<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
pzlevi | Adatlap | 187111 | 2007. október 27. 15:32 | ||
Gébics | Adatlap | 187110 | 2007. október 27. 14:43 | ||
Sziasztok! Már régóta nézegetem ezt a készletet a Dragon honlapján.Az a kérdésem,hogy ezt a típust használták-e a partraszállás után a Nyugati fronton,vagy csak a Keletin,de ott is csak korábban.Lehet,hogy a válasz túl nyilvánvaló,de kérlek válaszoljatok,ti jobban értetek hozzá,mint én. Előre is köszönöm! Gábor | |||||
mszl | Adatlap | 187109 | 2007. október 24. 19:45 | ||
szia! A képek alapján már régebben beragadhatott, mert már nem esik az eső és a háttérbem lovaskocsiznak stb.. a tank mögött sem látszott semmi nyom, de én nem homogénre készítettem a tank mögött, de ezt majd további képeken majd megmutatom, igaz nincs gödör semmi, de öszzefolyás azt próbáltam megjeleníteni. | |||||
mszl | Adatlap | 187108 | 2007. október 24. 19:42 | ||
De igen. egy archív fotó alapján készülget és már jóü régóta tervezgettem. Köszönöm a dicséreteket!! | |||||
Amon | Adatlap | 187107 | 2007. október 24. 07:57 | ||
Szia Mszl! Ezt nem egy kép alapján készítetted? Mintha annak idején te raktad volna fel. Szép lett!!! Grat! Üdv: Amon | |||||
Kikka76 | Adatlap | 187106 | 2007. október 24. 07:17 | ||
Szia Mszl! Hatalmas az ötleted, és tetszik a megvalósítás. Egy dolog tűnt fel. A kis vadállat valahogy belement a dagonyába, de nem látszanak a nyomai. Két lehetséges magyarázatot látok. Vagy olyan régen beragadt, hogy mögötte már összefolyt a sár, vagy egyszerűen kidobták egy repülőből, mint egy deszantjárművet. :) A többi dolga meg úgy tetszik, ahogy van. Főleg, miután leírtad, hogy maradékokból faragtad össze. Üdv. Kikka | |||||
Hubcsi | Adatlap | 187105 | 2007. október 24. 00:23 | ||
Sziasztok! Tudna valaki küldeni nekem egy festési leirást Revell 1/35 T-80UB-hoz? Előre is kösz! Hubcsi | |||||
mcs | Adatlap | 187104 | 2007. október 23. 21:44 | ||
mszl | Adatlap | 187103 | 2007. október 23. 21:19 | ||
Hát még készülget egy nagyon gondolkodóba esett sofőr az ágyúcső alá egy ásóval és cigivel, még a torony tetejére kerül majd egy álcaháló és persze a vontató kábelek sem maradhatnak el. Archív fotó alapján. A tank nagyon öszvér lett mert maradékokból van összerakva tamiya, italeri, Eduard maradék, academy lánc, saját gyártmány kötelek és pótláncszem tartók... ezért vannak benne hibák, de törekedtem hogy minél elfogadhatóbb legyen egy Tiger I. Mid-nek. | |||||
pipi | Adatlap | 187102 | 2007. október 23. 21:10 | ||
Ú ez aztán leült, tervezel még mellé, valamit,valakit? Nagyon jó! Üdv pipi | |||||
mszl | Adatlap | 187101 | 2007. október 23. 21:03 | ||
BÉPÉ | Adatlap | 187100 | 2007. október 23. 20:19 | ||
Tisztelt Makettező társaim! A mai rossz idő tényleg leginkább a makettezésre volt alkalmas, így ehy Királytigrissel volt találkám. Ezúton mutatnám be Őfelségét így félkész állapotban. (Bocs, de zimmeritet most készítettem először, emiatt úgy néz ki, mintha a gyárban nagyon siettek volna a készítők.) Üdv: BÉPÉ | |||||
Smoke | Adatlap | 187099 | 2007. október 23. 11:33 | ||
Uraim! Egy M36ost épitek, és a belsővel egy kicsit leakadtam, mert enm találok róla képeket, viszont az Achilles belsejéről mindent tudok, nagyon nagy baklövést követnék el, ha az Achilles képeit felhasználva késziteném el M36osom belejét? Üdv.: Szabolcs | |||||
Gileg | Adatlap | 187098 | 2007. október 22. 21:15 | ||
Üdv! Eladó a Heller 1/72-es AMX 30/105-ös makettje.Ár:1000-Ft. Köszi,hello. | |||||
kojak | Adatlap | 187097 | 2007. október 21. 11:29 | ||
Szia Antarktika! Nálad valóban semmi sem változott. Érdekes ritkaságok tucatjával, ki tudja melyik oldalról... Üdv kojak | |||||
antarktika | Adatlap | 187096 | 2007. október 21. 09:48 | ||
kojak | Adatlap | 187095 | 2007. október 21. 00:14 | ||
Szia Antarktika! Megváltozott az email címed? Nem tudlak elérni sehogysem! A képek sem mennek át amiket küldeni akarok! Üdv kojak! | |||||
antarktika | Adatlap | 187094 | 2007. október 20. 21:02 | ||
Örültem, hogy segíthettem. Ugandai T-55-ös nem kell?:))) | |||||
Emerick | Adatlap | 187093 | 2007. október 20. 20:48 | ||
Szia Antarktika! Te egy zseni vagy! Ezer köszönet!!! Ennél jobb nem is lehetne! E. | |||||
antarktika | Adatlap | 187092 | 2007. október 20. 20:41 | ||
Amon | Adatlap | 187091 | 2007. október 20. 17:56 | ||
Kalóz okt 23 a küszöbön. :-) Ebben egyet értek veled. | |||||
Kalóz | Adatlap | 187090 | 2007. október 20. 16:42 | ||
Az Rtl Klub hiradójában nemsokára riport lesz a budaörsi tankgyűjteményről, amit a rendőrség lefoglalt, mivel nincsenek kellőképpen tönkretéve (be lehet indítani őket, de lőni nem lehet velük. Csak tudnám, akkor mi a gond?). Bunkó hatalmunk nem tud meglenni félelmében? Mért kell mindent tönkretenni, ami a történelmünk egy-egy része volt (és kéne legyen muzeális értéke a továbbiakban is) Kalóz | |||||
Emerick | Adatlap | 187089 | 2007. október 19. 20:04 | ||
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy az 50-es évek beli jugoszláv harcjárműveken milyen egységesített jelzések szerepeltek? Köszönöm előre is! E. | |||||
halaci | Adatlap | 187088 | 2007. október 18. 15:31 | ||
Köszi és rosmsitsa neked is! A 37/40 mm közti űrméret különbség mondjuk nem hiszem, hogy látszik a csövön (ha a hosszuk azonos volt) és Kalocsán emlékeim szerint 37mm-ek voltak, viszont nem emlékszem külön vontatóra, ezért is kérdeztem a Csepelt. Az aknavetős és páncéltörő rajokat/szakaszokat, sőt talán még a 120-as nehézaknavetősöket is azokkal furikázták. Igaz, a légvédelmi telephely el volt különítve a nyuszibuszokétól, lehet, hogy azért nem tűnt fel a spéci vontató. | |||||
Stefan | Adatlap | 187087 | 2007. október 18. 15:07 | ||
Köszi! My knowledge is also very poor about the armor :) | |||||
romsitsa | Adatlap | 187086 | 2007. október 18. 15:04 | ||
Welcome Przemek, my knowledge is very basic on post-war Hungarian armor, but I think Hungary received only T-34/85s from the Soviet Union. About WW2, my best guess would be that we used the captured T-34s without a repaint, but the number of available photographs is more than limited. This is definitely a Hungarian T-34 repainted, maybe in green and yellow? and the national colours painted on its turret. http://beute.narod.ru/Beutepanzer/su/Hungarian/T34-0.jpg Adam | |||||
Stefan | Adatlap | 187085 | 2007. október 18. 14:20 | ||
Van valakinek magyar festésről képe, és/vagy egyéb infója T-34/76 -osról a külfödi kollegának? | |||||
romsitsa | Adatlap | 187084 | 2007. október 18. 14:08 | ||
A 2. vh alatt használt Bofors és a szovjet verzió gyanúsan ugyanúgy néz ki, kivéve az irányzékot, a lövegtalpon lévő "tálcát" és az űrméretet. A Bofors 40mm-es a szovjet 37mm-es. Üdv ad | |||||
papgyuri | Adatlap | 187083 | 2007. október 18. 13:13 | ||
Nem akarok okoskodni, de tudomásom szerint a Magyar Demokratikus Honvédséget - később Néphadsereget - szovjet löveganyaggal - többek között 37 illetve 50mm-es légvédelmi lövegekkel látták el. Ezek vontatását külömböző eszközökkel, pld. Cs 800-as tüzérségi vontatóval oldották meg. A 40 mm-es Bofors inkább a 45 elötti időkre volt jellemző. Üdvözlettel: papgyuri | |||||
Macal | Adatlap | 187082 | 2007. október 18. 12:19 | ||
Szeva! Sd.kfz.11es Hansa-Lloyd változatát használtak a vontatására (többek között), a 11est gyártja pl a AFV Club, hozzá a kiegészítőt (Hansa-Lloyd) pedig a Botond Models...A Pro-Modell 2002/4es számában volt róla gey cikk, az egyik archiv képen pont egy Bofors ágyút vontat. A Különbség a szimpla 11es és a HL változat között a fűlke, és a mögötte léőv fedett rész, és ponyva... Remélem tudtam valamit segíteni:) Üdv: Macal | |||||
Przemek | Adatlap | 187081 | 2007. október 18. 11:05 | ||
I'm looking for any information on camauflage and marking of Hungarian T-34/76 used during and after WW II. Thanks! | |||||
halaci | Adatlap | 187080 | 2007. október 18. 08:00 | ||
Bár nem igazán csörömp téma, de nem tudja valaki, hogy annak idején nálunk mivel vontatták a 40mm-es Bofors lövegeket? Kalocsán a körletünk mögött volt a légvédelmi zászlóalj telephelye, de nem emlékszem, hogy ők is a csodálatos Csepeleket használták-e, vagy valami nagyobbat. Azért érdekelne, mert az Italeri után most az AFV Club is beígért egy Boforsot, az ICM pedig kiadta a Studebakert, ezeket szeretném majd összepárosítani, valószínűleg szovjet (esetleg, ha találok referenciát, akkor háború utáni magyar) színekben. Azt mondjuk nem tudom, hogy a sokfelé gyártott Boforsok között mekkora és milyen eltérések voltak, de majd csak találok valami anyagot hozzá. | |||||
MrChef | Adatlap | 187079 | 2007. október 17. 12:31 | ||
Ezen a topikon, az 5502, 5503 és 5519-es hozzászólásomban vannak fent a saját fotóim. (augusztus 25. körül) | |||||
MrChef | Adatlap | 187078 | 2007. október 17. 12:25 | ||
Bizony, ahogy Miggyuri is mondja, eddig csak a Legend adta ki, jó borsos áron: www.luckymodel.com/scale.aspx Információim szerint jövőre megjelenik a Mk.V. :-) Mekkora királyság lenne, ha a Trumpeter kiadná a IV-est... | |||||
Miggyuri | Adatlap | 187077 | 2007. október 17. 11:38 | ||
Szükségem volna, egy-két garnitúra 1/72-es T-54/55-ös görgőre. Miggyuri | |||||
Grande | Adatlap | 187076 | 2007. október 16. 14:34 | ||
Szia! A Merkava IV makettjét a Legend készítette el. Külföldi online boltban (Luckymodel, Hobbyeasy) beszerezhetô és most relatíve olcsó is. Pár hónapja még 199 dollár volt, ahogy most nézem 139 dollár. :)) A linkelés nálam nem m?ködik, mert nem PC dolgozom, de iderakom, megnézheted képekkel illusztálva. Szép járm?, de nagyon :))) http://www.luckymodel.com/scale.aspx?item_no=LF1123 | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 187075 | 2007. október 16. 12:19 | ||
Helló! A Merkava Mk. IV-ről tudsz vmit?? Valamelyik makettgyártó már kiadta?? | |||||
MrChef | Adatlap | 187074 | 2007. október 16. 10:34 | ||
Helló, végre egy újabb Merkava-fan rajtam kívül!:-) én is Mk.III-ast építettem nemrég, és az enyém is túl steril lett. (koptatás: sötét vasszín, ami nagyjából sötét rozsdabarna) Üdv, Tamás | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 187073 | 2007. október 15. 23:11 | ||
Kösz a kritikákat, de koptatásnak miért nem jó a vas szín (revell 91)??? Ez valami mai újítás, hogy rákattintok a nickneveitekre és kiírja az adataitokat?? | |||||
Crap | Adatlap | 187072 | 2007. október 15. 22:33 | ||
Sziasztok! Akit érdekel, a Honvédség csinált egy kiállítást a budaörsi úton a sasadi úti megállónál. A belépő 500 Ft. Van egy T34-es, T54, T55-ös amikbe be lehet mászni megnézni + egy csomó más leharcolt csapatszállító, kétéltű (talán BAT2) rádiós kocsik, rakéta szállító és még pár egyéb kiszuperált jonvédségi jármű. Nem tudom volt-e itt már szó róla, de aki esetleg éppen ilyeneket épít vagy csak érdekli, annak segítség lehet. Hétvégén is nyitva vannak. Üdv. | |||||
Grande | Adatlap | 187071 | 2007. október 15. 14:41 | ||
Imádom a Merkavát a legszebb harckocsi! A festéssel még dolgoznod kéne. A koptatás, szárazecsetelés, koszolás hiánya miatt nagyon sterilnek t?nik. Illetve látok koptatásokat, de azok elnagyoltak és a színük sem megfelelô ahogy toronygéppuskáké sem. A szembôl készített fotón látszik a löveg mellett, hogy a torony két felét nem dolgoztad el. A szellôzôrácsok is nagyon sötétek. Ha a festésen tudsz javítani, még ütôsebb lehet a járgány! Nekem is a polcon pihen mindhárom, dobozban (MKI, MKII és MKIII)... | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 187070 | 2007. október 15. 10:44 | ||
Andris | Adatlap | 187069 | 2007. október 14. 16:53 | ||
Hello Van egy ilyen könyv, hogy "Beute-Kraftfahrzeuge und -Panzer der deutschen Wehrmacht" én "Captured Kfz & Panzer in Wehrmacht service" néven találtam, ebben két oldalt foglalkoznak a KV-val. Német nyelven íródott, így én nem sok mindent vettem ki belőle, de tele van fényképekkel és nézeti ábrákkal.(Amennyire nézegettem csak technikai adatokat tartalmaz.) | |||||
Gébics | Adatlap | 187068 | 2007. október 13. 22:29 | ||
mszl | Adatlap | 187067 | 2007. október 13. 20:03 | ||
Szia! Éjfélkor fáradtam, remegő kézzel ... Mire kész lesz szerzek áálvány és jobbak lesznek a képek. nagyon köszi a dicséretet!! | |||||
KLZ | Adatlap | 187066 | 2007. október 13. 16:41 | ||
Hali!!! A Mellékelt képen látható átalakított német 75 mm-es KV 1-esről szeretnék infókat! Milyen egységek alkalmazták? Wehrmacht vagy SS? Hol és mikor? Nyílván 1942-től, a SZU-ban. Kurskban részt vett? Egyáltalán hány db alakítottak át? Vki tud róla infót? Nem sok mindent találtam a neten... Laci | |||||
halaci | Adatlap | 187064 | 2007. október 11. 18:52 | ||
Pihent ötlet, ennél szerintem egy vontatott változat egyszerűbben kezelhető volt. Kicsit a repülő harckocsira meg a tengeralattjáró repülőgépre emlékeztet: azokat is meg lehetett csinálni, de minek? | |||||
Batya | Adatlap | 187063 | 2007. október 11. 18:13 | ||
Szia Mszl! Jól néz ez ki DE!! A képek lehetnének élesek! Mert igy nem sok látszik... Üdv Batya u.i.:A Makettinfóra sosem volt jellemző a fikázás !! De biztos vannak kivéltelek.. | |||||
romsitsa | Adatlap | 187061 | 2007. október 11. 13:05 | ||
A Wespe utódja lett volna, ha elkezdik gyártani (3 prototipus készült)előnye, hogy 360 fokban forog a torony. A tornyot a testen lévő daruval leemelve és az "utánfutóra" rakva lehetett vontatni, illetve a tornyot a földre, egész pontosan betontalapzatra, is lehetett telepíteni. Torony nélkül lőszerszállítóként használták volna az alvázat. ad | |||||
tray | Adatlap | 187060 | 2007. október 11. 12:10 | ||
Nem értek én se ehhez a típushoz, de úgy tűnik... Azt írja, hogy a tornyot levéve "field gun" minőségben lehetett használni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
A J változatot 1942 júliusáig gyártották, szóval nyugaton nem vett részt a harcokban. Ekkoriban már keleten sem lehetett a csapatoknál (a partraszállással egyidőben). Én azt mondanám, hogy 43 közepén lehetett vele találkozni még. De 44-ben már semmiképpen sem. (Persze egy-két "eltévedt" jármű nem zárható ki teljesen.)