<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 16905 | 2010. november 2. 23:13 | ||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 16904 | 2010. november 2. 23:11 | ||||||||||||||||
Hát ezen volt vízjel, már ha az én oldalamról lett leszedve. Csak épp kivágta valaki a közepét, a lényeget, a logó meg ment a kukába. Sajnos ilyen az internet, nem lehet lekövetni mindennek az útját, és az esetek nagy többségében ebből nincs is baj (de lehetne is akár), ettől függetlenül szerintem az a minimum, hogy törekszik az ember a forrás megjelölésére, úgy korrekt. Üdv! | |||||||||||||||||||
Csokistibi | Adatlap | 16903 | 2010. november 2. 23:01 | ||||||||||||||||
Szerzői jogot interneten betartatni? :) Ha valakinek fáj ez a továbbmásolgatás, miután (úgy látszik meggondolatlanul) feltette a netre, anyagi és/vagy erkölcsi kára keletkezik belőle, írja legközelebb oda a nevét legalább a kép sarkába vagy valami.. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16902 | 2010. november 2. 22:50 | ||||||||||||||||
Elárulom neked: Fotós: Hibácskó Ferenc. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16901 | 2010. november 2. 22:48 | ||||||||||||||||
"Amennyiben az közvetlen és/vagy közvetett haszonszerzést nem szolgál, a szabad felhasználás esetein túlmenően (1999. évi LXXVI. Törv. a szerzői jogról, 34. § - 41. §) az Oldalon található anyagok a Szerző(k) engedélye nélkül - a forrás és a Szerző(k) nevének feltüntetésével - szabadon felhasználhatóak. Minden egyéb esetben a Szerző(k) kifejezett írásbeli engedélye szükséges." | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16900 | 2010. november 2. 22:44 | ||||||||||||||||
Tisztelt Romeo, nagyon jók az észrevételeid, nagyon jók a fotóid, de legyél szíves a forrást is meg jelölni, ha már bátorkodtál ide feltenni a képet. | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16899 | 2010. november 2. 22:14 | ||||||||||||||||
M.Viktor96 | Adatlap | 16898 | 2010. november 2. 19:03 | ||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 16897 | 2010. november 2. 18:21 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Olvasgatta manapság valaki az új ProModell Internet rovatát? :) Írtam a tatai roncstelepre, de nem válaszoltak, pedig egy őszi fotózást össze kéne hozni. És igen, végre-valahára, megjött a kompresszorom. Talán Gödöllőre összehozok valami értékelhetőt. Üdv! | |||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 16896 | 2010. november 2. 14:52 | ||||||||||||||||
Pontosabban - hogy TÚL KORÁN, tehát már a páncélra csapódás előtt beindítsák a kumulatív töltetű Panzerfaust/Panzerschreck páncéltörő tölteteket. Így a robbanás ereje nem a páncélzaton koncentrálódik, nagy része elmegy a levegőbe, így nem üti át a páncélt. A rácsok egyébként eredetileg rugós ágybetétként szolgálták a német polgárok kényelmét, aztán lett belőlük hadizsákmány és haditechnikai modernizálás a T-34-en. (Ma ezt úgy hívják: előtétpáncél). Üdv R. | |||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 16895 | 2010. november 2. 14:42 | ||||||||||||||||
Hogy aktiválják a kumulatív elven működő rakétákat. | |||||||||||||||||||
M.Viktor96 | Adatlap | 16894 | 2010. november 2. 14:38 | ||||||||||||||||
Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy sok oroszt tankon láttam ilyen rácsot. gallery.kitmaker.net/data/500/t3485berlindl1.jpg Ezek mire szolgáltak? Viktor | |||||||||||||||||||
dioevil | Adatlap | 16893 | 2010. november 1. 18:47 | ||||||||||||||||
Köszi szépen | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16892 | 2010. november 1. 08:41 | ||||||||||||||||
dioevil | Adatlap | 16891 | 2010. október 31. 20:35 | ||||||||||||||||
Hello Keresek olyan képeket, melyeken a Szovjetunió afganisztáni háborúja idején készültek MT-LB és BM-21 járművekről. Eddig csak egy-kettőt sikerült találnom. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16890 | 2010. október 31. 09:48 | ||||||||||||||||
Egyedül ezen az alvázon van vészkijárat a vezetőnek (a torony előre helyzetében a kezelőknek is, mert nyitott ebben az állapotában az átjárás, nincs útban a taposólemez két oldali köríves tartója), ami látható a fotón. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16889 | 2010. október 31. 09:45 | ||||||||||||||||
A ZSU-57-2 súlya: 28 tonna, páncéltest hossza: 6220mm, önjáróágyú szélessége: 3270mm. 8-15mm páncél vastagság: Elöl felső: 13,5mm, alul 15mm. Oldalán: felül 13,5mm, alul 15mm. Hátul: 8-10,6mm. Tetőpáncél: 15mm, haspáncél: 13,5mm. Torony: Oldalakon: 13,5mm, elöl 15mm. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16888 | 2010. október 31. 09:30 | ||||||||||||||||
Ez bizony a Büszke alváza. | |||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 16887 | 2010. október 31. 08:32 | ||||||||||||||||
gaunt | Adatlap | 16886 | 2010. október 30. 21:42 | ||||||||||||||||
Egyébként milyen vastag volt a ZSzU-57 test homlokpáncélja? | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16885 | 2010. október 30. 21:37 | ||||||||||||||||
Na igen, de egyetlen kézigránát a toronyba, és vége az egésznek, a teljes 300db 57mm-es lőszer mennyiség jó része a toronyban van elhelyezve, töltőlécenként 4db. Eső ellen pedig van egy ponyva, plexi ablakokkal, amire tilos volt rálépni. Ez a silkánál már nem így van, komolyabb a védelme is (PAZ). | |||||||||||||||||||
gaunt | Adatlap | 16884 | 2010. október 30. 21:26 | ||||||||||||||||
ZSzU-57-2, Finnország. Nem semmi milyen állapotban van! Szinte mintha a gyárból jött volna ki! dishmodels.ru/wshow.htm Az ABV védelemről egy kis érdekesség: Igazából csak addig a pár óráig tartja életben a személyzetet, amíg azok megvívják a harcot, ez keleten és nyugaton is így volt. Tovább nem is lehetséges, mivel a páncélzat hamarosan maga is aktív sugárzó anyaggá válik. | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 16883 | 2010. október 30. 21:10 | ||||||||||||||||
Szóval T-54 Viszont akkor nem szolgai másolata a T-54-nek, mivel itt 4 görgő van azon meg 5. A vékony anyag érthető így súlyt spóroltak, és növelték a mozgékonyságot. A humán faktor meg a kezelőt érdekli, nem a tervezőt... | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16882 | 2010. október 30. 20:46 | ||||||||||||||||
Nem. T-54, nincs rövidítve, viszont vékonyabb anyagból van, könnyebb. Motorja azonos, a harckocsit símán ott hagyja. Viszont óriási hibája az, hogy nincs ABV védelme, télen meg lehetett benne fagyni! Kifejezetten erre a célra (önjáró légvédelmi löveg alváz)épült, aztán a megmaradt darabokat átépíthették, hasznosíthatták más célra. | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 16881 | 2010. október 30. 17:53 | ||||||||||||||||
Juge! A Büszke alváza nem T-55 származék? Gondolok itt arra, h rövidítettek rajta. Logikusan gondolkodva ( bár Ivánékénál sose tudni) van a T-55, bevált, működik. Akkor miért ne építsünk rá egy csomó mindent? | |||||||||||||||||||
Csabi_rs | Adatlap | 16880 | 2010. október 30. 12:26 | ||||||||||||||||
A tulaj elmondása szerint könnyített változat, kiképzőharckocsi volt, csak én még nem tudtam vele beszélni, amióta ott áll, barátnőm találkozott vele, neki mondta. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16879 | 2010. október 30. 05:41 | ||||||||||||||||
A ZSU-57 futógörgői azonosak a T-54-55 típusokéval, maga az alvázteknő az ami könnyebb, a páncélzat is vékonyabb, ezért elég 4 görgő oldalanként. Elképzelhető, hogy meglévő alvázakat átalakítottak más célra. | |||||||||||||||||||
Csabi_rs | Adatlap | 16878 | 2010. október 30. 00:44 | ||||||||||||||||
Milyen harckocsi készült a ZSU-57 futógörgőivel? Ismerőséknél áll egy, első ránézésre T55-nek sikerült beazonosítani, de egy futógörgő hibádzott, kicsit jobban megnézve meg már több minden. Maguk, a görgők, a hajtó és feszítőkerekek megegyeznek az 55-ösével. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16877 | 2010. október 29. 12:52 | ||||||||||||||||
Az ötödik embert meg lehagyták a képről.. | |||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 16876 | 2010. október 29. 12:06 | ||||||||||||||||
Megtaláltam és úgy emlékszem, hogy Drezdában készült. | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16875 | 2010. október 29. 09:40 | ||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 16874 | 2010. október 29. 08:13 | ||||||||||||||||
Kecelen is követhetnék ezt a példát. Igaz, korábban átfestettek néhány repülőt. Az is igaz, hogy Gunze rozsda-színnel :DDD | |||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 16873 | 2010. október 29. 07:57 | ||||||||||||||||
Ajánlanám Kbely múzeumát, ami egy szuper repülős múzeum. Az "U Fleku" környékén van egy csomó makettüzlet, ha jól emlékszem 4. | |||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 16872 | 2010. október 29. 06:48 | ||||||||||||||||
Láttam én is hasonló képeket, ott azt írták, hogy az NDK-ban állomásozó szovjet csapatok tisztjei készítették gyermekeiknek. A hazafias nevelés első lépcsőfokaként...:) | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16871 | 2010. október 29. 00:22 | ||||||||||||||||
Érdekes, hogy Nagyorosziban történhetett valami a jobb oldali sárvédő lemezzel, mert erről tudtam azonosítani, biztosan pedig más forrásokból. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16870 | 2010. október 29. 00:19 | ||||||||||||||||
Ez a Büszke még saját lábon jött be Nagyorosziban a Nagy állomásról (Szalmabálákon át) a kocsiról, amin vagonírozták, a csapatmúzeumba. Tanúja voltam ugyanis, Édesapám zászlókkal irányította a helyére, majd leállították, később leengedték belőle az olajat, és addig járatták a motort (ami új volt) amíg végül besült (fél órán át üzemelt, majd hangos csikorgás és csattogás közepette beállt). Az alakulat diszlokációja, és a laktanya felszámolása után került fel a Bólyaira (fal mellé, társával egy ZSU-23-4V1-el. ami ma Zsámbékon látható), majd onnan Magyargencsre. Az első képen 1990-ben látható Nagyorosziban. Ugyanitt, télen 2004. Bólyai, 2007. | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16869 | 2010. október 28. 23:01 | ||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16868 | 2010. október 28. 22:58 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Ilyen volt, ilyen lett. | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16867 | 2010. október 28. 22:35 | ||||||||||||||||
Keletnémet játékok... | |||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 16866 | 2010. október 28. 22:10 | ||||||||||||||||
Nekem csak pedálos Moszkvicsom volt. Ezek szerint létezik még annál is nagyobb rajság. De egyébként mi ez? Úttörők szintet léptek? Az első képen mintha egy Ifáról jönnének le, nem? | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16864 | 2010. október 28. 14:05 | ||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 16863 | 2010. október 28. 13:44 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Megyek Prágába, esetleg van ott valami modern haditechnikás látnivaló? Illetve, jól felszerelt makettbolt? Köszi! | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16862 | 2010. október 28. 12:48 | ||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 16861 | 2010. október 28. 08:23 | ||||||||||||||||
Shilka könyv: belostokskaya.ru/weapons_mp/tanks_mp/zsu/ | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 16860 | 2010. október 28. 08:20 | ||||||||||||||||
btvt.narod.ru/1/tank3.htm T-90&Abrams,Leo-2 | |||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 16859 | 2010. október 27. 20:39 | ||||||||||||||||
A honvédség használt Nivákat. A 90-es évek elején a HAVARIA mozgó laboratórium is Nivára volt telepítve. | |||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 16858 | 2010. október 27. 20:26 | ||||||||||||||||
Egy kiváló linket találtam az armorama.com-on. T-72 (több száz kép, többnézeti rajzok, sémák, típusmódosulatok) army.lv/ru/t-72/631/17 T-34-től a T-90-ig szintén egy nagy csokorral. (több ezer kép és egyéb információ) army.lv/ru/oruzhie/Vse-vidi-oruzhiya/Suhoputnie-voyska/Tanki/631 Nézzétek, töltsétek! :) Nyilván vannak ismerős képek, átfedések, de így egy csokorban nagyon jó kis cucc. | |||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 16857 | 2010. október 27. 18:24 | ||||||||||||||||
Nem, ők BM alá tartoztak, tehát RA, RB, RF(, talán RT is?) rendszámok alatt futottak. | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16856 | 2010. október 27. 18:20 | ||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16855 | 2010. október 27. 12:21 | ||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Az ott található képen, alul ott a logós vízjel, amit itt szépen kivágtak.