<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156. |
Bundesign | Adatlap | 185814 | 2007. március 31. 23:06 | ||
Szerintem se a legjobb megoldás. Feltehetően kb 5x drágább pl a revellénél, ami sokkal szebb is lehet akár, pláne egy eduard maratással, és akkor is olcsóbbra jösz ki, és jobb is. | |||||
Pman | Adatlap | 185813 | 2007. március 31. 23:01 | ||
Jó jó szép de macerás | |||||
xcraft | Adatlap | 185812 | 2007. március 31. 22:06 | ||
A gyantatechnika csúcsa, kíváncsi lennék, hogyan készül. | |||||
tray | Adatlap | 185811 | 2007. március 31. 21:51 | ||
Ha azt is nézed, hogy 1/72-es, akkor ez rohadt jól néznek ki. | |||||
MIKE | Adatlap | 185810 | 2007. március 31. 17:48 | ||
Nekem azért tetszene,ha az enyém lenne!:))) | |||||
Miggyuri | Adatlap | 185809 | 2007. március 31. 16:55 | ||
Annyi hát! Egy sima, egy fordított. Persze apróbb hibák itt-ott. Miggyuri | |||||
sib | Adatlap | 185808 | 2007. március 31. 16:52 | ||
Csörömpös Urak! Ez meg milyen má'? Harckocsi 2 darabból? www.modellversium.de/kit/artikel.php www.modellversium.de/kit/artikel.php | |||||
WerWolf | Adatlap | 185807 | 2007. március 30. 16:41 | ||
Üdv Csodabogár! Köszi a segítséget, nem voltam benne biztos. W | |||||
Csodabogár | Adatlap | 185806 | 2007. március 30. 16:38 | ||
igen, ugyanaz az alváz | |||||
WerWolf | Adatlap | 185805 | 2007. március 30. 16:17 | ||
Üdv! Segítsetek! Az Sd. Kfz. 10-nek ugyan olyan volt a lánctalpa (ugyan az a típus), mint az Sd. Kfz. 250-nek? Előre is köszi! W | |||||
Panther | Adatlap | 185804 | 2007. március 30. 15:29 | ||
Archynál a pont! :) Jót nevettem kösz! Panther | |||||
Batya | Adatlap | 185803 | 2007. március 30. 14:49 | ||
Panther ! Estére érkezik a válasz Németországból addig türelem:) Üdv Batya | |||||
Archy | Adatlap | 185801 | 2007. március 30. 14:34 | ||
Viszont tudsz neki írni egy e-mailt, hogy honnan veszi, hogy volt zimmerites berge G. Erre vagy küld egy fotót, amit még soha senki nem látott, vagy azt mondja, hogy XY mondta, és akkor XY-nak is írhatsz e-mailt. Roszabb esetben megkérdezi, hogy mi az a zimmerit :-) Áron | |||||
Panther | Adatlap | 185799 | 2007. március 30. 13:59 | ||
OK csak ez makett! attól hogy ő így csinálta még nem biztos hogy lehetett! | |||||
Solo | Adatlap | 185798 | 2007. március 30. 13:28 | ||
Panther | Adatlap | 185797 | 2007. március 30. 10:35 | ||
Uraim! Egy nagy kérdésem lenne! Bár Csodabogarat már zaklattam ez ügyben de sajnos nem tudott érdemi infóval szolgálni (még) Szerintetek Bergepanther G létezhetett e Zimmerittel??? Panther | |||||
romsitsa | Adatlap | 185796 | 2007. március 29. 13:03 | ||
Narn, hajlakk, amit már korábban írtam. Tökéletesen ugyanúgy működik mint a valóságban. ad | |||||
KLZ | Adatlap | 185795 | 2007. március 29. 12:53 | ||
Hali! Régebben a csörömp fórumra tettem fel néhány fotót az Anneliese-ről...Ha tovább olvasod a bejegyzéseket a fórumban, megtalálod | |||||
Amon | Adatlap | 185794 | 2007. március 29. 11:54 | ||
Szia Narn! Az Annaile nevü tiger teljesen férvolt legalábbis amit láttam róla az ilyen volt. | |||||
Narn | Adatlap | 185793 | 2007. március 29. 10:54 | ||
Hali Köszi a téli festéssel kapcsolatos infókat. Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy szintén téli álcázófestést, ami szinte csak nyomokban maradt meg, amit eltávolítottak, pl kora tavaszi időpont, az hogyan valósítható meg ? Megvan a Dragon Porsche tornyos királytigrise és abban van az Annelise-hez is festési útmutató, de nekem valahogy bénának tűnik a kép. Tényleg ilyen lehetett ? | |||||
romsitsa | Adatlap | 185792 | 2007. március 28. 18:52 | ||
Wakama, bocs, de erről semmit. A környezetből ítélve szerintem az ardenneki offenzíva idején lőhették ki, de ez csak tipp (ebben az esetben valamelyik WSS alakulathoz tartozott). Három visszafutógörgőt vélek felfedezni a képen, így feltehetően zimmerit már nem került a harckocsira, a festése pedig gyári háromszínű, vagy ambush minta lehetett. Érdekes a korai konvojfény. A parancsnok ajtaja meg valahogy furcsán áll. Viszont ha még nem láttad volna, a ML-en van egy post az Osprey modelling sorozatának új könyvébe szánt késői Pz. IV makettekről, köztük egy Thoma hálós J-ről is. Itt: www.network54.com/Forum/110741/message/1175088147/Panzer+IV%27s+done%21 Üdv ad | |||||
MIKE | Adatlap | 185791 | 2007. március 28. 16:37 | ||
Köszi!!!:) | |||||
MIKE | Adatlap | 185790 | 2007. március 28. 16:32 | ||
Oké vettem!Találtam hadosztály jelzést,ami olyan.Pajzsban a kulcs és alatta két levél 43'-45'-ig ,ilyen kell nekem??Köszi! | |||||
Csodabogár | Adatlap | 185789 | 2007. március 28. 16:24 | ||
Viszakozz!! Elfigyeltem. A 3./s.SS.Pz.Abt.101 Tigriseinek a bal oldalon (!) volt a hadosztály-jelzés!!! Cs | |||||
MIKE | Adatlap | 185788 | 2007. március 28. 16:11 | ||
Csodabogár | Adatlap | 185787 | 2007. március 28. 16:08 | ||
Somewhere in Normandy July 1944 (szerintem ne írj konkrét dátumot) | |||||
MIKE | Adatlap | 185786 | 2007. március 28. 16:04 | ||
Szia! Esetleg a kulcsos pajzsról van képed?Köszönöm a segítséged!! Akkor ,ha így írom az jó?:s.SS.Pz.Abt.101 Somewhere Normandy July 28. | |||||
barni | Adatlap | 185785 | 2007. március 28. 15:31 | ||
Köszi szépen! Barni | |||||
Csodabogár | Adatlap | 185784 | 2007. március 28. 13:48 | ||
Mike! Tiger I vagy Tiger II? Kék szám sárga szegéllyel? Valószínűleg Tiger II, a s.SS.Pz.Abt.501 kötelékéből (amely az 1."LAH"SS-páncéloshadosztály alárendeltségében harcolt), az Ardennes-ben majd 1945-ben Magyarországon. Egyébként a kék-sárga csak feltételezés, mind a mai napig nem lehet bizton állítani, hogy olyan volt-e. barni! A SAS-ban kerek 5000,- Üdv Cs | |||||
WerWolf | Adatlap | 185783 | 2007. március 28. 12:44 | ||
Szia MIKE! Az a Tigris amire utalsz ,a Henschel cég VK36.01 (H) Tigris prototípusa a H2-es kísérleti toronnyal (Legalábbis az Achtung Panzer szerint.) W | |||||
MIKE | Adatlap | 185782 | 2007. március 28. 12:23 | ||
"5 pénz" körül. | |||||
barni | Adatlap | 185781 | 2007. március 28. 12:12 | ||
Sziasztok! Tudja valaki mennyibe kerülhet FRIUL lánctalp Tigris I-hez? Barni | |||||
romsitsa | Adatlap | 185780 | 2007. március 28. 11:58 | ||
Hali, harmadik módszer: felfested az alapszínt/színeket, jelzéseket, kopásokat Lelakkozod az egészet, száradási idők betartásával Lefújod hajlakkal, mintha újralakkoznád, megvárod hogy megszáradjon Fehér festékkel átecseteled, átfújod Száradás után egy vízbemártott, durva szőrű ecsettel dörzsölöd a felületet, addig amíg a kívánt eredmény el nem éred. (a hajlakkot oldja a víz így a felette lévő fetékrétegek is fellazulnak és filmszertűen leválnak) Üdv ad | |||||
CsTom | Adatlap | 185779 | 2007. március 28. 11:53 | ||
Narn! Az elôzô Pro Modell számban egy téli álcázófestés? Revell Panzert mutattak be, fotókkal és technikai leírással egybekötve. Érdemes beszerezned! Szerintem segítséget nyújt Neked ehhez! Üdv. CsTom | |||||
MIKE | Adatlap | 185778 | 2007. március 28. 11:26 | ||
Halihó! Tudnátok segíteni?A Tiger számozása kék számmal,sárga szegéllyel!Ennek kéne a pontos adata,mert nem tudom kiolvasni a képemen lévő szövegben,homályos!44'-es és ss páncélos hadosztály,ennyi megvan...:)Köszönöm!!! | |||||
KeyPi | Adatlap | 185777 | 2007. március 28. 11:13 | ||
Narn | Adatlap | 185776 | 2007. március 28. 11:08 | ||
Szeretnék valami szép téli álcázást az egyik most készülő tankomnak. Valami olyasmit szeretnék, mint a mellékelt képen is látható. Valaki egyszer feltett egy kisebb tutor féleséget, amiben valamilyen mosó vagy mosogatószerrel készített szép repedezett, lepatogzott festést. Célom az lenne, hogy tél vége felé, lehasznált állapotban lévő tankot készítsek | |||||
Némo | Adatlap | 185775 | 2007. március 27. 21:11 | ||
Drágának egyátalán nem drága.Amit én használtam maratást a Lion-tol annak elég lágy anyaga volt és jónéhány alkatrész el volt méretezve.Gondolom anyagában ez sem külömb,de talán a gyürődéseket könyebb imitálni lágyabb anyagon.Puding próbája az evés! Igy hát, István rajta fel,tessék bepróbálni!! | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 185774 | 2007. március 27. 20:46 | ||
Hali Úrak! Mi a vélemény és/vagy tapasztalat erről ???, Lion roar fémmaratás dragon pz1-hez: www.luckymodel.com/scale.aspx Üdv:Elektro | |||||
MIKE | Adatlap | 185773 | 2007. március 27. 20:41 | ||
Szia! Szerintem lehetséges,ha megnézed az F13-at ott is látni fogod mennire ötvöződik az összes fajta Tiger!Hajrá!:) Ja:Most láttam Tiger 1 alvázon Panther tornyot amiből hátrafele is volt mg!!!(igaz csak rajz volt,fekete fehér) | |||||
PanczelMatyas | Adatlap | 185772 | 2007. március 27. 17:35 | ||
Szia Panther "nekem már van kib@szott mesterlevelem - (de csak egy!)" Gergő! :-P Köszönet a segítségedért (végre Te is csinálsz valami hasznosat!), sajnos - tekintettel, hogy én dolgozom - nem leszek ott a SAS-ban, így megkérlek, parkoltasd le a lemezt Petinél. TANKOK! matyi | |||||
Némo | Adatlap | 185771 | 2007. március 27. 16:59 | ||
Lehetőség adott.A háború késői szakaszában már nem alkalmazták(nem volt idő rá)a zimmeritet.Olvasd el a Miguel gyerek "tigris koktél" című írását a PM-ben.Ő sem konkrét eset alapján építette(eredeti fotók nélkül),csak feltételezte hogy lehetett ilyen is. Ebböl kifolyólag miért ne,meg különbenis az alkotói szabadság megengedi.Ha a Pz-IV-es tornyot ráeszkábálták a párducra,akkor abszolútt nincs kizárva,sőt, valószinű hogy zimis mid alvázra late tornyot raktak,vagy fordítva. | |||||
Amon | Adatlap | 185770 | 2007. március 27. 16:31 | ||
Üdv mindenkinek! Olyan kérdésem lenne, hogy előfordulhatott-e olyan hogy egy tigris 1-es alsó része maga a test zimmeritezve volt és a torony meg nem. mondjuk csere után 44-45 között. Mert bár ami volt abból kellet épitkezni. Mert sikerült egy mid-et beszereznem és egy ilyesmi megoldás jár a fejembe. Meg ilyen megoldást még nem láttam. | |||||
Muzzy | Adatlap | 185769 | 2007. március 27. 13:01 | ||
Bocsánat, hogy a csörömpös topikban repülőgéppel rukkolok elő, de a kivétel erősíti a szabályt. (Mondjuk azt nem harcjármű, hanem haditechnika élettartalma) Dokumentált, hogy szovjet Aircobrák 43 nyarától 45 májusáig fronton repültek. Ennek legjobb példája az az aircobra, melynek jobb orrára 43-ban nyilas nőalakot festettek. 45 áprilisában a gépen korábban repülő két pilótát lelőtték, ezért került fel rá a Peter Gucsekért és Iván Babakért felirat (45 április vége!). Ez a Kobra majnem 2 éven kersztül frontszolgálatot teljesített. Minakov visszaemlékezésében írja, hogy volt egy IL-4-es, amej a Nagy Honvédő Háborút végig repülte. Felsorolja, hogy mintegy 40 motorcserét hajtottak rajta végre, nagyobb elemek cseréjére is sor került, de végül is a gyári szám nem változott. Tehát egyedi járművek mindenhol előfordulhattak. (repülőknél gyakran 3 gépből építettek össze egy újat, 4. gyári számmal.) Muzzy | |||||
Panther | Adatlap | 185768 | 2007. március 27. 09:10 | ||
Matyi! Nálam van a cd Pippertől! Holnap vagyok pesten a Sasban kb 11-körül! Ha nem leszel ott hagyom Petinél! Üdv: Panther ja tankok! | |||||
Csaba307 | Adatlap | 185767 | 2007. március 27. 09:03 | ||
Kíváncsi lennék,hogy volt-e többszörösen javított és kilőtt "túlélő" harckocsi?!Churchilleknél látni sokszor (szerintem nagyon jól néz ki),hogy "foghíjas" a futóműve.Az oldalankénti 11 kerékpárból simán elveszíthetett pár darabot.A Churchill már annyira ronda,hogy szerintem ő a háború legérdekesebb-legszebb harckocsija. :) | |||||
Csaba307 | Adatlap | 185766 | 2007. március 27. 08:57 | ||
Én Emerick írásához kapcsolódnék!Többször olvastam már,hogy a nyugati szövetségesek,de legfőképp a németek igyekeztek minden találatot kapott harckocsit elszállítani a harcmezőről és javítóműhelybe küldeni.A németeknek erre égető szükségük volt ismerve a gyártási kapacitásukat szemben álló mennyiséghez képest.A kimentett járművet aztán valószínüleg igencsak szükségszerű körülmények között javították ki.Lehet találkozni írásokkal,ahol két kilőtt tank házasításáról van szó(test-torony).Ez már egy érdekes végeredmény lehet pl. ha eltérő eredeti festésük volt.Aztán sokszor csak egy darab páncélt hegesztettek a sérült részre.Gondolom ilyen körülmények között semmiféle festést nem kapott,ráadásul minél gyorsabban kellett elkészülnie.Ugyanez szerintem vonatkozik a másik oldalra is,habár talán nem akkora mennyiségben mint a németeknél,hiszen nekik nem olyan gyakran voltak utánpótlási gondjaik. | |||||
halaci | Adatlap | 185765 | 2007. március 26. 22:50 | ||
Köszi a válaszokat, valahogy Emerickhez hasonlóan gondoltam én is a dolgot. Kivételek persze biztosan mindenhol vannak, de én nem éreztem életszerűnek a "csontig" kopott festésű tankokat. (A kosz, sár valóban egészen más, nem arra gondoltam.) Most már csak az lenne a kérdésem, hogy az a 3,4-szeres élettartam minek a 3,4-szerese? | |||||
KeyPi | Adatlap | 185764 | 2007. március 26. 22:06 | ||
OK. - én sem vitatkozni akarok, de az elég jól publikáltak szvsz. kimeríti azt, ami egy háborús hátország hagyatékából megmaradhat. Ilyen szempontból pl. az amerikai adatok természetesen lényegesen pontosabbak lehetnek. Abban egyetértek, hogy mindez csak statisztika, egy-egy jármű élettartama véletlenszerűen szignifikánsan eltérhet az átlagtól. Üdv. KeyPi | |||||
Emerick | Adatlap | 185763 | 2007. március 26. 21:51 | ||
Pontos adatot nem tudok, de igen lehasznált tank nemigen létezett. Max néhány korai, háború eleji típus, amelyeket a háború vége felé ismét csatasorba állítottak mindenféle riadó és szervezett frontalakulatba egyaránt. Amúgy meg a karbantarások során nemigazán volt mód és kedv újrafestegetni egy-egy járművet, szóval egy-egy veteránabb jellegű tank rendkívül koszos lehetett, de semmiképp nem "agyonkopott". Más a teherautók tömkelege, mely viszont sokszor sárvédő nélkül is használatban maradt. A felderítőjárművek azok a páncélozottak között, melyek nagyon leharcolt állapotba kerülhettek, de ilyet sem láttam eddig túl gyakran. A német járművek élettartama valszeg tényleg hosszabb volt -nem feltétlen érvényes ez a személyzetre-, mint bármely ellenkező oldalon állóé. A pontos, jól dokumentált gyártási számokkal vitatkoznék. Pl a Jagdpantherek száma kérdéses, és az is marad mindörökké, mert az egyik előállító üzem iratanyagából semmi nem maradt, és még alvázszámok sem ismertek. Ugyanez érvényes szinte minden más típusra. Nem beszélve a gyári nagyjavításra kényszerült, azaz egyszer kilőtt, majd újraépített járművekről. Én egy olyan véleményt képviselek, talán nem túl népszerűen, hogy egy agyonhasznált tankot nem találok életszerűnek. (nem igaz ez a porra, sárra, de az más tészta) Ezt csak könnyű, puhatesű járműveknél látom reálisnak, de akkor is csak fenntartásokkal. (azaz építsek gyári járműveket, ugye? :D) Ugyanúgy a "csontmatt" eszköz sem nyeri el feltétlen a tetszésemet, de ugye azért a por nagyúr... De természetesen mindenki úgy építi meg saját makettjét, ahogyan azt szíve szerint szeretné. Érzéssel és csakis úgy, hogy elsősorban magának a végeredmény tetszen. Kis személyes dolgot magamról: azért építek -többek közt- olyan lassan, mert a valóságban is létező (létezett) eszközöket (lehetőség szerint fénykép alapján )készítek. Ennek kapcsán inkább mondom azt, hogy talán nem is makettező vagyok, hanem adat- és fényképgyűjtő... ;) Ennyi. Üdv: Emerick. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156. |