<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Mortyi | Adatlap | 187469 | 2008. február 15. 13:51 | ||
Hát nem akarok ellen reklámot csinálni meg hát kinyomtatva biztosan más de a farpostnál 5 euro ért három napig tölthetsz le és ez is benne van :) | |||||
romsitsa | Adatlap | 187467 | 2008. február 15. 11:19 | ||
Értem:) Ott szerintem nem nagyon volt semmi, a felfüggesztést és néhány vezetéket leszámítva. Rádió nem volt benne, a kezelőszervek meg vagy a vezető előtt vagy a jobb oldalán voltak. ad | |||||
Miggyuri | Adatlap | 187466 | 2008. február 15. 06:05 | ||
Hajrá pucul! Miggyuri | |||||
pucu1 | Adatlap | 187465 | 2008. február 14. 22:35 | ||
Köszi Maz. Ezeket az észrevételeket várom tőletek(az oktatóim ti voltatok akik leírták több fórumba hogy mit hogy vagy hogyan kellene csinálni!). A leírások alapján készültek makettjeim. Most pedig meg mutatnám első saját készítésű alkatrészeket(nem tökéletes még de igyekszem :)) | |||||
Maz | Adatlap | 187464 | 2008. február 14. 20:55 | ||
Egy észrevétel: A fülke tetején a híddeszkák fából vannak, így nem rozsdásodhatnak. Fa színű koptatás kellene rá inkább. | |||||
König | Adatlap | 187463 | 2008. február 14. 14:11 | ||
Köszönöm, Romsitsa, de a kérdés nem egészen erre vonatkozott.:) Mivel a vezetőülés nyitott, így a vezető körüli részek is látszanak. Előtte, sofőrrel szemben van a műszerfal, pedálok, jobbra mellette (fal mögött) a motor, azon a falon is kar, abból kinyúlik egy pedál. Mögötte az akkuk vannak, szintén fallal elválaszva. De a vezetőtől balra a sárhányó feletti térben csak egy nagy üresség van, a döntött páncéllemez mögött. Erről kellene valami fotó, vagy infó, hogy ott mi lehetett. Addig nem merem összerakni a kicsikét, amíg ez ki nem derül..:S Üdv: König | |||||
romsitsa | Adatlap | 187462 | 2008. február 14. 11:50 | ||
Menetirány szerint bal oldalon volt a vezetőtér, attól jobbra a motor. www.panzernet.net/panzernet/stranky/galerie/stihace/trager/galerietrager1.htm www.panzernet.net/panzernet/stranky/galerie/stihace/trager/galerietrager18.htm www.panzernet.net/panzernet/stranky/galerie/stihace/trager/galerietrager9.htm ad | |||||
König | Adatlap | 187461 | 2008. február 14. 10:41 | ||
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy a német Ardelt Waffentragernek a vezetőüléstől balra mi volt..? Nyitott jármű, és az ACE 1:72-eséhez ott csak egy nagy, üres luk van... Üdv: König | |||||
Amon | Adatlap | 187458 | 2008. február 13. 20:05 | ||
Ja meg a tudsz rendelj mellé matt illetve fényes cleart és jó kis sarzást tudsz csinálnia festék is 2/3-ad áron van tehát megéti. | |||||
Amon | Adatlap | 187457 | 2008. február 13. 20:04 | ||
Igen nekem van és itt baromi dréga ha tudod rendeld meg a lucky-tól házhoz jön 2300ftból | |||||
újonc | Adatlap | 187456 | 2008. február 13. 16:16 | ||
Sziasztok! Érdeklődnék,hogy vki használta már közületek az alábbi pigment port? Az árát megéri vagy nagyon drága? www.jatek-makett.hu/index.php üdv:újonc | |||||
Dog | Adatlap | 187455 | 2008. február 12. 16:29 | ||
MrChef | Adatlap | 187454 | 2008. február 12. 16:28 | ||
Szia Dog! Az Izraeli véderő (IDF) és légierő (IAF) topikban írtunk róla nemrég, nekem is megvan ez a kit, tárgyaljuk ki ott! Üdv, Tamás | |||||
mykman | Adatlap | 187453 | 2008. február 12. 16:24 | ||
Sziasztok ! Lenne 1 kérdésem az Urakhoz! Tudja valaki hogy magyaroszágon megtekinthető-e vagy létezik 30,5 cm es Skoda m11 vagy m16 os nehézmozsár ágyú ? Amiről tudok az bécsben, bukarestben , belgrádban és roventoban. De valahol irták hogy itt is található 1 példány , de az istennek sem találom sehol. Esetleg könyv is érdekelne róla ha van valakinek. Üdv. | |||||
Dog | Adatlap | 187452 | 2008. február 12. 16:23 | ||
Sziasztok! Véleményeket szeretnék kérni az Academy Merkava Mk3-as makettről. Érdekelne a részletesség, kidolgozás, pontosság. Aki esetleg már megépítette kérem pár szóban értékelje. Üdv. | |||||
ChevyG | Adatlap | 187451 | 2008. február 12. 10:12 | ||
Hi! kb 1-4hez! Tehát nagyon hígnak kell lennie! De elötte próbáld ki 1 selejtes maketten (ha van). Érdemes az egészet átmosni, de utána nemárt 1 matt lakk. üdv! | |||||
pucu1 | Adatlap | 187450 | 2008. február 12. 10:06 | ||
Szia!Köszi. A befolyatást milyen hígítási arányú festékkel kell csinálni? Az egészet át kell festeni vele,vagy csak az illesztéseket ? Üdv! | |||||
ChevyG | Adatlap | 187449 | 2008. február 12. 09:55 | ||
Szia! Szuper lett! Grat! Az "illesztéseket" folyasd be híg (matt) feketével. (ajtók széle, stb) üdv! | |||||
pucu1 | Adatlap | 187448 | 2008. február 11. 23:04 | ||
ChevyG | Adatlap | 187447 | 2008. február 11. 10:15 | ||
Sziasztok! Az ICM T-28asa milyen minőségű? alak-mérethű, lánctalp, stb? üdv! | |||||
hegyiember | Adatlap | 187446 | 2008. február 9. 15:12 | ||
Zsolt8644 | Adatlap | 187445 | 2008. február 9. 13:27 | ||
Üdv! Nagyon köszönöm a segítséget, azóta nekikezdtem, és a testet, tornyot nagyon szépen le lehet festeni, a lánctalp az érdekes, azt még kitalálom... Még egyszer köszönöm! Üdv: Zsolt | |||||
hegyiember | Adatlap | 187444 | 2008. február 8. 23:18 | ||
Helló! Néhány variáció a festéshez.Remélem így már könnyebb lesz a dolgod! Biztos kell még vásárolni festéket hozzá,ha a készletben lévők nem megfelelők.Sok sikert! Üdv.hegyiember | |||||
Zsolt8644 | Adatlap | 187443 | 2008. február 8. 12:43 | ||
Üdv! Ez már a harmadik topic, ahol segítséget kérek, előbb a diorámásból küldtek a festőkhöz, aztán ide irányítottak. Tegnap kaptam a fenti készletet, elméletileg a benne lévő festékekkel el lehetne készíteni a festett makettet. A koszolást később megoldom, nem azzal van a gond, de a 4 fajta festék amit adtak, valahogy nem jön össze. Tehát, amit nem tudok, hogy melyik alkatrészt mivel kell festeni? A festési útmutató jobb alsó sarkában lévőt szeretném elkészíteni... ahhoz elméletileg egy szín kellene, de az sehol sincs a dobozban :S A másik meg, hogy a rajz alapján az egész tankot, a lánctalpat is egyszínűre kellene festeni. Szóval, ha valaki tudja, hogy melyik festéket hol kell használni, az legyen szíves írjon! Előre is köszönöm! Üdv: Zsolt | |||||
mszl | Adatlap | 187442 | 2008. február 6. 20:59 | ||
Köszönöm a segítséget!!! | |||||
halaci | Adatlap | 187440 | 2008. február 6. 19:38 | ||
Most látom, hogy Emerick egy másik topikban már megelőzött. | |||||
halaci | Adatlap | 187439 | 2008. február 6. 19:34 | ||
Ha jól értem, akkor mégis csak a híd tört össze alatta. A toronyban álló Knapp őrmester szörnyethalt. | |||||
Maz | Adatlap | 187438 | 2008. február 6. 18:44 | ||
Csak a gyakrabban használt típusokat próbáltam leírni, ezeken felül volt még pár. D 564, D 469 (D 344 utódjának szánták, azonos alváz, STAR fülke, hathengeres erősebb motor, ballonos gumiabroncsok), stb. | |||||
páncélos | Adatlap | 187437 | 2008. február 6. 08:29 | ||
MAZ! A Csepel felsorolásból kimaradt a D-588. Igaz, ebből csak 1db volt. | |||||
mszl | Adatlap | 187436 | 2008. február 5. 23:03 | ||
mszl | Adatlap | 187435 | 2008. február 5. 23:03 | ||
És még ez hátha segít! Ha valaki letudná fordítani az jó lenne mszl@freemail.hu | |||||
mszl | Adatlap | 187434 | 2008. február 5. 22:59 | ||
bikedoki | Adatlap | 187433 | 2008. február 4. 15:49 | ||
Dragon Premium Ed. | |||||
Batya | Adatlap | 187432 | 2008. február 2. 13:56 | ||
Hegesztési Varrat 172ben! www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php Bikedoki! Oda van simán drótozva. Vagy a tartó van elgörbítve. Üdv Batya | |||||
Dmiller | Adatlap | 187431 | 2008. február 2. 13:00 | ||
Hegesztési varrat elkészítése egyszerű módon: A varratnak megfelelő vastagságú, és hosszúságú húzott szálat készítesz. a szálat ragaszd fel a felületre, majd egy ecset segítségével híg oldószeres ragasztóval (tehát nem tűs) futtasd be a szálat, addíg míg az az oldószertől felpuhul. Már majdnem kész is vagy! Egy pengét vagy bármilyen éles tárgyat finoman nyomkodj bele a szálba. Ha elérted a kívánt eredményt akkor már csak hagyni kellmegszáradni! Nálam bevált! Nem olyan macerás mint a tömítőpasztás módszer és a végeredmény is sokkal szebb, egyenletesebb. Remélem ezzel tudtam segíteni! Üdv Dávid | |||||
gábor76 | Adatlap | 187430 | 2008. február 2. 12:03 | ||
Ez 1/35-ös Nashorn?Melyik verzió? | |||||
bikedoki | Adatlap | 187429 | 2008. február 2. 11:47 | ||
Sziasztok! Ezt a Nashornt készítem éppen és kicsit elakadtam. A tartalék futógörgő rendhagyó helyen van rögzítve. Ennek a tartóját rézdrótból el is készítettem. Segítségeteket abban kérném, hogy adjatok tippet nekem, miként van az emelő rögzítve. Nekem ugyanis nem sikerült a képekből kihámoznom. Segítségeteket előre is köszönöm. bikedoki | |||||
Emerick | Adatlap | 187428 | 2008. február 1. 20:40 | ||
Szia! Tömítőpasztából tudod a legjobban. Neoflex, vagy Tamiya, vagy bármi más. Lehet szabadkézzel is, de lehet felragasztott maszkoló-sablonok közt is. Üdv: Em. | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 187427 | 2008. február 1. 16:24 | ||
Tud valaki tanácsot adni, segíteni, heggesztési varrat imitálásában hogy miként készítsem el | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 187426 | 2008. február 1. 15:07 | ||
Tud valaki ISZU-152 rohmlöveghez összerakható lánctalpat, nem feltétlenül kell az egésznek tagokból állnia elég ha csak a felső traktusnál és az iveknél tagonkénti | |||||
ged | Adatlap | 187425 | 2008. február 1. 14:01 | ||
Batya | Adatlap | 187424 | 2008. február 1. 13:16 | ||
Kedves Ged! Itt van jó pár infó csak Stugról.) www.attilaproductions.com/forum/viewforum.php Üdv Batya | |||||
ged | Adatlap | 187423 | 2008. február 1. 12:51 | ||
Sziasztok! Stug III G-hez és Panzer IV-hez keresek festési útmutatókat + toronyszámokat, amik a kurszki csatában vettek részt | |||||
bavida | Adatlap | 187422 | 2008. január 31. 23:14 | ||
papgyuri | Adatlap | 187421 | 2008. január 31. 21:54 | ||
bavida! Kis túlzással bármit a középzöldtől a khakiig! Ennek az az oka hogy nem volt és talán még ma sincs egységes ellátás a festékekből a hadseregben. A legtöbb jármű az eredeti (szovjet/orosz)festésével szolgál, ami - mint már írtam - nagyon sokféle árnyalatú lehet. Javaslom hogy a sajtóban megjelenő jóminőségű fotók alapján keress az adott járműhöz festéket. Üdvözlettel: papgyuri | |||||
RCM | Adatlap | 187420 | 2008. január 31. 18:13 | ||
Sziasztok! Ért valaki A Fuchs vagy Fennek német páncéloshoz?Adatok ,méretek miatt. | |||||
bavida | Adatlap | 187419 | 2008. január 27. 18:51 | ||
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a MAGYAR HONVÉDSÉGNÉL rendszeresitett tehergépkocsik, (ural, zil, stb ) külső festésének, milyen humbrol vagy revell festéket használjak?! Köszönetel: bavida | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 187418 | 2008. január 26. 18:45 | ||
Jól beszélsz kolléga , "kened" a témát Üdv: MAZ HL 20 05 | |||||
Maz | Adatlap | 187417 | 2008. január 22. 08:02 | ||
Katonai Csepelek: B 350 (kisebb mértékben D 350) B 130 B 300 800 (lánctalpas vontató) D 352 - D 420 (elsősorban polgári autók, de viszonylag nagyobb darabszámban használták) D 344 D 566 Melyikre gondolsz? Ezeken felül még használták a D 450, D750 stb. alapvetően polgári típusokat is. Az ős, a 350-es a STEYR D 380 teherautó licensze alapján készült. A B 413 D 413 négyhengeres és D 613 hathengeres motorok szintén. A 800 a Ja-12 szovjet vontató alapján készült, de D 613 motorral és Csepel fülkével. A fülke a STEYR esetében gőzölt-hajlított bükkfa vázas szerkezet, a Csepelnél néhány típus kivételével ezt egyszerüsítették. A D 566 D 750 típusok már Rába motorral készültek, ami MAN licensz. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 187416 | 2008. január 22. 06:43 | ||
Marci! A Csepel D344-es saját tervezésű. Tehát nem átvett. A korábbiakról nem tudom. Miggyuri |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |