/ Fórumok /

Szovjet/orosz harcjárművek

A Nagy Szovejunió és utódai <al gyártott, üzem<etett mindenféle harcjármampűvel
foglalkozók véleményét, kérdése.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.
romeo 17230 2010. december 22. 19:23
Válasz erre
lucky 17229 2010. december 22. 18:50
Válasz erre
Na tehát ha lelövik a szállító gépet és személyzet az ejék között menekül ejtőernyőn lógva és eltalálják akkor az bűn. A mellette ereszkedő ejét meg nem bűn.
Kérdés: honnan a búbánatból derül ki, a tüzérek számára az, h ki kicsoda?
romeo 17228 2010. december 22. 18:39
Válasz erre
Az igazság az, hogy az ejtőernyősök is tüzelhetnek ereszkedés közben :)
Üdv!
Freddy 17227 2010. december 22. 18:34
Válasz erre
Ha jól tudom, ejtőernyősre lehet lőni.
Ejtőernyőn ereszkedő pilótára nem.
lucky 17226 2010. december 22. 18:29
Válasz erre
Ejtőernyősre lőni? Mo-n nem érvényes a genfi konvenció?
Pilu 17225 2010. december 22. 18:24
Válasz erre
Az utolsó ZU-23-ast én adtam le Tápiószecsőnek.
juge75 17224 2010. december 21. 18:29
Válasz erre
M-zárolt, konzervált állapotban voltak, beládázva.
Alig tudták a rá száradt zsírpapírt leszedni róluk...
Édesapám lett felkérve, hogy tetesse őket rendbe és a behívatott tartalékosokat képezze ki rájuk.
Egy ízben javában ugráltak helikopterből a felderítők, és ereszkedtek a füves szakaszra (a leszállópálya mellett), mikor jött megszemlélni a tevékenységüket az elől járó Dandár parancsnok (B.J.Ezredes úr).
A pálya két végén és közepénél (a füves szakaszon), mintaszerű fedezékben 3 gépágyú.
Parancsot kaptak: ellenséges ejtőernyős erők, tűz!
Vaklőszerrel tüzet nyitottak, lett is nagy ribillió közöttük (páran össze is rondították magukat).
A történet igaz.
specnaz78 17222 2010. december 21. 16:08
Válasz erre
Köszönöm! Bár rendszámmal jobban mutatna. :-)
romeo 17221 2010. december 21. 15:49
Válasz erre
juge75 17220 2010. december 21. 15:26
Válasz erre
Szakaszok, összesen 3 szakasz, 9 gépágyú.
gaunt 17219 2010. december 21. 14:28
Válasz erre
Talán a 2Sz5 Jácint-Sz egyik prototípusa lehet. Semmiképpen sem légvédelmi, mivel egy 2a36-os löveggel van felszerelve, ami ha jól tudom a 70-es évek közepén került hadrendbe, ekkor már a hagyományos nagykaliberű légvédelmi ágyúk teljesen hasznavehetetlenek voltak.
romeo 17218 2010. december 21. 13:04
Válasz erre
Üdv!
Akkor a ZU-23-2 a reptér védelmét szolgálta? Mi volt ott üteg vagy szakasz?
juge75 17217 2010. december 21. 12:38
Válasz erre
Még nincs.
Az épület, ami mellett a Zu-23 gépágyúval gyakorolnak, ott voltak a térképészek, fényképészek és a mi E.Ü. M-raktárunk is (Reptér).
juge75 17216 2010. december 21. 12:34
Válasz erre
Nálunk is van hasonló, csak a szavakat cserélik fel: Ágyú és Harckocsi nélküli kísérleti személyzet.
romeo 17215 2010. december 21. 12:10
Válasz erre
Szolnok
Szolnok

Üdv Juge75!
Már megvan?
romeo 17214 2010. december 21. 11:49
Válasz erre
Freddy 17213 2010. december 20. 21:46
Válasz erre
Torony (~személyzettel felszerelt torony) nélküli kísérleti harckocsi?
Egyébként milyen alváz? T-72?
Freddy 17212 2010. december 20. 13:56
Válasz erre
Az volt a mondás, hogy nem volt se rendszáma, se semmi egyéb jelzése a kereszteken kívül.
Grande 17211 2010. december 20. 13:36
Válasz erre
MP35372_BannerT62
MP35372_BannerT62

Mig Productions
Taliban T-62 M1 Conversion set for Trumpeter Kit

migproductionswebshop.com/product_info.php
lucky 17210 2010. december 19. 21:21
Válasz erre
antarktika 17209 2010. december 19. 20:58
Válasz erre
1000_4fcb0ae008613b510bd340538b741e6c
1000_4fcb0ae008613b510bd340538b741e6c

Ez meg mi lehet?
Robi 17208 2010. december 19. 19:04
Válasz erre
Hát valami hasonló volt a terv de nem hiszem, hogy ez. Inkább az, hogy az utakat tönkretette a lánctalp.
pepe 17207 2010. december 19. 15:23
Válasz erre
Sziasztok!

Antarktika köszi a képet, igen ez sokat segített.

Romeo, az ATS-59-et, a régifülkéset. A Balaton által kiadott 1/72-es verziót.

pepe
specnaz78 17206 2010. december 19. 15:07
Válasz erre
tn_800x600_433229_70136_tn_800x600_433075_60919_BTR152_69._HKE_Nagyatad.
tn_800x600_433229_70136_tn_800x600_433075_60919_BTR152_69._HKE_Nagyatad.

Sziasztok!

Kérdésem lenne, hogy itt a fórumon talált A BTR-152 sebesült szállítónak mi lehetett a rendszáma?

Üdv:specnaz78
unicellular 17205 2010. december 19. 14:52
Válasz erre
Remélem, ezt viccből mondtad... mert annak jó volt :D
unicellular 17204 2010. december 19. 14:52
Válasz erre
Remélem, ezt viccből mondtad... mert annak jó volt :D
juge75 17203 2010. december 19. 13:42
Válasz erre
Marhaság.
Liszenszgyártott Christie tank.
Csak hazájában nem kellett, így eladta az Oroszoknak.
gaunt 17202 2010. december 19. 13:24
Válasz erre
Azért lett így megtervezve, hogy ha megtámadják a németeket, akkor a szovjetunió járhatatlan útjain lánctalpon közlekedjen, majd a német autópályákon 80-al száguldjon Berlinig. Csak hát a németek támadtak előbb...
Robi 17201 2010. december 19. 13:19
Válasz erre
Igen azt tudom és az első futógörgők fordíthatóak voltak csak majd építek egy ilyen .
unicellular 17200 2010. december 19. 12:27
Válasz erre
Igen és lánctalp nélkül is tudott közlekedni.
Robi 17199 2010. december 19. 11:54
Válasz erre
A BT-7-nek gumírozottak voltak a futógörgői?
romeo 17198 2010. december 19. 10:37
Válasz erre
ATS-59G_tractor
ATS-59G_tractor
AT-S
AT-S

Üdv Pepe!

Melyiket építed mert van AT-Sz meg ATSz-59G is. A keceli az AT-Sz.
unicellular 17197 2010. december 19. 10:34
Válasz erre
Látom, ma kötekedős hangulatodban vagy :)
antarktika 17196 2010. december 19. 10:29
Válasz erre
Kecel 0591
Kecel 0591

Nem tudom, hogy ez jó-e.
juge75 17195 2010. december 19. 09:59
Válasz erre
Természetesen a megoldást is törölte!
juge75 17194 2010. december 19. 09:57
Válasz erre
Amon 17193 2010. december 19. 09:46
Válasz erre
Sziasztok!

A Zvezda T-80-ról mi a véleményetek? Azt leszámítva, hogy ex-dragon.

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv: Amon
pepe 17192 2010. december 19. 09:39
Válasz erre
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni!
ATS 59-et építek és sajna a referencia fotóimon nem látom rendesen a palató azon részét, ahol a padok vannak, ha vannak. Szóval, ha valaki tudna ebben segíteni azt megköszönném.

pepe
Jimbow 17191 2010. december 19. 09:13
Válasz erre
Hoppá, erre járt a cenzor úr? Miről maradtam le?

AMúgy jó már az oldal, nem tudom mi történhetett.

Üdv!
unicellular 17190 2010. december 19. 08:19
Válasz erre
Juge75,
ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy az IE csak egy dologra jó: letölteni a Firefox-ot :D
Laac 17181 2010. december 18. 10:21
Válasz erre
Sziasztok!
Ezt a csodát láttátok már?www.trumpeter-china.com/a/gb2312/product/armor/1_35xilie/2010/1008/1133.html
Nekem nagyon tetszik.
Keri 17180 2010. december 17. 19:44
Válasz erre
Azaz,MDK-2-eset láttam akkor!
Köszönöm,srácok!
MAZHL2005 17179 2010. december 17. 19:43
Válasz erre
Dieselheaven 17178 2010. december 17. 19:37
Válasz erre
Murmuc 17177 2010. december 17. 19:31
Válasz erre
Hát úgy nézem, ezek után amiket leírtál, el leszek tavaszig!:)
Keri 17176 2010. december 17. 18:53
Válasz erre
Sziasztok!
Ma láttam az M0-áson,tréleren vittek olyan Bat-M(?)-szerű rettenet gépezetet,és a hátulján volt egy köralakú toldat,mitha ventillátor lett volna.Gondolom,valamilyen árokásó-célszerszámizé.Ennek mi a pontos típusjele,mondjátok meg,légyszives?
Keri
juge75 17175 2010. december 17. 17:53
Válasz erre
juge75 17174 2010. december 17. 17:46
Válasz erre
Nos, az a helyzet, hogy a gumi "gumiból" van, és idővel elérik, szét reped.
Ezért készítettek műgyantából hozzá másikat.
Az enyém sincs kinyitva, ebben is csak az látható, ami az irányzó ablakán át látszik (harc helyzetben).
Ami viszont feljavítható: fényszórók védő rácsozatai, figyelőprizmák, vezető és parancsnok páncél ablakok újra gyártása, oldalsó tartó-szállítási rögzítő feljavítása, rakéta konténerek feljavítása, nyitott konténerbe , tüzérségi rész keretének kábelezése, vezérlő rudazat legyártása, új irányzó ablak és keret, új optikai célzó berendezés, kipufogók és dobok, csáklya pótlása, mankókerekek helyének be lemezelése, oldalsó fellépők bokavédő lemezeinek pótlása, antenna árbóc (most már van RB is), elülső-alsó csörlő kivezetés fedelének lecsiszolása és egy korrekt fedél helyére ragasztása a bal oldalra, gyári szám lemez legyártása, vonó szemek finomítása, elülső és az irányzó ablak ütközők legyártása, ablaktörlő legyártása az irányzó üvegéhez.
A többi festés-mázolás-tapétázás...
Murmuc 17173 2010. december 17. 17:24
Válasz erre
Köszi! Akkor ezt januárban pontosítjuk. A belsővel nem igazán akarok foglalkozni max ami a páncélüvegen keresztül is látható. Beszereztem a Verlinden fotómaratását, így a fényszórók, hátsó lámpák "doboza", lehajtható "taposórács", szélvédő takarópáncél már megvan. a műgyanta kereket megéri beszerezni? Ugyan is a Dragon makett hiányosságaival csak akkor szembesülők ha már beszereztem!
juge75 17172 2010. december 17. 17:19
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.