<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
tomek | Adatlap | 163318 | 2010. június 22. 15:32 | ||
mondjuk gunze szerintem a legjobb es szebb eredményt csak a saját higítójával adja | |||||
tomek | Adatlap | 163317 | 2010. június 22. 15:30 | ||
igen lehet de nem mindedj szerintem melyik márkát mivel! | |||||
BalEee | Adatlap | 163316 | 2010. június 22. 15:19 | ||
Köszönöm a választ. Ezen az oldalon olvastam, hogy akril festéket lehet higítani ioncserélt vízzel és denaturált szesszel is. Ebből mennyi igaz? Azért kérdem mert saját higítóra most nincs pénzem. | |||||
gaborka | Adatlap | 163315 | 2010. június 22. 13:37 | ||
Hali! A Gunze Akrilt vagy saját hígítójával, vagy acetonmentes (és MEK- ill. xilolmentes - nézd meg a flakon oldalán)lemosóval, vagy nitrohígítóval lehet kitisztítani a pisztolyból. Egyet tanulj meg: a pisztolyt ne áztasd be oldószerbe sose! A Revell 02-es lakkot Revell hígítóval, terpenollal, szintetikus hígítóval, lakkbenzinnel lehet hígítani. Lehet bármire használni, csak arra figyelj, hogy jól felhígítsd, jól elkeverd és mindig várd meg lakkozás előtt hogy az alatta levő rétegek teljesen kiszáradjanak ill. akril esetében megkeményedjenek - ez beletelhet akár napokba is, annak ellenére hogy a réteg már száraznak tűnik. c[ ] | |||||
BalEee | Adatlap | 163314 | 2010. június 22. 12:27 | ||
Sziasztok! Új vagyok itt, és a makettezésben is, de most vettem 1 festékszórót és 1 kompresszort is. A kérdésem az, hogy Gunze Hobby color akril festékeim vannak, és hogy ezeket mivel tudom higítani, valamint kitisztítani a pisztolyból. Ebben a cikkben olvastam, hogy az acetonmentes körömlakklemosóval mindenféle festéket maradéktalanul el tudok tüntetni: www.makett.org/viewtopic.php Valamint lakkot még soha nem használtam, de revell 02-es matt lakkját tudom a legkönnyebben beszerezni. Ez harckocsifestéshez mennyire jó, és lakkot mivel lehet higítani? Lehet, hogy hülye kérdések, de valahogy meg kéne tanulnom:D | |||||
Freddy | Adatlap | 163313 | 2010. június 18. 21:23 | ||
Köszönöm a tippeket! Én se festékbolti terpentint használok, hanem művészboltosat. Alapjában véve elégedett vagyok vele, sok helyen használom, járműveknél pl a filterezést, rozsdafolyásokat stb is azzal készítem (művészolajjal), repülőknél a panelvonalak kihúzásához használom. Egy gondja van, hogy leszedi a festéket:) Kivéve, ha akrilt használok, és előtte GW-s alapozóval lefújom. Ilyen kifényesedést még nem tapasztaltam vele sehol. Az is igaz mondjuk, hogy pigmentfixáláshoz elárasztásos módszert alkalmazok, máshol ilyet nem nagyon csináltam, nem használok ennyit általában. Talán az lehet még, hogy valami módon az alatta lévő festék lakkját kioldja, és az ül fel a tetejére. (GW-s matt alapozóval van lefújva, arra ment egy réteg Tamiya aeroszolos panzergrau) Benzinből a gyógyszertári változatom van, azzal még soha nem tapasztaltam párolgás után visszamaradó anyagokat, ezért gondoltam, hogy azzal próbálom meg. Holnap majd teszek fel képet, egy kis matt lakkal egyébként sikerült a csillogós részeket helyrehozni. A lakkos fújás jól hangzik, de szórópisztoly hiányában sajnos nekem nem opció. | |||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 163312 | 2010. június 18. 18:04 | ||
festékboltokban kapható szintetikus higító is jó pigmentfixáláshoz, ócsó is és sokáig kitart - görgőkhöz én úgy szoktam, hogy ecsettel vékonyan benedvesítem a higítóval, aztán egy másik száraz, széles ecsettel rádolgozom a pigmentport, aztán a tartósabb hatás érdekében átködölöm Testors vagy Gunze mattlakkal 2-3 rétegben. ha pedig szárazon maszatolom fel a port, a wargamers pigmentfixerével ködölöm át, de ezzel ésszel kell bánni, egyrészt mert elég sűrű / hátrébb szoktam húzni a pisztoly tűjét a rögzítőcsavart kioldva, akárcsak a vizes akriloknál, pl. revell, így gond nélkül kiszórja / másrészt nagy dózisban fakít = kifehéredik tőle a sötétbarna pigment... | |||||
Tiv | Adatlap | 163311 | 2010. június 18. 16:33 | ||
Szia! Én művész terpentint használok, mert ez nem olyan erős mint a festékbolti, nem marja fel a műanyagot. Nekem nem lett fényes. Bár inkább filterezésre használom és nem a pigmentekhez, azokat szárazon jobb felvinni sztem, majd lakkozni esetleg. De próbáltam lakkbenzinnel is keverve és úgy is feltapadt a pigment, olyan volt mintha festéket csináltam volna. | |||||
gaborka | Adatlap | 163310 | 2010. június 18. 13:59 | ||
Freddy | Adatlap | 163309 | 2010. június 18. 08:12 | ||
A terpentinnel kellő mértékben odaragadt (nem lett egy űrsikló-hővédőpajzs, de lefogdosni legalábbis nem könnyű). | |||||
Ákos | Adatlap | 163308 | 2010. június 18. 08:01 | ||
A benzin a festékek jó részét oldja, így nem. Terpentinnel sem lehet, sőt semmilyen hígítóval, mert nem tartalmaznak kötőanyagot, ami a száradás után megtartaná a felületen a pigmentet. Ajánlom a matt lakkal átfújást. A lakk csökkenti a pigment hatását, ezért ezt bele kell számolni. | |||||
Freddy | Adatlap | 163307 | 2010. június 17. 23:51 | ||
Pigmentet lehet benzinnel fixálni? Terpentinnel próbáltam, de az néhány helyen fényes nyomot hagy. | |||||
gaborka | Adatlap | 163306 | 2010. június 17. 23:34 | ||
A hajlakk fényes ugyan de nem igazán tartós; valamint, vízre és pára hatására oldódik. Inkább, úgy ahogy Baboon írta, koptatás céljára használható makettezésben, valamint, leválasztó rétegként műgyanta öntésnél. Ha olcsó akrillakk alternatívát keresel, inkább az akril parkettalakkokat javasolnám (Sidolux, W5, Future/Klear stb). c[ ] | |||||
Z63 | Adatlap | 163305 | 2010. június 17. 22:30 | ||
Szia vlevi! A Mr. Colort hirtelen nem tudtam másképp leírni, hogy mindenki értse. Az, hogy milyen hígitású egy akril,egy időben itt a topicban elég jól leírta valaki( amon, vagy Kovács Gabi?) de akrilból nemcsak vizesbázisú van! Gondolj csak a 2K-akril autófestékekre, amelyek olyan nitrósak, mint a sicc! Ezeket próbálják lassan kivonni a forgalomból és vízbázisúra felváltani. Mellesleg a Mr.hígitó egyáltalán nem bántja a műanyagot, de talán azért, mert makettfesték. Észterrel hígitva sincs baj, mert az ember finoman fúj és nem teríti be kajakra a makettet. Mire bánthatná, már meg is szárad. A szaga? Az van neki,de mégis erre esküszöm. A pisztoly kifújásáho meg ki kell lyukasztani egy ásványvizes flakont a oldalán és abba kell fújni a mosóhígitót, kevésbé lesz büdös. Azt nem tudom, ki miért "szédül be" a fújáskor, mert ahhoz azért rendesen kell szívni hígitóból. Persze, igazán nem is erről van szó! Samee kolléga véleményt kért a Mr. festékekről. Más alig, vagy nem is ismeri ezeket. Én sokat használtam már, ezért válaszoltam és leírtam a saját véleményemet, aztán mindenki írogatja, hogy mást használ és az miért, vagy miért kevésbé büdös. Végül is mindenki azzal fest, amivel akar, de a kérdés nem ez volt. Ez utóbbiak nem neked szólnak, csak az eleje. És,nehogy sértődés essék bárkinél! Üdv,Z63 | |||||
Baboon | Adatlap | 163304 | 2010. június 17. 19:47 | ||
Tudtommal végső lakknak nem használják. Arra jó hogy amit után még ráfestesz azt könnyen lelehet pattintgatni és így kopott festék hatást lehet elérni. | |||||
Jutas | Adatlap | 163303 | 2010. június 17. 15:56 | ||
Üdv az uraknak! Lenne egy kérdésem. Az elkészült, lefestett és koszolt makettet szokták hajlakkal fújni? Tud erről valaki infót adni? Vagy ez rosszabb mint pl a revell lakkjai(2-es)? Idáig azzal fújtam de most érzékeltem, hogy elfogyott és vidéken ez nehezen beszerezhető. | |||||
apeliver | Adatlap | 163302 | 2010. június 17. 15:37 | ||
Zozó! Köszönöm a véleményezést, én is most azon filózok, hogy mi lenne a legjobb megoldás ár/érték arányban. Én is néztem kompresszorokat, hát... nem olcsók. :) Még nézegetek, de email-ben mindenképp megkereslek a Tamiya miatt. Üdv! | |||||
Zozó | Adatlap | 163301 | 2010. június 16. 20:03 | ||
Apeliver, szerintem ezek a "Starter Set"-ek csak pénzkidobásra jók. Igazából csak a bosszúság van velük meg a szenvedés. Persze valahogy el kell kezdeni... Ha esetleg érdekel, nekem van egy Tamiya Spraywork-öm, amit már nem használok. Ez egy kompresszor adapterrel + felső tartályos pisztoly kétféle düznivel. Én évekig használtam gond nélkül nagy felületek festésére, de még 1/72-es kukacmintát is fújtam vele harcjárművekre. Üdvözlettel Pribelszki Zoltán Mail: zoltan.pribelszki@chapman-freeborn.hu | |||||
vlevi | Adatlap | 163300 | 2010. június 16. 15:31 | ||
Értem, köszi! | |||||
gaborka | Adatlap | 163299 | 2010. június 16. 13:34 | ||
Több vékony rétegben szoktam fújni, olyan 20cm-ről. Jó bőven átködölöm akár 4-5x is maximális dűzninyílással (csutkára kitekert ütközőcsavarral). Lakkot mindig kb. 1 - 1,1 barral fújok. c[ ] | |||||
gaborka | Adatlap | 163298 | 2010. június 16. 13:32 | ||
Inkább belső keverésű festékszórót vegyél, az jobb minőségben porlaszt és jóval többet tud. Az airforce-os (BD-800) csak kb. 7500 HUF, de találhatsz máshol is. c[ ] | |||||
apeliver | Adatlap | 163297 | 2010. június 15. 21:44 | ||
Sziasztok! A Revell utasszállító repülőgépek testét ált. ecsettel, és a 04-es fehér olajfestékkel szoktam lefesteni - inkább kevesebb, mint több sikerrel. A minap elgondolkoztam egy Revell Starter Class szórópisztoly beszerzésén, de ugye nincs összehasonlítási alapom (abszolút kezdő vagyok airbrush terén). A véleményeteket szeretném kérni: szerintetek egy ilyen 5000 ft-os Revell airbrush-al szép eredményt lehet elérni, ha szárnyakat, géptestet szeretnék vele befesteni? Magyarul: nem aprólékos munkára kell, hanem a színek nagy felületre való terítésére. Segítségeteket előre is köszönöm! | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 163296 | 2010. június 15. 21:26 | ||
Üdv. Kérem valaki rakjon fel képet, olyan makettjéről amit Humbrol Matt 86-al festett. Kiváncsi vagyok, hogy mutat Előre is köszönöm | |||||
cimber | Adatlap | 163295 | 2010. június 15. 18:21 | ||
Nekem a Gunze akril 0.8 és 1.0 bar között a legszebb a 0.3-as dűzniből fújva. | |||||
vlevi | Adatlap | 163294 | 2010. június 15. 14:53 | ||
Tükörfényes nekem sem kell, csak matricák alá. De akkor lehet, hogy én túlhígítottam. Mennyire vastagon fújtad? Sok vékony rétegben, vagy kevesebb, de vastagabb? | |||||
gaborka | Adatlap | 163293 | 2010. június 15. 14:00 | ||
Igen a nem túl nagy nyomás olyan 1,1 - 1,2 bar lenne akrilok esetében. vlevi, én párszor fújtam Tamiya fényes akrilt, szemre olyan 40% vizet tettem bele és jól elkevertem, nekem fényes lett, nem atomfényes, de matrica alá kellően csillogó. Ezer oka lehet hogy kimattul, a nyomás, a hőmérséklet, a páratartalom a levegőben stb. A kifehéredést én nem tapasztaltam, de volt aki panaszkodott rá. Lehet hogy csak nekem volt vele szerencsém. Ha nem megy, akkor még mindig ott van a Tamiya Acrylic Thinner. c[ ] | |||||
cimber | Adatlap | 163292 | 2010. június 14. 18:54 | ||
No igen, ráadásul van egy 5 és fél, és egy 2 éves törperősöm, rájuk akarok különösen tekintettel lenni. ...mert ugye a fiút - nagyobbik - a festés érdekli igazából. (pontosabban a brünnyögő kompresszor, meg a szórópisztoly!) :-) | |||||
vlevi | Adatlap | 163291 | 2010. június 14. 14:06 | ||
Na, én próbáltam deszt vízzel hígítani, de olyan semmilyen lett. Sem fényes, sem pedig matt, de még selyemfényű sem. Mintha ott sem lenne. Milyen arányban érdemes vízzel hígítani a Tamiya cleart? | |||||
Lacika09 | Adatlap | 163290 | 2010. június 14. 13:57 | ||
Ne adj neki tul nagy nyomást, azt kb. mennyire értetted? Én 2bar nyomás körül szoktam a festéket fujni, ezt kb a felével elég? Olyan 1-1,5bar körül? Megpróbálok majd egy próbafujást valamire, hátha sikerül valamit összehozni... Köszi az infót Üdv Lacika | |||||
gaborka | Adatlap | 163289 | 2010. június 14. 13:37 | ||
Lehet, hogyne, csak azt javaslom hogy deszt. vízzel hígítsd nehogy aztán véletlenül kifehéredjen (és persze nagyon jól el kell keverni!). Ne adj neki túl nagy nyomást, mert a levegőben kikeményszik és nem lesz fényes. c[ ] | |||||
juge75 | Adatlap | 163288 | 2010. június 14. 13:09 | ||
Semleges szürke a legjobb. Egyrészt mert homogén és jól tapadó felületet ad a végleges festésnek, másrészt az ekkor még javítható apró hibákat időben észre veszed. | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 163287 | 2010. június 14. 12:51 | ||
Üdv. A következő a kérdésem: Minden esetben megéri alapozni ? Vagy ha világos a makett anyagának a színe, és sötét színnel fogom festeni akkor nem szükséges alapozni ? A másik kérdésem az, hogy alopozónak megfelel e Humbrol matt 94 barnás-sárga festék. Előre is köszönöm! | |||||
Lacika09 | Adatlap | 163286 | 2010. június 14. 12:30 | ||
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Tamiya Clear lakkot lehet-e airbrush pisztollyal fújni? Üveges kiszerelésben van. Mivel tudom higitani, esetleg a pisztolyt kipucolni? Egy szélvédő szerűséget szeretnék festeni vele, ecsettel eléggé "darabosra" sikerült. Talán a pisztoly szebben teritené... Üdv Lacika | |||||
makatamas | Adatlap | 163285 | 2010. június 14. 06:39 | ||
szerencsére amit tegnap elrontottam fém autón festést azt le tudtam szedni higítóval. kiváncsi vagyok milyen lessz a második festése. | |||||
vlevi | Adatlap | 163284 | 2010. június 13. 22:55 | ||
Ésakkor azt képzeld el, hogy a lakkbenzin az észter hígítóhoz képest parfüm :) Én is ezért próbálom száműzni az enamel festékeket. Néha nem lehet kikerülni, de ha lehet inkább az akril nálam a favorit. | |||||
Samee | Adatlap | 163283 | 2010. június 13. 21:30 | ||
Üdv. Köszönöm a segítséget és a kimerítő válaszokat. Még annyi kérdés, hogy a Humbi 32 vagy a Gunze RLM66 áll közelebb a valósághoz? Hola: Szemi | |||||
cimber | Adatlap | 163282 | 2010. június 13. 21:22 | ||
Én éppen ezért már a síma enamelt sem nagyon kedvelem, a lakkbenzin is "tolja" a fejet rendesen. :-) Lassan "száműzöm" is a szórópisztolyos festésekkor. Samee! A Gunze RLM66-os jó szín, 48-ban én nem hígítom, hanem száraz ecseteléssel, és befolyatással variálom a sarkok, vagy élek más tónusát. | |||||
vlevi | Adatlap | 163281 | 2010. június 13. 20:36 | ||
Egyébként a makettek mennyire érzékenyek a nitró, vagy észter alapú hígítókra? Gondolom, ha túl tömények kapják, a makettek elalélnak tőle, nem csak a makettezők :D | |||||
vlevi | Adatlap | 163280 | 2010. június 13. 20:35 | ||
"Mr. egy észteres-nitrós bázisú akril." Hát ezt így nem tudom hogyan lehet egy mondatba összerakni. Bár az is igaz, hogy ma már mindenre rámondják, hogy akril, még a fürdőkádra is. Én viszont nem mernék nitró alapú festékkel a lakásban fújni, a család azt már nemhiszem, hogy elviselné. | |||||
Z63 | Adatlap | 163279 | 2010. június 13. 18:50 | ||
Szia Samee! A Gunze Mr.Color és a Mr.Hobby Color között az alábbi különbségek vannak: A Hobby Color vizes-alkoholos bázisú akril, a Mr. egy észteres-nitrós bázisú akril. A Hobby nagyon szép, vékony felületet ad, de a réteg elég sérülékeny,ami pl. végzetes a maszkoláskor, mert egy sima, főleg fémre festett felületről 100%, hogy felszedi a maszk. A lakkjai pedig száradás után is valahogy tapadnak,ragacsos érzést keltenek. A Mr. mintha egy kissé élethűbb réteget adna, ami ráadásul hihetetlenül ellenáll minden behatásnak. Nekem pl. a festés után öt-tíz perccel, a Mr. úgy megszáradt, hogy nyugodtan tapizhattam és ami a legfontosabb, hogy abszolút nem lehetett letapogatni, mikor a kilépő és belépőélnél fogdostam a makettet! Ezenkívül, teljesen ujjlenyomatbiztos, valamint ellenállt az egyéb(pl.lakkbenzin)hígitóknak is. Lényege, hogy minden keveréskor egy pisztolytartálynyi festékhez kell adni 2-3 csepp Mr.Retarder Mild-et,(ez lassító) fontos a saját hígitó, bár észterrel is lehet fújni. Ha a Mr.Leveling Thinnert használod, abban már eleve van lassító.Ezek azért kellenek, mert különben a levegőben elpárolog a hígitó és a felületre olyan vattacukor-pókhálószerűt fúj a pisztolyod. Én mindenesetre nagyon szeretem a Mr.Colort. A színekről. A Gunze RLM 66-os a valóságosnak megfelelő - a Monogram színkönyv alapján - de léptékhelyesen világosítanod kell. 48-ban kb. 10-15 %-ot vagy akár többet is. Ne feledd, hogy a kabinban úgyis sötétebbnek látszik minden. A Gunze színek többnyire jók, bár általában kicsit sötétebbek a kelleténél, pl. az RLM 02 tökéletes, az RLM 04-et én sápadtnak és zöldesnek tartom, ez inkább az RLM 27-es sárgának felel meg.Ha kérdésed támadna a német színekkel kapcsolatban, keress meg, ahogy van időm írok! Üdvözlettel,Z63 | |||||
makatamas | Adatlap | 163278 | 2010. június 13. 18:27 | ||
hát igen kell még gyakorolni most festettem éltemben először makettet. reméljük lesz még jobb is. | |||||
sztriki | Adatlap | 163277 | 2010. június 13. 17:28 | ||
amiért más festéket sem nagyon szokás. a makettfesték eléggé sűrű, és így nem terülne/fedne rendesen, ráadásul jó szokása, hogy a "süreje" leül az aljára, az olaj/oldószer pedig a tetején marad. hígítva sokkal jobban el lehet keverni. ha rákensz egy réteg hígítatlan festéket, kapsz egy olyan felületet, ami nem fed eléggé (elsőre szinte sosem fed rendesen), viszont jó vastag, 2-3 hígított réteg sokkal vékonyabb, és megfelelően fed. valszleg emiatt is repedhetett meg, túl vastag lehet a festék, persze ez csak tipp. | |||||
makatamas | Adatlap | 163276 | 2010. június 13. 16:33 | ||
hígitás nélkül miért nem lehet a makettfestéket festeni? másik kérédsem az lenne hogy festés közben mitől repedezett ki a festett felület? | |||||
vlevi | Adatlap | 163275 | 2010. június 13. 15:31 | ||
Tamiyának létezik makettezéshez polírpasztája, de a sima polírpasztával is egész jó eredményt lehet elérni. Az a lényeg, hogy nagyon finom (1500-2000) vizes csiszolópapírral felcsiszolod a felületet, teljesen egyenletesre. Ettől teljesen matt lesz, de a polírozás majd kifényesíti. Egyetlen veszélye a dolognak, hogy a csiszolás során előfordul, hogy lecsiszolod a festéket egész a műanyagig. Vagy, ha nem csiszoláskor, akkor a polírozás során. Ha nagyon vacak a festés, érdemes megpróbálni bedobni az egész kasztnit lefolyótisztítóba (pl. narancssárga teszkós lefolyótisztító), 1-2 napig ázik benne, ettől lejön a festék, de a műanyagot egyáltalán nem bántja. | |||||
makatamas | Adatlap | 163274 | 2010. június 13. 14:42 | ||
gaborka köszi a választ az autókasztnit mivel kell polírozni kell valamilyen szer hozzá? | |||||
gaborka | Adatlap | 163273 | 2010. június 13. 14:19 | ||
Hali! - igen, kell hígítani. (Humbrol hígító, lakkbenzin, szintetikus hígító, terpenol stb). - ha fújni akarod, akkor kb. 50-50%. Ecseteléshez kicsit sűrűbb lehet. - a Humbrol festék 4-5 óra alatt szárad meg, és legalább 1-2 nap amíg teljesen megköt. - alkohollal v. denaturált szesszel érdemes áttörölgetni a felületet. Esetleg a műanyag alkatrészeket kibontás után mosogatószeres vízzel érdemes leöblíteni. - makettfestésre a Humbrol alkalmasabb véleményem szerint. Az autókaszniról vagy eltávolítod a teljes festést és újrafényezed, vagy pedig átpolírozod az egészet és fújsz rá egy réteg fényes lakkot (például). c[ ] | |||||
makatamas | Adatlap | 163272 | 2010. június 13. 13:51 | ||
üdv mindenkinek kezdő makettezőként lenne pár kérdésem a humbrol festékekről: kell a higítani? ha igen akkor mennyi higító kell hozzá? ha nem higítom mennyi idő alatt szárád meg a testen? a humbrol festék festése előtt mivel kell letakarítani tisztítani a festendő felületet? szerintetek melyik a jobb ecsetes festésre a humbrol vagy a deca? olyan gondom is lenne még hogy kaptam egy kész autótestet ami már egyszer le lett festve csak aki festette csúnyán festette és tele van az autó kis porszemszerűségekkel. az ilyen hibákat hogy lehet eltüntetni? | |||||
vlevi | Adatlap | 163271 | 2010. június 12. 12:23 | ||
Abban, hogy semmi közük egymáshoz. Más az oldószer. De nem is enamel festék, mint pl. a humbrol, hanem valami 3. kategória. | |||||
Samee | Adatlap | 163270 | 2010. június 12. 09:30 | ||
Sziasztok, 2 kérdésben kérném a segítségetek. 1.) elég trivi, de miben különbözik a Gunze Mr Color a sima mezei Gunze akriltól? 2.) ez inkább szakértőknek, hogy a Gunze Mr. Color RLM66 mennyire áll közel az 1:48-as valósághoz? Segítségetek előre is köszönöm. Üdv: Szemi | |||||
vlevi | Adatlap | 163269 | 2010. június 9. 21:54 | ||
Én sem teljes méretben használom. Szoktam vágni kb 1mm széles csíkokat, ez azért jó, mert ezt még lehet tekergetni, szép ívek alakíthatók ki így. Aztán erre az 1mm széles vonalra már rá lehet rakni nagyobb maszkolódarabokat is, így fedem a felületet. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |