<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 17255 | 2010. december 23. 15:42 | ![]() | |
Értem! Előzmény: (17251) Murmuc 2010. december 23. 15:02 | |||||
kojak | Adatlap | 17254 | 2010. december 23. 15:30 | ![]() | |
Thank You! | |||||
Murmuc | Adatlap | 17253 | 2010. december 23. 15:16 | ![]() | |
kojak | Adatlap | 17252 | 2010. december 23. 15:06 | ![]() | |
Szewasztok. Épp kapóra jött a téma. ZU-23-2 töltényhüvelyek sárgarézszínűek? Üdv kojak! | |||||
Murmuc | Adatlap | 17251 | 2010. december 23. 15:02 | ![]() | |
Üdv! Az általam megjelölt IWIW oldalon, a csepzon platon ZU-2-es van, és nem az amit "Törzsbusz" keres. Én csak ezt akartam mondani!:) | |||||
juge75 | Adatlap | 17250 | 2010. december 23. 14:49 | ![]() | |
Mi? Ezt most nem értem. A Járdát alapvetően a ZU-23-2 gépágyú számára találták ki. A Zu-2-t csak felhoztam, mint elődöt, és azt, miért nem volt szabad vontatni (lehetett, csak nem nagy sebességgel és nem terepen). Mi van az IWIW-en? | |||||
Murmuc | Adatlap | 17249 | 2010. december 23. 12:54 | ![]() | |
Üdv Juge75! Most hogy olvastam a Zu-2-est a hozzászólásodban, ha jól tudom az IWIW-en az van, nem 23-as! Tehát nem az amit "Törzsbusz" keres. :( | |||||
juge75 | Adatlap | 17248 | 2010. december 23. 12:09 | ![]() | |
A Zu-2 légvédelmi géppuskához képest ezt elég nagy sebességgel lehetett vontatni, a Zu-2 könnyen borult, csúszott, na meg nem tartották be a sebesség határt sem, elég sok lőelemképzőt és csövet kellett elvinni soron kívül bevizsgáltatni, vagy javítani, ezért tilos volt vontatni. | |||||
romeo | Adatlap | 17247 | 2010. december 23. 12:06 | ![]() | |
És a GAZ-66 esetében a platón volt? | |||||
juge75 | Adatlap | 17246 | 2010. december 23. 12:03 | ![]() | |
De nem mindenhol platóra szerelve használták, inkább vontatták. | |||||
juge75 | Adatlap | 17245 | 2010. december 23. 12:02 | ![]() | |
Még Nagyorosziban sem volt belőle, ott is Gaz-66 volt a hordozó jármű, de elvileg amire felfért harc helyzetben (ültetve) és lehetett rögzíteni, a cső is el tudott fordulni akadály mentesen, arra fel lehetett tenni. (Ural,Ifa, Star, Gaz-66, stb) | |||||
juge75 | Adatlap | 17244 | 2010. december 23. 11:59 | ![]() | |
Tudod, itt Szolnokon volt 100mm-es Ksz-19 légvédelmi löveg, egyedül az országban (máshol nem), utána pedig egy komoly, ezred, majd dandár, Sz-60 lövegekkel. | |||||
juge75 | Adatlap | 17243 | 2010. december 23. 11:57 | ![]() | |
Nem, Gaz-66. | |||||
romeo | Adatlap | 17242 | 2010. december 23. 11:07 | ![]() | |
Üdv Juge75! Elfelejtettem megkérdezni, Szolnokon is Csepel volt a ZU-23-2-höz? Köszi! | |||||
juge75 | Adatlap | 17241 | 2010. december 23. 10:51 | ![]() | |
Murmuc | Adatlap | 17240 | 2010. december 23. 10:49 | ![]() | |
Üdv Törzsbusz! IWIW. MN8677 Petőfi Sándor... Ha közzé akarod tenni megadom a tulajdonös email címét,illetve megtalálod az adott oldalon. | |||||
romeo | Adatlap | 17239 | 2010. december 23. 09:33 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 17238 | 2010. december 23. 08:50 | ![]() | |
Üdv Törzsbusz! Valószínűleg még ma felteszem a "járdát". | |||||
lucky | Adatlap | 17237 | 2010. december 23. 08:47 | ![]() | |
Azt viszont nem tudtam, h a deszantosokra nincs vadászati tilalom. | |||||
romeo | Adatlap | 17236 | 2010. december 23. 08:47 | ![]() | |
Van róla valahol 1 db színes fotóm, remélem megtalálom. | |||||
lucky | Adatlap | 17235 | 2010. december 23. 08:47 | ![]() | |
Juge75! Ez pusztán elmélet, egy kis ördög ügyvédesedése, részemről. Amiben egyetértünk: A parancs az parancs, azt végre kell hajtani. A jogosságát később fogják/nem fogják értékelni. Az éles helyzet teljesen más mint a gyakorlat.Ekkor már működik a vagy én vagy az ellen helyzet.Ha meg működik akkor az én/mi lesz az első, és le van kakálva minden nemzetközi jog. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 17234 | 2010. december 23. 00:12 | ![]() | |
Szia Pilu! nem tudsz valami képes anyagot a "járda" gépkocsiról? ZU-23+ Csepel D-344 merev oldalfalú platós. | |||||
juge75 | Adatlap | 17233 | 2010. december 22. 20:30 | ![]() | |
A légvédelmi tüzér csak a parancsot teljesíti (saját és a reptér vagy objektum érdekében.), ha megtámadnak te is lőnél abban a helyzetben. Az ejtőernyőn himbálózó világító töltet mint cél, és az erre való lövészet gyakorlása ezt hivatott utánozni. Ha a pilóta túléli a sok eje közt, és nem verik agyon a földön, azt követően lehet Genfi dolgokról beszélni. Mellesleg a speciális alakulatoknál is (nagy magasságból) pilóta fejvédővel és maszkkal ugranak, de nem pilóták. Ezt az egyszeri baka a stressz helyzetben nem fogja nézni, csak az ejtőernyőn közeledő testet. | |||||
szezsolt | Adatlap | 17232 | 2010. december 22. 20:29 | ![]() | |
Van olyan hely a világon, ahol ezt betartotta vagy betartja valaki? Vagy egyáltalán eszébe jutott már egyszer valakinek éles helyzetben a genfi konvenció? =D | |||||
Kamovos | Adatlap | 17231 | 2010. december 22. 20:21 | ![]() | |
Szia Deszantosokra nincs vadászati tilalom sehol a világon! Az életét ejtőernyővel mentő gépszemélyzetre tilos lőni! Mindenhol a világon! Akik az életüket mentik és a deszantosok közé keverednek azokat pedig nem tudja elkerülni a lövedék! Üdv:kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 17230 | 2010. december 22. 19:23 | ![]() | |
Ez egy kivételes eset. | |||||
lucky | Adatlap | 17229 | 2010. december 22. 18:50 | ![]() | |
Na tehát ha lelövik a szállító gépet és személyzet az ejék között menekül ejtőernyőn lógva és eltalálják akkor az bűn. A mellette ereszkedő ejét meg nem bűn. Kérdés: honnan a búbánatból derül ki, a tüzérek számára az, h ki kicsoda? | |||||
romeo | Adatlap | 17228 | 2010. december 22. 18:39 | ![]() | |
Az igazság az, hogy az ejtőernyősök is tüzelhetnek ereszkedés közben :) Üdv! | |||||
Freddy | Adatlap | 17227 | 2010. december 22. 18:34 | ![]() | |
Ha jól tudom, ejtőernyősre lehet lőni. Ejtőernyőn ereszkedő pilótára nem. | |||||
lucky | Adatlap | 17226 | 2010. december 22. 18:29 | ![]() | |
Ejtőernyősre lőni? Mo-n nem érvényes a genfi konvenció? | |||||
Pilu | Adatlap | 17225 | 2010. december 22. 18:24 | ![]() | |
Az utolsó ZU-23-ast én adtam le Tápiószecsőnek. | |||||
juge75 | Adatlap | 17224 | 2010. december 21. 18:29 | ![]() | |
M-zárolt, konzervált állapotban voltak, beládázva. Alig tudták a rá száradt zsírpapírt leszedni róluk... Édesapám lett felkérve, hogy tetesse őket rendbe és a behívatott tartalékosokat képezze ki rájuk. Egy ízben javában ugráltak helikopterből a felderítők, és ereszkedtek a füves szakaszra (a leszállópálya mellett), mikor jött megszemlélni a tevékenységüket az elől járó Dandár parancsnok (B.J.Ezredes úr). A pálya két végén és közepénél (a füves szakaszon), mintaszerű fedezékben 3 gépágyú. Parancsot kaptak: ellenséges ejtőernyős erők, tűz! Vaklőszerrel tüzet nyitottak, lett is nagy ribillió közöttük (páran össze is rondították magukat). A történet igaz. | |||||
specnaz78 | Adatlap | 17222 | 2010. december 21. 16:08 | ![]() | |
Köszönöm! Bár rendszámmal jobban mutatna. :-) | |||||
romeo | Adatlap | 17221 | 2010. december 21. 15:49 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 17220 | 2010. december 21. 15:26 | ![]() | |
Szakaszok, összesen 3 szakasz, 9 gépágyú. | |||||
gaunt | Adatlap | 17219 | 2010. december 21. 14:28 | ![]() | |
Talán a 2Sz5 Jácint-Sz egyik prototípusa lehet. Semmiképpen sem légvédelmi, mivel egy 2a36-os löveggel van felszerelve, ami ha jól tudom a 70-es évek közepén került hadrendbe, ekkor már a hagyományos nagykaliberű légvédelmi ágyúk teljesen hasznavehetetlenek voltak. | |||||
romeo | Adatlap | 17218 | 2010. december 21. 13:04 | ![]() | |
Üdv! Akkor a ZU-23-2 a reptér védelmét szolgálta? Mi volt ott üteg vagy szakasz? | |||||
juge75 | Adatlap | 17217 | 2010. december 21. 12:38 | ![]() | |
Még nincs. Az épület, ami mellett a Zu-23 gépágyúval gyakorolnak, ott voltak a térképészek, fényképészek és a mi E.Ü. M-raktárunk is (Reptér). | |||||
juge75 | Adatlap | 17216 | 2010. december 21. 12:34 | ![]() | |
Nálunk is van hasonló, csak a szavakat cserélik fel: Ágyú és Harckocsi nélküli kísérleti személyzet. | |||||
romeo | Adatlap | 17215 | 2010. december 21. 12:10 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 17214 | 2010. december 21. 11:49 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 17213 | 2010. december 20. 21:46 | ![]() | |
Torony (~személyzettel felszerelt torony) nélküli kísérleti harckocsi? Egyébként milyen alváz? T-72? | |||||
Freddy | Adatlap | 17212 | 2010. december 20. 13:56 | ![]() | |
Az volt a mondás, hogy nem volt se rendszáma, se semmi egyéb jelzése a kereszteken kívül. | |||||
Grande | Adatlap | 17211 | 2010. december 20. 13:36 | ![]() | |
Mig Productions Taliban T-62 M1 Conversion set for Trumpeter Kit migproductionswebshop.com/product_info.php | |||||
lucky | Adatlap | 17210 | 2010. december 19. 21:21 | ![]() | |
Kísérleti lgv ágyú? | |||||
antarktika | Adatlap | 17209 | 2010. december 19. 20:58 | ![]() | |
Robi | Adatlap | 17208 | 2010. december 19. 19:04 | ![]() | |
Hát valami hasonló volt a terv de nem hiszem, hogy ez. Inkább az, hogy az utakat tönkretette a lánctalp. | |||||
pepe | Adatlap | 17207 | 2010. december 19. 15:23 | ![]() | |
Sziasztok! Antarktika köszi a képet, igen ez sokat segített. Romeo, az ATS-59-et, a régifülkéset. A Balaton által kiadott 1/72-es verziót. pepe | |||||
specnaz78 | Adatlap | 17206 | 2010. december 19. 15:07 | ![]() | |
unicellular | Adatlap | 17205 | 2010. december 19. 14:52 | ![]() | |
Remélem, ezt viccből mondtad... mert annak jó volt :D |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |