| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| Pilu | Adatlap | 17727 | 2011. február 28. 18:49 | ![]() | |
| mykman | Adatlap | 17726 | 2011. február 28. 18:04 | ![]() | |
|
Sziasztok ! Tudnatok nekem segiteni abban hogy miket kell modositani a tamiya t-55a kitjen hogy type-59 legyen belole ? A torony kompletten hianyzoni fog a makettrol szoval azzal nem kell majd foglalkoznom. | |||||
| romeo | Adatlap | 17725 | 2011. február 28. 12:04 | ![]() | |
|
Az ezred éves tervének megfelelően SA-16 (IGLA) légvédelmi rakéta éleslövészet végrehajtása tervezett áprilisban a Cseh Köztársaság kijelölt katonai lőterén, a festői Karlovy Vary közelében elterülő Hradiste-i gyakorlótéren. link: www.raketaezred.hu/index.php megj.: ez lesz az utolsó, mivel az IGLA 2011-ben ki lesz vonva a hadrendből... | |||||
| Grande | Adatlap | 17724 | 2011. február 28. 11:45 | ![]() | |
|
Fire Fighting Tanks of the USSR englishrussia.com/index.php/2010/08/06/fire-fighting-tanks-of-the-ussr/ | |||||
| törzsbusz | Adatlap | 17723 | 2011. február 28. 08:52 | ![]() | |
|
De igen, az M9 trailer. | |||||
| denkmeyer | Adatlap | 17722 | 2011. február 28. 08:25 | ![]() | |
|
Sziasztok! Ez az utánfutó véletlenül nem amerikai eredetű? Pont ilyen pótkocsi van a Matchbox 1/76-os GMC tankmentő teherautójához. | |||||
| Joci | Adatlap | 17721 | 2011. február 28. 08:17 | ![]() | |
|
Köszönöm, ez az a tréler... | |||||
| Varjúbácsi | Adatlap | 17720 | 2011. február 27. 15:25 | ![]() | |
|
Pilu! Ha kérhetek fotót, akkor a hátsó felfüggesztés érdekelne, elsősorban a kerekek közötti részen, illetve az első forgózsámoly méretei. A fotón próbáltam berajzolni, hogy melyik részek. Amikor az ősszel lent voltam Zamárdiban fotózni, és mérni, ezek a részek valahogy kimaradtak, és az idő sajnos azóta nem volt igazán kegyes hozzám. Előre is köszönöm. varjasikukacyahoo.com | |||||
| romeo | Adatlap | 17719 | 2011. február 27. 14:35 | ![]() | |
|
A 2. és 3. fotón hiányzik a csőszájfék. | |||||
| romeo | Adatlap | 17718 | 2011. február 27. 14:26 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 17717 | 2011. február 27. 13:15 | ![]() | |
|
Szuper! Hogy fog ennek örülni Varjúbácsi! A kerekek össze kötéséről kellene pár kép! Hogyan, miként és hová van téve. | |||||
| Pilu | Adatlap | 17716 | 2011. február 27. 13:12 | ![]() | |
|
És két kép a hasa alól. ha érdekel valamelyik részlete, írd meg és holnap lefotózom. (ha nem lesz hó alatt, vagy nem szakad az eső) | |||||
| Kamovos | Adatlap | 17715 | 2011. február 27. 12:54 | ![]() | |
|
Szia Juge75! Köszi az infót! Én mindig a Ka-26 rep előzetes előkészítés útvonal apján fényképezek mindent. Bal orrfutó Bal motor Bal fűfutó Farok tartó Jobb főfutó Jobb motor Jobb orrfutó Helikopter teteje: agyrendszer, forgószárny fék Fülke Utastér Helikopter hasa. Ezzel a szisztémával nem nagyon marad ki semmi Üdv: kamovos | |||||
| juge75 | Adatlap | 17714 | 2011. február 27. 11:49 | ![]() | |
|
A 02-03-04 kép Kalocsán készült, a volt Légvédelmi Tüzér/Rakéta ezred laktanyájában, az alakulat meg alakulásának egyik év fordulóján (asszem 2008). Én készítettem őket, ha tudtam volna, hogy ennyire kell kép róla, jobban körbe fotózom... | |||||
| Jimbow | Adatlap | 17713 | 2011. február 26. 20:07 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 17712 | 2011. február 26. 20:00 | ![]() | |
|
Szia Joci! Hát lehet,hogy nem erre gondoltál, én spec nagyon örülnék 1/72-ben ebbl pár darabnak! Üdv: kamovos Ui:képeket az internetről töltöttemle. | |||||
| Joci | Adatlap | 17711 | 2011. február 26. 18:46 | ![]() | |
|
Páncélos Uram ! Lenne neked rajzod, méreted arról a trailler -ről, amivel mi BAT-M -et szállítottunk / Kraz-zal húzgáltunk pl. 1985-ben. De természetesen mástól is elfogadnék segítséget. joci.kun@freemail.hu | |||||
| romeo | Adatlap | 17710 | 2011. február 26. 13:17 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 17709 | 2011. február 25. 23:58 | ![]() | |
|
Illene a képet is frissíteni hozzá, mert azon még százados. | |||||
| Murmuc | Adatlap | 17708 | 2011. február 25. 23:54 | ![]() | |
|
Na de, az a 62-es távirányítású modell maga volt a tökély, legalábbis az én szememben mikor megkaptam!:) | |||||
| Excessor | Adatlap | 17707 | 2011. február 25. 23:21 | ![]() | |
|
A francba, elkapott a sárga írigység. Én még gyerekkoromban csak T-34-eseken tudtam koptatni a játszóruhámat, ráadásul azok mindig egyforma zöldek voltak. Meg nagyobbakat lehetett esni róluk. Ja igen meg volt egy távírányítású NDK T-62 modellem de olyan lassú volt hogy csak csigákat meg kisebb teknősbékékat tudtam megtámadni vele. | |||||
| Kamovos | Adatlap | 17706 | 2011. február 25. 21:09 | ![]() | |
| romeo | Adatlap | 17705 | 2011. február 25. 19:47 | ![]() | |
|
Az oldalajtó szerint ez lenygyel-csehszlovák OT-62. | |||||
| torpokoska | Adatlap | 17704 | 2011. február 25. 19:31 | ![]() | |
| páncélos | Adatlap | 17703 | 2011. február 25. 10:05 | ![]() | |
| jerry82 | Adatlap | 17702 | 2011. február 25. 08:46 | ![]() | |
|
hello feltűnt (stugIII,jagdpanzer,pz IV) és érdekesebbnek találtam mint a vontatót (bocs),de mint diórama ötletnek szerintem nagyon jó lenne | |||||
| pipi | Adatlap | 17701 | 2011. február 25. 08:29 | ![]() | |
|
Sziasztok! Az feltűnt valakinek miket húzgáltatnak azok a t62-k:-) Üdv pipi | |||||
| denkmeyer | Adatlap | 17700 | 2011. február 25. 08:26 | ![]() | |
| Miggyuri | Adatlap | 17699 | 2011. február 25. 04:59 | ![]() | |
|
Hali! Számvéber Norbert elérhetősőgét szeretném megtudni. Tud vki segíteni? Miggyuri | |||||
| szezsolt | Adatlap | 17698 | 2011. február 24. 21:25 | ![]() | |
|
Korábban volt szerencsém megtekinteni a gyöngyösi székhelyét, illetve a szintén gyöngyösi logisztikai központot. Komoly cég, sok járművel, nem is csodálkozom, hogy próbálják Hatvanba csábítani. A hátsó udvaron állt egy sárga Horváth Rudolfos IFA. Később megtudtuk, hogy azt (valamelyik) fia vette neki születésnapjára (mármint Horváth Rudolfnak), ugyanis réges-régen egy ilyen IFA volt az első teherautója, amivel a szállítmányozást kezdte. Az biztos, hogy az EU-ba lépés nagyon jót tett a vállalkozásnak. | |||||
| specnaz78 | Adatlap | 17697 | 2011. február 24. 20:47 | ![]() | |
|
Hát én ha otthon vagyok a szülőknél, akkor pont rá láttok az ablakból. Egyszer biztos egyszer megkérem őket, hogy vigyenek egy kört! :-)) | |||||
| lucky | Adatlap | 17696 | 2011. február 24. 19:14 | ![]() | |
|
Hogy mik vannak erre mifelénk... | |||||
| antarktika | Adatlap | 17695 | 2011. február 24. 15:30 | ![]() | |
|
A bolgárok vontatóvá alakították a T-62-eseket. | |||||
| Excessor | Adatlap | 17694 | 2011. február 23. 22:01 | ![]() | |
|
Szia Páncélos! Azt tudom, hogy a bolgárok nem gyártották a 62-est, de használtan eladhatták, mivel volt nekik vagy 80-100 db. Más kérdés hogy Líbiának az olajból elég pénze volt hogy ne használt cuccokat vehessen. A csehszlovákok úgy tudom gyártották de csak exportra. Szőkekapitány! A Horváth Rudolf cége eredetileg gyöngyösi, csak Hatvan próbálja átcsábítani hogy cégét jegyeztesse át oda az iparűzési adó miatt. Azt tudom, hogy ezt a járművet még a Currustól szállították el, ahol már tavaly novembertől alkudoztak rá, meg próbálgatták. Majd rákérdezek hogy Gyöngyösön vagy Hatvanban futtatja-e a dögét, azon belül pedig konkrétan hol. | |||||
| Szõkekapitány | Adatlap | 17693 | 2011. február 23. 12:25 | ![]() | |
|
Köszönöm. Ez a jármű Hatvanban van a Horváth Rudolfnál. A tulajdonos fiának a játékszere, a telep melletti üres telken szoktak vele csapatni. | |||||
| romeo | Adatlap | 17692 | 2011. február 23. 10:15 | ![]() | |
|
VPV mentő-vontató jármű, csehszlovák gyártmány. Üdv! | |||||
| Szõkekapitány | Adatlap | 17691 | 2011. február 23. 10:11 | ![]() | |
| páncélos | Adatlap | 17690 | 2011. február 23. 08:42 | ![]() | |
|
Excessor! Mivel személyesen ismerlek, így az ilyen kérdéseiden rendszeresen meglepődöm. A kérdésre válaszolva, alapvetően szovjet (orosz) technika adja a szárazföldi haderő gerincét. Bolgárok nem gyártottak T-62-est, így nem is adhattak. Ha már bolgár, akkor Gvozgyika és MT-LB/U lehetne. Ha tovább nézelődsz a neten, akkor T-72 modernizációról is olvashatsz. | |||||
| Excessor | Adatlap | 17689 | 2011. február 22. 23:15 | ![]() | |
|
Nézegettem a líbiai történésekről a képeket és meglepődtem, hogy T-62-eseik is vannak. Kitől szerezték ezeket és mikor? A szovjetektől, bolgároktól, csehszlovákoktól? | |||||
| MAZHL2005 | Adatlap | 17688 | 2011. február 22. 15:06 | ![]() | |
| páncélos | Adatlap | 17687 | 2011. február 21. 13:17 | ![]() | |
|
Egy kis "Luna" történet: militaryrussia.ru/blog/topic-189.html | |||||
| páncélos | Adatlap | 17686 | 2011. február 18. 13:14 | ![]() | |
|
sznar-10 (mt-lb) | |||||
| romeo | Adatlap | 17685 | 2011. február 18. 13:06 | ![]() | |
| Ádám911 | Adatlap | 17684 | 2011. február 17. 14:41 | ![]() | |
|
Akkor nem teszem fel a diorámára a KV1 est. Max keresek még valami páncélost még.:) | |||||
| marteen | Adatlap | 17683 | 2011. február 17. 09:42 | ![]() | |
|
Aszonygyák, hogy a KV-1S verzijó jutott el Berlinig: warandgame.com/2007/09/28/a-kv-1s-that-made-it-to-berlin/ ittis: www.wwiivehicles.com/ussr/tanks-heavy/kv-1s.asp | |||||
| Miggyuri | Adatlap | 17682 | 2011. február 17. 05:30 | ![]() | |
|
Erre a célra inkább ISZ-2-t tudnám ajánlani. Abból több volt Berlinben és környékén anno. | |||||
| Freddy | Adatlap | 17681 | 2011. február 16. 23:33 | ![]() | |
|
Szerintem addigra azok kipusztultak már. Az oroszoknál elég nagy volt a fluktuáció:P | |||||
| Ádám911 | Adatlap | 17680 | 2011. február 16. 23:32 | ![]() | |
|
Nem pont erre az ötletre gondoltam de most hogy mondtad...:) Egy Berlini diorámára gondoltam mellesleg. | |||||
| papgyuri | Adatlap | 17679 | 2011. február 16. 23:27 | ![]() | |
|
Nyugodtan ráteheted. Gondolom a dioráma egy, mélyen a hátországban lévő, leendő páncélosmúzeum összegyüjtött anyagait jeleníti meg...DD papgyuri | |||||
| Ádám911 | Adatlap | 17678 | 2011. február 16. 22:20 | ![]() | |
|
Köszi szépen. Akkor nyugodtan rátehetem egy 45-ös diorámára.:) | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nem tudom megfelelnek-e. A méretet igazából csak most értettem meg honnan kell levenni, majd pótolom. Ez a szekér 1967-es gyártású. Immár a szakállomány megelégedésére 5208 elnevezéssel.