<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156. |
romsitsa | Adatlap | 184151 | 2006. szeptember 5. 17:11 | ||
sang | Adatlap | 184150 | 2006. szeptember 5. 16:52 | ||
nah, megjött a dragon elefánim...kicsit ijesztő így elsőre... ha van valakinek építési tapasztalat eme konkrét típussal kapcsolatban (6311 kat. sz.), szeretettel várom. rögtön a zimmerit után az ötlött fel bennem, hogy a túróba festem le a lánctalpat? szal a tank teszemazt le van fújva. nyilván nem festem le a szemenkénti lánctalpat egyesével, de akkor hogy? a fánin nem tudom, a sárvédő miatt?!?! jájj, nézzétek el a láma kérdéseimet, ez az első lánctalpasom :-) | |||||
Macal | Adatlap | 184149 | 2006. szeptember 5. 08:55 | ||
Ja és majd elfelejtettem a jellegzetességét: lábszárközép tájékon zseb volt rajta a nadrág szárán kétoldalt. (Mivel a páncélosban kuporgó emberek azt könnyebben elérték mint a rendes zsebet) | |||||
Macal | Adatlap | 184148 | 2006. szeptember 5. 08:54 | ||
Magyar harckocsizóknak régen a fekete v barna bőrruha volt a szerelése ha jól tom, '42től viszont volt már az M1942 jelzésű harckocsizó szerelés. (haditechnika 2001/4es számában olvasni is lehet róla) Ez szürke színű egyenruha volt, övvel viselték, kétrészes (nadrág+zubbony) és nagyon hasonlított a német fekete egyenruhára. Viszont ha jól látom a cikkben az szerepel, hogy a Turán, Toldi, Csaba és Nimród járművekkel felszerelt egységek kaptak belőle...Viszont háborús szükségeletk miatt hiány volt szürke posztóból ezért többféle szűrke árnyalat is megtalálható volt:) | |||||
notarius | Adatlap | 184147 | 2006. szeptember 5. 07:27 | ||
Ezt hol olvastad? | |||||
notarius | Adatlap | 184146 | 2006. szeptember 5. 07:27 | ||
A járműre gondoltam. A lánctalp igen ritkán szürke. :) | |||||
kiralysannyi | Adatlap | 184145 | 2006. szeptember 4. 19:06 | ||
köszönöm mindenkinek a segítséget!!! | |||||
MrChef | Adatlap | 184144 | 2006. szeptember 4. 16:15 | ||
kiralysannyi, az alap lehet ezüst, aztán rá sötét fémszín. Majd lefújod híg rozsdaszínnel, a belsején a futófelületet grafittal színezed, koszolod az egészet (pl. pigmentekkel), majd visszadörzsölésnél előjön az alap ezüstszín (de ezt ne vidd túlzásba). | |||||
romsitsa | Adatlap | 184143 | 2006. szeptember 4. 16:08 | ||
Galll a 648?-asnak az alsó lemezen középen volt a rendszáma fehér alapon. Gondolom a 621-es is hasonlóan viselte. Egyenruha '43-ban lehetett sima tábori egyenruha, vagy szerelőruha (füstszürke vagy keki), vagy a bőrruha (barna) fekete bőrsisakkal, esetleg a posztóujjas bőrmellény (barna/táborizöld). ad | |||||
romsitsa | Adatlap | 184142 | 2006. szeptember 4. 16:02 | ||
Blackbird, kiképzésre kaptunk D verziót, de nem tudom hogy kaptak-e magyar jelzéseket. ad | |||||
atlasz | Adatlap | 184141 | 2006. szeptember 4. 14:54 | ||
notarius! A lánctalpon??? | |||||
notarius | Adatlap | 184140 | 2006. szeptember 4. 14:51 | ||
No meg némi jelzés. :) | |||||
atlasz | Adatlap | 184139 | 2006. szeptember 4. 14:48 | ||
király! Lefujod szürkére, koptatod koszolod.Ennyi. Üdv:atlasz | |||||
notarius | Adatlap | 184138 | 2006. szeptember 4. 14:01 | ||
Pz. IV F1 volt a hasonló rövid csövű a M. kir. honvédségben. A témában számos könyv íródott, sőt a neten is találsz róluk infot. | |||||
Blackbird | Adatlap | 184137 | 2006. szeptember 4. 13:59 | ||
Üdv! Múlt héten sikerült beszereznem a Dragon új Pz IV D makettjét, és ha jól tudom, Magyar jelzéssel is működött ez a típus. Az a kérdésem, hogy jól tudom-e, és van-e valakinek információja, esetleg fotója a témában? Blackbird | |||||
kiralysannyi | Adatlap | 184136 | 2006. szeptember 4. 01:36 | ||
Üdv!! Segitségeteket kérném lánctalp festéséhez. Egy T34est készitek amit Berlinben láttak 1945ben. Ti hogy és milyenre festenétek le a lánctalpat?? Válaszotokat elöre is köszönöm!!! | |||||
Galll | Adatlap | 184135 | 2006. szeptember 1. 18:27 | ||
Sziasztok! Érdekelne az 1943-ban viselt magyar páncélos egyenruha színe, valamint az, hogy a magyar, 621-es számú Pz 4 F1-nek hol helyezték el az első rendszámát? Köszi és üdv: Galll | |||||
kokomo71 | Adatlap | 184134 | 2006. szeptember 1. 16:16 | ||
Sang! Az inernetes szakoldalakon találsz leírásokat fényképekkel együtt a zimmeritezésről. Én is így vágtam bele. Másik megoldás ha nem akarsz bajlódni vele, hogy veszel készen zimmeritet rézmaratásból, vagy műgyantából. Egyébként pedig nem biztos hogy az összes példányt zimmeritezték, de szerintem nagyot dob a maketten. kokomo71 | |||||
Csodabogár | Adatlap | 184133 | 2006. szeptember 1. 13:10 | ||
sang! Expert sajna nem vagyok, jómagam pirográffal szoktam csinálni. Ez magyarán szólva egy páka, amivel gyakorlatilag beleégetem a mintát a műanyagba. Puttyval és más hasonszőrű trutyikkal még nem dolgoztam, mert miután egyszer kipróbáltam, rájöttem, hogy tökéletesen kétbalkezes vagyok hozzá. Cs | |||||
sang | Adatlap | 184132 | 2006. szeptember 1. 12:56 | ||
no, én ragaszkodnék a fánihoz(pont az változtatások miatt), szal akkor zimmeriteznem kell...:-( ez csak azért baj, mert nem is tetszik, ésss nem is tudom, hogy kell csinálni. Valaki expert zimmeritezésben? Hálás lennék, ha dobna egy mailt, hogy fogjak neki (eszközök, anyagok, eszközök méretei, ha 1:35-ben csinálom, estébé...) Köszönöm! Nagy Z | |||||
Csodabogár | Adatlap | 184131 | 2006. szeptember 1. 12:43 | ||
sang! A kurszknál bevetett Ferdinandok lettek később átépítve, nagyjából ezután lett belőlük Elefant. Erre konkrétan 1944 elején került sor, akkor lettek lezimmeritezve (többek közt). Addig nem volt rajtuk. Cs | |||||
sang | Adatlap | 184130 | 2006. szeptember 1. 07:08 | ||
Köszi, Chris, már le is szedtem! tényleg jó z | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 184129 | 2006. augusztus 31. 20:35 | ||
Sang!A betah-on le lehet tölteni Elephant/Ferdinand című kiadványt A lengyel GUNPower sorozat 22-es számú tagja. Angol-lengyel nyelven. 108 oldal, képekkel, 3 nézeti rajzokkal, színes festési sémákkal és a végén a javasolt kiegészítők (gyanta, fotómaratás) listájával. Az egész 66MB. Hasznos! Remélem segítettem! Üdv: Chris | |||||
kokomo71 | Adatlap | 184128 | 2006. augusztus 31. 07:41 | ||
kisrozi! A bovingtoni út (én+apu): repjegy 50E fejenként + bérautó 34E (kettőnknek), + szállás 40E (2éjszaka! kettőnknek) volt, + 20 font a belépő szombaton a múzeumba (kettőnknek), és 20 font vasárnap a tankfesztiválra (kettőnknek). A kocsit megtankolva kellett visszavinni a reptérre, meg ittunk sört is. Ha jól vettem ki két évente van ilyen rendezvény. kokomo71 | |||||
kisrozi | Adatlap | 184127 | 2006. augusztus 30. 20:54 | ||
Hát igaz is meg nem is.A Magyar Tiger szerintem minimum bent van 10 Millióba.. Ócskavas árban is legalább 900 000 Ft. Ez a munka ,Zimmerit és festék nélkül is tetemes pénz.Na ha el akarsz menni Németországba ,vagy Franciaországba az kocsival megvan 2 max 300 000 Ftból.És vastagon számoltam. Tehát a Tiz misi 3%-a és fotózhatsz, mérhetsz.Ja és a Bovington parki ,ha jól tudom az egyetlen működőképes korai Tiger I.Nem vagyok biztos benne , de mintha lenne a Németeknél egy restaurált késői.Persze ez nem biztos.Szerintem 3% megéri nem ?Máshogy magyarázom, van 20 ezer foritért egy Dragon Tiger I-ed +Firul lánctalp+Maratás.Szerintem vékonyan de kijön. Na most mutass egy embert aki nem röhög ki ha sajnálsz rá 1000 Ft festéket. Ez pedig majd a duplája 5%.:-)Üdv és irigyellek a Bovingtoni Tiger miatt(ha láttad élőben) | |||||
korzaar | Adatlap | 184126 | 2006. augusztus 30. 20:29 | ||
IRon | Adatlap | 184125 | 2006. augusztus 30. 20:25 | ||
Na végre találtam egy normális infó oldalt | |||||
korzaar | Adatlap | 184124 | 2006. augusztus 30. 20:17 | ||
OK? köszi de az itt szereplö hosssz a csö nélkül a test hossza??? | |||||
MattHeafy | Adatlap | 184123 | 2006. augusztus 30. 20:15 | ||
| |||||
IRon | Adatlap | 184122 | 2006. augusztus 30. 19:19 | ||
itt van pár adat, ez csak az első amit a google kidobott, boztos van még egy rakás www.achtungpanzer.com/tiger.htm Múgy itt is itt van a Korzaar alátal berakott német Tiger replica ami ezen oldal szerint valóban T-55 alvázon van. Ezt bizonyitja egyébként a meghajtókerék, a láncfeszítőkerék és az, hogy az első futógörgő távolabb van a többitől mivel ennek msá volt a felfüggesztése hogy jobban birja a ránehezedő feladatok súlyát | |||||
korzaar | Adatlap | 184121 | 2006. augusztus 30. 18:36 | ||
Valaki mondja már meg milyen hosszu egy Tigris??? A test hossza, csö nélkül | |||||
atlasz | Adatlap | 184120 | 2006. augusztus 30. 15:53 | ||
sang! Úgy tudom igen, 43 nyarán, de azt akkor még Ferdinandnak hívták. Üdv:atlasz | |||||
sang | Adatlap | 184119 | 2006. augusztus 30. 15:41 | ||
Sziasztok, sikerült eldöntenem, h az első "nem repcsim" egy Dragon féle 1/35 Elefant lesz (ha Pilotkának van raktáron...:-) ). Ha tudtok jó referenciaanyagot illetve építési leírást ehhez az -úgy tűnik- nem túl gyakori típushoz, légyszi osszátok meg velem. A másik problémám pedig a zimmerit... kezdőként nem nagyon mernék nekiállni. Létezett e nélküli jármű is? köszi z | |||||
kokomo71 | Adatlap | 184118 | 2006. augusztus 30. 11:21 | ||
Ezt a képet a múzem honlapjáról szedtem le: a 2004-es tankfesztiválon készült. Hasonlíts össze az általam készített képekkel. kokomo71 | |||||
kokomo71 | Adatlap | 184117 | 2006. augusztus 30. 11:13 | ||
Kalóz! Megnézem a pdvd beállítását. Lehet hogy az oldalarányt nem állítottam be. A videót egy régebbi panasonic kamerával csináltam, meg egész nap esett az eső. Bár ez Angliában természetesnek számít júniusban. kokomo71 | |||||
Kalóz | Adatlap | 184115 | 2006. augusztus 30. 10:50 | ||
Koko! Mért tűnik nekem úgy, hogy a Tigris rövid, meg magas? Kalóz | |||||
kokomo71 | Adatlap | 184114 | 2006. augusztus 30. 08:35 | ||
Nekem nagyon tetszik a magyar tigris. Az hogy előtte megnézz és lefényképezz egy valódi tigrist külföldön nem kevés pénzbe kerül. A bovingtoni tankfesztiválon végiggördült a világ egyetlen működőképes tigrise (nem replika). A fotók a nem legjobb minőségüek mert a videóból loptam ki a képeket. | |||||
pilotka | Adatlap | 184113 | 2006. augusztus 30. 06:39 | ||
új anyag került fel, az utolsó albumot keressétek: Military Model 2006-06 fototar.t-online.hu/pages/userview/userview.jsp | |||||
tray | Adatlap | 184112 | 2006. augusztus 29. 23:09 | ||
kisrozi e-mail 2749 / 2781 tegnap 20:45 Válasz erre Hát fantasztikus dolog, hogy valaki ennyi pénzt nem sajnál a álmai megvalósítására, csak azt nem értem előtte mért nem megy el mondjuk németországba egy centivel ,meg egy fényképezővel megnézni mekkora az akkora.Persze kispadról könnyü, na de mégis Na ezzel tökéletesen egyetértek. | |||||
945 | Adatlap | 184111 | 2006. augusztus 29. 21:27 | ||
Görögországban láttam ezt a páncélost. | |||||
korzaar | Adatlap | 184110 | 2006. augusztus 29. 21:18 | ||
Tudom hogy nem egyszerü átalakitani a meghajtást elöre de szerintem egy német replika, ha már egyszer egy hazai cuccot csinálnak meg legyen már olyan amilyen kelll, és nem hinném hogy nem lett volna rá lové:))) Azért egy kicsit jobbak a lehetöségeik anyagi téren | |||||
kisrozi | Adatlap | 184109 | 2006. augusztus 29. 20:03 | ||
Na de barátom, ki akarná elnyomni...ez szerintem picit túlzó, fogalmazzunk úgy erdektelenségük abszolult nem hat támogatólag, vagy semmi támogatást nem kapnak. De szerintem itt kis hazánkban az lenne a fura ha kapnának.Ha gépszerelő vagy tudod nem egyszerű egy már meglévő, megtervezett elsőkerekes, orr motoros autóból ,Porsche replicát csinálni.Hát tankból se az.:-) Üdv | |||||
korzaar | Adatlap | 184108 | 2006. augusztus 29. 19:33 | ||
OK:))) nem értem félre, de láttam müködni, és azt is tudom hogy csak idö és pénz kérdése hogy megint menjen, és IGEN: várják az épitö jellegü kritikát, és a szakmai tanácsokat, esetleg tervrajzokat is , ezt tudom mert beszéltem a Hk. PK.- val. És az is igaz hogy mikor a honlapjukon megnéztem az épités közbeni képeket, már akkor láttam hogy a meghajtokerék tul vékony anyagbol van, valamint hogy a futokerekek nem duplák ( egyébként mezögazdasági gépszerelö volnék, tehát valamennyire értek a vasakhoz). Én sem akartam senkit megbántani , csak kicsit szivügyem lett a Tiger, mert megtestesitöje annak az emberi akaratnak amit sajnos igyekeznek elnyomni kis hazánkban, és ez eléggé fáj. Üdv : korzaar | |||||
kisrozi | Adatlap | 184107 | 2006. augusztus 29. 19:18 | ||
Kozar kicsit féreértesz minket.Senki nem szólja le.Senki nem becsmérli.Mi csak azt mondjuk nem értjük.Ennyi nem azt hogy nem tetszik, vagy nem étékeljük a munkát.Tisztában vagyunk vele mekkora meló, bocs nem tudom de lehet hogy még jobban is,hisz van aki itt nem csak kívülről ismeri a technikát, van akinek szakmája, élete ezeket javítani, dolgozni velük.Nem tudom várják e a kritikát ,az építő jellegűt az építők, mindenesetre tudjuk vannak helyzetek amikor kompromiszumra kell lépni.És senki se hibáztat a véleményed miatt, mi itt megbeszéljük ki ,hogy látja ezt vagy azt a témát.Eddig hála istennek tiszteletben tartottuk egymás véleményét,sőt volt hogy változtattunk sajátunkon,hisz barátaink véleménye igaznak tünt.Tehát a Tiger jó, csak vannak hibái, ha akarják ,biztos vannak olyanok akik elmondják hol,mi a hibás.üdv kisrozi | |||||
kisrozi | Adatlap | 184106 | 2006. augusztus 29. 19:06 | ||
Kérdezd meg a Keletiblok csapatát, ők is beszereznek mindenfélét.www.keletiblok.hu | |||||
korzaar | Adatlap | 184105 | 2006. augusztus 29. 18:46 | ||
Ja és még mielött bárki megvádolna hogy esetleg hazabeszélek : semmi közöm a Tigrishez, sem az épitökhöz, csobánkán találkoztam velük elöször, és még láttam menni a Tigrist, és éppen ezért szomoritott el hogy ennyire semmi segitséget nem kaptak. Éppen most néztem a honlapjukat, és ök sem tul vidámak a történtek miatt, de várják a segitséget minden jo szándéku hozzáértö embertöl, | |||||
korzaar | Adatlap | 184104 | 2006. augusztus 29. 18:41 | ||
"mindenesetre itt szidod a német replicát és arról beszélsz hogy becsüljük meg más ember munkáját" BOCSIKA DE NEM SZIDTAM, MEGJEGYEZTEM HOGY NEM VETTÉK A FÁRADTSÁGOT HOGY RENDESEN MEGCSINÁLJÁK. Egyébiránt a Magyar Tiger team szivesen fogad minden jo szándéku segitséget, pl. müszaki tervrajzot tigrisröl , pontos méreteket, esetleg szakmai tanácsokat, . A lánctalpat pedig elmondásuk szerint- mert én is megkérdeztem- azért nem pl. T-72 est használtak mert az tényleg nem olyan mint az eredeti. | |||||
korzaar | Adatlap | 184102 | 2006. augusztus 29. 18:31 | ||
kokomo71 | Adatlap | 184101 | 2006. augusztus 29. 13:11 | ||
Narn! Most néztem a hobbyeasyt. A maratásod forintban: 3523HUF+436HUF légiposta költség. A feladástól számítva kb 11 nap alatt ér ide. A luckymodelnél is kapható, csak most nincs raktáron. kokomo71 | |||||
Zoli | Adatlap | 184100 | 2006. augusztus 29. 12:56 | ||
Szasz! Kérdezz rá a Replicaban, ők hoznak rendelésre maratást és nem hiszem, hogy sokkal drágább lenne, mintha külföldiából rendelnéd meg. A lánctalp esetében érdeklődj a Sasban, elvileg ők forgalmazzák! z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156. |
az 1942M ruhából '43-ban kaptak a csapatok, de csak '44-ben rendszeresítették.
A két oldalzseb kicsivel boka fölött volt, de a ruha viselése közben készült fotókon nem látszik, így feltehetőleg a szériapéldányokon már elhagyták ezt az extrát.
Üdv:
ad