<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Alte | Adatlap | 181993 | 2005. december 11. 23:36 | ||
Galll | Adatlap | 181992 | 2005. december 11. 21:37 | ||
Tray! Azok a makettek tudtommal Vári Gábor munkái! Legalábbis egy részük biztosan... Üdv | |||||
Bruno | Adatlap | 181991 | 2005. december 11. 20:20 | ||
Egy véleményen vagyunk, ezek tényleg nagyon jól néznek ki. Ami nekem még nagyon tetszik az a Marder. | |||||
tray | Adatlap | 181990 | 2005. december 11. 20:19 | ||
SOAD! A gumilánctalpakkal az egyik probléma az, hogy ha a felrakás előtt fested, akkor felrakásnál a festék feltöredezhet. Ezzel nagyon vigyázz... Igazából én már megfogadtam, hogy soha többé gumi :) nem is vagyok nagy szakértője. Archy válaszát kiegészítve: a rozsda és fémszín összekeverve nem a legjobb. Előbb a rozsda (vagy sötétbarna), aztán a kiálló részeket lehet fémszínnel, vagy grafittal. Nagyjából ennyi, de még lehet cifrázni. | |||||
tray | Adatlap | 181989 | 2005. december 11. 20:08 | ||
Meglepődtem egy kicsit, sok volt a kiállított csörömpös, repülő meg alig-alig akadt. Volt néhány 1/72-es jármű (a képeken), amik megérnek egy misét, és a témához is kapcsolódnak. Minden elismerésem a készítőjének. Nem tudjátok véletlenül, ki a tettes? :) Nincsenek koszolva, koptatva is alig, de szerintem gyönyörűek. Azt hiszem, így nézhetnek ki karbantartás után, lemosva. Ebben a méretarányban egész jól mutatnak, de kicsit kétlem, hogy 1-35-ben is szépek lennének. De azért én maradok koszolás és koptatás párti :) | |||||
Archy | Adatlap | 181988 | 2005. december 11. 19:24 | ||
szerintem nagyon nem jó én barnával (sötét) szoktam előszöt, aztán beeresztem valami sötéttel, a kiálló részeket meg grafitozom az ujammal ennyi Áron | |||||
SOAD | Adatlap | 181987 | 2005. december 11. 19:21 | ||
Szasztok. Hogyan tudám lefesteni a tamya marderII-höz járó gumi lánctalpat.még nincs fölrakva.mennyire jó megoldás arozsda és a fémszín keverése a lánctalphoz? | |||||
Kalóz | Adatlap | 181986 | 2005. december 11. 18:35 | ||
Nocsak! A végén még kiderül, hogy senkinek sem tetszik a koszolás? Akkor minek csináljuk? | |||||
tray | Adatlap | 181985 | 2005. december 11. 18:10 | ||
Gsolo csak egyetérteni tudok veled. | |||||
Kalóz | Adatlap | 181984 | 2005. december 11. 17:08 | ||
Idézem egy kolléga véleményét szombatról: A repülőgépek bontása ugyan jól mutat, de bizonyos dolgokat egyszerre nem nyitnak ki, ill. bizonyos műveleteket egyszerre nem végeznek. Laikusnak nagyon látványos, de a szakembernek feltűnő, mert nem életszerű. Viszont valóban látványos. Hát ezzel azt hiszem egyet kell értsünk. És ennyit a sarazás, koszolás, koptatás szükségességéról is. | |||||
Gsolo | Adatlap | 181983 | 2005. december 11. 16:24 | ||
Hi. Abban igazatok van , hogy egy diorámába vagy csak egy kis alapra (nem egy darab falapon vagy vágódeszkán) helyezett csörömp legyen a környezetének megfelelően koszos, kopott. Azonban nekem nem tetszenek a magányosan álldogáló, nyakig saras gépek. Mesterkélt. A koptatást is lehet szépen ízléssel művelni. Brúnó gépe szerintem pont jó. Koszolva már nem mutatna ilyen jól. Üdv. | |||||
zebra | Adatlap | 181982 | 2005. december 11. 15:28 | ||
| |||||
lucky | Adatlap | 181981 | 2005. december 11. 15:10 | ||
A stefin volt egy érdekes dio.Egy motor a bukás után.Bocs hogy pontos adatokat nem tudok.Na ez is egy ilyen eset,nem igazán jellemző a motor makettezésben a sérült gép ábrázolása. | |||||
Kalóz | Adatlap | 181980 | 2005. december 11. 14:14 | ||
Brunó! Csak most olvastam el a hozzászólásokat, merta z este jöttem haza Pestről két nap után. A témához: egy járművet meg lehet építeni gyári új kategóriában, és nem tudom, ez miért bűn? Sztem ez adja vissza legjobban a szerkezet sajátosságait, nem a kopás, koszolás! A koszolás, koptatás a diorámák hozzátartozója, ott valóban nnagggyon furcsa lenne egy hóttiszta gépezet. De miért kell mindig diorámában gondolkodni? Mondjuk egy Boeing 747-est vagy egy Aerobus-t miért nem strapál le az építője a sárga földig, pedig biztos van olyan példány is! Szóval, azt hiszem néhány kört (vagy új topicot?) megérne ez a kérdés is, bár a világot természetesen nem kell megváltoztatni. | |||||
Archy | Adatlap | 181979 | 2005. december 11. 12:11 | ||
Korzaar! Ezt mondom, hogy mielőtt beálltak a helyükre. De nem aknataposóval fog beállni, és egyébként izraelnek vannak részei, ahol sok a sár. Meg van olyan is ahol nem. Na egyébként szerintem ez a sár dolog izlés kérdése. Én hiányoltam, valaki nem. Majd Brunó eldönti, mit akar. Egyébként az agyonpanelezés ellen én is felszólalnék, bár szerintem ez amolyan evés közben jön meg az étvágy szindróma. Elkezdi valaki, és nem tud leállni. Én is estem már ebbe a hibába néhányszor. Üdv: Áron | |||||
korzaar | Adatlap | 181978 | 2005. december 10. 22:25 | ||
4. Izraelben sok a sár? A diorámákra meg rakjuk rá a harckocsik által eltaposott katonák holttesteit, a leszakadt végtagokat, a szuronnyal felkoncolt katonák kiontott beleit??? ..ha már élethűség... Egyébként engem sokkal jobban idegesitenek az agyonpanelozott repülők, mint egy esetlegesen tiszta harckocsi Én speciel telephelyügyeletet adtam a katonaságnál, és ott minden jármű tiszta volt, mert mielőtt beálltak a helyükre a napi feladat után , a mosónál letakaritották őket... | |||||
SzaTi | Adatlap | 181977 | 2005. december 10. 22:13 | ||
Szia, Brúnó! Szép munka, gratula! SzaTi | |||||
Archy | Adatlap | 181976 | 2005. december 10. 21:45 | ||
OK, hogy lehet tiszta, és valóban békében általában tiszták a harckocsik, de 1: hogy ál be a mosóba aknataposóval? 2: a laktanya betonjára minek mennek aknataposóval? 3: Mikor volt Izraelben béke? :-) ÉLLJEN A SÁÁÁR! :-) Áron | |||||
Brúnó | Adatlap | 181975 | 2005. december 10. 21:03 | ||
Sziasztok Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, az észrevételeket, és a kritikákat. Brúnó | |||||
lucky | Adatlap | 181974 | 2005. december 10. 17:29 | ||
Koptatni úgy is lehet,hogy nincs rajta sár meg kosz,mondjuk frissen jött a mosóból... Egy a napon kifakult,de azért lemosott(tehát tiszta) példányhoz mit szólnátok? Üzemanyag folyás (a tankolócsőnél)mindig lehet,még a legjobban karbantartott példánynál is.A zsanérok és surlódó felületeknél lévő festék kopások is lehetségesek... | |||||
BÉPÉ | Adatlap | 181973 | 2005. december 10. 17:17 | ||
Szia Brunó! Nekem is k*ra tetszik, amit láttam. A koszolás, kopás ügyében nem szívesen nyilatkoznék, mert ez szerintem is szubjektív megítélés kérdése. Arra viszont kíváncsi vagyok, szerinted azon a képen, ahol a harckocsi szemből látszik nem túl nagy a löveg falvastagsága? Lehet, hogy tévedek, de nekem egy kissé annak tűnik. Ha tévedtem, elnézést kérek és mégegyszer: minden egyéb szempontból nagyon tetszik. Üdv: BÉPÉ | |||||
Hooligan | Adatlap | 181972 | 2005. december 10. 08:20 | ||
Meg egy teljesen tiszta cucc az nem nagyon mozgatja meg az ember fantáziáját! De ha ránézek egy tök mocskos szétrozsdásodott gépre az azért tud mesélni! | |||||
tray | Adatlap | 181971 | 2005. december 9. 23:44 | ||
barackdr és Gsolo! Ha jól emlékszem, legutóbb a Bolyain az 1/72-es OOB csörömpösök között épp egy olyan makett nyert, amin - ha emlékezetem nem csal - egy vonásnyi koszolás sem volt. Valami amcsi lánctalpas traktor volt. Szépen össze volt rakva, de ... olyan gagyi volt. Igazából a barátnőmnek sem tetszett :) Szvsz lehet tankot festeni koszolás és kopás nélkül, de a terepen felszedett porral, sárral, sérülésekkel sokkal szebb, és jobban próbára is teszi a makettező kézügyességét. A tankon a kosz és a kopás olyan (de tényleg!) mint hab a tortán. | |||||
Gabi | Adatlap | 181970 | 2005. december 9. 20:26 | ||
Szia Brunó! Nekem is tetszik nagyon a géped, és szerintem se nyúlj hozzá, tökéletes így is! Gabi | |||||
barackdr | Adatlap | 181969 | 2005. december 9. 20:06 | ||
Na végre egy szer valaki, jelen esetben Gsolo az én(eddig nem kihirdetett) véleményemet képviseli. Szerintem egy harckocsi akkor is lehet szép ha akár teljesen tiszta. Ebben unokatestvérem meg is erősített. Ő kb 10 éve volt sorkatona. A tatai páncélosoknál szerelőként dolgozott és elmondása szerint a hadgyakorlat után mindig a harckocsik teljes le/kitakarítása volt az első dolguk, mert ugye azokra vigyázni kell(ett), mert drágák. Ehhez képest a hab a tortán mikor konzerválják a tankokat, ami azt jelent, hogy szó szerint teljesen kitakarítják(mindezt kesztyűben kisecsettel a végén már), utána pedig vastag fóliába "légmentesen" becsomagolják őket, hogy pára még csak véletlenül se kerülhessen a közelükbe. Nos ehhez képest a versenyeken a modern eszközök is mind nyakig sárosak és a ráadásul egy tisztább darabra a zsűri közli, hogy "nem eléggé élethű". Ezzel nem akartam senkit megbánta, de tényleg kicsit unalmas, hogy ha valaki épít egy kicsit normálisabb állapotú harckocsit akkor egyből az a válasz, hogy nekem még kéne rá egy kis kosz/karcolás mert nem elég lestrapált(lásd legutóbb). | |||||
Gsolo | Adatlap | 181968 | 2005. december 9. 19:48 | ||
Gondolkodtatok már azon, hogy vajon az összes tank kopott és poros vagy saras a világon? Mi a baj egy olyannal ami még nem vágott át bozótoson, és tisztán tartja a személyzete (ami elég valószínű)? | |||||
Bombraider | Adatlap | 181967 | 2005. december 9. 13:10 | ||
Nekem tetszik:) Mást nem tudok mondani rá repülős létemre...:( Bár ha elhoznád stefániára versenyeztetni...:-)) | |||||
Balu | Adatlap | 181966 | 2005. december 9. 12:07 | ||
Szia Brúnó! Nekem is nagyon tetszik én a por mellett még néhány kopást vinnék rá. Balu | |||||
Archy | Adatlap | 181965 | 2005. december 9. 11:38 | ||
Brunó! Szép, de még egy kis por azért ráférne (bocsi, ez a mániám :-) Áron | |||||
tray | Adatlap | 181964 | 2005. december 8. 21:47 | ||
Kíváncsi vagyok, mi lehet az az egy százalék, ami még hiányzik... Ja, már látom. :) Lánctalp nem fekszik. | |||||
Bruno | Adatlap | 181963 | 2005. december 8. 21:43 | ||
| |||||
Feri | Adatlap | 181962 | 2005. december 8. 18:09 | ||
Nem ilyen darut keresett valaki? http://www.greatmodels.com/~smartcart/cgi/display.cgi?item_num=des35057 | |||||
Hooligan | Adatlap | 181961 | 2005. december 7. 14:33 | ||
Hát ja! NO COMMENT! | |||||
Batya | Adatlap | 181960 | 2005. december 7. 14:13 | ||
Hát ez gyönyörű: www.missing-lynx.com/gallery/german/mb2508.htm | |||||
Feri | Adatlap | 181959 | 2005. december 6. 18:18 | ||
sziasztok csörlőt, csigákat, láncokat ki gyárt? Vagy hol lehet venni? Köszi | |||||
Kalóz | Adatlap | 181958 | 2005. december 6. 17:19 | ||
Nézd meg a www.keletiblokk.com/main.php oldalon, ill. vedd fel velük a kapcsolatot, ha épp nincs a kínálatban. | |||||
tray | Adatlap | 181957 | 2005. december 6. 15:42 | ||
Ha a google-lel rákerestek a omega-k kraz-255l kifejezésre, több makettboltot is találtok, ahonnan megrendelhetitek, az egyikben pl. 14 euróért láttam, készleten | |||||
Gileg | Adatlap | 181956 | 2005. december 6. 15:07 | ||
Üdv!Én erre a Krazra vadászom már egy éve!Egyszer csak meglesz. | |||||
Hooligan | Adatlap | 181955 | 2005. december 6. 10:53 | ||
Elégé vadul néz ki! Ilyet hol lehet lelni? | |||||
Brúnó | Adatlap | 181954 | 2005. december 6. 08:31 | ||
Szia Sorceror! Mind a kettő ugyanaz, annyi különbséggel, hogy a tartályosnál műanyagból vannak a kerekek. | |||||
Sorceror | Adatlap | 181953 | 2005. december 6. 07:47 | ||
| |||||
Sorceror | Adatlap | 181952 | 2005. december 6. 07:46 | ||
hi! Ismeritek ezt a makettet? Jobb mint az E-klass kraz ja ? | |||||
gabcsa | Adatlap | 181951 | 2005. december 5. 21:52 | ||
Sziasztok! Köszi az építő jellegű kritikát.Az amerikai Stuart lánctalpa azért zöld,mert akkor éppen így gondoltam(talán egy múzeumi darab).A másik mert azért ilyen homokos,mert a sivatagban éppen homokviharba került... :)Azért igyekszem még fejlődni.Üdv | |||||
tray | Adatlap | 181950 | 2005. december 5. 10:56 | ||
gabcsa! Szépen haladsz a makettekkel, és a fejlődés is szembetűnő :) Egyetértek Baluval, ez a sár már kicsit több a kelleténél. A jármű alján még oké, de hogy a toronyban a géppuska is nyakig sáros legyen, az már túmáccs. Jah, ilyen szép fekete/zöld/barna színű lánctalpakat egyedül múzeumban lehet látni. A terepen néhány száz méter megtétele után lekopik róluk a festék, másnapra pedig szépen berozsdálnak. Bár az oxidáció több féle színt ölthet, azért az egy kicsit más. | |||||
Balu | Adatlap | 181949 | 2005. december 5. 10:21 | ||
Ja Zebra! Tényleg sokkal jobb az új kép! | |||||
Balu | Adatlap | 181948 | 2005. december 5. 10:20 | ||
Szia Gabcsa! Az első szembetűnő dolog, hogy szerintem túl koszos némelyik maketted. A zöld Stuart lánctalpa miért zöld? Balu | |||||
Balu | Adatlap | 181947 | 2005. december 5. 10:18 | ||
Szia V.Laci! A képek alapján tényleg nem lehet sokat hozzáfűzni, sajnos elég rossz minőségűek. A fényesség szerintem még bele fér, de át is szórhatnád egy réteg félfényes lakkal. Át volt mosva a makett? Ha nem akkor nem ártana neki, és arra mehet a koszolás. Balu | |||||
tray | Adatlap | 181946 | 2005. december 5. 10:10 | ||
(Srácok, szerintem ez egy másik makett. Zebra azt magyarázta, hogy ez alapján készítette el a sajátját.) Amúgy meg tök jó makettje! Még rárak 1-2 karcolást, meg lelakkozza jól, és nagyon f@sza lesz! | |||||
Balu | Adatlap | 181945 | 2005. december 5. 10:09 | ||
Szia Zebra! Egy közepes réteg vízbázisú félfényes lakk (pl. Lifecolor) és utánna nem marja fel az olajbázisú átmosás az eredeti színt. Szerintem átmosni igazán csak olajbázisú festékekkel lehet. Bocs a légszűrő miatt én nem vagyok egy nagy tigris szakértő, elhiszem, hogy így is csinálták. Balu | |||||
moriarty | Adatlap | 181944 | 2005. december 5. 08:02 | ||
Zebra! Ez a kép egész jó. Mintha egy másik makett lenne teljesen! Így már a lánc se néz ki olyan borzasztóan, és a festés is egész szép. Sőt, még kicsit fakó zöldesnek is kinéz ;) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
nezd vissza a dec.04.-i hozza szolasomat.
Ott van fent link is kepekrol.Lehet nagyon szepen megcsinalni gumi lanctalpat is.
En speciel azutan festettem le miutan felraktam...
Alte