<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14. |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14. |
romeo | Adatlap | 170326 | 2011. január 6. 19:14 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170325 | 2011. január 2. 17:25 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv Hadihajós! Akkor a ZU-2-ből nem is flottillások lőttek, hanem pl. valamelyik legvéd. egység katonái? | |||||||||||||||||||||||||||||
hadihajos | Adatlap | 170324 | 2011. január 2. 09:25 | ||||||||||||||||||||||||||
Valóban egy alkalommal elhelyeztek Zu-2 szovjet légvédelmi géppuskákat de csak a hanghatás kedvé ért Augusztus - 20.-i vízi parádén. Rendszeresítve nem voltak, mert maga a hajótest stabilitása nem bírta volna el a lövéskor fellépő ellenhatást. A DSK-k részére is stabil állvány volt szerelve nem az eredeti légvédelmi állványt használtuk. | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170323 | 2010. december 30. 14:20 | ||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 170322 | 2010. december 29. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||
Bocs fáradt vagyok. D1 vagy D2 dereglye. A többi stimmel. | |||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 170321 | 2010. december 29. 17:37 | ||||||||||||||||||||||||||
An-1 vagy 2 aknásznaszád. Valaha álltam a daruján. (Na jó, kapaszkodtam) Hátul egy daru, ami sínen gördült, és alatta ki volt "vágva" a hajótest. Elöl meg egy kabin, ami raktár, műhely, és melegedőként funkcionált. Ugyan ilyen hideg időben, a jég alá merülőt kabinban duruzsoló olajkályhára lehetett ültetni, hogy kiengedjen. :) De erről is és a előző kérdésedről is találsz infót/fotót ebben a fórumban korábbról. | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170320 | 2010. december 29. 12:48 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170319 | 2010. december 29. 12:40 | ||||||||||||||||||||||||||
Álcahálóhoz használhatták? | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170318 | 2010. december 29. 12:39 | ||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 170317 | 2010. december 29. 09:05 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia romeo,érdekes infó! | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170316 | 2010. december 29. 08:25 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv! A fotón a Magyar Néphadsereg AN-2 aknásznaszádja látható 14,5mm-es ZU-2-vel, ami azért is érdekes, mivel ezek a hajók eredetileg DSK 12,7mm géppuskával voltak felszerelve. Kapcsiolatba léptem egy volt hadihajós tiszttel, aki megerősítette, hogy néhány naszádot valóban elláttak ZU-2-vel. Fotó tulajdonosa: MTI | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170315 | 2010. december 13. 20:40 | ||||||||||||||||||||||||||
Hadműveleteknél, az átkelésnél lennének fontosak. Magyarországot kettészeli a Duna, így stratégiai akadálynak számít. | |||||||||||||||||||||||||||||
exec | Adatlap | 170314 | 2010. december 13. 16:29 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo, ugyan minek nekünk partra szállító hajó? ponton rendszerünk van, sürgős partraszállító hadműveletre pedig én nem számítok Magyarországon... Üdv. exec | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170313 | 2010. december 13. 14:06 | ||||||||||||||||||||||||||
Tenne fel Valaki fotókat ebből a könyvből? Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170312 | 2010. december 12. 22:10 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170311 | 2010. december 1. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 170310 | 2010. november 24. 21:45 | ||||||||||||||||||||||||||
Akkor örülök! Gondoltam megosztom veletek amit találtam, hátha valakit érdekel, így papírmodellként is. Üdv:Ronin | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170309 | 2010. november 24. 21:38 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170308 | 2010. november 24. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 170307 | 2010. november 24. 21:28 | ||||||||||||||||||||||||||
Igen,ez azonos vele. | |||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 170306 | 2010. november 24. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||||
Valamiért mindíg a kezdőoldalra visz a link. Szóval valahol a hajó kategóriában ott van ez is. Azért a borító alapján talán azonosítható.. | |||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 170305 | 2010. november 24. 21:22 | ||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 170304 | 2010. november 24. 21:17 | ||||||||||||||||||||||||||
Ronin,valami sci-fi űrhajó jön be... | |||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 170303 | 2010. november 24. 21:15 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Érdekes dologra találtam a neten! Ez a Leitha azonos, a nemrég újáépített monitorral? translate.google.com/translate Üdv:Ronin | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170302 | 2010. október 5. 18:17 | ||||||||||||||||||||||||||
Sturmmann | Adatlap | 170301 | 2010. október 5. 18:14 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Ezt mellévett alakzatnak hívják. Sokszor alkalmazzák, ha a feladat miatt a két hajó legénységének közvetlenül együtt kell működnie (mondjuk egy nagykutya van a fedélzeten, így mindkét hajón lehet egy időben vagy akkor is szoktak ilyet csinálni, ha pl. nincs meg a kellő számú személyzet stb.).De lehet más oka is (géphiba, pakolnak valamit). | |||||||||||||||||||||||||||||
korzaar | Adatlap | 170300 | 2010. október 3. 20:18 | ||||||||||||||||||||||||||
Mert nekik vannak csapataik.) | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170299 | 2010. október 3. 18:41 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Egy érdekes oldalra bukkantam - szerb folyami flottilla. Az aknamentesítő hajó nyílt kórmányállása felett ponyvatető van, ezt lehetne nálunk is alkalmazni. És vannak csapatszállító hajóik is! | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170298 | 2010. szeptember 27. 21:52 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170297 | 2010. szeptember 27. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170296 | 2010. szeptember 27. 20:58 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170295 | 2010. szeptember 25. 15:38 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170294 | 2010. szeptember 25. 13:48 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170293 | 2010. szeptember 20. 19:51 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170292 | 2010. augusztus 30. 19:29 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170291 | 2010. augusztus 30. 19:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Nemrég olvastam olyasmit, hogy a CSSZ úszó műhelyként (UM)? is szolgált a flottillánál. Erről tudunk valamit? | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170290 | 2010. augusztus 30. 18:09 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv Lacy! Megpróbáltam egy kicsit világosabbra alakítani, talán így jobban látszik a T-55. | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170289 | 2010. augusztus 29. 22:43 | ||||||||||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 170288 | 2010. augusztus 29. 22:39 | ||||||||||||||||||||||||||
A mi hajóink azok milyen gyártmányúak és mikor készültek? | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170287 | 2010. augusztus 29. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||
Lacy, köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 170286 | 2010. augusztus 28. 12:00 | ||||||||||||||||||||||||||
Hombártérnek hívták, és egy folyosóra nyílt az ajtó, amiről többek között a gépházba is el lehetett jutni. A többi helységre nem emlékszem pontosan, valamelyik fotómon szivattyút légtelenítenek épp az egyikben. De a rengeteg csővezeték és tartály miatt ezt nem úgy kell elképzelni, mint egy lakást. :) Felépítményben szalon,tiszti és legénységi kabinok, konyha, étkező, műhely (eszterga paddal) és raktár. | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170285 | 2010. augusztus 28. 11:27 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170284 | 2010. augusztus 27. 20:36 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 170283 | 2010. augusztus 25. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||
loki | Adatlap | 170282 | 2010. augusztus 20. 22:12 | ||||||||||||||||||||||||||
Ez az méghozzá a volt étkezde elötti füvőn:) | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 170281 | 2010. augusztus 20. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 170280 | 2010. augusztus 20. 20:09 | ||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 170279 | 2010. augusztus 20. 20:07 | ||||||||||||||||||||||||||
KeyPi, Itt találsz információt: http://lajtamonitor.hajosnep.hu/ujrakereszteles | |||||||||||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 170278 | 2010. augusztus 20. 19:26 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A továbbiakban hol lehet megnézni? Üdv. KeyPi | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 170277 | 2010. augusztus 20. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||
Igen fáin a Lajta. Köszönet mindenkinek, aki közreműködött akár a helyrehozásban, akár a bemutatóban (már amikor fel lehetett menni rá). AZ ünnepségről családi elfoglaltság miatt ugyanis lemaradtam. Megérte az egyórányi sorbanállást, bár mondjuk a kisgyerekesek miatt jó lett volna, ha valami minimális tájékoztatást adnak a megtekinthetőség mikéntjéről. Két kis szerencsétlen mellettünk nagyon nehezen viselte egy idő után, hogy egy csomó hülye felnőtt passzírozza fel őket a kordonra. A biztonságiak sem tudtak semmit, csak azt, hogy a kapitány hatásköre, hogy hányan, mikor, stb. De amikor végre feljutottunk, már nagyon klassz volt. Egyébként amikor már mentünk vissza a rakparton, akkor tűzött el a Sopron mellé kötve, tehát nincs mindig az Akadémia I-en. De állítólag holnap és holnap után ott lesz. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
A magyar PN-11 páncélos naszád hátsó 37mm légvédelmi gépágyúja (1949-1950).