<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Lompi | Adatlap | 188345 | 2009. június 2. 22:54 | ![]() | |
Számvéber | Adatlap | 188344 | 2009. május 31. 10:25 | ![]() | |
Kedves Mindenki! A HM Hadtörténeti Intézet és Múzeum "Hadtörténelmi Délutánok" sorozata 2009. június 13-án, szombaton 13 óra óra 30 perckor folytatódik a Hadtörténeti Intézet és Múzeum (1014, Budapest, Kapisztrán tér 2-4.) II. emeleti "Tóth Ágoston" termében. Ez alkalommal jómagam tartok előadást "Célkeresztben a '007': Michael Wittmann SS-Hauptsturmführer halálának harcászati körülményei" címmel. Az előadást szokás szerint vitafórum követi. A belépés továbbra is díjtalan. Mindenkit sok szeretettel várunk! Üdvözlettel: Számvéber Norbert | |||||
gp78 | Adatlap | 188343 | 2009. május 21. 15:15 | ![]() | |
sziasztok akad valakinek eladó? Opel Agila 1/24 1/25 roncs is jo | |||||
Gotha | Adatlap | 188342 | 2009. május 21. 13:04 | ![]() | |
Marci | Adatlap | 188341 | 2009. május 21. 08:39 | ![]() | |
Minden francia településhez köthető valamilyen haditett! | |||||
Számvéber | Adatlap | 188340 | 2009. május 20. 20:31 | ![]() | |
A kérdéses "Valmy" nevű Sherman a francia 2e regiment de cuirassiers (2. páncélosezred) harckocsija volt. Ebben az ezredben MINDEN harckocsit egy-egy francia városról neveztek el, függetlenül, hogy volt-e ott győztes francia csata vagy sem. :) Üdv | |||||
papgyuri | Adatlap | 188339 | 2009. május 20. 20:22 | ![]() | |
Korrekt! Rumcájsz_52-nél a pont! A franciáknak ugyanaz Valmy, mint nekünk Pákozd! (1848. szeptember 29.) papgyuri | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 188338 | 2009. május 20. 16:50 | ![]() | |
Valmy - helységnév és győzelmes csatahely Franciaországban, 1792-ben itt győzte le a francia forradalmi hadsereg a porosz hadsereget (tehát a Sherman nyilvánvalóan a szövetségesekkel együtt harcoló Szabad Francia Hadsereghez tartozott). | |||||
Viktor | Adatlap | 188337 | 2009. május 20. 16:07 | ![]() | |
Viktor | Adatlap | 188336 | 2009. május 20. 16:01 | ![]() | |
Sziasztok. Van egy M4 Sherman tankom,van rajta egy Valmy felirat.Az mit jelentene rajta? :P Lécci segitsetek. | |||||
Muzzy | Adatlap | 188335 | 2009. május 20. 10:13 | ![]() | |
Szia Zéé74! Tökéletes, Nagyon köszönöm, ez minden kérdésemet (erre vonatkozót) megválaszolt! :) Még egyszer köszönöm! Muzzy | |||||
Zéé74 | Adatlap | 188334 | 2009. május 20. 00:38 | ![]() | |
Szia Muzzy! Igen, jól érted! Szívesen! Itt egy jó kép... Üdv | |||||
bubi77 | Adatlap | 188333 | 2009. május 19. 17:30 | ![]() | |
gp78 | Adatlap | 188332 | 2009. május 19. 11:55 | ![]() | |
sziasztok akad valakinek elfekvő 1/24 nissan auto megkezdett is érdekel igazán nissan Skyline -t keresek de ami hassonlo hozzá érdekel gp78@citromail.hu köszönöm | |||||
Muzzy | Adatlap | 188331 | 2009. május 19. 11:15 | ![]() | |
Szia Zéé74! Köszönöm, az első képen lévőt adták a maketthez, tehát akkor az ék is gumiból van, ha jól értem. (már éppen azon gondolgodtam, hogy milyen jól nézne ki fémesre szárazecsetelve :( Köszönöm! Muzzy | |||||
Zéé74 | Adatlap | 188330 | 2009. május 18. 20:26 | ![]() | |
Szeva! Ha T48 "rubber block" akkor gumi, ha T54E1 "chevron steel" akkor acél az egész. | |||||
levta1 | Adatlap | 188329 | 2009. május 18. 18:44 | ![]() | |
Sziasztok! Egy kerdesem lenne, talan (biztosan) tud valaki valaszolni ra. Panzer 3-as (egesz pontosan Panzerkampfvagen III Ausf.L) harcolt-e a nyugati fronton a szovetsegesek partraszallasa utan telen? Koszonom Lev | |||||
Muzzy | Adatlap | 188328 | 2009. május 18. 18:30 | ![]() | |
Sziasztok! Az iránt érdeklődnék, hogy az M 10 Tank destroyer lánctalpát hogyan fessem? (Sherman M4A2) Szerintem a lánctalp alapban fekete acél, a betét gumi, de a betétem kívül van egy v alakú kapaszkodó. Logikusan ez a kapaszkodó köröm is fekete acél mert szerintem nem igazán tűnik hosszú életűnek a gumiból készült kapaszkodó köröm. Segítségeteket előre is köszönöm! Köszönettel Muzzy | |||||
juge75 | Adatlap | 188327 | 2009. május 17. 18:14 | ![]() | |
A valóságban az önmentésnél a rönköt két speciálisan a láncra akasztható végű kábellel teszik fel, ráhagyással. Túlfutás esetén azonnal le kell állítani a járművet, mert a rönk vagy a láncban, vagy a testben károkat okozhat. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 188326 | 2009. május 17. 14:51 | ![]() | |
Nem fizetős, csak regisztrálni kell magad, hogy lássad a linket ahonnét le lehet tölteni. 98%-ba Rapidshare letöltés. | |||||
avirex | Adatlap | 188325 | 2009. május 17. 13:19 | ![]() | |
ez viszont ingyenes:) military-machine.blogspot.com/2009/04/german-infantryman-3-eastern-front-1943.html | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 188324 | 2009. május 17. 12:36 | ![]() | |
Tárgytalan! Köszönöm az infót! | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 188323 | 2009. május 17. 12:25 | ![]() | |
Hogyan? Pénzes? Előreis köszönöm. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 188322 | 2009. május 15. 06:11 | ![]() | |
Tisztelt "Csörömpös" Kollégák, A mellékelt weboldalon elég sok e-book tölthető le harckocsikról (és repülőkről). Remélem tudok ezzel nektek segíteni. one.softarchive.net/panzertruppen_at_war_armor_at_war_.40235.html | |||||
romeo | Adatlap | 188321 | 2009. május 14. 10:23 | ![]() | |
sdsdaf | Adatlap | 188320 | 2009. május 11. 15:06 | ![]() | |
Ahhaa, és ez csak egyszerhasználatos? Vagyis beteszik, kiköpi és ott hagyják? Gyakran használják a seregben? nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítségét. | |||||
juge75 | Adatlap | 188319 | 2009. május 11. 14:07 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 188318 | 2009. május 11. 13:52 | ![]() | |
Önmentő rönk, vagy beteszik a lánctalp alá, vagy rögzítik rá és képes ezen kapaszkodva önmagát kihúzni. | |||||
Zsola | Adatlap | 188317 | 2009. május 10. 22:24 | ![]() | |
a rönknél...egyszerűen berakják a lánctalp alá,keresztben,olyan mint amikor sárban lépkedsz majd lépteid könnyitése céljából egy fa lapot dobsz magad elé,és máris nem ragadsz bele. | |||||
sulyid | Adatlap | 188316 | 2009. május 10. 18:03 | ![]() | |
Akkor most nem mondtam semmi hülyeséget? | |||||
sdsdaf | Adatlap | 188315 | 2009. május 10. 17:48 | ![]() | |
Húú, lehet hogy én vagyok a gyenge de nem értem. :( Van valakinek képe a használatáról? Csak erre használják? köszönöm az eddigi válaszokat! | |||||
mityubá | Adatlap | 188313 | 2009. május 10. 17:44 | ![]() | |
A farönk,az az un. önvontató gerenda,melyet,ha elakad a harckocsi,mindkét lánctalpba egy ékkel-és sodronykötélhurokba dugják a gerendát,melyet a tank maga alá húzva tud kapaszkodni,és kijönni a kellemetlen helyzetből! A torony oldalán levő csövet,az irányzó búvónyílásra csatlakoztatva ,jut a személyzet és motor levegőhöz,viziakadály leküzdésekor ! | |||||
sdsdaf | Adatlap | 188312 | 2009. május 10. 17:44 | ![]() | |
Kedves sulyid! Esetleg azt megtudnád mondani, hogy pontosan hogy használják? | |||||
sulyid | Adatlap | 188311 | 2009. május 10. 17:29 | ![]() | |
A farúd a sárból való kihúzásra szolgál a tornyon lévő cső pedig a vízalatti átkeléshez kell. | |||||
sdsada | Adatlap | 188310 | 2009. május 10. 16:50 | ![]() | |
Kedves Varjúbácsi, antarktika! Ha már itt tartunk, azt esetleg tudjátok ,hogy sok tankon vannak azok farönkök, azt miért használják? Mert pontosan nem tudom csak annyit ,hogy ha jól emlékeszem,(egy katona legalább is ezt mondta a kecskeméti repnapon) hogy ha a tank nem éri fel a kaptatót akkor ezt alá berakják(?) pontosan hogy is használják? Szolgál valami más funkciót? Illetve hogy milyen sűrűséggel? A T 72-es tornyán is van valami csőszerűség az micsoda? A válaszokat előre is köszönöm! | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 188308 | 2009. május 10. 08:43 | ![]() | |
A torziós tengelyek, amik a görgők rugózásáról gondoskodnak, nem férnek el másként. | |||||
antarktika | Adatlap | 188307 | 2009. május 10. 08:43 | ![]() | |
A Z-tengely miatt. A görgők egy Z alakú, torziós tengelyen nyugszanak, maga a tengely csavarodik mozgás közben. | |||||
Jimbobá | Adatlap | 188306 | 2009. május 9. 22:58 | ![]() | |
Sziasztok! Hülye kérdés, de eddig nem nagyon tűnt fel: miért van a harckocsiknál sok esetben a jobb és a baloldali görgősor egymáshoz képest elcsúsztatva? Üdv, Ádám | |||||
sulyid | Adatlap | 188305 | 2009. május 5. 21:53 | ![]() | |
Nem is mondtam semmi rosszat...A vietnámi t-55 nem semmi:) | |||||
antarktika | Adatlap | 188304 | 2009. május 5. 21:08 | ![]() | |
Nagyon szép példája annak, hogy a régi gépeket nem kell elkótyavetyélni fillerekért színes...khhmmm...színesfémkereskereskedőknek. A T-55 megfelelő alapot nyújt a korszerűsítéseknek, a románoknál TR-580, TR-85, TR-85M néven futnak. Rémlik valami TM-500-as jelzésű gép is, de ebben nem vagyok biztos. A torony egyébként a kínai Type-59D ( T-55 reaktív páncélzatú reinkarnációja ) hajaz nagyon. Egyébként így néz ki az "új" vietnámi 55-ös is. | |||||
sulyid | Adatlap | 188303 | 2009. május 5. 20:31 | ![]() | |
Szerintem eltalálták a kombinációt és a kivitelezés is jó lett. | |||||
antarktika | Adatlap | 188302 | 2009. május 5. 18:59 | ![]() | |
Egy kicsit Leopárd-I-es, egy kicsit T-55. A futógörgők és a páncéltest Leopárd, míg a torony vegyes, T-55-ös és a Leo megnyújtott lőszertárolójának egyvelege. Ha jól tudom, akkor MTU diesel motor van benne. Az irányzó műszerek nem tudom ki fia borja, az sem elképzelhetetlen, hogy izraeli. | |||||
lucky | Adatlap | 188301 | 2009. május 5. 17:17 | ![]() | |
az utsó képen érdekes a lánctalp mintázata... | |||||
romeo | Adatlap | 188299 | 2009. május 5. 12:38 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 188298 | 2009. május 3. 20:44 | ![]() | |
Jól néz ki csak kár hogy nem igazi:)és nem is sima T-90 hanem T-90S(export verzió). | |||||
romeo | Adatlap | 188297 | 2009. május 3. 20:38 | ![]() | |
Jimbobá | Adatlap | 188296 | 2009. április 28. 18:02 | ![]() | |
Valahol mélyen, egy T-55 az alapja. | |||||
Laac | Adatlap | 188295 | 2009. április 28. 16:47 | ![]() | |
Szerintem koppintások ötvözete. Egy kicsit ez egy kicsit az. | |||||
szezsolt | Adatlap | 188294 | 2009. április 28. 14:19 | ![]() | |
Teljesen saját gyártmány, vagy valaminek az átalakítása? Ha koppintották, akkor miről koppintották? Köszi szezsolt | |||||
soca | Adatlap | 188293 | 2009. április 27. 23:48 | ![]() | |
Ami koppintás:)) de jó! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Nézz szét itt: www.hostjeep.gportal.hu/gindex.php hátha találsz vmi megfelelőt.
Üdv,
Lompi