<<< Vissza | Tovább >>> |
Gabusch | Adatlap | 153240 | 2010. február 14. 19:57 | ![]() | |
A réginek nem volt a topon a műszerfala emlékeim szerint. Ennek sincs? Nem is figyeltem. Előzmény: (153238) Betyár 2010. február 14. 18:48 | |||||
Tibcsi | Adatlap | 153239 | 2010. február 14. 18:50 | ![]() | |
A régi műszerfal passzol az új makettbe? | |||||
Betyár | Adatlap | 153238 | 2010. február 14. 18:48 | ![]() | |
Ha van engem is érdekelne a kormány és a müszerfal Köszi | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 153237 | 2010. február 14. 15:18 | ![]() | |
Látom Pénzes Attila Trabija itt is hódit. | |||||
pulcsi | Adatlap | 153236 | 2010. február 14. 14:34 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 153235 | 2010. február 13. 21:13 | ![]() | |
Egy darabot kérek. Köszi! | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 153234 | 2010. február 13. 20:49 | ![]() | |
Varjúbácsi | Adatlap | 153232 | 2010. február 13. 18:45 | ![]() | |
Sziasztok! Kaptam egy régi kormányt, folyamatban van a bemintázása. | |||||
pulcsi | Adatlap | 153231 | 2010. február 13. 15:54 | ![]() | |
Sziasztok4 Nekem is lett uj Trabant makettem.Én is elfogadnék régi tipusu kormányt és müszerfalat. Pulcsi | |||||
Gala | Adatlap | 153230 | 2010. január 31. 19:31 | ![]() | |
Sziasztok! Ezer éve futott egy Trabi projektem amihez szereztem egy régi Revell járgányt, sajnos eléggé összegányolva... Addig halogattam a dolgot, hogy megjött az új Revell verzió, így a régi készlet kvázi feleslegessé vált, így fel tudom ajánlani mintának... Akit érdekel keressen meg privátban! Üdv: Gala (galuska.szabolcs@gmail.hu) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 153229 | 2010. január 31. 19:07 | ![]() | |
Varjúbácsi, Én továbbra is vevő lennék egyre, ha van mintadarab. Tibcsi | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 153228 | 2010. január 31. 18:30 | ![]() | |
Én felajánlottam hogy öntök, ha valakinek van a régi modell, de a dolog elhalt. Az ajánlatom továbbra is áll! | |||||
Sennás | Adatlap | 153227 | 2010. január 31. 15:32 | ![]() | |
Sziasztok!Uraim halad valaki a Trabi KORMÁNY KÉT KÜLLŐS tenderrel?Ronin ÚR irta hogy probálkozik vele ha jól emlékszem.Lassan már be kellene épitení.Remélem valaki sikerrel öntött műgyantából.Sokan jelentkeztek volna rá.KÖSZI | |||||
Gabcsi | Adatlap | 153226 | 2010. január 30. 11:42 | ![]() | |
Sziasztok! Trabant könyvek eladók! Gyári magyar nyelvű használati utasítás, és egy magyar nyelvű javítási kézikönyv. Mindkettő főként a régi 6 Voltoshoz való régebbi kiadás, rengeteg képpel illusztrált könyvek. | |||||
Gabusch | Adatlap | 153225 | 2010. január 29. 16:04 | ![]() | |
Már csak azért is, mert emlékeim szerint az eredeti is valami öntapi cucc volt, ami idővel bongyorodott. Nekem valami ilyesmi volt: www.akku-egerszeg.hu/szemely/perion/1/perion_035Ah.jpg Ez mehet pl. a tetejére. www.car-oil.hu/images/stories/akku/perionszgksav.jpg Annyira kicsi, hogy olvasni nem lehet. Sajnos olyat nem találok, ami pont szemből mutatná, de ebből a kettőből meg lehet rajzolni. | |||||
Gabusch | Adatlap | 153223 | 2010. január 28. 22:00 | ![]() | |
Keresel egy képet, lekicsinyíted, kinyomtatod, felragasztod. :) | |||||
Sennás | Adatlap | 153222 | 2010. január 28. 18:33 | ![]() | |
Csá Atesz!KÉP? | |||||
Atesz | Adatlap | 153221 | 2010. január 28. 18:31 | ![]() | |
Szia, én Perion aksit tettem bele. :-) Persze, csak az oldalára (elejére). Atesz | |||||
Sennás | Adatlap | 153220 | 2010. január 28. 18:29 | ![]() | |
Lestat | Adatlap | 153218 | 2010. január 27. 23:34 | ![]() | |
HAli érdekel ne meg tudsz keresni privátban? Üdv.: Lestat | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 153217 | 2010. január 27. 20:13 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 153216 | 2010. január 27. 09:00 | ![]() | |
Tévedésből vásárolt új Revell Trabant makett eladó áron alul, 4000 Ft-ért! A fehér keretek a nejlonból ki lettek csomagolva, egyébként érintetlen a készlet. Fóka fokaprem kukac gmail.com | |||||
Ronin | Adatlap | 153215 | 2010. január 26. 21:08 | ![]() | |
Laci! A képek naggyából A4 méretű darabot ábrázolnak, ha keret nékül kinyomtatod, megkapod a minta 1:1 méretét. Ronin | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 153214 | 2010. január 24. 09:44 | ![]() | |
Köszi, megkaptam. | |||||
Ronin | Adatlap | 153213 | 2010. január 23. 22:43 | ![]() | |
Szia PüsiLaci! Elküldtem a képeket, remélem használható lesz az alapanyag! Bocsi ha kicsit koszos, és foltos, de a padlásról szedtem elő, és a kárpitmosásra nem volt idő.:) Így legalább autentikusabb...:) Ronin | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 153212 | 2010. január 21. 16:39 | ![]() | |
Ronin, Azt írtad akit érdekelnek a képek nagy felbontásba, annak elküldöd. Légyszives küld el nekem a puspok.laszlo@chello.hu -ra. Köszönöm! Megcsinálom a vektorgrafikus feldolgozását. Ha utánna érdekel, elküldöm nelked. Ha esetleg még a csikozás vastagságát meg tudnád mérni, az még szuperebb lenne. | |||||
NGPETI | Adatlap | 153211 | 2010. január 20. 08:31 | ![]() | |
PüsiLaci | Adatlap | 153210 | 2010. január 19. 20:38 | ![]() | |
Hali, Szuper, jöhet a puspok.laszlo@chello.hu ra. Ezt 1:24-re lekicsinyítve, lazán lehet egy szines lézerrel matricát nyomtatni. Köszi! | |||||
Ronin | Adatlap | 153209 | 2010. január 19. 20:28 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 153208 | 2010. január 19. 19:36 | ![]() | |
Az a felső, ami az öntőkereten van, az jónak látszik. Legalábbis hasonlít az eredetihez. | |||||
vlevi | Adatlap | 153207 | 2010. január 19. 19:22 | ![]() | |
Szerintem a Porsche akksi még elmegy, egy 70-es évekbeli Carrera GT-hez adták. De mivel az eleje nem nyitható, feleslegesnek tartottam belerakni. Igaz, a Corvette pedig '67-es de valahogy modernebbnek néz ki. Meg jóval nagyobbnak is, ami nemcsoda, egy 5.7Literes V8-ast kell forgatnia. | |||||
vlevi | Adatlap | 153206 | 2010. január 19. 19:20 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 153205 | 2010. január 19. 19:18 | ![]() | |
Mert 55Ah-sak. :)) A Trabiban 45-ös(?) van. De éppenséggel elférne. | |||||
vlevi | Adatlap | 153204 | 2010. január 19. 19:17 | ![]() | |
Nemjó, 11mm széles mindkettő... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 153203 | 2010. január 19. 19:16 | ![]() | |
Lehet, hogy jó. :) Végülis nem egyedi akksi van benne. :) | |||||
vlevi | Adatlap | 153202 | 2010. január 19. 19:12 | ![]() | |
Porsche akksi nem jó bele? Az van maradék, Fujimi "gyártámy" :) Meg egy Revell Corvette akksi is :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 153201 | 2010. január 19. 19:11 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 153200 | 2010. január 19. 19:10 | ![]() | |
8*5*4mm a "keret"felül 1mm vastag | |||||
Tibcsi | Adatlap | 153199 | 2010. január 19. 18:59 | ![]() | |
Gyerekek! Le tudná valaki mérni az új kiadású Trabiban lévő akkumulátor méreteit? Félő, hogy újat kell gyártanom, mert az eredeti az ötödik dimenzióba távozott... :( Kösz: Tibcsi | |||||
Sennás | Adatlap | 153198 | 2010. január 18. 18:19 | ![]() | |
Salieri | Adatlap | 153197 | 2010. január 13. 17:42 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 153196 | 2010. január 13. 17:20 | ![]() | |
Nem, a Spekim. Évek óta nem használtam, pedig valahol megvannak a kazetták is, de kidobni nincs szívem. :) Amikor használtam, anyámnál laktam (macskám nem volt ;) ), 240x280-on. Oda igen jól jött, hogy le tudjam pakolni az asztalról pár mozdulattal. | |||||
Sennás | Adatlap | 153195 | 2010. január 13. 17:17 | ![]() | |
Köszönet Uraim!Jók a fotók,közbe én is kaptam 1 méretet ez valami {mozdonyvezetős}Dipó lehet mert 445×365×140! és ez a lényeg hogy ilyen magas!ÉRDEKES.Meg annak sűlyesztett zárja volt. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 153194 | 2010. január 13. 15:35 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 153193 | 2010. január 13. 15:06 | ![]() | |
Szia Gabusch MI EZ? NDK NOTBUK? :D Üdv: kamovos | |||||
Gabusch | Adatlap | 153192 | 2010. január 13. 13:30 | ![]() | |
Szia Drusza! Bocs, tegnap kicsit magam alatt voltam, ma meg elhavazódtam. Szerintnem két réteg 2-es sztirolból, illetve némi tejfölöspohárból pont jól meg lehet csinálni. Igaz, vastagabb lesz a kelelténél 0,25 mm-rel, de szerintem az belefér. A mérete 444x313x90, az alukeretnél (szélessége 22 mm) mérve. A csatok mérete 67x43, a fül alul kívül 127, belül 102, felül kívül 116, belül 79 mm. vastagsága kb. 25, magassága az alukerettől 64 mm. A zsanér 50x46 mm a keret külső peremétől 79 mm-re. A lábak (sz/m/v) 37x10x14 mm. Ha nyitva akarod ábrázolni, akkor volt benne egy szürke merevített műbőr elválasztó, tollbetűzővel, meg egy zsebbel. Egyébként mint látható, félbe nyílik. | |||||
Sennás | Adatlap | 153191 | 2010. január 12. 22:51 | ![]() | |
Gabusch!Ma nem látlak?Beszéltünk a dipótáskáról,te szerinted miből lehet egyben "kifaragni"?Radirgumi?Papirból összehajtani?Van valami lim-lom ami olyan méretű? | |||||
Sennás | Adatlap | 153190 | 2010. január 12. 18:20 | ![]() | |
Sziasztok.Elkészültek a rendszám első prototipusai.Sokat gondolkodtam hogy legyen mert a renszám keret vastagsága talán ha van 14-16mm akkor már jók vagyunk.De ha ezt leosszuk 24-el akkor csak 0,6mm körűl kellene lennie.Így én a "gyári"keretet vastagnak tartom.1-1,2mm lehet az meg sok.Így arra gondoltam,mivel csak sima fénymásolós papirra nyomtattuk abbol 3 réteget ragasztottam össze.Hát így néz ki,remélem a fotó vissza adja a lényeget.Kérem beszéljük ezt át akinek van más véleménye.{Aki már sok renszámot csinált} | |||||
Sennás | Adatlap | 153189 | 2010. január 12. 12:04 | ![]() | |
Igaz!Salierinek jó szeme van hogy észre vette neked meg hogy megtaláltad ezt az oldalt.Köszönet.Én már lefújtam kékre az alkatrészeket így én már ezzel nem foglalkozom.{nemigazán látszik}.csak ezen a csávón töröm a fejem ami nem látszik azt megoldja ami meg látszana {zsanérok,vezetékek STB..}azzal meg nem törődik?Hát akkor csukd be azt a motorháztetőt nem? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 153188 | 2010. január 12. 10:35 | ![]() | |
Salieri! Itt az oldal közepe felé találsz képet a tűzfal átszabásáról: www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php |
<<< Vissza | Tovább >>> |