 2009. december 30. 20:00 | ![]() | |
Ha esetleg nem találnál képet az ablakról, akkor baromi egyszerűen meg lehet csinálni. Az ablak ugyanis a B oszlophoz közeli kerethez tapad. Tehát levágsz az aljából tetszés szerint (minthogy ott állt meg, ahol az ember abbahagyta a kurblizást) és pont úgy kell betenni, mintha egész lenne, csak éppen marad fölötte némi "légrés". Az ajtó teteje és a B oszlophoz közeli keret vinklijében pedig az én autómban mindkét oldalon volt egy-egy L alakú légterelő. Ezt a régi kit is tartalmazta valószínűleg, minthogy itt van a polcon és azon van. Továbbá az eredeti kétütemű Trabanton gyárilag csak a baloldali ajtó volt zárható kulccsal. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 152937 | 2009. december 30. 19:50 | ![]() | |
Nekem csak ez van. A tiedé sokkal jobb! | |||||
Sennás | Adatlap | 152936 | 2009. december 30. 19:19 | ![]() | |
Hoffer | Adatlap | 152935 | 2009. december 30. 19:15 | ![]() | |
Sziasztok! Sikerült már valakinek megszereznie a Revell Limitált kiadását a Trabiból? És ha igen akkor honnan és milyen módon? Köszi! Üdv. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 152934 | 2009. december 30. 18:52 | ![]() | |
Sziasztok, Itt megtalálható az redeti limitált szériás Trabi eredetije. www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 152933 | 2009. december 30. 14:40 | ![]() | |
Hali, Ha nekem írtad akkor elvoleg lehet az is, de én arra gondoltam, hogy Corellel rajzolnám meg a szkennelés alapján. Aztán lehetne csinálni szines lézerrel matricát. | |||||
sziklakks | Adatlap | 152932 | 2009. december 30. 14:05 | ![]() | |
fotoboltosat?:P | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 152931 | 2009. december 30. 13:44 | ![]() | |
sziklakks | Adatlap | 152930 | 2009. december 30. 12:48 | ![]() | |
Nem rossz,de azért sokkal többet kilehetne ebből hozni. | |||||
Sennás | Adatlap | 152929 | 2009. december 29. 21:24 | ![]() | |
Köszönöm! Valami szar foto van fent de nem kivehetök a részletek viszont az irják 1pár 12Ezer Ft! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 152928 | 2009. december 29. 21:13 | ![]() | |
A mélynyomó 10 centis, a többit holnapután lemérem neked. :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |