/ Fórumok /

Szovjet/orosz harcjárművek

A Nagy Szovejunió és utódai <al gyártott, üzem<etett mindenféle harcjármampűvel
foglalkozók véleményét, kérdése.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.
Jimbobá 15211 2010. március 7. 19:45
Válasz erre
3tb_100307101318vxfa352158
3tb_100307101318vxfa352158

Sziasztok!

Ez a Trumpeter 35-ös BTR-80A-járól kering a neten. Állat!

Üdv
ftamas 15210 2010. március 6. 12:08
Válasz erre
Sziasztok,
Érdekelne mi a különbség a D-10T (T-55 tankon) D-10T2S (T-55A tankon)lövegcsövek között.
A különbség szemmel látható? Itt arra gondolok, hogy van egy D-10T lövegcsövem, amit T-55A tankra szeretnék felrakni, viszont tudtommal D-10T2S volt ezen a tankon.
Köszi!
juge75 15209 2010. március 6. 07:01
Válasz erre
beolvasás0037
beolvasás0037

Ez is.
juge75 15208 2010. március 6. 06:43
Válasz erre
DSC_2275
DSC_2275
DSC_2276
DSC_2276

BRDM-1 páncéltörő.
ftamas 15207 2010. március 6. 00:04
Válasz erre
Sziasztok,
Érdekelne mi a különbség a D-10T (T-55 tankon) D-10T2S (T-55A tankon)lövegcsövek között.
A különbség szemmel látható? Itt arra gondolok, hogy van egy D-10T lövegcsövem, amit T-55A tankra szeretnék felrakni, viszont tudtommal D-10T2S volt ezen a tankon.
Köszi!
juge75 15206 2010. március 4. 10:16
Válasz erre
operation_badr
operation_badr

Makett fotó, kicsit másképpen, avagy mire jó a photoshop.
Ez egy Egyiptomi ZSU-23-4 V1 korai verzió a Yom Kippur háború idején, amiből csak ők és Magyarország kapott.
Fotó: Vyacheslav Zotov.
juge75 15204 2010. március 3. 16:06
Válasz erre
De van.
sulyid 15203 2010. március 3. 15:22
Válasz erre
Magyar BRDM 1-esről nincsen valakinek képe?
páncélos 15202 2010. március 3. 15:11
Válasz erre
Freddy 15201 2010. március 3. 14:46
Válasz erre
Köszönöm!
A BRDM az egyik kedvencem, a páncéltörő verzió már össze van rakva (képeim között, régebbi munkám, a Dragon gyári magyar matricájával, szóval nem 100%), a SA-9-es még dobozban (ahhoz már kinéztem a festést a képeid közül), az alapváltozat még a boltban várja, hogy hazavigyem, de most, hogy már ehhez is van anyag, zöld utat kap a projekt.
juge75 15200 2010. március 3. 14:01
Válasz erre
Sztrela-1 képeim egy részét megtalálod a cikkhez csatolva.
juge75 15199 2010. március 3. 14:00
Válasz erre
_Rétság 1987-1990 Sándor András képe
_Rétság 1987-1990 Sándor András képe

No és ez.
juge75 15198 2010. március 3. 13:57
Válasz erre
BRDM-2
BRDM-2
15807264
15807264
15807321
15807321
15807474
15807474

Ezt találtam.
zvereb 15197 2010. március 3. 12:41
Válasz erre
Hali!

Én is most építek brdmet nekem is jól jönne a kép!

z
Freddy 15196 2010. március 3. 11:30
Válasz erre
Tényleg, egy magyar festésű BRDM-2-es kép (a sima, géppuskás tornyos faja) engem is érdekelne. Nincsen valakinek?:)
szuhoj 15195 2010. március 3. 11:07
Válasz erre
szeva juge75 BRDM-2 ill.3 magyar, mind a kettöt épitem nég a sa-9-et is szuhoj@vipmail.hu köszi
páncélos 15194 2010. március 3. 10:49
Válasz erre
www.flickr.com/photos/trainplanepro/726907604/in/set-72157613557418091/

Egy kis érdekesség Bulgáriából.
Kecelen tanulhatnának a technika elhelyezésből.
Érdekesség a Scud-B felállított rakétával, MTU hídvető, BTR-152, SzU-100 és a mi T-72-eseink egyik testvére.
juge75 15193 2010. március 3. 07:41
Válasz erre
Ha esetleg regisztrálnál, tudnám az elérhetőségedet.
Az enyém: juge75@hotmail.com.
juge75 15192 2010. március 3. 07:40
Válasz erre
Feltételezem, BRDM-2, melyik verzió és milyen jelzések?
juge75 15191 2010. március 3. 07:39
Válasz erre
szuhoj 15190 2010. március 3. 07:38
Válasz erre
Üdv 1:35-ös brdm-hez ékes felségjelet és fujósablont keresek, tudnátok segiteni? köszi
juge75 15189 2010. március 1. 19:55
Válasz erre
Tank-Mania-nál tervben van 1/35-ben.
Freddy 15188 2010. március 1. 18:11
Válasz erre
Luna-1-ről, illetve Luna-M-ről (a Zil-alvázas) tud valaki valami jó képet/linket? Google nem túl segítőkész, meg nem is holnap lesz, mikor belekezdek egybe, de anyagot gyűjteni sosincs korán:) Előre is köszönöm.
sulyid 15187 2010. március 1. 16:49
Válasz erre
train_device
train_device
stalker
stalker
rogatka
rogatka
D0A2-29_28D18DD182D0B0D0BBD0BED0BDD0BDD18BD0B929
D0A2-29_28D18DD182D0B0D0BBD0BED0BDD0BDD18BD0B929
44d316626669
44d316626669

Képek.
Jimbobá 15186 2010. március 1. 16:22
Válasz erre
Sziasztok!

Egy régi VSz gyakorlat felvételei:
www.youtube.com/watch

Üdv!
Maz 15185 2010. február 23. 20:37
Válasz erre
torpokoska 15184 2010. február 23. 16:33
Válasz erre
Bocs, a kérdőjel ? lemaradt a végéről.
torpokoska 15183 2010. február 23. 16:31
Válasz erre
Egy MSTA-S építésének (1:35, átalakítás) bemutatása orosz nyelven panzer35.ru/forum/34-178-1
U.i.: nekem valahogy nem tetszik a festése, valaki aki ért hozzá megnézné, hogy mitől tűnik olyan "szemcsésnek", vagy csak bennem van a hiba (14-15.oldal)
páncélos 15182 2010. február 23. 13:30
Válasz erre
páncélos 15181 2010. február 23. 12:22
Válasz erre
Elnézést, nem sikerült csak azt az egy oldalt berakni, amelyiken a T-64BV látható.
páncélos 15180 2010. február 23. 12:20
Válasz erre
rendszervaltas.mti.hu/Pages/PictureList.aspx
Esztergomi T-64-ek 1990-ből.
mykman 15179 2010. február 23. 10:27
Válasz erre
Maz 15178 2010. február 22. 19:30
Válasz erre
Kis naív. Te azt hiszed, hogy van még egyáltalán laktanya ott?
mykman 15177 2010. február 22. 18:06
Válasz erre
Sziasztok

A budafoki Hunyadi János laktanyában van még roncstemető ? Esetleg be lehet jutni fotózni ? Persze engedéllyel gondoltam nem a keritésen át.
joci232 15176 2010. február 21. 15:58
Válasz erre
Gratula Kolléga!

ezt nevezem:O

húúú deszép:D
Freddy 15175 2010. február 21. 15:54
Válasz erre
Nagyon szép lett, gratulálok! Egy kis por még mondjuk szerintem sem fog ártani neki.
juge75 15174 2010. február 21. 15:14
Válasz erre
_Krug Szpu 7242
_Krug Szpu 7242
Kép 236
Kép 236

Többi kép a "Mi készül éppen?"-topicban.
gaunt 15173 2010. február 20. 20:15
Válasz erre
Ennek középen van a vezetőülése? Érdekes lehet vezetni, úgy, hogy majdnem az ember arca előtt van a szélvédőket elválasztó oszlop.

Kitalálom: Ugyanaz a makett, és ugyanaz festette a belső teret is igaz? Na erre már tényleg nem tudom azt mondani, hogy elfogadható, elég csúnya lett. Javíts ki, ha tévedek, de az elektronikus eszközöknek nem világosszürkének kellene lenni?

Egyébként hihetetlenül jól néz ki a belső tér is, gyönyörűen ki van dolgozva!
juge75 15172 2010. február 20. 20:04
Válasz erre
Pocsolya, ne is emlegesd!
Csőtörés van fent az égben.
Mehetek megint ki járőrözni.
juge75 15171 2010. február 20. 20:03
Válasz erre
img7292y
img7292y
IMG_7289
IMG_7289
IMG_7290
IMG_7290
IMG_7291
IMG_7291

Na, látod?
Egyébként levehetőre készíthető a tető (bár én nem javaslom).
gaunt 15170 2010. február 20. 19:56
Válasz erre
Kamovos!

Szerinted úton nem lehetnek nagy pocsolyák? :)

Juge75!

Hááát, ha egy kicsit tovább nézem a makettet... Valami tényleg nincs rendben vele. Olyan monoton az egész. Valahogy nem jönnek elő a részletek. A színvilág tényleg nem túl jó, olyan semilyen, kissé hülye színe van.
juge75 15169 2010. február 20. 19:50
Válasz erre
Terepen ez már változó, de vannak olyan terep szakaszok, akadályok, ahol kell a lendület is.
juge75 15168 2010. február 20. 19:49
Válasz erre
Maximum 60 úton láncos, 80 gumikerekes.
juge75 15167 2010. február 20. 19:48
Válasz erre
Hát Szurn-al biztosan nem mernének ennyivel terepen menni, több tonna a műszer torony.
Ennél is lehet tömege, elvileg rögzített menet helyzetben van a torony, jó esetben ponyvázva is.
A Silka bírta, a BTR-80 is, bár kapaszkodni és beverni a fejünket, kezünket-lábunkat nem kellemes.
Kamovos 15166 2010. február 20. 19:43
Válasz erre
Szia Gaunt!

Ez a jármű, szerintem olyan terepen nem megy 70-80 km/h-val!

Képzeldel mi történne a belsejében elhelyezett eszközökkel!
Valamint a kinti antennák, még becsukott, hord helyzetben is, tehetetlenségük miatt mit szenvednének el?
E mindezeket leszámítva is, használat előtt mindenképpen karban tartanák!

Szerintem!

Üdv: kamovos
juge75 15165 2010. február 20. 19:37
Válasz erre
Hát, ha csak ez a járgány lenne!
De ennél a fazonnál az ágyútól kezdve minden ilyen (még a szín világ is)!
Szabályzat írja elő, hogy telephelyen beállás előtt, vagy fedezékben mit kell átvizsgálni, ellenőrizni, festeni és tisztítani (és az is hogy mivel).
Ki a fene akarta az eltávot (eltávozást) elcseszni, bár ez ellenőrző előljárótól is függött.
De tőlük is meg követelték!
1 db papír zsebkendőt dobott a náthás zászlóalj napos tiszt (ZNT) a kukába, az ügyeletes parancsnok körletezést rendelt el mindenkinek!
1 órával később visszajött ellenőrizni, a könyv már ketyegett, 2 óra múlva léptük át a kaput!
gaunt 15164 2010. február 20. 19:29
Válasz erre
Most már értem! Azt hittem, hogy az igazi járművekre gondolsz a fényképeken, azok antennáin tényleg nincs rozsda.

Nem tudom pontosan mennyit tud a jármű, de szerintem ha 70-80-al megy át egy nagy pocsolyán, akkor sem lesz ilyen koszos az antenna. Az antennát meg a hozzá kapcsolódó mindenféle kütyüket leszámítva azért szerintem nem olyan rossz a festés.
Kamovos 15163 2010. február 20. 19:23
Válasz erre
Szia Juge75!

A harcjárműveseknél általánosan alkalmazott a sarazás öregbítés!
Sajnos sokan túlzásokba esnek!

Én még emlékszem rá, mikor igénybevétel után be sem engedték a telephelyre a járműveket még végre nem lett hajtva rajta a karbantartás!

A telephelyen pedig rendszeresen simogattuk, törölgettük, festegettük a járműveket, nehogy rozsdásodjon, mert akkor lőttek a kimaradásnak eltávnak, esetenként még a szabadságot is átszervezték!
Ha ki értünk a települési körletbe, telepítés, álcázás után, szintén sikamika volt!

Az M zárolt technikáknál, elő fordulhatott színfakulás, porosodás, de sár, rozsda semmiképpen nemlehett!

Üdv: kamovos
Ui:De hát ezt te is tudod!:)
juge75 15162 2010. február 20. 19:03
Válasz erre
img7331b
img7331b
img7333h
img7333h

Tipikus túlzásokba esett festés.
Ennyire soha sem harcolják le a járművet, sosem lesz ennyire mocskos, poros-saras az igen.
Az antenna felülete pedig olyan bevonatú, hogy ne rozsdásodjon.
Érdekes is lenne be szabályozni, a rozsda felület eléggé megváltoztatná a karakterisztikát.
gaunt 15161 2010. február 20. 18:50
Válasz erre
Bakker! Nagyon durva így festve!
Rájöttem, hogy még egy nagy baj van ezzel a makettel: Összerakás után nem fog sok
látszani a belső térből, ami szintén nagyon jól ki van dolgozva.

Egyébként hol látsz rozsdát az antennán? Egyik sem rozsdás.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.