<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
romeo | Adatlap | 17230 | 2010. december 22. 19:23 | ||
Ez egy kivételes eset. Előzmény: (17229) lucky 2010. december 22. 18:50 | |||||
lucky | Adatlap | 17229 | 2010. december 22. 18:50 | ||
Na tehát ha lelövik a szállító gépet és személyzet az ejék között menekül ejtőernyőn lógva és eltalálják akkor az bűn. A mellette ereszkedő ejét meg nem bűn. Kérdés: honnan a búbánatból derül ki, a tüzérek számára az, h ki kicsoda? | |||||
romeo | Adatlap | 17228 | 2010. december 22. 18:39 | ||
Az igazság az, hogy az ejtőernyősök is tüzelhetnek ereszkedés közben :) Üdv! | |||||
Freddy | Adatlap | 17227 | 2010. december 22. 18:34 | ||
Ha jól tudom, ejtőernyősre lehet lőni. Ejtőernyőn ereszkedő pilótára nem. | |||||
lucky | Adatlap | 17226 | 2010. december 22. 18:29 | ||
Ejtőernyősre lőni? Mo-n nem érvényes a genfi konvenció? | |||||
Pilu | Adatlap | 17225 | 2010. december 22. 18:24 | ||
Az utolsó ZU-23-ast én adtam le Tápiószecsőnek. | |||||
juge75 | Adatlap | 17224 | 2010. december 21. 18:29 | ||
M-zárolt, konzervált állapotban voltak, beládázva. Alig tudták a rá száradt zsírpapírt leszedni róluk... Édesapám lett felkérve, hogy tetesse őket rendbe és a behívatott tartalékosokat képezze ki rájuk. Egy ízben javában ugráltak helikopterből a felderítők, és ereszkedtek a füves szakaszra (a leszállópálya mellett), mikor jött megszemlélni a tevékenységüket az elől járó Dandár parancsnok (B.J.Ezredes úr). A pálya két végén és közepénél (a füves szakaszon), mintaszerű fedezékben 3 gépágyú. Parancsot kaptak: ellenséges ejtőernyős erők, tűz! Vaklőszerrel tüzet nyitottak, lett is nagy ribillió közöttük (páran össze is rondították magukat). A történet igaz. | |||||
specnaz78 | Adatlap | 17222 | 2010. december 21. 16:08 | ||
Köszönöm! Bár rendszámmal jobban mutatna. :-) | |||||
romeo | Adatlap | 17221 | 2010. december 21. 15:49 | ||
juge75 | Adatlap | 17220 | 2010. december 21. 15:26 | ||
Szakaszok, összesen 3 szakasz, 9 gépágyú. | |||||
gaunt | Adatlap | 17219 | 2010. december 21. 14:28 | ||
Talán a 2Sz5 Jácint-Sz egyik prototípusa lehet. Semmiképpen sem légvédelmi, mivel egy 2a36-os löveggel van felszerelve, ami ha jól tudom a 70-es évek közepén került hadrendbe, ekkor már a hagyományos nagykaliberű légvédelmi ágyúk teljesen hasznavehetetlenek voltak. | |||||
romeo | Adatlap | 17218 | 2010. december 21. 13:04 | ||
Üdv! Akkor a ZU-23-2 a reptér védelmét szolgálta? Mi volt ott üteg vagy szakasz? | |||||
juge75 | Adatlap | 17217 | 2010. december 21. 12:38 | ||
Még nincs. Az épület, ami mellett a Zu-23 gépágyúval gyakorolnak, ott voltak a térképészek, fényképészek és a mi E.Ü. M-raktárunk is (Reptér). | |||||
juge75 | Adatlap | 17216 | 2010. december 21. 12:34 | ||
Nálunk is van hasonló, csak a szavakat cserélik fel: Ágyú és Harckocsi nélküli kísérleti személyzet. | |||||
romeo | Adatlap | 17215 | 2010. december 21. 12:10 | ||
romeo | Adatlap | 17214 | 2010. december 21. 11:49 | ||
Freddy | Adatlap | 17213 | 2010. december 20. 21:46 | ||
Torony (~személyzettel felszerelt torony) nélküli kísérleti harckocsi? Egyébként milyen alváz? T-72? | |||||
Freddy | Adatlap | 17212 | 2010. december 20. 13:56 | ||
Az volt a mondás, hogy nem volt se rendszáma, se semmi egyéb jelzése a kereszteken kívül. | |||||
Grande | Adatlap | 17211 | 2010. december 20. 13:36 | ||
Mig Productions Taliban T-62 M1 Conversion set for Trumpeter Kit migproductionswebshop.com/product_info.php | |||||
lucky | Adatlap | 17210 | 2010. december 19. 21:21 | ||
Kísérleti lgv ágyú? | |||||
antarktika | Adatlap | 17209 | 2010. december 19. 20:58 | ||
Robi | Adatlap | 17208 | 2010. december 19. 19:04 | ||
Hát valami hasonló volt a terv de nem hiszem, hogy ez. Inkább az, hogy az utakat tönkretette a lánctalp. | |||||
pepe | Adatlap | 17207 | 2010. december 19. 15:23 | ||
Sziasztok! Antarktika köszi a képet, igen ez sokat segített. Romeo, az ATS-59-et, a régifülkéset. A Balaton által kiadott 1/72-es verziót. pepe | |||||
specnaz78 | Adatlap | 17206 | 2010. december 19. 15:07 | ||
unicellular | Adatlap | 17205 | 2010. december 19. 14:52 | ||
Remélem, ezt viccből mondtad... mert annak jó volt :D | |||||
unicellular | Adatlap | 17204 | 2010. december 19. 14:52 | ||
Remélem, ezt viccből mondtad... mert annak jó volt :D | |||||
juge75 | Adatlap | 17203 | 2010. december 19. 13:42 | ||
Marhaság. Liszenszgyártott Christie tank. Csak hazájában nem kellett, így eladta az Oroszoknak. | |||||
gaunt | Adatlap | 17202 | 2010. december 19. 13:24 | ||
Azért lett így megtervezve, hogy ha megtámadják a németeket, akkor a szovjetunió járhatatlan útjain lánctalpon közlekedjen, majd a német autópályákon 80-al száguldjon Berlinig. Csak hát a németek támadtak előbb... | |||||
Robi | Adatlap | 17201 | 2010. december 19. 13:19 | ||
Igen azt tudom és az első futógörgők fordíthatóak voltak csak majd építek egy ilyen . | |||||
unicellular | Adatlap | 17200 | 2010. december 19. 12:27 | ||
Igen és lánctalp nélkül is tudott közlekedni. | |||||
Robi | Adatlap | 17199 | 2010. december 19. 11:54 | ||
A BT-7-nek gumírozottak voltak a futógörgői? | |||||
romeo | Adatlap | 17198 | 2010. december 19. 10:37 | ||
Üdv Pepe! Melyiket építed mert van AT-Sz meg ATSz-59G is. A keceli az AT-Sz. | |||||
unicellular | Adatlap | 17197 | 2010. december 19. 10:34 | ||
Látom, ma kötekedős hangulatodban vagy :) | |||||
antarktika | Adatlap | 17196 | 2010. december 19. 10:29 | ||
juge75 | Adatlap | 17195 | 2010. december 19. 09:59 | ||
Természetesen a megoldást is törölte! | |||||
juge75 | Adatlap | 17194 | 2010. december 19. 09:57 | ||
Inkább a port törölgetné! | |||||
Amon | Adatlap | 17193 | 2010. december 19. 09:46 | ||
Sziasztok! A Zvezda T-80-ról mi a véleményetek? Azt leszámítva, hogy ex-dragon. A válaszokat előre is köszönöm! Üdv: Amon | |||||
pepe | Adatlap | 17192 | 2010. december 19. 09:39 | ||
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni! ATS 59-et építek és sajna a referencia fotóimon nem látom rendesen a palató azon részét, ahol a padok vannak, ha vannak. Szóval, ha valaki tudna ebben segíteni azt megköszönném. pepe | |||||
Jimbow | Adatlap | 17191 | 2010. december 19. 09:13 | ||
Hoppá, erre járt a cenzor úr? Miről maradtam le? AMúgy jó már az oldal, nem tudom mi történhetett. Üdv! | |||||
unicellular | Adatlap | 17190 | 2010. december 19. 08:19 | ||
Juge75, ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy az IE csak egy dologra jó: letölteni a Firefox-ot :D | |||||
Laac | Adatlap | 17181 | 2010. december 18. 10:21 | ||
Sziasztok! Ezt a csodát láttátok már?www.trumpeter-china.com/a/gb2312/product/armor/1_35xilie/2010/1008/1133.html Nekem nagyon tetszik. | |||||
Keri | Adatlap | 17180 | 2010. december 17. 19:44 | ||
Azaz,MDK-2-eset láttam akkor! Köszönöm,srácok! | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 17179 | 2010. december 17. 19:43 | ||
Dieselheaven | Adatlap | 17178 | 2010. december 17. 19:37 | ||
Murmuc | Adatlap | 17177 | 2010. december 17. 19:31 | ||
Hát úgy nézem, ezek után amiket leírtál, el leszek tavaszig!:) | |||||
Keri | Adatlap | 17176 | 2010. december 17. 18:53 | ||
Sziasztok! Ma láttam az M0-áson,tréleren vittek olyan Bat-M(?)-szerű rettenet gépezetet,és a hátulján volt egy köralakú toldat,mitha ventillátor lett volna.Gondolom,valamilyen árokásó-célszerszámizé.Ennek mi a pontos típusjele,mondjátok meg,légyszives? Keri | |||||
juge75 | Adatlap | 17175 | 2010. december 17. 17:53 | ||
juge75 | Adatlap | 17174 | 2010. december 17. 17:46 | ||
Nos, az a helyzet, hogy a gumi "gumiból" van, és idővel elérik, szét reped. Ezért készítettek műgyantából hozzá másikat. Az enyém sincs kinyitva, ebben is csak az látható, ami az irányzó ablakán át látszik (harc helyzetben). Ami viszont feljavítható: fényszórók védő rácsozatai, figyelőprizmák, vezető és parancsnok páncél ablakok újra gyártása, oldalsó tartó-szállítási rögzítő feljavítása, rakéta konténerek feljavítása, nyitott konténerbe , tüzérségi rész keretének kábelezése, vezérlő rudazat legyártása, új irányzó ablak és keret, új optikai célzó berendezés, kipufogók és dobok, csáklya pótlása, mankókerekek helyének be lemezelése, oldalsó fellépők bokavédő lemezeinek pótlása, antenna árbóc (most már van RB is), elülső-alsó csörlő kivezetés fedelének lecsiszolása és egy korrekt fedél helyére ragasztása a bal oldalra, gyári szám lemez legyártása, vonó szemek finomítása, elülső és az irányzó ablak ütközők legyártása, ablaktörlő legyártása az irányzó üvegéhez. A többi festés-mázolás-tapétázás... | |||||
Murmuc | Adatlap | 17173 | 2010. december 17. 17:24 | ||
Köszi! Akkor ezt januárban pontosítjuk. A belsővel nem igazán akarok foglalkozni max ami a páncélüvegen keresztül is látható. Beszereztem a Verlinden fotómaratását, így a fényszórók, hátsó lámpák "doboza", lehajtható "taposórács", szélvédő takarópáncél már megvan. a műgyanta kereket megéri beszerezni? Ugyan is a Dragon makett hiányosságaival csak akkor szembesülők ha már beszereztem! | |||||
juge75 | Adatlap | 17172 | 2010. december 17. 17:19 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |