<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
gyurmakoma | Adatlap | 153753 | 2006. január 31. 19:14 | ![]() | |
bukebe | Adatlap | 153752 | 2006. január 31. 18:52 | ![]() | |
| |||||
tray | Adatlap | 153751 | 2006. január 31. 15:27 | ![]() | |
MrChef! Az alátét az linóleum, erre van még téve egy zöld vágólap, amit papírboltban vagy rajzeszközboltban keress... A keverést én úgy oldom meg, hogy egy apró csapágygolyót dobok a festékbe, és úgy rázom fel. gyurmakoma! Szívószálklub? Beszállsz? :) | |||||
MrChef | Adatlap | 153750 | 2006. január 31. 14:57 | ![]() | |
gyurmakoma! Én ma rendeltem a játék-makettől, vissza is igazoltak, hogy mehetek a cuccért. 450Ft / db a Revell akril. Pilotka írt a higításról és pisztolymosásról is. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 153749 | 2006. január 31. 14:45 | ![]() | |
Pilotka! A festék kb áráról és a higitójukról tudsz adni még felvilágositást? Kevés acrilt használtam eddig.Az is csak tamiya volt.Higitásra vizet használtam. Viszont a pisztolymosás eddig gondot jelentett.Pláne ha meglesz nekem is a triplexem, nem akarom tönkre vágni.Beszerezhetőségük?Minden üzletben forgalmazzák már? | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 153748 | 2006. január 31. 14:35 | ![]() | |
eh..soha az életben nem gondoltam volna hogy rajtam kivűl valaki használja s szivószálas megoldást... Azt hittem mindenki pipettázik vagy fecskendőzik.Király :) | |||||
MrChef | Adatlap | 153747 | 2006. január 31. 11:22 | ![]() | |
pilotka, hol kaphatóak ezek az új akril Revell festékek??? | |||||
MrChef | Adatlap | 153746 | 2006. január 31. 11:19 | ![]() | |
tray, igen, arra én is gondoltam, hogy be kell fogni a szívószál tetejét, és akkor ugye alul nem tud kifolyni a festék, csak azt hittem, hogy a makettfesték nem tud eléggé belemenni. Milyen alátétet használsz az asztalodon? Én mindig papírokból állítottam össze a munkaasztalt, esetleg doboztetőből, de ebből is kéne nekem valami jobb. Festék felkeveréséhez mit tudnál ajánlani a fogpiszkáló helyett? (az jó, hogy fából van, de túl vékony, nem elég hatásos) Alacsony fordulatszámon forgó fúrógépbe befogott pálcika esetleg...? | |||||
Keri | Adatlap | 153745 | 2006. január 31. 08:11 | ![]() | |
Pilotka! Nagyszerű,asszem igen kimerítően letesztelted a festéket.Esetleg néhány próbafelület képét nem tudnád csatolni? Keri | |||||
tray | Adatlap | 153744 | 2006. január 30. 23:38 | ![]() | |
| |||||
tray | Adatlap | 153743 | 2006. január 30. 23:29 | ![]() | |
MrChef! Nem szívom, max is jól mondja a technikáját. Azt hittem, nem kell magyarázni, de íme: - a szívószálat három nagyjából egyenlő részre vágom ollóval, így könnyebb vele dolgozni - a szívószálat belenyomom a festékbe kb 1 cm mélyen úgy, hogy ekkor még nem fogom be a másik végét, a festék bele tud folyni a belselyébe - a szívószálat a hüvelyk- és a középső ujjammal fogom, amikor a festékbe toltam, a mutatóujjammal befogom a másik végét - a szívószálat kiemelem a festékből, közben mutatóujjammal folyamatosan zárom a végét, így a festék nem tud kifolyni, mivel a festék súlya nem elég ahhoz, hogy a bezárt levegőben vákumot hozzon létre - általában megvárom a festéküveg fölött, míg cseppen egyet (jobb várni, mert ha nem várok, akkor is valószínűleg fog egyet cseppeni, csak akkor nem vissza a festékbe, hanem az asztalra) - egy határozott mozdulattal a keverő tálam fölé mozgatom át a szívószálat - a mutatóujjamat kinyújtom, a szívószálból kifolyik a festék a keverőtálba. Vastagabb szívószálat használok, kb. mint amit a Burger Kingben is adnak. Egyedül a LifeColor matt lakkomnál csinálom azt, hogy egy hosszú szívószálat dugok bele és megszívom a másik végét, ui. az túl sűrű ahhoz, hogy belefollyon a szál belsejébe. A szívószálakból egy százas csomag kerül 100 Forintba, szóval egyszer használom és utána kidobom. (Egyszer próbáltam fecskendővel méricskélni, de az sokkal körülményesebb volt, és a tisztítása...) Ja, ha már itt tartunk, még egy műhelytitok... Keverőtálnak dobozos üdítő levágott alját használom. Bármilyen dobozos lötyi (kóla, energiaital, SÖR...) dobozát lehet erre használni, ürítés után ollóval körbe kell vágni 1,5-2 cm magasságban az alját. ezután felfordítva egy nagyon pöpec kis tálkát kapunk... Arra kell figyelni csak, hogy ha van dátum/egyéb adat odanyomtatva, akkor azt le kell szedni. Alkohol+víz oldja (Tamiya higító tökéletesen), használat előtt le kell áztatni. (Igazából a ModelMaster enamel higítója nem oldja, aki ilyennel fest, az rajta is hagyhatja.) | |||||
max | Adatlap | 153742 | 2006. január 30. 22:42 | ![]() | |
hello mrchef! nem kell megszivni!elég ha bele rakod a festékbe a másik oldalát meg befogod az ujjaddal!ezt már probáltam én is !nem rossz! max | |||||
MrChef | Adatlap | 153741 | 2006. január 30. 22:29 | ![]() | |
tray! És mikor megszívod a szívószálat, nem szoktál nyelni egy kis festéket??:-))) Hogyan zárod el utána? Vagy csak adagolásra használod? | |||||
tray | Adatlap | 153740 | 2006. január 30. 21:55 | ![]() | |
pilotka! Ezer köszönet e kiváló bemutatóért! (Mielőtt nekikezdtem az olvasásának, összegyűjtöttem 3-4 beugratós kérdést, de mindegyikre választ kaptam, úgyhogy most nincs mit kérdeznem...) (Egy megjegyzésem van, de ez nem a festéket érinti :) Fecskendő helyett én vastag szívószálat használok, ami olcsó és nem kell a tisztításával se bajlódni, de a felvett festék magasságával jól belőhetőek az arányok is.) Ja, a két Farblos festék az ugye a lakk? Ezekről tudsz valamit? | |||||
pilotka | Adatlap | 153739 | 2006. január 30. 19:42 | ![]() | |
A Revell 2006-os festék újdonsága bővíti a piacon az igazi környezetkímélő és könnyű használhatóságú vízbázisú makettfestékek választékát. Elöljáróban: aki már ismeri a Testors Acryl festékeit, annak nem jelent újdonságot a „hogyan és mennyit”. Kipróbált színek: fényes fekete, fehér. Selyemfényű szürke, matt fehér és szürke. Alumínium. Sajnos lakkokat már kaptam, ezért nincs róla tapasztalat. - Első benyomások: az újszerű, eddig sehol nem alkalmazott csomagolás és tárolás máris szembeötlő: egyszerű doboz, furcsán nyíló kupakkal, szokásos Revell kék színben - Számozása, azonosítása azonos a hagyományos Revell Enamel-lel, többnyelvű felirattal is. - Kinyitása: nagy figyelmet igényel mind a két kéztől! Erősen kell tartani a dobozt, - merthát az- és erősen kell tekerni a tetejét, és gyors mozdulattal fel is kell fordítani, nehogy kifolyjon, ill. lefolyjon a tetőben maradt festék. A festék teljesen szagtalan. A tető felerősithető a doboz oldalára, egy kis biztonságos csaphoz, ami azonnal az ecseteléshez szolgálja a keverőtálkát. - Festék állaga, konzisztenciája: nagyon sűrű alapban, mint a nehezen folyó méz. Nincs benne látható ülepedés. Természetesen nyitás előtt fel kell rázni. Rázás közben nehezen hallani a jól ismert „lötyögést”, ami utalhat a sűrűségére, vagy arra, hogy nagyon tele van. Tehát az ár : mennyiség arány nagyon jó ! - Fontos!: keverés és a festék kivétele után azonnal le kell takarni, vagy visszazárni a dobozt, mert „bőrösödik” a festék és az visszaforgatva csak kocsonyát kever a homogén anyagba. - Javaslom a szokásos egyszer használatos műanyag fecskendők használatát itt is, mind az ecsethez mind a fújáshoz való keveréshez. Nem javaslom a keverésre ajánlott doboztetőt, mert azt utána el kell mosni és tisztán kell visszazárni a dobozra. A már megszáradt festéket nehezen, szinte semmennyire sem oldja a tiszta víz. Ehhez a mosófolyadékát használni nagyon nagy pazarlás. Ezért javaslom a fecskendőt, vagy más kisméretű tálkát. A megszáradt festéket oldja kiválóan a Testors Acryl Cleaner folyadék is, és az aceton mentes körömlakklemosó folyadék is. Tiszta 96%-os alkohol NEM! Ecsetes, kézi festés: - Javasolt hígítása: tiszta vízzel, ami nagyon kiváló egyszerű szobahőmérsékletű csapvízzel. Ecsethez: tapasztalt mennyisége max 25%. 3 rész festék, 1 rész víz. Nem több, mert összeugrik és nem terül a műanyagon. Kipróbáltam 4 különböző márkájú műanyagon. Nagyon gyorsan szárad, ezért lapos ecsettel és hagyományos ecsettel is készült minta. Határozottan kell vele dolgozni. Száradás után szépen terült felületet kapunk mind matt, félfényes és alumínium szín esetében is. Más hígítók: Tamiya X-20A, Gunze Hobby Color, Testors Acryl. Nem vettem észre különbséget a vízhez képest. Nem hígitja 96%-os tiszta alkohol. - Kapott felület: maximálisan kézzel kifestett terület kb. 15cm2. A fényes festék, mind a fehér és a fekete, a selyemfényű közép szürke kiválóan viselkedik, a matt sötét szürke kicsit csíkos. Az alu szín az változó: sík felületen mintha csíkos lenne, íves felületen szépen alakul. Pl.: légcsvartoll, csillagmotor, kúpos helyek. - Második sor: meg kell várni a min. 1 órát ajánlás szerint. Hígítása lehet több, fecskendőben 30% -ra jött ki: 2 rész festék, 1 rész víz. Jobban terül már, gyorsabban lehet haladni. Egyáltalán nem csíkos a fényes , a selyemfényű és alu. A matt hagyott kívánni valókat maga után, bár tudjuk, matt festéket kézzel festeni igazi tudomány. Szórópisztolyos alkalmazása: Tipusa: ACT Triplex Fúvóka (dűzni) : 0.35 mm, kisebbel meg sem próbáltam Tű hátramozgása: 2-3-4 mm Nyomás : 1,1-1,3 bar • Hígítása: vízzel fecskendőben 6:4 arány, 6 rész víz, 4 rész festék, jól összerázva. • Kiszórás: egyenletes, 1-5 cm-es távolságból, kiváló szóráskép, DE gyorsan a tűre és a dűznire szárad a festék, ezér legyen készenlétben vastag ecset, és mosó folyadék, a fentebb említett folyadékok bármelyike, kivétel víz és alkohol. Kimosás után gond nélkül folytatható a fújás. • Felület: egyenletes, roppant vékony és gyorsan terül, ami a pigmentek kis méretére utal. Direkt vastagabban ráfújva, még az is kiterül és homogén lesz a felület, nem lesz vastagabb foltosodás. 3 roppant vékony rétegben felfújva, vagy felködölve, a levett Tamiya maszkolószalag szélén nem tapasztaltam, nem éreztem kézzel magasabb, lépcsős felületet. Sárga Matchbox műanyagra - ma már nem igazán találkozunk ilyen extrém kit alapszínekkel – fújva a középszürke és fehér festék jól takar 2 vékony rétegben. Fényes feketére egy soron felfújt világos szürke is jól takar. A rétegek közötti száradási idő itt is legyen min 1 óra. • Tisztítás: mivel nekem nincs saját tisztító folyadéka, ezért megint csak a Testors Acryl Cleanert használtam, és kiválóan oldotta a mindenhová oda- és beszáradt festéket, minimális erőráfordítással. Nem kellett ahhoz szétszednem az amúgyis könnyen tisztítható ACT Triplex pisztolyt, hogy rendesen kipucolja a folyadék. Persze szétszedtem és nem kellett utána mosnom. A megszáradt festéket nem oldja semmi más…az aceton mentes körömlakklemosót nem is említem - de oldja-, mert büdös és nagyon káros belélegezni gőzét. • Tárolás: a megmaradt bekevert festék szenzációsan megmarad feltolt dugattyúval a fecskendőben és bedugva fogpiszkálóval és Blue Tack-al körbe nyomkodva. Összegzésül: Eggyel több kiváló vizes bázisú festék a piacon, ami alkalmas kézi festésre kis figurákhoz is, kezdő és fiatal makettezők jártasságának kialakítására, egyszerű és profi pisztolyokba, és gyors, kis terjedelmű kézi munkákhoz, alapozásra és teljes felületek előállítására. Csak javasolni tudom! Pintér Árpád - pilotka | |||||
pilotka | Adatlap | 153738 | 2006. január 30. 16:38 | ![]() | |
| |||||
Atis | Adatlap | 153737 | 2006. január 30. 10:34 | ![]() | |
Sziasztok... megint egy aprócska segítséget szeretnék kérni a szakma nagyjaitól: Van nekem egy NTFS Pótom aminek a 650 éves leírásában az a szin szerepel hogy: ULtra Marine Blue 51 És hogy nehezítsek a feladaton, nekem ezt kellene átváltanom Gunze kódba. Köszike aki ismeri és megosztja velem hogy mit keresek. | |||||
talbi | Adatlap | 153736 | 2006. január 29. 19:49 | ![]() | |
Nos akkor a festékekről ide: Saját tapasztalatom, imádom a vízbázisú akrilt mivel már 12 éve használom. Kipróbáltam rengeteg gyártót fémre mindig tökéletesnek bizonyult a festék az áttetsző lakk már más kérdés régen az nem volt egyáltalán jó! A műanyagra 10 éve még csak a nagyon drága példányok voltak hajlandóak rendesen ragaszkodni de mára már ott tart a technika, hogy az olcsóbbakat is szívesen fújom a műanyagra. Persze ha előtte kap egy metál alapot akkor semmi gond nem lehet vele. De ez már nem makettezés. | |||||
Kredenc | Adatlap | 153735 | 2006. január 28. 20:47 | ![]() | |
Megintcsak szkösz mindenkinek. | |||||
MrChef | Adatlap | 153734 | 2006. január 28. 12:08 | ![]() | |
Milliput-ot én a HO-KI makettboltban vettem. Tamiya basic putty-t is használok, ez nem alkalmas formázásra, csak tömítésre. Előnye, hogy nagyon kis szemcséjű, hátránya, hogy van egy-két felület, ahonnan száradás után kipotyog...A Neoflex tényleg jó anyag, ráadásul kis mértékben oldja is a műanyagot, ami sokszor hasznos. | |||||
Kalóz | Adatlap | 153733 | 2006. január 28. 11:05 | ![]() | |
Papírbolt: különféle vonalzók és egyéb hasonló tárgyak. Egyéb: sajnos a legelterjedtebb, és legnagyobb felületet kínáló margarinos dobozok nem jók, mert nem sztirolból készülnek, és még a pillanatragasztó sem mindig fogja meg. Viszont a fagylaltos dobozok némelyike sztirolból készül, és azok elég vékonyak is. | |||||
max | Adatlap | 153732 | 2006. január 28. 09:56 | ![]() | |
hello kredenc! szerintem meg próbálhatod a neoflex-et is,olyan mit a tömitő paszták! kis ideig alakithatod,formázhatod!ez van rá irva:"egyszerre maximum 0,2mm-es rétegvastagságban vihető fel.2 óra elteltével csiszolható,újra átvonható.beruháznod sem kell sokat mindössze 400ft!sima festék boltokban kapható! | |||||
Gabi | Adatlap | 153731 | 2006. január 28. 09:45 | ![]() | |
Sztirolokat itt érdemes venni: www.panton.hu/ | |||||
LuckyT. | Adatlap | 153730 | 2006. január 28. 09:38 | ![]() | |
Sztiorol lapot a Fabulis- ban is tudsz venni vagy Nagyobb papír-írószer boltoban is árulna alátét néven;) | |||||
sys | Adatlap | 153729 | 2006. január 27. 22:03 | ![]() | |
Kredenc! Én tejfölös/joghurtos dobozt szoktam használni. Több réteget egymásra ragaszthatsz, így a vastagságot tudod "szabályozni". Ha 1 lap, alakra tudod hajlítani és úgy beragasztani. Erre jöhet a következő réteg ragasztása és így tovább. (Olyan ragasztót használj, ami kissé oldja is a tejfölös pohár anyagát.) A felesleget szikével könnyen és szépen le tudod vágni. Talán így próbálkozz. Üdv | |||||
Kalóz | Adatlap | 153728 | 2006. január 27. 21:48 | ![]() | |
Nem a legvékonyabb, de sztirol lap: CD vagy DVD esetleg magnókazetta tok! Egyébként egy háztartásban körülnézve elég sok sztirolból készült dolog található. | |||||
tray | Adatlap | 153727 | 2006. január 27. 20:53 | ![]() | |
Háát... A Milliput az egy epoxygyanta alapú anyag, ami először gyurmaszerűen gyúrható, majd levegőn megszáradva megszilárdul. Nem tudom, hol lehetne beszerezni, én eddig csak netes áruházakban láttam. A leírt célra talán jó lenne a Tamiya Basic Putty is, az is úgy szárad ki, hogy először a külseje szárad meg, és ilyenkor még minimális mértékben alakítható, - annyira nem, mint a gyurma, de a célra talán jó. Ilyet makettboltokban (pl. a Mega Modell a Bajcsyn) lehet kapni. Sztirol lapot konkrétan nem tudom, de azt hiszem dekorboltokban lehet kapni. | |||||
Kredenc | Adatlap | 153726 | 2006. január 27. 20:41 | ![]() | |
Szevasztok! Vékony sztirollap + Milliput ilyeneket hollehet föllelni? | |||||
tray | Adatlap | 153725 | 2006. január 26. 22:37 | ![]() | |
...vagy Milliput... Feltapasztol egy vékony csíkot a törzsre, majd kis idő elteltével, amikor még elég puha, rányomod (belenyomod) a kabintetőd, hogy megfelelően illeszkedjen. Kabintetőt leveszed, a lenyomata ott marad. Megvárod míg megszárad, felesleget lenyesed. | |||||
Kalóz | Adatlap | 153724 | 2006. január 26. 21:48 | ![]() | |
Kredenc4 Erre jó a vékony sztirollap! Nagyjávól kivágod alakra, ráragasztod a törzsre, és száradás után szépen eldolgozod. Mindjárt megszűnik a rés. | |||||
Kredenc | Adatlap | 153723 | 2006. január 26. 21:20 | ![]() | |
Szkösz a segítséget mindenkinek. Már most sok infot szereztem (+ mail is átjött.) Amúgy kezdem azt hinni ,hogy nagy fába vágtam a fejszém mert a Ju 88 (Revell) alapból komoly hézagokkal gazdálkodik pl: géptörzs/pilótafülkét borító üvegburok közti difi elöl 0.5 hátul 1 - 1,5 mm es eltérést produkált kapcsiból.. Ez a második makettem de azt kell mondjam király elfoglaltság!! Van vele kihívás. Kösz a segítséget! | |||||
Kalóz | Adatlap | 153722 | 2006. január 26. 19:11 | ![]() | |
Szia, Kredenc! Küldetem mélt. Ha nem ment át, jelezz vissza. Kalóz | |||||
KeyPi | Adatlap | 153721 | 2006. január 26. 18:13 | ![]() | |
Sziasztok! A standard 3 színű zöld-barna-fekete NATO terepminta színeinek az FS kódját meg tudná mondani valaki? Köszi! Üdv. KeyPi | |||||
acsakos | Adatlap | 153720 | 2006. január 26. 09:27 | ![]() | |
Én mostanában vettem meg az említett könyvet a Nyugati téri Alexandra könyváruházban. Volt ott még pár darab! :) | |||||
sys | Adatlap | 153719 | 2006. január 26. 08:16 | ![]() | |
Kredenc! Emlékeim szerint a Modell és Makett 99/6 számában volt egy "Ecsettel festünk" c. cikk. Üdv | |||||
G-cart | Adatlap | 153718 | 2006. január 26. 06:10 | ![]() | |
Kredenc: Ha szerencséd van még találhatsz vaalmelyik könyvesboltban (vagy nézz körül a neten az antikváriumokban) olyan könyvet, amelynek címe: Hobbim a makettezés. Két technika van benne leírva, az egyik nagyjából az, ami lejjebb le van írva. A másik szerint a készre festett határvonalon a világosabb festék erősen higított változatával még egyszer át kell menni. Az első technika müxik, de a matt felületen elég problémás. A második nekem még soha nem sikerült, mindig látszódott egy határozott csík, ahol a hígabb festék felvitelre került. De biztos, ez is csak gyakorlás kérdése. Örömteli Makettezést! G'cart | |||||
tray | Adatlap | 153717 | 2006. január 25. 23:25 | ![]() | |
Kredenc! Ez nem könnyű kérdés, de nézzük! Van ez a "visszamosásos" módszer, próbáld ki, először gyakorold egy sima műanyagdarabon, és ha már jól megy, jöhet a makett! Először fesd le az alapszínnel az egész felületet, és hagyd rendesen megszáradni! Azt hiszem, két nap tisztességes időtartam lesz. Ezután fesd fel a foltokat ecsettel, ezen a ponton ne aggódj az éles határok miatt. Egy rövid száradási idő után (ebben nem vagyok biztos, lehet, hogy 10 perc, de lehet, hogy 2-3 óra az ideális) jöhet a visszamosás. Itt egy tiszta ecsetet kell bemártani a festék higítójába, és el kell kezdeni a foltok szélét egy irányba "festegetni". A dolog lényege, hogy a higító beleold a friss festékbe, és fokozatosan le lehet súrolni a széléről. Azt nem tudom, hogy a foltokat befelé vagy kifelé jobb-e ecsetelni, próbáld ki mindkét irányt. Amire vigyázni kell, az az, hogy a visszamosás alatt ne kapard le az alap festést! Ezért kell a tisztességes száradási idő, de ha a Revell akril festékét használod (tulajdonképpen nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán van ilyen), akkor duplán árt az óvatosság, az akrilok ugyanis még jóval a száradásuk után is könnyen oldódnak. Az enamel festék jobb erre a célra. Ha ecsettel nem megy, próbálhatod fültisztító pálcikával, az kicsit durvább, de jobban is kell vigyázni. (Én magam már régen használtam ezt a technikát, és nem Revell festékkel, ezért a sok bizonytalanság. A lényeg az, hogy próbálkozz, szerezz tapasztalatot mielőtt nekirontassz a makettnek :) | |||||
Kredenc | Adatlap | 153716 | 2006. január 25. 21:35 | ![]() | |
Sziasztok. Nem teljesen de mégis Kezdő makettező kérdi, hogyan fessem repülőmet úgy, hogy festék rajta ne éles vonallal legyen elválasztva hanem összefojjon s legyen neki átmenete?? E kérdésre sehol nem találtam váalszt. UI: nincs kompresszorom meg ilyen "kütyük" csak ecsetek hígító meg revell festékek.. Remélem tudtok segíteni. Előre is thanxxx. | |||||
Galll | Adatlap | 153715 | 2006. január 23. 19:37 | ![]() | |
tray! neked is köszi szépen, megerősítettetek a döntésemben:) üdv: Galll | |||||
tray | Adatlap | 153714 | 2006. január 23. 18:18 | ![]() | |
Galll! Én a MM akriljai közül kettőt használok rendszeresen, a flat black-et és a rozsdaszínűt. Nincs velük semmi gondom, bár nem is túl szerteágazóak a tapasztalataim :) Kicsit habzik, elég híg fílingje van (nem csomósodik, simára terül), az üvegekben a festék tetejére tejszerűen ül ki a "higító" (flat festékről van szó, ez valószínűleg az érdességet biztosító komponens...) Nagyjából ennyi. | |||||
Galll | Adatlap | 153713 | 2006. január 23. 17:59 | ![]() | |
sziasztok! próbálta már valaki a revell nem rég megjelent akriljait? és a model master akriljaival kapcsolatban mik a tapasztalatok? köszi és üdv: Galll | |||||
kocka | Adatlap | 153712 | 2006. január 18. 13:28 | ![]() | |
hát a van dyck barnát meg az égetett szienát igen,de csak hanem olyan drága:-) | |||||
Bombraider | Adatlap | 153711 | 2006. január 17. 19:22 | ![]() | |
Okés,felírtam majd megnézem,aztán dobom a mailt. Ha vannak meg is vegyem? üdv:bomb | |||||
Kaloz | Adatlap | 153710 | 2006. január 17. 17:07 | ![]() | |
kocka! Az általad megadott színek alapszínnek minősülnek, úgyhogy reménykedj, kell legyenek. | |||||
kocka | Adatlap | 153709 | 2006. január 17. 15:49 | ![]() | |
Akkor megtudnád nekem nézni hogy van-e: Van Dyck barna Égetett szienna meg esetleg égetett umbra és kadmium világosvörös? Melyik ellátóba mész? | |||||
kocka | Adatlap | 153708 | 2006. január 17. 15:22 | ![]() | |
ha megnéznéd megköszönném. aztán még gondolkodom:-) | |||||
Bombraider | Adatlap | 153707 | 2006. január 17. 14:59 | ![]() | |
Szia! A héten úgyis be kell ugranom a művészellátóba,megnézem neked majd. Esetleg más valami kellene még? üdv:bomb | |||||
kocka | Adatlap | 153706 | 2006. január 17. 14:51 | ![]() | |
Égett sziéna szint hol lehet kapni? | |||||
lucky | Adatlap | 153705 | 2006. január 14. 10:13 | ![]() | |
Archy! Kár!Már azt hittem lesz vmi különleges M26-ös a birtokomban.Nagyon uncsi az egyenzöld... | |||||
gabcsa | Adatlap | 153704 | 2006. január 13. 23:19 | ![]() | |
Archy! Nem tudom pontosan,hogy hol találtam,de nincs kizárva,hogy a ti klubotok kiállításán.A festés nagyon tetszik.A 2.világháború során használtak ilyen festést? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Én a higitásnál a lehetséges olcsóbb helyettesitésről szeretnék megtudni dolgokat.
Pl olajosnál szintetikus higitó bevált és nem kellett spórolni vele,mert nem 800ft egy deci belőlle,ami eléggé gazdaságtalan ha sokat mosogat és áztat vele az ember.
Tray!
Naná hogy beszállok a klubba!Sőőt..amilyen rég használom,asszem valami rangom is lehet már benne.