/ Fórumok /

Szovjet/orosz harcjárművek

A Nagy Szovejunió és utódai <al gyártott, üzem<etett mindenféle harcjármampűvel
foglalkozók véleményét, kérdése.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.
SENNÁS 17743 2011. március 2. 14:48
Válasz erre
10115054t3
10115054t3

Átdughatnád az orrod valamikor hozzánk.Alig hallok rólad mostanság.Mit építesz?A 700 hajót még mindííg?Nézzél bele a Németes blokkba én mit építek.+++ Ezt most vettem.
SENNÁS 17742 2011. március 2. 14:33
Válasz erre
A vasút jó hely,csak meg kell becsülni.Éjszakásban 12h-ból alig 10 és fél órát voltam kint a -8C fokban megállás nélkül mentünk.Akkor nem irigyelt senki.De ha van időm lehetőségem fotózok.Olyankor a munka 2.helyre kerül.
Most viszont bekaptam a cumit,kimostam a nadrággal a jó kis 5Mp vakús telómat is.De majd veszek valami hasonlót.
hobbista 17741 2011. március 2. 13:03
Válasz erre
Ezt már régen sejtettem, de legalább jó képeket csinál.
lucky 17740 2011. március 2. 12:39
Válasz erre
balaton 17739 2011. március 2. 10:53
Válasz erre
A Honvédelmi Minisztériumnak meg kell értenie, hogy ez egy igen komoly érv a rendszeresítés mellett :DDD
hobbista 17738 2011. március 2. 09:53
Válasz erre
Jó neked, hogy ilyesmire van időd. Dolgozni is szoktál?
SENNÁS 17737 2011. március 2. 09:00
Válasz erre
Persze.Szinte véletlen volt,hogy még elkaptam 1/2h múlva már indultak is Ny.telekre.
joci232 17736 2011. március 2. 08:47
Válasz erre
ejha ezt a nagy állomáson fotóztad?
Mik vannak...:D
romeo 17735 2011. március 2. 08:26
Válasz erre
balaton 17734 2011. március 1. 23:05
Válasz erre
Fogadják el, mert van egy elkezdett Fuchs-om. Még nem késő magyarosítani :D
Grande 17733 2011. március 1. 22:20
Válasz erre
mykman!

A Legend Type-59 kiegészítőjéről képek. Nagyjából látható, mit kéne átalakítani

www.www-legend.co.kr/01_afv01.html
SENNÁS 17732 2011. március 1. 21:32
Válasz erre
Korrekt válasz juge 75.Köszi szépen.
juge75 17731 2011. március 1. 21:06
Válasz erre
Ahogy elnézem mindkettő elképzelhető.
Mindkét jármű 1S91M1 Surn.
A második (140 jelzésű) jármű rávezető lokátora szemmel láthatóan sérült, az előtte levőé hiányos.
Nyírteleki üzem (HM Arzenál), ott végzik a lokátor technika és a rakéta technika bontását, modernizációját és fel újítását, 2008-ban 20 millió dollárból alakítottak ki ott egy üzemet (a meglévő mellé), amit a Raytheon finanszírozott.
Lehetséges, hogy az eszközöket használják valamiféle fejlesztésre, hiszen amerikai (eredetileg repülő fedélzeti) rakéták vezérléséhez másik tűzvezető lokátor rendszer kell majd.
Ehhez tökéletes a két jármű.
A mieink modernizáltak ugyan, de mivel rendszerben vannak, nem áldozhatóak fel erre a célra (legfeljebb javítás valószínű), gondolom ha sikeres lesz a dolog, nálunk is elvégzik az átépítést.
Vagy csak bontásra-javításra érkezett, de az előbbi nem valószínű (bontás), mert azt máshol végzik el.
SENNÁS 17730 2011. március 1. 20:35
Válasz erre
20110301796-001
20110301796-001
20110301797
20110301797
20110301798
20110301798

Sziasztok!Ma de. láttam Nyíregyen ezeket a "radaros" gépeket.Cseh jelzéssel útban a Nyírteleki katonai bázisra.Bontás,felújítás,átépítés azt nem tudom mi célból hozták őket ide(fegyveres kíséret nélkül).
romeo 17729 2011. március 1. 19:48
Válasz erre
bw-fuchs_18
bw-fuchs_18

Üdv!
Információim alapján a Bundeswehr felesleges FUCHS típusú páncélozott szállítójárműveket kínál fel a honvédségnek.
Szerintetek el kellene fogadni?
Varjúbácsi 17728 2011. február 28. 19:36
Válasz erre
Köszönöm, nagyon szuper, sokat segített! A forgózsámoly méretei érdekelnének igazából, a legfontosabb az lenne, hogy milyen mélyen nyúlik a plató alá.
Pilu 17727 2011. február 28. 18:49
Válasz erre
CsMZAP-5208 (8100)
CsMZAP-5208 (8100)
CsMZAP-5208 (8100)
CsMZAP-5208 (8100)
CsMZAP-5208 (8103)
CsMZAP-5208 (8103)
CsMZAP-5208 (8104)
CsMZAP-5208 (8104)
CsMZAP-5208 (8105)
CsMZAP-5208 (8105)
CsMZAP-5208 (8106)
CsMZAP-5208 (8106)
CsMZAP-5208 (8106)
CsMZAP-5208 (8106)
CsMZAP-5208 (8108)
CsMZAP-5208 (8108)
CsMZAP-5208 (8109)
CsMZAP-5208 (8109)
CsMZAP-5208 (8110)
CsMZAP-5208 (8110)
CsMZAP-5208 (8111)
CsMZAP-5208 (8111)
CsMZAP-5208 (8112)
CsMZAP-5208 (8112)
CsMZAP-5208 (8113)
CsMZAP-5208 (8113)

Nem tudom megfelelnek-e. A méretet igazából csak most értettem meg honnan kell levenni, majd pótolom. Ez a szekér 1967-es gyártású. Immár a szakállomány megelégedésére 5208 elnevezéssel.
mykman 17726 2011. február 28. 18:04
Válasz erre
Sziasztok !

Tudnatok nekem segiteni abban hogy miket kell modositani a tamiya t-55a kitjen hogy type-59 legyen belole ? A torony kompletten hianyzoni fog a makettrol szoval azzal nem kell majd foglalkoznom.
romeo 17725 2011. február 28. 12:04
Válasz erre
Az ezred éves tervének megfelelően SA-16 (IGLA) légvédelmi rakéta éleslövészet végrehajtása tervezett áprilisban a Cseh Köztársaság kijelölt katonai lőterén, a festői Karlovy Vary közelében elterülő Hradiste-i gyakorlótéren.
link: www.raketaezred.hu/index.php

megj.: ez lesz az utolsó, mivel az IGLA 2011-ben ki lesz vonva a hadrendből...
Grande 17724 2011. február 28. 11:45
Válasz erre
törzsbusz 17723 2011. február 28. 08:52
Válasz erre
id_m9_tank_trailer_700_01
id_m9_tank_trailer_700_01

De igen, az M9 trailer.
denkmeyer 17722 2011. február 28. 08:25
Válasz erre
Sziasztok!

Ez az utánfutó véletlenül nem amerikai eredetű? Pont ilyen pótkocsi van a Matchbox 1/76-os GMC tankmentő teherautójához.
Joci 17721 2011. február 28. 08:17
Válasz erre
Köszönöm, ez az a tréler...
Varjúbácsi 17720 2011. február 27. 15:25
Válasz erre
átrajzolt
átrajzolt

Pilu!
Ha kérhetek fotót, akkor a hátsó felfüggesztés érdekelne, elsősorban a kerekek közötti részen, illetve az első forgózsámoly méretei. A fotón próbáltam berajzolni, hogy melyik részek. Amikor az ősszel lent voltam Zamárdiban fotózni, és mérni, ezek a részek valahogy kimaradtak, és az idő sajnos azóta nem volt igazán kegyes hozzám.
Előre is köszönöm.
varjasikukacyahoo.com
romeo 17719 2011. február 27. 14:35
Válasz erre
A 2. és 3. fotón hiányzik a csőszájfék.
romeo 17718 2011. február 27. 14:26
Válasz erre
PT-76 UHK szakasz Zajda 1965-67
PT-76 UHK szakasz Zajda 1965-67
PT-76 UHK szakasz Zajda 1965-67 (1)
PT-76 UHK szakasz Zajda 1965-67 (1)
PT-76 UHK szakasz Zajda 1965-67 (2)
PT-76 UHK szakasz Zajda 1965-67 (2)

Üdv!
Úszó harckkocsi szakasz, Magyar Néphadsereg Zajda 1965-67.
fotók tulajdonosa: Blues47
juge75 17717 2011. február 27. 13:15
Válasz erre
Szuper!
Hogy fog ennek örülni Varjúbácsi!
A kerekek össze kötéséről kellene pár kép!
Hogyan, miként és hová van téve.
Pilu 17716 2011. február 27. 13:12
Válasz erre
CsMZAP (04)
CsMZAP (04)
CsMZAP (05)
CsMZAP (05)
CsMZAP (07)
CsMZAP (07)

És két kép a hasa alól. ha érdekel valamelyik részlete, írd meg és holnap lefotózom. (ha nem lesz hó alatt, vagy nem szakad az eső)
Kamovos 17715 2011. február 27. 12:54
Válasz erre
Szia Juge75!

Köszi az infót!

Én mindig a Ka-26 rep előzetes előkészítés útvonal apján fényképezek mindent.

Bal orrfutó
Bal motor
Bal fűfutó
Farok tartó
Jobb főfutó
Jobb motor
Jobb orrfutó
Helikopter teteje: agyrendszer, forgószárny fék
Fülke
Utastér
Helikopter hasa.

Ezzel a szisztémával nem nagyon marad ki semmi

Üdv: kamovos
juge75 17714 2011. február 27. 11:49
Válasz erre
A 02-03-04 kép Kalocsán készült, a volt Légvédelmi Tüzér/Rakéta ezred laktanyájában, az alakulat meg alakulásának egyik év fordulóján (asszem 2008).
Én készítettem őket, ha tudtam volna, hogy ennyire kell kép róla, jobban körbe fotózom...
Jimbow 17713 2011. február 26. 20:07
Válasz erre
Kamovos 17712 2011. február 26. 20:00
Válasz erre
01
01
02
02
03
03
04
04
05
05
Jani 6
Jani 6
Jani 7
Jani 7
Jani 8
Jani 8
Jani 9
Jani 9

Szia Joci!

Hát lehet,hogy nem erre gondoltál, én spec nagyon örülnék 1/72-ben ebbl pár darabnak!

Üdv: kamovos
Ui:képeket az internetről töltöttemle.
Joci 17711 2011. február 26. 18:46
Válasz erre
Páncélos Uram !

Lenne neked rajzod, méreted arról a trailler -ről, amivel mi BAT-M -et szállítottunk / Kraz-zal húzgáltunk pl. 1985-ben. De természetesen mástól is elfogadnék segítséget.

joci.kun@freemail.hu
romeo 17710 2011. február 26. 13:17
Válasz erre
BIG_0008691465
BIG_0008691465
BIG_0008686869
BIG_0008686869

Üdv!
MH 7. Légvédelmi Rakétaezred 1994-95.
fotó tulajdonosa: Jeges 76
juge75 17709 2011. február 25. 23:58
Válasz erre
Illene a képet is frissíteni hozzá, mert azon még százados.
Murmuc 17708 2011. február 25. 23:54
Válasz erre
Na de, az a 62-es távirányítású modell maga volt a tökély, legalábbis az én szememben mikor megkaptam!:)
Excessor 17707 2011. február 25. 23:21
Válasz erre
A francba, elkapott a sárga írigység. Én még gyerekkoromban csak T-34-eseken tudtam koptatni a játszóruhámat, ráadásul azok mindig egyforma zöldek voltak. Meg nagyobbakat lehetett esni róluk. Ja igen meg volt egy távírányítású NDK T-62 modellem de olyan lassú volt hogy csak csigákat meg kisebb teknősbékékat tudtam megtámadni vele.
Kamovos 17706 2011. február 25. 21:09
Válasz erre
ÓÓÓ!

Hát ez nagyon EU konfortos játszótér!
:D
romeo 17705 2011. február 25. 19:47
Válasz erre
Az oldalajtó szerint ez lenygyel-csehszlovák OT-62.
torpokoska 17704 2011. február 25. 19:31
Válasz erre
szinestankcsúszda
szinestankcsúszda

Ha valaki nem háborús diorámát készítene:
páncélos 17703 2011. február 25. 10:05
Válasz erre
jerry82 17702 2011. február 25. 08:46
Válasz erre
hello
feltűnt (stugIII,jagdpanzer,pz IV) és érdekesebbnek találtam mint a vontatót (bocs),de mint diórama ötletnek szerintem nagyon jó lenne
pipi 17701 2011. február 25. 08:29
Válasz erre
Sziasztok!
Az feltűnt valakinek miket húzgáltatnak azok a t62-k:-)
Üdv pipi
denkmeyer 17700 2011. február 25. 08:26
Válasz erre
A Dr. Számvéber Norbert elérhetősége nyilvános!

www.militaria.hu/hun/rlglap.php

denk
Miggyuri 17699 2011. február 25. 04:59
Válasz erre
Hali!
Számvéber Norbert elérhetősőgét szeretném megtudni.
Tud vki segíteni?
Miggyuri
szezsolt 17698 2011. február 24. 21:25
Válasz erre
Korábban volt szerencsém megtekinteni a gyöngyösi székhelyét, illetve a szintén gyöngyösi logisztikai központot. Komoly cég, sok járművel, nem is csodálkozom, hogy próbálják Hatvanba csábítani.
A hátsó udvaron állt egy sárga Horváth Rudolfos IFA. Később megtudtuk, hogy azt (valamelyik) fia vette neki születésnapjára (mármint Horváth Rudolfnak), ugyanis réges-régen egy ilyen IFA volt az első teherautója, amivel a szállítmányozást kezdte.
Az biztos, hogy az EU-ba lépés nagyon jót tett a vállalkozásnak.    
specnaz78 17697 2011. február 24. 20:47
Válasz erre
Hát én ha otthon vagyok a szülőknél, akkor pont rá láttok az ablakból. Egyszer biztos egyszer megkérem őket, hogy vigyenek egy kört! :-))
lucky 17696 2011. február 24. 19:14
Válasz erre
antarktika 17695 2011. február 24. 15:30
Válasz erre
fEQki-9fb7b7d6
fEQki-9fb7b7d6
TF2PS-9fb7b7d6
TF2PS-9fb7b7d6
vFHaS-9fb7b7d6
vFHaS-9fb7b7d6

A bolgárok vontatóvá alakították a T-62-eseket.
Excessor 17694 2011. február 23. 22:01
Válasz erre
Szia Páncélos!

Azt tudom, hogy a bolgárok nem gyártották a 62-est, de használtan eladhatták, mivel volt nekik vagy 80-100 db. Más kérdés hogy Líbiának az olajból elég pénze volt hogy ne használt cuccokat vehessen. A csehszlovákok úgy tudom gyártották de csak exportra.

Szőkekapitány!

A Horváth Rudolf cége eredetileg gyöngyösi, csak Hatvan próbálja átcsábítani hogy cégét jegyeztesse át oda az iparűzési adó miatt. Azt tudom, hogy ezt a járművet még a Currustól szállították el, ahol már tavaly novembertől alkudoztak rá, meg próbálgatták. Majd rákérdezek hogy Gyöngyösön vagy Hatvanban futtatja-e a dögét, azon belül pedig konkrétan hol.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.