<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
SSgt_Chris | Adatlap | 184057 | 2006. augusztus 26. 17:12 | ||
Hali! Van valakinek fotója, vagy ábrája arról, hogy hol van a Panzer IV-es üzemanyag töltő nyílása??? Van egy csomó könyvem, képem, meg fotóm, de sehol se találom... :-D Talán hátul? Vagy fent a motorháztetőn keresztül töltik??? | |||||
Blackbird | Adatlap | 184054 | 2006. augusztus 24. 07:28 | ||
Meghajlok a tudás előtt, viszont ha fotózol (gondolom kompakt géppel teszed), érdemes a vakut az ujjaddal félig letakarni, mivel ezeken a gépeken nem megoldott a vakuvezérlés, mindig egyformán villantanak, és ez kis tárgytávolság esetén durva beégéseket okoz, de az expozíciókorrekcióval is érdemes eljátszani. Ha van rá lehetőség, a fénymérést is jobb középre súlyozni (a spot mód nem jó). Valóban KV-1-et építettem, már jóval mocskosabb mint a képeken volt látható, de már nem akarom vele traktálni a kollégákat. Blackbird | |||||
Kapitany | Adatlap | 184053 | 2006. augusztus 23. 22:02 | ||
Tényleg ott csinálják :) Egyszer meg kéne nézni | |||||
Pilota | Adatlap | 184052 | 2006. augusztus 23. 20:37 | ||
Archy, igazad van, és a lényeg, h a makett is helyesen készült el:-) Legalábbis kormányzás tekintetében. Ez a tigris nekem nagyon tetszik, végre valakik, akik építenek, nem pedig rombolnak... | |||||
Fodi | Adatlap | 184051 | 2006. augusztus 23. 18:56 | ||
A szomszéd utcában csinálják. Komolyan. | |||||
Archy | Adatlap | 184050 | 2006. augusztus 23. 18:53 | ||
Szia! Ha az első és az uccsó tengelyt kormányozzák akkor ugyan ott vannak, mint ha az összeset, azzal a különbséggel, hogy a középső kettő kerekei elkezdenek oldalra csúszni kanyarban, de ugyanúgy nagyon kanyarodik, tehát semmi értelme nem lenne. A helyes megoldás az általad is választott, vagyis az első kettő tengley kormányzása. Gratulálunk Ön nyert! :-) Áron | |||||
korzaar | Adatlap | 184049 | 2006. augusztus 23. 18:11 | ||
www.tiger-tank.hu/ UJ képek | |||||
Pilota | Adatlap | 184048 | 2006. augusztus 23. 14:29 | ||
Blackbird: Ha eljutok, akkor természetesen elviszem, a fénykép tényleg elég gyenge. Talán ma tudok csináltatni újakat. Mellesleg elég nagy falatokban "kóstolgatod a műfajt", mert az a tankod (tán KV-1-es?) amiről voltak fenn képek, nagyon szépre sikeredett! Ami a kormányzást illeti: Igen, mindegyik kerék kormányzott volt, de csak kis sebességeknél használták, amiatt, amit Archy írt. Egyébként "csak" két tengelyt kormányoztak. Azon filóztam csak, hogy ez esetben az első kettő, vagy az első és utolsó tengely volt kormányzott? Végülis a mai 4 tengelyes teherautóknál is látható megoldást választottam. Vagy ilyen a TPz 1 Fuchs is, ott is az első 2 tengely kormányzott. (igaz, az 3tengelyes járgány) Hú, de hosszú lett, na uff én beszéltem:) | |||||
Archy | Adatlap | 184047 | 2006. augusztus 23. 11:39 | ||
Ha jól tudom volt olyan lehetőség, hogy csak az első kettő tengely kormányzott, mert nagy sebességnél, ha az összes kormányzott, felborult volna szegény. Áron | |||||
Blackbird | Adatlap | 184046 | 2006. augusztus 23. 07:26 | ||
Szia Pilota! Én még csak kóstolgatom a műfajt, de ha jól emlékszem, a 234-esen mind a nyolc kerék kormányzott, és eltérő sugarú köríven fordulnak. Ettől eltekintve szépnek tőnik, csak az erős vakufény miatt nem látszanak a részletek. Ugye ott lessz a Bolyain? Üdv: Blackbird | |||||
Kalóz | Adatlap | 184045 | 2006. augusztus 22. 19:19 | ||
Pilota! Légyszí, fényképezd le valami semlegesebb háttér előtt, mert így borzalmas a kép!!! Pedig a járgány gyönyörűnek néz ki. Kalóz | |||||
Kalóz | Adatlap | 184044 | 2006. augusztus 22. 19:18 | ||
Sz.Szabi! A TS bárkákból álló pontonhíd hordozói, meg a mellete levő Mahart Zetor icipici plusszmunkát még igényelne, mert így egy kicsit snassz a dioráma többi szereplőihez képest (sorry, de valahol a szakmám) Üdv: Kalóz | |||||
Macal | Adatlap | 184043 | 2006. augusztus 22. 18:59 | ||
Szép lett Pilotka! Gratula hozzá! Amúgy szerintem simán belefér a csörömp kategóriába:D | |||||
romsitsa | Adatlap | 184042 | 2006. augusztus 22. 17:20 | ||
Szia Szabi! 1. uszály, amire ráfér egy teljes vonatszerevény 2. ponton-vasúti híd, szétlőtt vasúti híd pótlására (a hossza alapján mondjuk a Donra:) Jól látom, hogy a kék fekete pszh-t szállító és a feket piros harckocsit szállító uszály két külön valami lenne? ad | |||||
Pilota | Adatlap | 184041 | 2006. augusztus 22. 15:32 | ||
Jelenleg így néz ki az sdkfz 234-esem.(italeri 1:35)Bár nem teljesen csörömp, de talán ide illik leginkább. U.i.: a MAZ naggyon tetszik, nem semmi munka lehetett szinte az egészet házilag megcsinálni! Szeretem a "sufnituningot", a 234-es belsejét is megcsináltam, de ez sajna a fotókon nem látszik:( | |||||
Sz.Szabi | Adatlap | 184040 | 2006. augusztus 22. 14:33 | ||
Szia páncélos! Jó közelítés, de a hangsúly nem a rakományon, sőt még nem is a szerelvényen van, hanem amin áthaladnak, azaz az uszályokon van (újabb segítség)! A makett/modell igazi kuriózum, jelenleg is zajlik a restaurálása, felújítása; ha megfejtettétek, akkor megosztom Veletek a részleteket, addig várom az ötleteket! Ui.: nem mindig fordították meg a tornyokat, de ez részletkérdés. Üdv.: Sz. Szabi | |||||
páncélos | Adatlap | 184039 | 2006. augusztus 22. 14:04 | ||
Sz.Szabi! Ez most találós kérdés? Akkor látunk egy M62 "Szergej" vontatta hk csapatot, a képeid sajnos elég kicsik és sötétek, de gyanítom, hogy T-55-ös hk-k csak vasútón hátrafordított toronnyal szokás a szállítás. Az úszályon pedig Fug látható. De nagyon ötletesnek tartom, szép lesz. | |||||
Sz.Szabi | Adatlap | 184038 | 2006. augusztus 22. 13:47 | ||
Segítségképpen annyit, hogy MAHART és Made in Hungary 1978! Szintén folyt. köv. a Bolyain! Üdv.: Sz. Szabi | |||||
Sz.Szabi | Adatlap | 184036 | 2006. augusztus 22. 13:39 | ||
Igaz, hogy nem teljesen csörömpös, de egykoron aktívan kapcsolódott a hazai harckocsizó csapatokhoz az alábbi makett eredetije. Az "elkövetője" Réti József, a May Károly által öntött műgyanta felniken és az abroncsokon kívűl teljesen (!!!) saját építés! Folytatása következik október végén, a Bolyain. Kicsiben és nagyban... Üdv.: Sz. Szabolcs, Bolyai MK. | |||||
joci | Adatlap | 184035 | 2006. augusztus 22. 13:27 | ||
Szasztok! Keresek 1/35 T-55 kerekeket,lánctalpat, vagy roncs,félkész makettet. Gyártó,ár,állapot a freemailra | |||||
kisrozi | Adatlap | 184034 | 2006. augusztus 21. 19:45 | ||
Tettem fel képeket a mi készül éppen -be,kérlek nézzétek meg, és írjatok rá valamit, nekem fontos.Köszi | |||||
atlasz | Adatlap | 184033 | 2006. augusztus 21. 09:20 | ||
Archy! A Zimmerit gyártását 44 szeptemberében szüntették be, igy valszeg csak véletlenül kerülhetett a frontra néhány példány. Üdv:atlasz | |||||
Archy | Adatlap | 184032 | 2006. augusztus 20. 22:35 | ||
Uraim! A Tigris I '44 augusztusi gyártás-beszüntetéséig előfordult, hogy a késői változatok már nem kaptak zimmeritet? Áron | |||||
Szergej | Adatlap | 184031 | 2006. augusztus 20. 18:29 | ||
elküldtem emailbe! | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 184030 | 2006. augusztus 20. 18:14 | ||
Akkor már csak a linket kellene ide beszúrnod, hogy megnézhessem... :-))) | |||||
Szergej | Adatlap | 184029 | 2006. augusztus 20. 18:06 | ||
Na feltettem a képfeltöltés.hu-ra!nem tudom ide miért nem lehetett? Csak azt nem tudom h az most ami képen van 512 vagy 612? | |||||
Szergej | Adatlap | 184028 | 2006. augusztus 20. 18:00 | ||
:) | |||||
Szergej | Adatlap | 184027 | 2006. augusztus 20. 18:00 | ||
jaj még nincs | |||||
Szergej | Adatlap | 184026 | 2006. augusztus 20. 18:00 | ||
Na itt van | |||||
Bombraider | Adatlap | 184025 | 2006. augusztus 19. 18:07 | ||
SSgt_Chris | Adatlap | 184024 | 2006. augusztus 19. 17:54 | ||
Esetleg ide feltölteni??? Vagy túl nagy méretű? Pedig nagyon jó lenne... | |||||
Szergej | Adatlap | 184023 | 2006. augusztus 19. 13:58 | ||
Szia Chris nekem van egy képem csak nem küldi el nem tudom miért! | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 184022 | 2006. augusztus 19. 07:49 | ||
Archy! Azért köszönöm a fáradozást! Majd megpróbálom először a katonai szervezetekre rámenni, ha kiderül, hogy mikor és hol voltak, csak lesz valami fotó is a közelben... | |||||
Archy | Adatlap | 184021 | 2006. augusztus 18. 21:50 | ||
sajna semmit nem találtam :-( | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 184020 | 2006. augusztus 18. 19:29 | ||
| |||||
Archy | Adatlap | 184019 | 2006. augusztus 18. 19:21 | ||
vettem, megnézem, hátha van valami. Melyik gyártótól van, a dobozon ez a toronyszámos van, mert a grafika esetleg képről készült, így könyebb megtalálni. Volt már ilyen. Áron | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 184018 | 2006. augusztus 18. 19:19 | ||
:-) Hát ha lenne erről a toronyszámú PzIV-ről kép, az mindjárt eldöntené, hogy egyszínű-e vagy foltos.. De semmiképp sem téli dió... Akkor inkább Kurszk. És mivel ecsettel lesz festve, így az egysezrűbb a nyarő... :-( | |||||
Archy | Adatlap | 184017 | 2006. augusztus 18. 19:17 | ||
43 eleje? vagy nyara (Kurszk)? vagy vége? pontosíts légyszíves. Vagy ha úgy jobban tetszik, szürke alapon fehér kamó, sárga, háromszínű kamó, vagy sárgán, esetleg háromszínűn fehér álca? Áron | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 184016 | 2006. augusztus 18. 19:13 | ||
Hali! Páncélos guruk lécci segítsetek! Folyamatban van egy PzIV-es építése, de gondban vagyok a festéssel... A matricán az 512-es oldalszám van, piros, fehér szegéllyel, valamint a Grossdeutchland, ill. a Totenkopf jelzése. Egy keleti frontos dióba készülne, úgy 43 környékén. Ha valaki tud erről képet, ne tartsa vissza... :-) | |||||
SzaTi | Adatlap | 184015 | 2006. augusztus 18. 12:37 | ||
Gery! Nagyon ügyes vagy, szép munka, gratulálok! SzaTi | |||||
Kalóz | Adatlap | 184014 | 2006. augusztus 18. 11:30 | ||
Hát a kübel eltakarította, amíg a helyére csúszott! A tank meg később ért oda ... Kalóz | |||||
gerezit | Adatlap | 184013 | 2006. augusztus 18. 11:23 | ||
Tudom, és lesz is törmelék de még csak készülget. | |||||
gerezit | Adatlap | 184012 | 2006. augusztus 18. 11:22 | ||
Igen a tornyon is csináltam horpadásokat. | |||||
atlasz | Adatlap | 184011 | 2006. augusztus 18. 10:33 | ||
Szia! Nem tudom,de mi az a sáv ott a törmelék közepén??? Ha már leomlik egy épület, akkor (a környezetébe) mindenütt van törmelék. Üdv:atlasz | |||||
Emerick | Adatlap | 184010 | 2006. augusztus 18. 10:01 | ||
Ilyet tenni egy csodás kocsival...de szép munka! Grat!:D Emerick | |||||
Macal | Adatlap | 184009 | 2006. augusztus 18. 06:32 | ||
Király! Csak a torony jobb oldalán mintha horpadások lennének, nem? Vagy csak a fény játéka? Amúgy nagyon jól néz ki, és 5letes ahogy majdnem kinyomja a szuszt a kübelwagenből:) | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 184008 | 2006. augusztus 17. 23:17 | ||
| |||||
Archy | Adatlap | 184007 | 2006. augusztus 17. 23:06 | ||
Hát akkor jólvan :-) | |||||
Zoli | Adatlap | 184006 | 2006. augusztus 17. 22:05 | ||
Persze, hogy bármit csinálhat, és az ő döntése is lesz, amit megvesz. De azért kért segítséget, hogy könnyebben tudjon dönteni. Annyiban én sem szidom az Italeri-t, hogy elég nagy a választékuk, és aránylag jó áron kínálják, legalábbis a régebbieket. Viszont a részletek és pontosság miatt inkább a távol-keleti cégeket favorizálom. Bár a pontatlanság azoknál is előfordul, de nem olyan mennyiségben, részletesség és minőség terén pedig egyértelműen jobbak. Viszont sok olyan készletük van az olaszoknak, amit más nem gyárt (Priest, Chaffee stb), és azért még elfogadható szinten vannak ezek. z | |||||
Zoli | Adatlap | 184005 | 2006. augusztus 17. 21:54 | ||
Igazad van, Batyán kívül is vannak még páran, akik nemrég óta csinálják, és mégis milyen színvonalon. Nem konkrétan a Párducra gondoltam, csak általánosságban az Italeri-re, mert ha gyakorlásra szánja az elsőket, ne egy drága csúcskittel próbálkozzon. Az olaszok még viszonylag jó áron kínálják a régebbi cuccaikat, szerintem érdemes egy kevésbé drága készlettel kezdeni. z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |