<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Zag | Adatlap | 155947 | 2007. február 16. 20:52 | ||
Pl. milyet? És hol? :) Előzmény: (155945) gyurmakoma 2007. február 16. 20:41 | |||||
Amon | Adatlap | 155946 | 2007. február 16. 20:47 | ||
Háztartási boltban vagy fstékboltban kapsz isopropil alchoholt azzal tudod szépen takarítani és higíthatod vizzel. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 155945 | 2007. február 16. 20:41 | ||
Zag | Adatlap | 155944 | 2007. február 16. 20:39 | ||
Sziasztok! Nitrohigítóval kapcsolatban lenne az a kérdésem, hogy mennyire bántja a műanyagot? Ugyanis úgy olvastam itt a hozzászólásokban, hogy akril festéket nitrohigítóval célszerű kimosni a pisztolyból, viszont a fúvókám műanyag, és mielőtt kipróbálnám, szeretném megtudni, hogy ártana-e a fúvókának a nitrohigító, avagy sem. Köszi Zag | |||||
xcraft | Adatlap | 155943 | 2007. február 16. 18:56 | ||
Közben megtaláltam amit kerestem, több festékgyártó kínálatában is, itt egy oldal linkje, talán hasznos images.google.hu/imgres | |||||
xcraft | Adatlap | 155942 | 2007. február 16. 17:23 | ||
Csak, hogy jobban képben legyetek. Ennek a gépnek állok neki, most keresem róla az infókat. Az Italeri M.M. 1728 Light Ghost Gray szürkét javasolt rá, ezt finoman szólva is baromságnak gondolom. Az előző hozzászólás dokumentumában látható szürkét sikerült azonosítanom, mint valószínű színt. JPS-t nem tudok rendelni, tehát alternatívát keresek Grigio Azzurro Chiaro 1 -re. | |||||
xcraft | Adatlap | 155941 | 2007. február 16. 16:59 | ||
| |||||
Zag | Adatlap | 155940 | 2007. február 15. 20:44 | ||
1500-as, majd 2000-es vízpapír, és polírpaszta kezelés után így néz ki a motorháztető. Erre véleményed szerint már mehet egy vékony réteg festék, vagy teljesen csiszoljam le? | |||||
Fodi | Adatlap | 155939 | 2007. február 15. 19:48 | ||
Én próbáltam desztvízzel és alkohollal is, egyik sem az igazi. Saját higító a megoldás, bár az nagyon drága. Én 1500 pénzért vettem. | |||||
Zag | Adatlap | 155938 | 2007. február 15. 19:46 | ||
OK, csak attól félek, ha nekiesek a vízpapírral, akkor összekarcolom a kasznit, ami meg fog látszani a fényezés után, sajnos volt már ilyen rossz tapasztalatom, és akkor nem maradt más, mint a Surfacer, és ezt szeretném most elkerülni. :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 155937 | 2007. február 15. 19:08 | ||
Zag, Ha szépen le tudod csiszolni, akkor mindenképpen az első megoldás a jobb. ha csak simán átfényezed, az alatta levő felületi hibák meg fognak látszani. Csak a polírpaszta után mindenképpen zsírtalaníts:!: | |||||
Zag | Adatlap | 155936 | 2007. február 15. 17:24 | ||
Technikai segítséget kérnék: Van egy kicsit rontott fényezésem, egy 1:24-es autókasznim, amin van egy alapozóréteg, két festékréteg, 2 lakkréteg és egy plusz "csúnya" festékréteg a motorháztetőn. Szeretném kijavítani a motorháztetőt, anélkül, hogy a kaszni egyéb részeit is újrafényezném. Az jó megoldás, ha 1500-2000 vízpapírral finoman lecsiszolom a motorháztetőt, majd polírpasztával lekezelem, és arra fújok egy-két réteg festéket + lakkot? Vagy próbáljak meg mindenféle csiszolás nélkül egy vékony réteg festéket ráfújni? Kinek mi a javaslata? :) Zag | |||||
Bombraider | Adatlap | 155933 | 2007. február 15. 16:32 | ||
Szia! Akrill lakkját én simán alcohollal és acetonnal higítottam. Alcohollal jobban viselkedett. üdv:bomb | |||||
Hickory | Adatlap | 155932 | 2007. február 15. 16:09 | ||
Na,szereztem ebből a cinkkromát zöldből.Még egy ilyen tróger színt...És ezt bámulta a szegény jenki bevetés alatt órákon keresztül... | |||||
barackdr | Adatlap | 155931 | 2007. február 15. 16:00 | ||
Sziasztok! Légyszi árulja el valaki, hogy a ModelMaster akril mivel higítható(a saját higítóján kívül). Köszi barackdr | |||||
G-cart | Adatlap | 155930 | 2007. február 15. 08:10 | ||
Sziasztok! Ha valaki kedveli a ModelMaster festékeket, mot egy csomó le van árazva a jatek-makett.hu-n. Enamelek is és az akrilok is. Az enamelek 190-ért vannak! Üdv: G' | |||||
Hickory | Adatlap | 155929 | 2007. február 14. 21:31 | ||
Ja,és a Mustang egy C-10-NT variáns,Buddy Archer gépe,az "Ina the Macon Belle". | |||||
Hickory | Adatlap | 155928 | 2007. február 14. 21:29 | ||
Azért izgat annyira ez kabinbelső festés,mert a stukával rendesen belenyúltam egy idióta rlm 02 árnyalatba,a lifecolor jóvoltából.Amikor megláttam a MM és a gunze rlm02-jét,sírógörcs kerülgetett:) | |||||
Hickory | Adatlap | 155927 | 2007. február 14. 21:25 | ||
Csak egy cseppet vagyok megkavarodva...főleg ennyi sör után:) Szóval:jó ez a humbrol?a képek alapján jónak tűnik... Ha nem jó,akkor most interior green,vagy zinkkromát zöld?! | |||||
Zebi | Adatlap | 155926 | 2007. február 14. 20:43 | ||
Persze, azért még lehet Interior Green a belseje, ha késői gyártású (44 közepétől). Remélem jól megkavartalak :-) | |||||
Zebi | Adatlap | 155925 | 2007. február 14. 20:01 | ||
Szerintem: 44 júniusáig DDG volt a kabinbelső, és csak utána lett Interior Green, a festési utasítás szerint. Mivel a P-51C gyártása 43 augusztusában kezdődött, ezért az a tippem, hogy nem Interior Green-el voltak festve. A cinkkromát zöld nem más, mint cinkkromát (ami sárgászöld színű, és nem fed túl jól önmagában), és fekete (Lamp Black) keveréke. Egy bizonyos keverési arány szerint keverve ez adja ki az ANA 611 Interior Green-t, amit 43 szeptemberében szabványosítottak (tehát már a P-51C gyártásának kezdete után). Amit Tibcsi linkelt be, az egy P-51A, és így angol színekkel (illetve azoknak megfelelő festékekkel) van festve a kabinban is, azaz semmi köze az amerikai színekhez. | |||||
Hickory | Adatlap | 155924 | 2007. február 14. 16:34 | ||
Utánanéztem még a Mustang-kabinbelső-színeknek,és az a bizonyos cinkkromát zöld nem is tűnik olyan biztosnak.Ha jól tudom ehhez a bizonyos zöld alapozóhoz az egyes üzemek eltérő arányban kevertek matt feketét és alumíniumport(vagy mit),és egyes gépeken egyértelműen az olive különböző árnyalatai figyelhetőek meg... A minap a játék-makettben a humbrol 226-ot ajánlották nekem.Szerintetek?:) | |||||
Hickory | Adatlap | 155923 | 2007. február 13. 16:11 | ||
Nézz be a Játék-makettbe!Tele vannak revell holmikkal.A honlapjukon ott van a címük,a Széna tértől 2 perc séta. | |||||
Hickory | Adatlap | 155922 | 2007. február 13. 16:10 | ||
Zoli | Adatlap | 155921 | 2007. február 13. 14:17 | ||
Szia! Replicaban voltak régebben, szerintem most is, nézz be hozzájuk! z | |||||
Tibcsi | Adatlap | 155917 | 2007. február 13. 12:46 | ||
Az tévesztett meg, hogy a cinkkromát zöldet is a belső felületek ("interior") festésére használták. A Mustanghoz az MM "Zinc Chromate Green" festék kell. | |||||
Hickory | Adatlap | 155916 | 2007. február 13. 12:37 | ||
Most akkor mi van?!:))) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 155915 | 2007. február 13. 11:24 | ||
Igazad van, én vettem egy kalap alá őket. :) A zinkkromát zöldre gondoltam. | |||||
and | Adatlap | 155914 | 2007. február 13. 11:20 | ||
Sziasztok, Budapesten mely bolt(ok) ban lehet kapni Revell makettfestékeket? (pl. sárga árnyalatok, olajbázisú). Megrendelés nélkül, azonnal. Köszi. | |||||
NSVT | Adatlap | 155913 | 2007. február 13. 11:19 | ||
Az MM-nek van külön zinkkromat zöldje és interior zöldje is, akét szín igencsak eltér egymástól. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 155912 | 2007. február 13. 11:14 | ||
Tibcsi | Adatlap | 155911 | 2007. február 13. 11:11 | ||
Ja és még annyit, hogy a padló fából volt, az világosbarna színű. :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 155910 | 2007. február 13. 11:10 | ||
Hickory, Én úgy tudom, hogy a Mustangok kabinbelseje zinkkromát zöld, amit az MM interior green elég jól utánoz. De vigyázat! Amit írtál, az FS 34092 az nem az interior green! Az interior green az FS34151! | |||||
Hickory | Adatlap | 155909 | 2007. február 13. 10:49 | ||
Az FS kód szerint ez az 34092-es számú.A MM kínálatában ez a European green...még megnézem majd a gunzét is. Ja,és kösz!:) | |||||
Zebi | Adatlap | 155908 | 2007. február 13. 10:10 | ||
Nehéz ügy :-) Valószínűleg Dull Dark Green volt a kabin, egészen 44 júniusáig. ipmsstockholm.org/magazine/2004/02/stuff_eng_interior_colours_us_part2.htm | |||||
Hickory | Adatlap | 155907 | 2007. február 13. 09:41 | ||
A MM interior greenje használható Mustang kabinbelsőhöz?C Mustang 15. légihadsereg. | |||||
Akos | Adatlap | 155906 | 2007. február 12. 19:08 | ||
Kobra! Nyugati barátaink is szeretik ezt a gépet, pár művészi rajz, amit akár festési segédletként is felfoghatunk. www.rlm.at/profil/14/Fw-190-A-9-Simon-Schatz.jpg www.rlm.at/profil/09/fw190_maximowitz.jpg www.rlm.at/profil/08/fw190_bindseil.jpg www.rlm.at/profil/06/fw190.jpg www.rlm.at/profil/05/fw190.jpg | |||||
Miki | Adatlap | 155904 | 2007. február 12. 14:28 | ||
Apaka | Adatlap | 155903 | 2007. február 12. 14:01 | ||
Gagyi makett nincs, legfeljebb többet kell vele foglalkozni. :D | |||||
Kobra | Adatlap | 155902 | 2007. február 12. 13:38 | ||
Tudna nekem vki festési utmutatót küldeni FW-190 re. sajna ez egy gagyi Heller makett, de meg szeretném csinálni. akit tud irjom mélt. köszi | |||||
Akos | Adatlap | 155901 | 2007. február 12. 12:32 | ||
MegaModell, Győr. Én itt veszem. Ez is ModellMaster, csak más sorozat. | |||||
Miki | Adatlap | 155900 | 2007. február 12. 09:21 | ||
Szia. Hol lehet beszerezni a Custom Enamel System termékeket? Miki. | |||||
Bani | Adatlap | 155899 | 2007. február 11. 23:17 | ||
Köszönöm a gyors választ ,te egy Úr vagy! | |||||
xcraft | Adatlap | 155898 | 2007. február 11. 23:06 | ||
Szia Bani! Szerintem a Revell enamel hígítója a legjobb a gyáriak közül, Humbrolhoz is. Ezenkívül a művészterpentin, ami garantáltan nem teszi tönkre a festéket, sőt van olyan száz éves festékem, ami már használhatatlan, hígításnál is szemcsékben leült a keverőedényben, de a terpentinnel tökéletes lett. | |||||
Bani | Adatlap | 155897 | 2007. február 11. 23:02 | ||
Sziasztok Urak! Segítsetek! A humbrol festékeket mivel tudnám még higítani "Enamel Thinners" ezen kívűl,ami a minőséghez ill. a maketthez hű marad?Próbálkoztam pár dologgal,de nem az igazi! | |||||
xcraft | Adatlap | 155896 | 2007. február 11. 22:52 | ||
A gunzét használtam, ez kb a 3. rétegben tökéletes. | |||||
Fodi | Adatlap | 155895 | 2007. február 11. 19:33 | ||
Én is a saját higítóját használtam, egy-két csepp lassítóval. Majd megpróbálom lassító nélkül is, bár az még sosem okozott hasonlót. A kapott felület egyébként szép és jól is fedett, két leheletvékony réteg elég volt, de azért még kettőt még ráfújtam (szinte csak ködöltem). | |||||
Akos | Adatlap | 155893 | 2007. február 11. 17:46 | ||
Fodi! Nem tudom, mi volt a baj, de szerintem az MM matt fehér a legjobb fehér akril. Csak saját hígítójával hígítom, lassítót sohasem használok hozzá. | |||||
Fodi | Adatlap | 155892 | 2007. február 11. 17:20 | ||
Model Master akril matt fehér... Ma festettem vele, mire befejeztem a festést (öt perc alatt) beleszáradt a tartályba, csak a jó öreg aceton szedte ki. Már hozzászoktam az akrilok gyors száradásához, adagolom is rendesen a lassítót, de ilyen rövid száradást még nem láttam... És ami a legfurább volt, nem úgy száradt meg, mint a többi akril, hanem egy túrós, nyálkás felületet hozott létre a tartály felületén. Szerencsére a düzniben és a pisztoly belsőbb részeiben nem száradt meg... A Vallejo fehér azért nem jött be, mert elég sérülékeny és kényes festék, a Testors gyorsan szárad. Tamiya fehéret még nem próbáltam, lehet, hogy az lenne a megváltás? Melyik a leghasználhatóbb akril fehér festék? Vélemények? | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 155887 | 2007. február 10. 19:50 | ||
meglehet. néhány eltérés nem a világ. olyan szinte mindíg van. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |