<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 15592 | 2010. április 14. 21:37 | ||
Részlet gazdagságban és kidolgozottságban messze van a gyantától. | |||||
juge75 | Adatlap | 15591 | 2010. április 14. 21:36 | ||
Nézd meg jobban azt a gumi kereket. A mintázata sem jó. | |||||
Indiana73 | Adatlap | 15590 | 2010. április 14. 20:32 | ||
simonkaroly9 | Adatlap | 15589 | 2010. április 14. 20:20 | ||
Sajnos a képen nem látni ,hogy melyik cég gyártja ,és mi méretarány. A Minimanfactory gyantája gondolom elég drága és gyantát még nem is csináltam. | |||||
Indiana73 | Adatlap | 15588 | 2010. április 14. 20:17 | ||
Szia ! Teljes műanyag készlet, gumi kerekek, egy lapka rézmaratás elég jó minőség "szerintem" Áve! | |||||
juge75 | Adatlap | 15587 | 2010. április 14. 20:16 | ||
Elsőre nekem is tetszett, de amikor alaposabban megnéztem észrevettem jó pár dolgot. | |||||
juge75 | Adatlap | 15586 | 2010. április 14. 20:15 | ||
Ez a Bilek doboza. Amúgy nem elég szép, láttam. A gyanta kenterbe veri (árban is). A Bilek 8 ezer körüli, a gyanta 15. | |||||
szezsolt | Adatlap | 15585 | 2010. április 14. 20:14 | ||
Nem tudom, hogy ez az UAZ ugyanaz, mint az új BILEK fröccsöntött UAZ, amit Móváron láttam, de az nem nézett ki olyan rosszul. Volt a dobozában fotómaratás, meg színes összeállítási rajz. Egész színvonalasnak tűnt! | |||||
juge75 | Adatlap | 15584 | 2010. április 14. 20:10 | ||
simonkaroly9 | Adatlap | 15582 | 2010. április 14. 20:08 | ||
Indiana73 | Adatlap | 15580 | 2010. április 14. 19:42 | ||
ambasa | Adatlap | 15579 | 2010. április 14. 19:35 | ||
ambasa | Adatlap | 15578 | 2010. április 14. 19:35 | ||
doky3 | Adatlap | 15577 | 2010. április 14. 19:34 | ||
Hááát, szerintem úszTATJÁK:) | |||||
gábor76 | Adatlap | 15576 | 2010. április 14. 19:29 | ||
ezen a képen pontosan milyen tipusú tankok vannak? | |||||
Sennás | Adatlap | 15575 | 2010. április 14. 18:18 | ||
Drága Juge 75,előre is szeretnék bocsánatot kérni a viccért de uszik a sílka.Bocs még egyszer. | |||||
Freddy | Adatlap | 15574 | 2010. április 14. 17:57 | ||
Ha 2010-ben valamit kipróbált, elterjedt, sok háborút nyerő, bevált fegyvernek mondhatunk, akkor az a technical. ;) | |||||
gaunt | Adatlap | 15573 | 2010. április 14. 17:48 | ||
gaunt | Adatlap | 15572 | 2010. április 14. 17:46 | ||
Üdv Romeo! Szerintem a 40mm-es gránátvető és az AT-4 még jó ötlet is lenne. De a 60-as aknavető egy baromság. A 82-es régi és nehéz, de így is sokkal többet ér mint a 60-as. (Volt nekünk annak idején még Vasziljok is, de szokás szerint mentek azok is a kohóba) Ezeknek az idiótáknak a helyében én a géppuskát nem Mercire raknám, hanem inkább Toyota pickup-ra. A Merci nem illik bele a tipikus "Technical" képbe. :) | |||||
romeo | Adatlap | 15571 | 2010. április 14. 17:40 | ||
Az NSzVT-t már próbálták Mercedesen, Currus fotó. | |||||
romeo | Adatlap | 15570 | 2010. április 14. 17:35 | ||
Üdv Gaunt! Amiről én tudok ("hallottam"): a 60mm-es aknavetővel a jelenlegi 37M 82mm-est cserélik le, a táblázatban szerepel 19 db 40mm-es gránátvető, ezek az AK-63-ra lesznek szerelve, továbbá vas ott 19 db könnyű pct. gránátvető, ezek az RPG-7 helyett lesznek - valószínűleg AT-4/M-136, érdekesség a 9 db 12,7mm géppuska, ezeket a Mercedes G-re szerelnék mint tűztámogató eszközt. A könnyű lövészszázad alapjárműve a Mercedes G-270. | |||||
gaunt | Adatlap | 15569 | 2010. április 14. 17:25 | ||
Azzal a terepjáróval váltják le a BTR-eket? Végülis nem rossz ötlet, mivel ennek sokkal nagyobb a tűzereje, jobb a páncélzata és elmegy ott is ahol egy tank! Rémes. Van még egy érdekesség: 60mm-es aknavető. Mire jó az? Alig nagyobb mint az 50mm-es. Az 50-es már a II.VH-ban is szinte használhatatlan volt, annyira hatástalan fegyver. Ez se lehet jobb. | |||||
romeo | Adatlap | 15568 | 2010. április 14. 16:53 | ||
romeo | Adatlap | 15567 | 2010. április 14. 16:25 | ||
romeo | Adatlap | 15566 | 2010. április 14. 15:32 | ||
Üdv Ambasa! T-55AM-ből 150 db volt. | |||||
antarktika | Adatlap | 15565 | 2010. április 14. 13:45 | ||
Senki nem állította, hogy két képen ugyanaz a jármű szerepel. Ezt honnan veszed? | |||||
páncélos | Adatlap | 15564 | 2010. április 14. 13:37 | ||
Ambasa! (((A magyar harc- és gépjárműfejlesztések története))) A könyvet ismerem, megvan. (((Ebben a könyvben szintén a Romeo által is megadott 81db szerepel a PT-76B-nél, amit ha jól értem vitatsz. Viszont én kíváncsi lennék rá, ha ez az adat téves, akkor szerinted mennyi.))) Nekem három hivatalos adatom van, és mindhárom eltérést mutat. A háromból egy 81 db-ot ír, de én szeretek a végére járni, és nem egy forrásra hivatkozni. Akkor hivatkozhatnék a másik kettőre, amiből az egyik kevesebb, a másik több. De reálisnak látszik, mert a többlet adatban benne lehet a 2P16, amit sok helyen PT-76 alváznak jelöltek az alvázszó elhagyásával. (((Vitattad a T-55-ösök mennyiségét is. A következő adatok helytállóak, avagy nem? T-55 218db, T-55A 920db összesen T-55/55A 1138db. ))) Szerintem nem, de hangsúlyozom szerintem és most, holnap már lehet, hogy cáfolom. Aki ismeri az 55-ösök alvázszám kiosztását, és figyelembe veszi az első és utolsó kocsi számozását, az felállíthat egy mennyiségi listát, de az nem biztos, hogy helyes. Az alvázszámok nem mindig folytatódtak onnan ahol az előző beszerzési időszak végetért. (((Pánczél Matyi cikkében 125 T-55AM átépítés szerepel, amiből 123db itthon készült, 2db a cseheknél, ez a 2db is a mienk volt, vagy plusz beszerzés? Ugyan ebben a cikkben egyébkén 1035db T-55/T-55A/T-55AM szerepel, ez helytálló?))) Ezt Mátyás megválaszolta. Az adatok itt is pontatlanok. Több AM volt (((Ugyan ebben a cikkben említést szerepel, hogy ezek szovjet, csehszlovák illetve lengyel eredetűek voltak, az hogy kitől mennyit vásároltunk lehet tudni?))) Nem! Ehhez két dolog szükséges, egyszer az összes kocsi, amit egyenként végignézve az eredeti alvázszámból leolvasható, másrészt az írásos dokumentáció, és az általunk a gépekről összegyűjtött adatok összehasonlítása. Mert csak az írott anyag, az mindig pontatlan. Antarktika! Eddig senki sem állította, hogy vitatkozol, most már igen! Ez a kép egy másik kocsi másik helyszín! Nem vitatom, hogy az a környék, de ez egy optikás kocsi, az előző pedig egy reaktív kazettás késői változat, ráadásul fás (nyírfás) területen. | |||||
Freddy | Adatlap | 15563 | 2010. április 14. 13:09 | ||
Tegnap láttam egy Tatra harckocsiszállítót, ahogy egy SA-2-es állványt vitt a Budaörsi úton kifelé. Akkor lehet, hogy ide vitte? | |||||
ambasa | Adatlap | 15561 | 2010. április 14. 11:16 | ||
Üdv Matyi! kösz a választ titkon reméltem, hogy Te is olvasod, és válaszolsz, mivel rád hivatkoztam. TG | |||||
Sennás | Adatlap | 15560 | 2010. április 14. 11:07 | ||
PanczelMatyas | Adatlap | 15559 | 2010. április 14. 11:04 | ||
Szia Ambasa! Nem veszem el Páncélos testvérem kenyerét; röviden annyit, hogy a cikkben szereplő T-55 család 1435 db-os adata nem helytálló, rossz forrást használtam a cikk megításakor. A Plusz 2 db T-55AM a mienk, ám azt nem itthoni összeállítású. TANKOK! matyi | |||||
Jimbobá | Adatlap | 15557 | 2010. április 14. 09:37 | ||
Mindenképp szóljatok, ha megnyílt! :) Az ex-bolyais cuccok mennek oda vajon? ÜDv | |||||
antarktika | Adatlap | 15556 | 2010. április 14. 09:23 | ||
Nem vitattam én semmit. Szerintem meg egyszerű belehajtás, a kép alapján teljesen logikus. Na, de vita helyett tessék még egy kép. | |||||
romeo | Adatlap | 15555 | 2010. április 14. 08:16 | ||
ambasa | Adatlap | 15554 | 2010. április 14. 00:36 | ||
Üdv Páncélos! A magyar harc- és gépjárműfejlesztések története / [szerk. Varga A. József] (2005) Méretadatok 504 p.; ill.; 30 cm Megjelenés Budapest : Magyar Honvédség Összhaderőnemi Logisztikai és Támogató Parancsnokság, 2005 Ebben a könyvben szintén a Romeo által is megadott 81db szerepel a PT-76B-nél, amit ha jól értem vitatsz. Viszont én kíváncsi lennék rá, ha ez az adat téves, akkor szerinted mennyi. Vitattad a T-55-ösök mennyiségét is. A következő adatok helytállóak, avagy nem? T-55 218db, T-55A 920db összesen T-55/55A 1138db. Pánczél Matyi cikkében 125 T-55AM átépítés szerepel, amiből 123db itthon készült, 2db a cseheknél, ez a 2db is a mienk volt, vagy plusz beszerzés? Ugyan ebben a cikkben egyébkén 1035db T-55/T-55A/T-55AM szerepel, ez helytálló? Ugyan ebben a cikkben említést szerepel, hogy ezek szovjet, csehszlovák illetve lengyel eredetűek voltak, az hogy kitől mennyit vásároltunk lehet tudni? Válaszodat előre is köszönöm! TG | |||||
Jimbobá | Adatlap | 15553 | 2010. április 14. 00:02 | ||
Még annyit hogy ez a képtár dolog még erősen fejlesztés alatt áll, szóval még lesznek változások és előfordulhatnak fennakadások. Természetesen lesz több kísérőinformáció, valamint a szerzők feltüntetése. Amint zöld ágra vergődök a PhocaGallery-vel. Üdv | |||||
Jimbobá | Adatlap | 15552 | 2010. április 14. 00:00 | ||
Sziasztok, feldobtam kb. 300 fotót, újakat, illetve a DVD-ről lemaradtakat. mhrfweb.makett.org/oldal/index.php Hamarosan beindul a fotószezon, és akkor jön több is. Csak a netre. Ha küldenétek, nem kell visszafogni :) Üdv, Ádám | |||||
páncélos | Adatlap | 15550 | 2010. április 13. 22:13 | ||
A képpel kapcsolatban három dolog: 1. Egy kép kevés a véleménynyilvánításra, ahhoz több kép, vagy a történet kell, hogy mi is történt valójában. 2. Csak mellékesen jegyzem meg, hogy a vízen úszó ponyva nekem azt sugallja nem biztos a vízbehajtás, lehet álló kocsi, amit vagy elöntött a víz, vagy egy a sok közül, amit hónapokig tároltak az erdőben, és miután felkerült a youtubra is elkezdték elszállítani, csak áradás volt a környékben. De ez csak feltételezés. Tényleg több kép kellene. 3. Zsukov óta tudjuk, hogy arra támadunk ahol az ellenség, a legkevésbé számít ránk, így átkelünk a mocsáron is. | |||||
Sennás | Adatlap | 15549 | 2010. április 13. 21:56 | ||
Szia torpokoska!Nekem ebből a szemszögből nagyon tetszik. | |||||
torpokoska | Adatlap | 15548 | 2010. április 13. 20:59 | ||
Sziasztok! A korai bmp-3-ról keresnék fényképeket, tudom a gugli barátom, de elsőre elég gyenge, különösen felül nézetből érdekelne, ahol látszik a torony mögötti rész. Fáradozásotokat előre is köszönöm. (ha kérésem okát-igény esetén- holnap este tudom részletezni) | |||||
Emg | Adatlap | 15547 | 2010. április 13. 20:47 | ||
Gondoltam nem gáz a szovjet harcjárműves topicba is betenni egy pár eladó URALT.. De egyébbként teljessen igazad van. Üdv:Emg | |||||
juge75 | Adatlap | 15546 | 2010. április 13. 20:06 | ||
Bővebben nem nyilatkozom egyenlőre, várjátok ki türelemmel. | |||||
juge75 | Adatlap | 15545 | 2010. április 13. 20:04 | ||
Na, hogy megértsd: Nem akarta elhinni, hogy ez a jármű nem úszóképes. Váltig állította, hogy ezt a PT-76 járműből alakították ki (ez részben igaz), márpedig az úszik is! Kint voltak terepen, némi pálinka és összevitatkozás után ráhagyták a dolgot, és későn vették észre hogy ő bizony ezt komolyan vette. | |||||
Sennás | Adatlap | 15544 | 2010. április 13. 20:01 | ||
Bocs de nem értem. | |||||
juge75 | Adatlap | 15543 | 2010. április 13. 20:00 | ||
Bővebbet majd később, egyenlőre ez egy történet része (megtörtént eset). | |||||
gaunt | Adatlap | 15542 | 2010. április 13. 20:00 | ||
Csak arra kell figyelni, hogy botkormány van. Amúgy nagyon hasonló. | |||||
juge75 | Adatlap | 15541 | 2010. április 13. 20:00 | ||
Harckocsizónak? :-) | |||||
sulyid | Adatlap | 15540 | 2010. április 13. 19:58 | ||
De nem bonyorultabb 1 kicsit egy silka elvezetése mint 1 civil autóé? | |||||
juge75 | Adatlap | 15539 | 2010. április 13. 19:58 | ||
Túlnyomást a PAZ-rendszer létesít, ha be van kapcsolva és adottak a körülmények, illetve működnek a rendszerek, összetevők. | |||||
Sennás | Adatlap | 15538 | 2010. április 13. 19:55 | ||
Gondolom ugyanúgy mint akik részegen vezetik a Ladát,Bmw,Ferarrit?Nem? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |