<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
lucky | Adatlap | 17740 | 2011. március 2. 12:39 | ||||||||||||||||||||||||||||
Csak szolgálatba jár.:)) Előzmény: (17738) hobbista 2011. március 2. 09:53 | |||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 17739 | 2011. március 2. 10:53 | ||||||||||||||||||||||||||||
A Honvédelmi Minisztériumnak meg kell értenie, hogy ez egy igen komoly érv a rendszeresítés mellett :DDD | |||||||||||||||||||||||||||||||
hobbista | Adatlap | 17738 | 2011. március 2. 09:53 | ||||||||||||||||||||||||||||
Jó neked, hogy ilyesmire van időd. Dolgozni is szoktál? | |||||||||||||||||||||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 17737 | 2011. március 2. 09:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
Persze.Szinte véletlen volt,hogy még elkaptam 1/2h múlva már indultak is Ny.telekre. | |||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 17736 | 2011. március 2. 08:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 17735 | 2011. március 2. 08:26 | ||||||||||||||||||||||||||||
Akkor fogom javasolni :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 17734 | 2011. március 1. 23:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
Fogadják el, mert van egy elkezdett Fuchs-om. Még nem késő magyarosítani :D | |||||||||||||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 17733 | 2011. március 1. 22:20 | ||||||||||||||||||||||||||||
mykman! A Legend Type-59 kiegészítőjéről képek. Nagyjából látható, mit kéne átalakítani www.www-legend.co.kr/01_afv01.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 17732 | 2011. március 1. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||||
Korrekt válasz juge 75.Köszi szépen. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 17731 | 2011. március 1. 21:06 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ahogy elnézem mindkettő elképzelhető. Mindkét jármű 1S91M1 Surn. A második (140 jelzésű) jármű rávezető lokátora szemmel láthatóan sérült, az előtte levőé hiányos. Nyírteleki üzem (HM Arzenál), ott végzik a lokátor technika és a rakéta technika bontását, modernizációját és fel újítását, 2008-ban 20 millió dollárból alakítottak ki ott egy üzemet (a meglévő mellé), amit a Raytheon finanszírozott. Lehetséges, hogy az eszközöket használják valamiféle fejlesztésre, hiszen amerikai (eredetileg repülő fedélzeti) rakéták vezérléséhez másik tűzvezető lokátor rendszer kell majd. Ehhez tökéletes a két jármű. A mieink modernizáltak ugyan, de mivel rendszerben vannak, nem áldozhatóak fel erre a célra (legfeljebb javítás valószínű), gondolom ha sikeres lesz a dolog, nálunk is elvégzik az átépítést. Vagy csak bontásra-javításra érkezett, de az előbbi nem valószínű (bontás), mert azt máshol végzik el. | |||||||||||||||||||||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 17730 | 2011. március 1. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 17729 | 2011. március 1. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 17728 | 2011. február 28. 19:36 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm, nagyon szuper, sokat segített! A forgózsámoly méretei érdekelnének igazából, a legfontosabb az lenne, hogy milyen mélyen nyúlik a plató alá. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 17727 | 2011. február 28. 18:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nem tudom megfelelnek-e. A méretet igazából csak most értettem meg honnan kell levenni, majd pótolom. Ez a szekér 1967-es gyártású. Immár a szakállomány megelégedésére 5208 elnevezéssel. | |||||||||||||||||||||||||||||||
mykman | Adatlap | 17726 | 2011. február 28. 18:04 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok ! Tudnatok nekem segiteni abban hogy miket kell modositani a tamiya t-55a kitjen hogy type-59 legyen belole ? A torony kompletten hianyzoni fog a makettrol szoval azzal nem kell majd foglalkoznom. | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 17725 | 2011. február 28. 12:04 | ||||||||||||||||||||||||||||
Az ezred éves tervének megfelelően SA-16 (IGLA) légvédelmi rakéta éleslövészet végrehajtása tervezett áprilisban a Cseh Köztársaság kijelölt katonai lőterén, a festői Karlovy Vary közelében elterülő Hradiste-i gyakorlótéren. link: www.raketaezred.hu/index.php megj.: ez lesz az utolsó, mivel az IGLA 2011-ben ki lesz vonva a hadrendből... | |||||||||||||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 17724 | 2011. február 28. 11:45 | ||||||||||||||||||||||||||||
Fire Fighting Tanks of the USSR englishrussia.com/index.php/2010/08/06/fire-fighting-tanks-of-the-ussr/ | |||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 17723 | 2011. február 28. 08:52 | ||||||||||||||||||||||||||||
De igen, az M9 trailer. | |||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 17722 | 2011. február 28. 08:25 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ez az utánfutó véletlenül nem amerikai eredetű? Pont ilyen pótkocsi van a Matchbox 1/76-os GMC tankmentő teherautójához. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Joci | Adatlap | 17721 | 2011. február 28. 08:17 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm, ez az a tréler... | |||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 17720 | 2011. február 27. 15:25 | ||||||||||||||||||||||||||||
Pilu! Ha kérhetek fotót, akkor a hátsó felfüggesztés érdekelne, elsősorban a kerekek közötti részen, illetve az első forgózsámoly méretei. A fotón próbáltam berajzolni, hogy melyik részek. Amikor az ősszel lent voltam Zamárdiban fotózni, és mérni, ezek a részek valahogy kimaradtak, és az idő sajnos azóta nem volt igazán kegyes hozzám. Előre is köszönöm. varjasikukacyahoo.com | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 17719 | 2011. február 27. 14:35 | ||||||||||||||||||||||||||||
A 2. és 3. fotón hiányzik a csőszájfék. | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 17718 | 2011. február 27. 14:26 | ||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 17717 | 2011. február 27. 13:15 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szuper! Hogy fog ennek örülni Varjúbácsi! A kerekek össze kötéséről kellene pár kép! Hogyan, miként és hová van téve. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 17716 | 2011. február 27. 13:12 | ||||||||||||||||||||||||||||
És két kép a hasa alól. ha érdekel valamelyik részlete, írd meg és holnap lefotózom. (ha nem lesz hó alatt, vagy nem szakad az eső) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 17715 | 2011. február 27. 12:54 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Juge75! Köszi az infót! Én mindig a Ka-26 rep előzetes előkészítés útvonal apján fényképezek mindent. Bal orrfutó Bal motor Bal fűfutó Farok tartó Jobb főfutó Jobb motor Jobb orrfutó Helikopter teteje: agyrendszer, forgószárny fék Fülke Utastér Helikopter hasa. Ezzel a szisztémával nem nagyon marad ki semmi Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 17714 | 2011. február 27. 11:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
A 02-03-04 kép Kalocsán készült, a volt Légvédelmi Tüzér/Rakéta ezred laktanyájában, az alakulat meg alakulásának egyik év fordulóján (asszem 2008). Én készítettem őket, ha tudtam volna, hogy ennyire kell kép róla, jobban körbe fotózom... | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 17713 | 2011. február 26. 20:07 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 17712 | 2011. február 26. 20:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Joci! Hát lehet,hogy nem erre gondoltál, én spec nagyon örülnék 1/72-ben ebbl pár darabnak! Üdv: kamovos Ui:képeket az internetről töltöttemle. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Joci | Adatlap | 17711 | 2011. február 26. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||||||
Páncélos Uram ! Lenne neked rajzod, méreted arról a trailler -ről, amivel mi BAT-M -et szállítottunk / Kraz-zal húzgáltunk pl. 1985-ben. De természetesen mástól is elfogadnék segítséget. joci.kun@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 17710 | 2011. február 26. 13:17 | ||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 17709 | 2011. február 25. 23:58 | ||||||||||||||||||||||||||||
Illene a képet is frissíteni hozzá, mert azon még százados. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 17708 | 2011. február 25. 23:54 | ||||||||||||||||||||||||||||
Na de, az a 62-es távirányítású modell maga volt a tökély, legalábbis az én szememben mikor megkaptam!:) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Excessor | Adatlap | 17707 | 2011. február 25. 23:21 | ||||||||||||||||||||||||||||
A francba, elkapott a sárga írigység. Én még gyerekkoromban csak T-34-eseken tudtam koptatni a játszóruhámat, ráadásul azok mindig egyforma zöldek voltak. Meg nagyobbakat lehetett esni róluk. Ja igen meg volt egy távírányítású NDK T-62 modellem de olyan lassú volt hogy csak csigákat meg kisebb teknősbékékat tudtam megtámadni vele. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 17706 | 2011. február 25. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 17705 | 2011. február 25. 19:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
Az oldalajtó szerint ez lenygyel-csehszlovák OT-62. | |||||||||||||||||||||||||||||||
torpokoska | Adatlap | 17704 | 2011. február 25. 19:31 | ||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 17703 | 2011. február 25. 10:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 17702 | 2011. február 25. 08:46 | ||||||||||||||||||||||||||||
hello feltűnt (stugIII,jagdpanzer,pz IV) és érdekesebbnek találtam mint a vontatót (bocs),de mint diórama ötletnek szerintem nagyon jó lenne | |||||||||||||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 17701 | 2011. február 25. 08:29 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Az feltűnt valakinek miket húzgáltatnak azok a t62-k:-) Üdv pipi | |||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 17700 | 2011. február 25. 08:26 | ||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 17699 | 2011. február 25. 04:59 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Számvéber Norbert elérhetősőgét szeretném megtudni. Tud vki segíteni? Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 17698 | 2011. február 24. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||||||
Korábban volt szerencsém megtekinteni a gyöngyösi székhelyét, illetve a szintén gyöngyösi logisztikai központot. Komoly cég, sok járművel, nem is csodálkozom, hogy próbálják Hatvanba csábítani. A hátsó udvaron állt egy sárga Horváth Rudolfos IFA. Később megtudtuk, hogy azt (valamelyik) fia vette neki születésnapjára (mármint Horváth Rudolfnak), ugyanis réges-régen egy ilyen IFA volt az első teherautója, amivel a szállítmányozást kezdte. Az biztos, hogy az EU-ba lépés nagyon jót tett a vállalkozásnak. | |||||||||||||||||||||||||||||||
specnaz78 | Adatlap | 17697 | 2011. február 24. 20:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hát én ha otthon vagyok a szülőknél, akkor pont rá láttok az ablakból. Egyszer biztos egyszer megkérem őket, hogy vigyenek egy kört! :-)) | |||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 17696 | 2011. február 24. 19:14 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hogy mik vannak erre mifelénk... | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 17695 | 2011. február 24. 15:30 | ||||||||||||||||||||||||||||
A bolgárok vontatóvá alakították a T-62-eseket. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Excessor | Adatlap | 17694 | 2011. február 23. 22:01 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Páncélos! Azt tudom, hogy a bolgárok nem gyártották a 62-est, de használtan eladhatták, mivel volt nekik vagy 80-100 db. Más kérdés hogy Líbiának az olajból elég pénze volt hogy ne használt cuccokat vehessen. A csehszlovákok úgy tudom gyártották de csak exportra. Szőkekapitány! A Horváth Rudolf cége eredetileg gyöngyösi, csak Hatvan próbálja átcsábítani hogy cégét jegyeztesse át oda az iparűzési adó miatt. Azt tudom, hogy ezt a járművet még a Currustól szállították el, ahol már tavaly novembertől alkudoztak rá, meg próbálgatták. Majd rákérdezek hogy Gyöngyösön vagy Hatvanban futtatja-e a dögét, azon belül pedig konkrétan hol. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szõkekapitány | Adatlap | 17693 | 2011. február 23. 12:25 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm. Ez a jármű Hatvanban van a Horváth Rudolfnál. A tulajdonos fiának a játékszere, a telep melletti üres telken szoktak vele csapatni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 17692 | 2011. február 23. 10:15 | ||||||||||||||||||||||||||||
VPV mentő-vontató jármű, csehszlovák gyártmány. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szõkekapitány | Adatlap | 17691 | 2011. február 23. 10:11 | ||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |