<<< Vissza | Tovább >>> |
Gabusch | Adatlap | 153078 | 2010. január 7. 18:06 | ||
Szerintem előbb bele kéne tenni a lámpát és úgy megnézni, hogy mutat. Előzmény: (153075) sziklakks 2010. január 7. 17:49 | |||||
Tibcsi | Adatlap | 153077 | 2010. január 7. 18:01 | ||
A frisslevegő cső lehet, hogy azért rövid, mert a kép csak amolyan szárazpróba... csak összedobtam, hogy lássam az összhatást (és hogy lefotózhassam :)). | |||||
pulcsi | Adatlap | 153076 | 2010. január 7. 17:53 | ||
Szia! Arra gondolsz,hogy lámpabili?10-es kulcsal lehetett meghuzni a helyére.A hosszu frisslevegő csövét rövidellem ,a váltokar meg 1:1-ben is csak ha 2cm lehetett és aluminium.Lehet tenni rükverclámpa kapcsolot a váltókar végébe. Pulcsi | |||||
sziklakks | Adatlap | 153075 | 2010. január 7. 17:49 | ||
Azért egy kis különbséget vélek felfedezni.:D | |||||
Gabusch | Adatlap | 153074 | 2010. január 7. 17:21 | ||
Mi a bajod a lámpa körüli lemezzel? Teljesen jónak tűnik. Ilyen trapézos volt, volt szerencsém leszedni párszor. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 153073 | 2010. január 7. 15:21 | ||
A kormányművet polírozható acéllal festettem, de még nem políroztam fel. Meg amúgy is koszos, lehet sötétebb. :) | |||||
sziklakks | Adatlap | 153072 | 2010. január 7. 15:13 | ||
A kormánymű túl sötét szerintem. Most nézem csak,hogy a lámpa körüli lemez milyen rossz. Az gömbölyű emlékeim szerint.:S Egyre jobban óckodok a trabi építéstől,ha ennyi gond van vele.:S | |||||
Tibcsi | Adatlap | 153071 | 2010. január 7. 14:57 | ||
Belefogtam a Karácsonyra kapott Trabimba. Bár nem tökéletes, de a gyári motortér is elég meggyőző. Most fényképeztem le, mert most már látszik valami belőle. :) Még csak a legszükségesebb dolgok vannak ragasztva, csak a fotó kedvéért állítottam össze. (meg én is kíváncsi voltam már nagyon, hogy mit alkotott a Revell...:)) :) A motortér alkatrészeinek színét inkább fotó alapján válasszuk ki, mert a Revell javaslatai elég viccesek. :)) | |||||
Ronin | Adatlap | 153069 | 2010. január 6. 22:24 | ||
Nálam is tört fehér/ vajszínű volt a plafon, nekem úgy tűnt mindha valami rücsipisztolyal felhordott gumiszerű réteg lenne. | |||||
Satyak | Adatlap | 153068 | 2010. január 6. 22:18 | ||
akkor bocsi. Az enyém már sufni tuningos volt mikor vettem.A mennyezeten 5mm es hungarocel volt és azon a piaci ülléshuzat. A hengerek közti terelőlemezt már én vettem ki hogy a levegő jobban cirkuláljon.Télen izzadtunk bent mint állat. :D | |||||
Sennás | Adatlap | 153067 | 2010. január 6. 22:11 | ||
Jó ez igy elég nem kell tulbonyolitani. Köszi. | |||||
sziklakks | Adatlap | 153066 | 2010. január 6. 22:09 | ||
A szart volt natúr!Nagyon vékony világos vajszínű bevonat volt rajta!A műbőr,és viaszos vászon közötti anyagból!Olyanból mint ami a napellenzőn,és az oldalkárpiton! | |||||
Sennás | Adatlap | 153065 | 2010. január 6. 21:57 | ||
Nem volt rajta az a sárga szar mint a padlón? | |||||
Satyak | Adatlap | 153064 | 2010. január 6. 21:56 | ||
MInt a funér lemez. :D:D mert az volt.Ala NATÚR. | |||||
Sennás | Adatlap | 153063 | 2010. január 6. 21:52 | ||
Bakker!mindig elfelejtek valamit a plafon-mennyezet? az milyen színű?mint a padló? | |||||
Satyak | Adatlap | 153062 | 2010. január 6. 21:52 | ||
GYujtással nekem sem.pedig én a hagyományosat szerettem. De valahol az alkatrészek közt még ott van egy tirisztoros is. | |||||
Sennás | Adatlap | 153061 | 2010. január 6. 21:51 | ||
Jó a sztori!Tényleg ki fogja ezt a sok vackot legyártani?A kólás flakkonal az a baj átlátszó azt miből lehetne megcsinálni.Üveg{öntökeretből}? | |||||
Gabusch | Adatlap | 153060 | 2010. január 6. 21:49 | ||
Igen, tudom. Nem is volt problémám a gyújtással soha, pedig állítólag azzal mindenki szívott, akinek a hagyományos volt. | |||||
Satyak | Adatlap | 153059 | 2010. január 6. 21:45 | ||
mert a tied már tirisztoros gyujtású volt. ez meg a hagyományos megszakítós. | |||||
Satyak | Adatlap | 153058 | 2010. január 6. 21:44 | ||
Mi amikor jártunk Romcsiba tankolni akkor egy fél literes kólásflakonbol öntöttem az olajat a tartájba, és arra csurig a benzint. Kő kemény 24 litert :D:D:D Volt hogy miután beleöntöttem, a román kutas röhögve mondta hogy elfogyott a benzinjük.50 méterrel arrébb ott volt a másik kút.Én meg röhögve mondtam neki:Sebaj legalább nem jönnek ide a szúnyogok. Értetlenül nézett hogy mire célzok ezzel. De miután Trabi indult és köd előttem, FÜST mögöttem, rájött :D:D:D:D | |||||
Gabusch | Adatlap | 153057 | 2010. január 6. 21:40 | ||
Az a fekete vacak biztos, hogy a gyújtás, ebben nincs és az enyémben is ott volt. | |||||
Gabusch | Adatlap | 153056 | 2010. január 6. 21:38 | ||
Übergromek, köszi szépen! | |||||
sziklakks | Adatlap | 153055 | 2010. január 6. 21:37 | ||
pff hol van az már!A legjobb ha jól emlékszem akkor a habfürdős kupak volt,az kúp alakú volt.:D | |||||
Sennás | Adatlap | 153054 | 2010. január 6. 21:34 | ||
Keresd meg azt az üres flakkont!Fotozd le! | |||||
Sennás | Adatlap | 153053 | 2010. január 6. 21:32 | ||
sziklakks | Adatlap | 153052 | 2010. január 6. 21:25 | ||
Hát igen.Velünk a Bulgár benzinkutas "tolt"ki,amikor mutogatta,hogy ez kell bele(kiderült tiszta benya volt),ment is mint a rakéta, 60 km után meg kikönyökölt a hajtókar a blokk oldalán.Irány Szófia motort venni.Érdekes történet volt...:D | |||||
Gabusch | Adatlap | 153051 | 2010. január 6. 21:24 | ||
Igen, elvileg van fent emilcímem. De szerintem többen örülnének, ha ide linkelnéd be. Továbbá citroméles a címem, az meg utálja a nagy csatolmányokat. | |||||
Sennás | Adatlap | 153050 | 2010. január 6. 21:21 | ||
Küldjem át azokat a kék-képeket? | |||||
Gabusch | Adatlap | 153049 | 2010. január 6. 21:21 | ||
Tedd be ide légyszi! Köszi. | |||||
Satyak | Adatlap | 153048 | 2010. január 6. 21:21 | ||
csak megerősíteni tudom az elmondásodat.Engem sem hagyott soha az úton,pedig volt pár érdekes "alkotása". Rendszerint a kuplungja szállt el.Ezért mindíg volt egy tarcsi kuplung a csomagtartóban.Apámmal sokszor felemlegetjük mikor húsvét napján öltönyben az út szélén cseréltünk kuplungtárcsát.:D De pl a csatolt képnél sem hagyott az úton, Csak a hangja növekedett meg. :D | |||||
Gabusch | Adatlap | 153047 | 2010. január 6. 21:19 | ||
Szerintem a motorba kellett betölteni benzint a légszűrőn át, de én ezt sosem gyakoroltam. Hasonló okból valami féktisztítóspray-t is lődöztek bele egyesek. A tankba olajat kellett tölteni, ha nem volt keverék a kúton. Pl. Nyugaton. Jónéhány érdekes arckifejezést őrzök emlékezetemben Olaszországból, amikor ezt a remek produkciót bemutattam. :) Ehhez is kellett a tankműszer, hogy a megfelelő arányt be tudd állítani. A tank mellett valóban az ablaktörlőmotor van. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 153046 | 2010. január 6. 21:17 | ||
Srácok, Egyszer már feltettem ide a következő kérdést. Volna e valakinek egy A4 méretü eredeti Trabi üléshuzata, amit beszkennelnék és így lehetne elég valósághű matricát gyártani. | |||||
Sennás | Adatlap | 153045 | 2010. január 6. 21:16 | ||
Megörülök sehol egy keresztnév!Én úgy gondoltam lehetőleg egy kocsiról gyűjtök fotót mert ahány ház annyi szokás és ha sok fotó lesz belezavarodok 1 legyen de az FASZA! Találtam egy jó állapotú kéket arrol leszedtem 20 fotót azzal körbe van fényképezve kívül-belül az elég. | |||||
Ete | Adatlap | 153044 | 2010. január 6. 21:13 | ||
Basszus, ezek a szerszámok nálam is nélkülözhetetlen felszerelések voltak:)) | |||||
Sennás | Adatlap | 153043 | 2010. január 6. 21:11 | ||
Most szolok megvételre keresek 10-13 kulcsot,kombi fogót,drótkefét stb... 1:24 MÉRETBEN! | |||||
Gabusch | Adatlap | 153042 | 2010. január 6. 21:11 | ||
Sennás | Adatlap | 153041 | 2010. január 6. 21:07 | ||
Kibaszol velem!Ennyi mindent hogy gyártsak le{vagy beszerezni}.De igazad van.Mit kellet önteni a tankba keverni vagy mi?Olyan régi flakkon nincs még valakinek?Fotozza már le légyszi! | |||||
Ete | Adatlap | 153040 | 2010. január 6. 21:04 | ||
Sziasztok! Én is elnyűttem 3 trabit, igaz az utolsót 1997-ben adtam el. Azért szép emlékek fűznek hozzájuk... A tankműszer gyári helye a trafók és tank melletti tűzfal között van. Ott kellett a vezetékköteg mellé "bedugni". A 3-dik képen is látszik a sárga trabin. A motoron lévő műbőr burkolat a téli hideg miatt volt rajta. Így valamivel később hűlt le (mint a vizes motoroknál a hűtőközeg, tartotta meleget) , nyáron meg nem ártott levenni az esetleges túlmelegedés miatt. | |||||
sziklakks | Adatlap | 153039 | 2010. január 6. 21:01 | ||
Nekem a tank mellett volt a pálca.Ja!és mindenképpen kötelező felszerelés egy drót végén lévő közepes méretű kupak,amivel benyát lehetett kimerni a tankból,és azt egyenesen a "torkába"önteni ha nem indult a bestia..:D És persze egy gyertya kulcs,13-mas,10-es villás,egy kombinátfogó,csavarhúzó,drótkefe,és egy kis drót.Ha ez megvolt nem volt elháríthatatlan hiba..:P Lakótelepieknek pedig lakat pánttal a tankra!haha | |||||
Sennás | Adatlap | 153038 | 2010. január 6. 20:55 | ||
A tank mögött szembe az a hengeres az mi?Az az ablaktörlőmotor?3. kép | |||||
Sennás | Adatlap | 153037 | 2010. január 6. 20:49 | ||
Amik nekem vannak felteszem mert már lövésem sincs honnét szedtem le őket | |||||
Ronin | Adatlap | 153036 | 2010. január 6. 20:48 | ||
Szerintem ugyan azt tudja mindt az anyaföld. Ápol, s eltakar...:) Talán még annyi, hogy óvja az ember kezét a forró motortól, ha a gyertyapipákkal babrál. De csak tipp. Esetleg a motortérben lévő tank miatt van, hogy felfogja a kifröccsenő benzint, hogy az ne a blokkon fojjon végig? De én is csak találgatok. Szerintem ólomfóliából, vagy valamilyen krémes tubus falából símán legyártható. | |||||
Sennás | Adatlap | 153035 | 2010. január 6. 20:47 | ||
Az a baj már nem emlékszem milyen sorredbe vannak fent a képek.SHIT!Talán az elsőn van amin látszik az Tankműszer?Jo hogy szoltál nekem nemigen jutott volna eszembe.Meg ott látszik az a fekete doboz amit irsz.A revelen rajta van csak ki kell festeni meg bevezetékelni.A motorokon meg látszik menyi fajta féle BŐR van. | |||||
Gabusch | Adatlap | 153034 | 2010. január 6. 20:38 | ||
Ha vannak linkek főleg belső fotókra, be lehetne ide tenni párat szerintem. Nagy segítség lehet, mert eléggé elfelejtettem már, mi volt benne és hogyan. | |||||
Gabusch | Adatlap | 153033 | 2010. január 6. 20:35 | ||
Fesd feketére a blokkot és koszold, mert poros volt mindig, mint a franc. Ha nagyon korrekten akarod, akkor a kép alapján puttyból csinálj rá egy gyűrődést. A tartóbolhák elhelyezkedésére sajnos nem emlékszem. | |||||
Gabusch | Adatlap | 153032 | 2010. január 6. 20:30 | ||
Az egy gyári borítás volt, műbőr, meg talán üveggyapot. A Trabi motorja /definitionem túlhűtött volt, a ventillátor pedig direktbe volt kötve a motortengellyel, így állandóan pörgött, ha kellett, ha nem. A csatolt képeken a légszűrő szívócsonkja nyári állásban van, a tank alól szívja a hidegebb levegőt. Télen el kellett forgatni kb. 90 fokkal, hogy a meleg kipufogó fölül szívja a levegőt. Nem tudom, ezt lehet-e állítani a maketten, de ha valaki pl. havas diorámába akarja tenni, akkor erre is figyelni kell. Szintén a képekre utalva, a trafók mellett balra van egy fekete doboz, az talán az elektronikus gyújtás (opcionális felszerelés volt), de erre nem esküszöm meg, mert sajnos nem az enyém volt a kocsi, amit fotóztam. A "tankműszer" egy kb. 30 centi hosszú, fél centi vastag és 1 centi széles műanyagdarab volt, skálával. Nívópálcaként kellett bedugni a tankba és elég korrekten mutatta, hogy hány liter benzin van még benne. Ezt a tank fölött a lemez és a merevítőrúd között volt szokás tárolni. | |||||
Sennás | Adatlap | 153031 | 2010. január 6. 20:24 | ||
Szia.De minek fűt-hűt mire jó?A revellen rajta sincs hogy tegyem fel? | |||||
Ronin | Adatlap | 153030 | 2010. január 6. 20:20 | ||
A bőrburkolat gyári cucc. Nekem mindkét Trabimon fent volt. Ronin | |||||
Sennás | Adatlap | 153029 | 2010. január 6. 20:18 | ||
Laca! 1299Ft.Még egy volt belőle.400ml jó kiszerelés.Finom munkához persze nem jó de telibefújni igen. SZÓRÓPISZTOLYNAK NINCS PÁRJA! | |||||
Sennás | Adatlap | 153028 | 2010. január 6. 20:14 | ||
Gabusch!Figyú már néztem rengeteg képen a motoron van valami "BŐR" búrkolat az gyári cucc?Vagy csak télen volt fent?De majd mindegyik motorteres fotón látom. |
<<< Vissza | Tovább >>> |