<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
lucky | Adatlap | 16883 | 2010. október 30. 21:10 | ![]() | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16882 | 2010. október 30. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||
Nem. T-54, nincs rövidítve, viszont vékonyabb anyagból van, könnyebb. Motorja azonos, a harckocsit símán ott hagyja. Viszont óriási hibája az, hogy nincs ABV védelme, télen meg lehetett benne fagyni! Kifejezetten erre a célra (önjáró légvédelmi löveg alváz)épült, aztán a megmaradt darabokat átépíthették, hasznosíthatták más célra. | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 16881 | 2010. október 30. 17:53 | ![]() | |||||||||||||||
Juge! A Büszke alváza nem T-55 származék? Gondolok itt arra, h rövidítettek rajta. Logikusan gondolkodva ( bár Ivánékénál sose tudni) van a T-55, bevált, működik. Akkor miért ne építsünk rá egy csomó mindent? | |||||||||||||||||||
Csabi_rs | Adatlap | 16880 | 2010. október 30. 12:26 | ![]() | |||||||||||||||
A tulaj elmondása szerint könnyített változat, kiképzőharckocsi volt, csak én még nem tudtam vele beszélni, amióta ott áll, barátnőm találkozott vele, neki mondta. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16879 | 2010. október 30. 05:41 | ![]() | |||||||||||||||
A ZSU-57 futógörgői azonosak a T-54-55 típusokéval, maga az alvázteknő az ami könnyebb, a páncélzat is vékonyabb, ezért elég 4 görgő oldalanként. Elképzelhető, hogy meglévő alvázakat átalakítottak más célra. | |||||||||||||||||||
Csabi_rs | Adatlap | 16878 | 2010. október 30. 00:44 | ![]() | |||||||||||||||
Milyen harckocsi készült a ZSU-57 futógörgőivel? Ismerőséknél áll egy, első ránézésre T55-nek sikerült beazonosítani, de egy futógörgő hibádzott, kicsit jobban megnézve meg már több minden. Maguk, a görgők, a hajtó és feszítőkerekek megegyeznek az 55-ösével. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16877 | 2010. október 29. 12:52 | ![]() | |||||||||||||||
Az ötödik embert meg lehagyták a képről.. | |||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 16876 | 2010. október 29. 12:06 | ![]() | |||||||||||||||
Megtaláltam és úgy emlékszem, hogy Drezdában készült. | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16875 | 2010. október 29. 09:40 | ![]() | |||||||||||||||
balaton | Adatlap | 16874 | 2010. október 29. 08:13 | ![]() | |||||||||||||||
Kecelen is követhetnék ezt a példát. Igaz, korábban átfestettek néhány repülőt. Az is igaz, hogy Gunze rozsda-színnel :DDD | |||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 16873 | 2010. október 29. 07:57 | ![]() | |||||||||||||||
Ajánlanám Kbely múzeumát, ami egy szuper repülős múzeum. Az "U Fleku" környékén van egy csomó makettüzlet, ha jól emlékszem 4. | |||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 16872 | 2010. október 29. 06:48 | ![]() | |||||||||||||||
Láttam én is hasonló képeket, ott azt írták, hogy az NDK-ban állomásozó szovjet csapatok tisztjei készítették gyermekeiknek. A hazafias nevelés első lépcsőfokaként...:) | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16871 | 2010. október 29. 00:22 | ![]() | |||||||||||||||
Érdekes, hogy Nagyorosziban történhetett valami a jobb oldali sárvédő lemezzel, mert erről tudtam azonosítani, biztosan pedig más forrásokból. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16870 | 2010. október 29. 00:19 | ![]() | |||||||||||||||
Ez a Büszke még saját lábon jött be Nagyorosziban a Nagy állomásról (Szalmabálákon át) a kocsiról, amin vagonírozták, a csapatmúzeumba. Tanúja voltam ugyanis, Édesapám zászlókkal irányította a helyére, majd leállították, később leengedték belőle az olajat, és addig járatták a motort (ami új volt) amíg végül besült (fél órán át üzemelt, majd hangos csikorgás és csattogás közepette beállt). Az alakulat diszlokációja, és a laktanya felszámolása után került fel a Bólyaira (fal mellé, társával egy ZSU-23-4V1-el. ami ma Zsámbékon látható), majd onnan Magyargencsre. Az első képen 1990-ben látható Nagyorosziban. Ugyanitt, télen 2004. Bólyai, 2007. | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16869 | 2010. október 28. 23:01 | ![]() | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16868 | 2010. október 28. 22:58 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok! Ilyen volt, ilyen lett. | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16867 | 2010. október 28. 22:35 | ![]() | |||||||||||||||
Keletnémet játékok... | |||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 16866 | 2010. október 28. 22:10 | ![]() | |||||||||||||||
Nekem csak pedálos Moszkvicsom volt. Ezek szerint létezik még annál is nagyobb rajság. De egyébként mi ez? Úttörők szintet léptek? Az első képen mintha egy Ifáról jönnének le, nem? | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16864 | 2010. október 28. 14:05 | ![]() | |||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 16863 | 2010. október 28. 13:44 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok! Megyek Prágába, esetleg van ott valami modern haditechnikás látnivaló? Illetve, jól felszerelt makettbolt? Köszi! | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16862 | 2010. október 28. 12:48 | ![]() | |||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 16861 | 2010. október 28. 08:23 | ![]() | |||||||||||||||
Shilka könyv: belostokskaya.ru/weapons_mp/tanks_mp/zsu/ | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 16860 | 2010. október 28. 08:20 | ![]() | |||||||||||||||
btvt.narod.ru/1/tank3.htm T-90&Abrams,Leo-2 | |||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 16859 | 2010. október 27. 20:39 | ![]() | |||||||||||||||
A honvédség használt Nivákat. A 90-es évek elején a HAVARIA mozgó laboratórium is Nivára volt telepítve. | |||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 16858 | 2010. október 27. 20:26 | ![]() | |||||||||||||||
Egy kiváló linket találtam az armorama.com-on. T-72 (több száz kép, többnézeti rajzok, sémák, típusmódosulatok) army.lv/ru/t-72/631/17 T-34-től a T-90-ig szintén egy nagy csokorral. (több ezer kép és egyéb információ) army.lv/ru/oruzhie/Vse-vidi-oruzhiya/Suhoputnie-voyska/Tanki/631 Nézzétek, töltsétek! :) Nyilván vannak ismerős képek, átfedések, de így egy csokorban nagyon jó kis cucc. | |||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 16857 | 2010. október 27. 18:24 | ![]() | |||||||||||||||
Nem, ők BM alá tartoztak, tehát RA, RB, RF(, talán RT is?) rendszámok alatt futottak. | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16856 | 2010. október 27. 18:20 | ![]() | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16855 | 2010. október 27. 12:21 | ![]() | |||||||||||||||
Maz | Adatlap | 16854 | 2010. október 27. 11:28 | ![]() | |||||||||||||||
Szia! Én csak azt tudom, hogy annak idején ilyen SFOR feliratú Nivát láttam a Villányi úton még kis formátumú H-s rendszámmal. Ha rendőrök használták, akkor miért nem RB-s rendszáma volt? | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16853 | 2010. október 27. 11:17 | ![]() | |||||||||||||||
Szia! Állítólag a Lada Nivát nem a Honvédség használta, a békefentartókkal kiutazott néhány rendőr is, ők használták - ezt hallottam... | |||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 16852 | 2010. október 27. 09:52 | ![]() | |||||||||||||||
unicellular | Adatlap | 16851 | 2010. október 27. 09:33 | ![]() | |||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 16850 | 2010. október 27. 09:27 | ![]() | |||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 16849 | 2010. október 26. 21:20 | ![]() | |||||||||||||||
Na, csak nem odaért a készlet? Viszont a píz szerintem elakadt valahol, nézd már meg, nem dobta-e vissza a rendszer. Üdv! | |||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 16848 | 2010. október 26. 19:56 | ![]() | |||||||||||||||
Urak! Magyar Gvozdikáról keresek képeket (bármilyen lehet) Akinek akad belőle ne tartsa vissza... Köszönöm! | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16847 | 2010. október 26. 14:26 | ![]() | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16846 | 2010. október 26. 14:24 | ![]() | |||||||||||||||
Úgy keresd hogy csmzap 5208 (a 40 a terhelhetősége tonnában). | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 16845 | 2010. október 26. 14:23 | ![]() | |||||||||||||||
Nem, valóban eltérő. Látszatra csak a védőlemez (dísztárcsa) hiányzik, de a felnin a felcsavarozási pontok is hiányoznak, így az első két tengelyen a 90-ben beszerzett változat felnije látható, a hátsó kettő már a 96 utáni, államadóság keretében érkezett felnivel szerelt változat. | |||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 16844 | 2010. október 26. 13:16 | ![]() | |||||||||||||||
Ssiasztok! Tudna valaki geometriai adatokat mondani a CSMZ AP-40 trélerről. Hosszúság, szélesség, gumiabroncs adatai (átmérő, vastagság) stb. Kösz. | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16843 | 2010. október 26. 13:11 | ![]() | |||||||||||||||
Már megbeszéltem Robival, ha nem az ő,-vagy ismerősei fotói jelezze nekem, és akkor nem teszem fel őket. Üdv! | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16842 | 2010. október 26. 13:05 | ![]() | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16841 | 2010. október 26. 12:57 | ![]() | |||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 16840 | 2010. október 26. 12:48 | ![]() | |||||||||||||||
Grande | Adatlap | 16839 | 2010. október 26. 11:58 | ![]() | |||||||||||||||
Igen, hiányzik a "dísztárcsa" :) | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16838 | 2010. október 26. 11:50 | ![]() | |||||||||||||||
Vagy csak a fedél hiányzik a hátsó kettőn? | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16837 | 2010. október 26. 11:48 | ![]() | |||||||||||||||
Grande | Adatlap | 16836 | 2010. október 26. 09:10 | ![]() | |||||||||||||||
Indiana73 | Adatlap | 16835 | 2010. október 26. 05:37 | ![]() | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 16834 | 2010. október 25. 19:23 | ![]() | |||||||||||||||
Szia! Rá kell kérdeznem Robi haveromnál, mert ő küldte e-mailben. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 16833 | 2010. október 25. 18:47 | ![]() | |||||||||||||||
Valamikori Kalocsai eszközök (2P25 M1), teljesen leharcolt állapotban (előtte dísz szemlén is részt vettek, látható a csillag az oldal lemezen, feltehetően ex-Keszthely). 1975-79 között beszerzett első sorozatból, "Az MH hadrendjéből kivonásra került 1db 2K12M2 üteg, mely az MH Szabolcs FVTEK-nél (Nyírtelek) került tárolásba. Ezen ütegen nem lett végrehajtva a gyári nagyjavítás, sőt műszaki állapota (elmaradt technikai kiszolgálások), illetve a tartalék alkatrész ellátási nehézségek miatt a komplexum selejtítésre került."-Forrás: Viniczai Ferenc alezredes - Kozma Bertalan mk. százados-A 2K12 KUB légvédelmi rakéta komplexum modernizálásának lehetőségei I. A kép, amit feltettél, 2007 évben készültek, és a készítő engedélye nélkül nem publikálható, kivéve, ha ő erre engedélyt ad, vagy megjelölöd a forrást! (Károly nevében, Charlye21) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Viszont akkor nem szolgai másolata a T-54-nek, mivel itt 4 görgő van azon meg 5.
A vékony anyag érthető így súlyt spóroltak, és növelték a mozgékonyságot.
A humán faktor meg a kezelőt érdekli, nem a tervezőt...