<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Kalóz | Adatlap | 181893 | 2005. november 21. 20:34 | ||
| |||||
Feri | Adatlap | 181892 | 2005. november 21. 19:42 | ||
Egyszerüen szép. A ponyvát miből csináltad? Feri a kezdő | |||||
Brúnó | Adatlap | 181891 | 2005. november 21. 19:36 | ||
Szia! Kegggyyyetlen jól néz ki!!! Állat!!! Tetszik. Ennyi. Brúnó | |||||
Gabi | Adatlap | 181890 | 2005. november 21. 18:29 | ||
Szia SzaTi! Nekem is nagyon tetszik, szép munka. Gratula, csak így tovább! Gabi | |||||
Bombraider | Adatlap | 181889 | 2005. november 21. 17:59 | ||
Szia! Basszus,nagyon szép lett!!Gratulálok!Cikket mikor olvashatunk? Végre modern gumikeres:) üdv:bomb | |||||
Harald | Adatlap | 181888 | 2005. november 21. 17:44 | ||
Szia, SzaTi! Nagyon jó lett. Gratulálok. Kezemben van a rajz is a lámpáról, pár napon belül gépre teszem méretezve, és elküldöm. Üdv! Harald | |||||
Batya | Adatlap | 181887 | 2005. november 21. 17:35 | ||
Kedves SzaTi ! GRATULÁLOK Nagyon tetszik ! Egy észrevétel hiányolom a kisseb karcolásokat. CSak így tovább Üdv: Batya | |||||
Miggyuri | Adatlap | 181886 | 2005. november 21. 17:14 | ||
SzaTi! Nagyon szép! A rakománnyal van gondom Mit cipel ez az Ural? Ugyanis a jelzések alapján ez a hírhedt katonai rendőrség járműve. Ők inkább járőröket és letartóztatott katonákat szállítottak. Miggyuri | |||||
SzaTi | Adatlap | 181885 | 2005. november 21. 16:31 | ||
Újra! Ahá! Rájöttem! | |||||
SzaTi | Adatlap | 181884 | 2005. november 21. 16:22 | ||
Újra! | |||||
SzaTi | Adatlap | 181883 | 2005. november 21. 16:18 | ||
Elkészültem az ICM által gyártott, 1:35-ös méret arányú URAL-4320-al. Szeretném, ha megnéznétek a képeket, és véleményeznétek. SzaTi | |||||
btb | Adatlap | 181882 | 2005. november 21. 10:35 | ||
Sziasztok, bekapcsolódva egy kis okoskodással a legyező-elméletről szóló vitába: - A katonát rohadtul nem érdekli, tönkre megy-e az ablaktörlő lapát, csak lásson. Szal, ha szárazon poros a szélvédő, el fogja indítani a lapátot, mit oder ohne spritzni, szerintem. Amennyiben ebből indulunk ki, érthetővé válik, miért nem pengeéles a legyező az Afrikakorps-os vason. - A direktbemocskolás-elmélet nekem szimpatikus, lehet bevetem a következő makettemen. A parancsnoki járművekre, teherautó-konvojokra kimondottan vadásztak a pilóták, és senki nem szeretett egy mérges Stukát (IL-2est, Thunderbolt-ot, stb) a feje felett tudni. Megjelenés gondolom a légifölény rossz oldalán álló járműveken, nációtól függetlenül. - A szürke azért jó rejtőszín, mert "felveszi" a vidékre jellemző árnyalatot a porral együtt. Persze, ha van por, télen kicsit tényleg szemet szúrhat. :o) Tray, köszönet a gondolatébresztő anyagokért! | |||||
Lacus | Adatlap | 181881 | 2005. november 20. 10:08 | ||
Tray! Az első fotón jól látszik a legyező minta, és szerintem nem kell a törlőnek "éllel", szabályosan törölnie. Képzelheted, egy háborús járgányon hogyan illeszkedhettek a lapátok, mennyire tudtak szépen törölni. Szóval szerintem a fotón látható legyező alak igazi, spontán, mégha spricni nem is volt abban az időben...tehát, bátran használd te is a maketten!!! | |||||
Archy | Adatlap | 181880 | 2005. november 19. 12:24 | ||
Tray! Tőlem rózsaszínre is festheted sárga meg zöld virágokkal (nem is rosz ötlet :-) Nem erről van szó, én csak az élethűségről beszéltem. Az általad mellékelt képek nagyon frankón szemléltetik az afrikai terepet. Ha oda készíted, akkor ezeket a képeket veheted alapul. Ha lengyelország, nyugati front, esetleg barbarossa, akkor inkább Kapitány módszerét javaslom. Bár oroszországban nyáron néha hasonló körülmények voltak mint líbiában. Ez az én véleményem. Mindettől függetlenül tetszik a maketted, és szerintem ha eddig így megcsináltad nem nagyon fogod tudni elrontani :-) Sok sikert, várjuk a képeket a kész szélvédőről! Happy modeling! Üdv: Áron | |||||
tray | Adatlap | 181879 | 2005. november 18. 23:13 | ||
A képek 60-80 százalékán az ablakok le vannak hajtva, nagy részük ponyvával is le van takarva. A maradék (álló helyzetben lévő ablakos) képeken, hat kép kivételével az ablak tiszta!!! Kb. negyedüknél fel van hajtva a vezetőoldali rész. Volt két kép, ahol kamó festés volt az üvegen, az egyiknél a vezető melleti ülés fehér mosással volt becsíkozva, a másikon alul és felül volt teljes szélességben vékony kígyóminta. Egy képen a vezetőoldali részen nagy betűkkel azonosító jelzések voltak az üvegre festve. Volt egy múzeumban kiállított járműről "friss" kép, ez a legyezőmintát mutatta be nagyon látványosan (de szerintem nem élethűen). A mellékelt képek a számunkra érdekesek. Az elsőn a kamó legyezőmintára van festve. Szerintem nem az ablaktörlő rajzolta rá a lyukat, ahoz túl életlen és szabálytalan. A második egy angol kocsi, itt tenyérnyi helyen van kihagyva egy-egy lyuk. Van ablaktörlő is a kocsin, de nem sok köze van a "lyukakhoz". A harmadik képen sem egyértelmű, hogy festés vagy sározás történt, de ez is szándékos takarásnak látszik. Olyan kép nem volt, ahol a legyezőmintát korabeli fotón láthattuk volna. Ja, azt amit délután írtam, egy másik fórumon olvastam, ott egy srác kardoskodott az általam leírtak mellett, ő a veterán nagyapjától hallotta így a sztorit. Egyébként meg, mindenki úgy csinálja a makettjét, ahogy neki tetszik... | |||||
Kapitany | Adatlap | 181878 | 2005. november 18. 20:43 | ||
Én a szévédőt Buffal messziről átködölném, majd X 20A-val átkenném ovatosan, és nedves passztellt rávinnék. Lehet nem értitek egyet, de szeintem jól néz ki, és a pasztell mennyiségével tudod befolyásolni a koszosságot is! | |||||
Kapitany | Adatlap | 181877 | 2005. november 18. 20:41 | ||
Hát nekem nagyon bejön!! Ilyen csodálatosan ronda gépet még életemben nem láttam. Tankos repülőt akarok, öt akarom! :) Eme kompromisszum végre kielégíti az elhivatott csörömpösök titkolt skizofrém repülős mivoltjukat :) Kár, hogy ilyen drága :( | |||||
RaPe | Adatlap | 181876 | 2005. november 18. 20:31 | ||
Antonov A-40 KT Flying tank: www.hannants.co.uk/search/ Ez egy átmenet a csörömpös és a repcsik közt. Mekett értékelni fogja :D | |||||
Archy | Adatlap | 181875 | 2005. november 18. 19:10 | ||
Tray! Ez az elmélet jól hangzik, de én ugyanolyan fenntartással kezelem, mint te a legyezős dolgot. Gondolod, hogy a németek a háború elején, amikor naponta töbett mentek előre mind békében (erős túlzással :-) ilyennel foglalkoztak. Főleg, hogy egyáltalán foglalkoztak az álcázással? A szürke jármű nem éppen jól álcázott... Szóval szerintem rakj rá egy enyhe porréteget, esetleg szem magasságban mosd egy kicsit vissza, hogy a szerencsétlen sofőr mégiscsak lásson valamit, aztán kész. Remélem sikerült használható gondolatokkat írnom :-) Üdv: Áron | |||||
Lacus | Adatlap | 181874 | 2005. november 18. 17:00 | ||
...mindig tanul az ember...:-) | |||||
tray | Adatlap | 181873 | 2005. november 18. 16:53 | ||
Lacus! Nem sértő, miért lenne az? Viszont te se sértődj meg a következők miatt! Tudom, mire gondolsz, láttam már ilyet, elég sokan csinálják, de én nem fogok. Ugyanis ez már fantasy kategória. A második vh. idején még nem voltak a ma már megszokott ablakra spriccelős pumpák a járművekben. Az ablaktörlőket csak akkor használták, ha nagyon esett az eső, nyilván nem kell elmagyaráznom, mit eredményezne, ha száraz, poros ablakon elindítják a törlőket... Szóval az, amiről írsz (és ami meglehetősen elterjedt makettező fogás), a legyező formájú minta, az egy nagy "butaság". Látványos, de második vh.-s járműveken nem élethű. Viszont, azt olvastam, hogy a fronton szándékosan koszolták a szélvédőt. Bekenték olajjal, majd beszórták homokkal, csak egy tenyérnyi tiszta felületet hagyva rajta, ahol a sofőr kiláthatott. Mindezt azért, hogy csökkentsék az ablak csillogását, amit sokkal messzebbről ki lehet szúrni, mint magát a járművet. Azt hiszem, ezzel lesz véglegesítve a makettem... | |||||
Lacus | Adatlap | 181872 | 2005. november 18. 15:43 | ||
Tray. Bevallom férfiasan, tizen-huszon éve nem volt a kezemben igazi makett, de akkoriban egy jeep szélvédőjét erősen híg szürkével kentem át, és azonnal letöröltem olyan legyező formában, mintha a lapátok törölték volna...nagyon szép lett...hááát, egy tipp, ha nem sértő egy magamfajta makett nélküli makettezőtöl... | |||||
Archy | Adatlap | 181871 | 2005. november 18. 11:24 | ||
Szerintem pasztel, vagy pigment a megoldás az ablakra. Egyébként nekem is nagyon teccik. Annyi még, hogy a platón a padlót jobban is koptathattad volna, mert az használat közben lazán fémig kopik. Szóval gratula! Üdv: Áron | |||||
tray | Adatlap | 181870 | 2005. november 18. 11:10 | ||
Balu! Igen, a kerék belső oldala is átesett a koszoláson, bár az nem sikerült túl jól, ugyanis nem dolgozták ki az abroncsot úgy, ahogy a külső felén. A kerekek megoldása egyébként egy külön sztori, ugyanis a három tengely egy-egy fémrúd, amik nincsenek beragasztva, ergo a cucc gurul. Az ablakkal mit kezdjek? Egyelőre egy matt lakk réteg van rajta. | |||||
Balu | Adatlap | 181869 | 2005. november 18. 10:07 | ||
Szi Tray! Nekem is nagyon tetszik! Csak 1 kérdésem van: a kerek belső oldala van koszolva? Balu | |||||
Lacus | Adatlap | 181868 | 2005. november 18. 09:33 | ||
Tray, nem úszod meg:-) osztom Brúnó véleményét, a szélvédőt gyorsan koszold be, mert oölyan, mintha most jött volna a mosóból:-) amúgy frankón szép lett... | |||||
Brúnó | Adatlap | 181867 | 2005. november 18. 08:59 | ||
Nekem is tetszik, nagyon mutatós darab. A koszolása tényleg jól sikerült, kivéve a szélvédőt. Az valahogy "kilóg" a sorból. Szerintem. | |||||
Lacus | Adatlap | 181866 | 2005. november 18. 08:35 | ||
Szerintem szép, nekem a koszolás tetszik rajta kiváltképp... | |||||
tray | Adatlap | 181865 | 2005. november 18. 00:02 | ||
| |||||
tray | Adatlap | 181864 | 2005. november 17. 23:59 | ||
A képeken látható 1/72-es makett a MAC Distribution Einheitsdiesel-je, hasonlót a Zvezda is kiadott. A járművet a németek használták a háború első éveiben, még mielőtt eluralkodott rajtuk az Opel Blitz láz... Nagyon jó készlet, ajánlom mindenkinek. Alig van rajta 1-2 saját barkácsolás, ezek: az első lökhárítón lévő rudakat cseréltem fémre, a kannára ragasztottam szíjat, a lámpára raktam átlátszó műanyagból egy "búrát", plusz még rádobtam egy ponyvát is, szóval ez nem sok. Sajnos nem sikerültek túl jól a képek, kevés volt a világítás, sok a szösz, de a lényeg ramélem látható. Na, várom a reagálásokat. Ne fikázzátok, mert azt nem szeretem :) de a jogos kritikákat örömmel fogadom. | |||||
Batya | Adatlap | 181863 | 2005. november 17. 20:54 | ||
OOO A Nagy FEhér fönök Gratulált! Köszönöm DE Szerintem a Makettinfo-n van a LEgméltóbb helye!!! Üdv Batya | |||||
Mekett | Adatlap | 181862 | 2005. november 16. 22:51 | ||
Ha még nem gratuláltam volna, akkor most megteszem: gratula Batya!!! Ott már majdnem a leméltóbb helyen van a VT-d :) | |||||
Hooligan | Adatlap | 181861 | 2005. november 15. 22:59 | ||
Na ezt én már nem értem! | |||||
Hooligan | Adatlap | 181860 | 2005. november 15. 22:59 | ||
| |||||
Hooligan | Adatlap | 181859 | 2005. november 15. 22:58 | ||
| |||||
Hooligan | Adatlap | 181858 | 2005. november 15. 22:34 | ||
Hoppá ez kétszer ment! | |||||
Hooligan | Adatlap | 181857 | 2005. november 15. 22:34 | ||
Szerintem símán meg lehetne építeni házilag! Sztirol lap és egy kis fantázia. Képek biztos tömkellegével vannak a neten. Szerintem ha van elég kép a rendszerről akkor két három ezer forintból és egy hétből meg lehet építeni. Ha nem anyira fontos nézek neked valami képet, mert nagyon rémlik hogy van valahol a neten egy dio amin ilyen van! Sőt van egy dio egy pz 4-es tornyát tartja egy ilyen daru aszem. Majd megnézem. | |||||
Hooligan | Adatlap | 181856 | 2005. november 15. 22:34 | ||
Szerintem símán meg lehetne építeni házilag! Sztirol lap és egy kis fantázia. Képek biztos tömkellegével vannak a neten. Szerintem ha van elég kép a rendszerről akkor két három ezer forintból és egy hétből meg lehet építeni. Ha nem anyira fontos nézek neked valami képet, mert nagyon rémlik hogy van valahol a neten egy dio amin ilyen van! Sőt van egy dio egy pz 4-es tornyát tartja egy ilyen daru aszem. Majd megnézem. | |||||
Kapitany | Adatlap | 181855 | 2005. november 15. 19:47 | ||
Utánajártam a dolognak. Félig meddig sikerrel jártam, képet ugyan nem találtma, de ráleltem egy gyártóra aki készíti (DES KIT), de darabját 130 dezsőért osztogatja :( Szóval maradt a scratsbuilding, vagy hagyom a fenébe :) Utóbbi valószínüleg! | |||||
Kapitany|kaja | Adatlap | 181854 | 2005. november 15. 18:42 | ||
Tényleg valaki nem tud valamivel többet erről a daruról? én 4-5 képet már találtam róla, de abból különösebb méreteket, formákat nem lehet pontosan leszűrni :) Kapitány | |||||
Kapitany | Adatlap | 181853 | 2005. november 15. 18:23 | ||
Szerintem igazad van! Sőt találtam is egy jó képet, bár maga a daru egész nincs rajta, de lényeget mutatja. a kép sajna nem lett tökéletes, mert a vaku nagyon vissza villant. Akkor még nagyobb lesz a dioráma :D Éljen!!! Kapitány Link: http://img.tar.hu/kap-makett/img/17650158.jpg#3 | |||||
Kapitany | Adatlap | 181852 | 2005. november 15. 15:22 | ||
hmmm ez tetszik, embereket még nem tudom... | |||||
Hooligan | Adatlap | 181851 | 2005. november 14. 22:53 | ||
Jól hangzik!! Emberek mik lesznek tajta? Szerintem ha már enyi mindent ráraksz akkor tegyél még hozzá egy darut vagy emelőt is ami épen a levegőben tartja a tigris tornyát. Az eléggé megdobnáa dolgot! Üdv: Balázs | |||||
Kapitany | Adatlap | 181850 | 2005. november 14. 18:55 | ||
Lacus! Köszi szépen, asszem lassan semmi sem marad belőlem annyira elolvadok :D A diora viszatérve: hát nem is tudom pontosan, de van egy tervem: a képtáramba feltöltöttem egy magyarázós képet, kérdéseket lehet utána feltenni. Üdv Kapitány link: http://img.tar.hu/kap-makett/img/17629287.jpg#3 és jobb felső sarokban nem t hanem z ;) nem vettem észre. Lehet sok benne a hiba, bocsánat!!! | |||||
Lacus | Adatlap | 181849 | 2005. november 14. 10:28 | ||
Kapitány! Nagyon szép, diot is varázsolsz hozzá?? | |||||
Bombraider | Adatlap | 181848 | 2005. november 12. 20:54 | ||
Bombraider | Adatlap | 181847 | 2005. november 12. 20:50 | ||
Keri | Adatlap | 181846 | 2005. november 12. 20:49 | ||
Archy | Adatlap | 181845 | 2005. november 12. 18:45 | ||
Kapitány! Gratula, eddig nagyon teccik!!! :-) Várjuk a folytatást! Archy | |||||
Kapitany | Adatlap | 181844 | 2005. november 12. 11:48 | ||
Big Foot Kübelwagennek álcázva :) Összelapítja a 45t acélszörnyet :D |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |