<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Miggyuri | Adatlap | 188808 | 2011. február 12. 06:23 | ![]() | |
ANT | Adatlap | 188807 | 2011. január 26. 21:05 | ![]() | |
Így van, első ilyen próbálkozás lesz. De mindenképpen közzéteszem az eredményt. Köszönöm mindenkinek a segítséget. | |||||
jerry82 | Adatlap | 188806 | 2011. január 26. 20:56 | ![]() | |
remélem a végeredményről teszel föl képet | |||||
ANT | Adatlap | 188805 | 2011. január 26. 20:50 | ![]() | |
Nem akarok én itt tragikomédiát, csak ezt is, azt is ajánlottátok itt, én meg kicsit megkavarodtam. Köszi, így a szikés módszer már világos. | |||||
Roadblock | Adatlap | 188804 | 2011. január 26. 20:41 | ![]() | |
Na most melyikre válaszoljak? :) Nem hinném, hogy több mm vastag, valahol van elfekvőben T34es póttartályom, de fel kellene túrnom érte mindent... Anyagvastagságnál mélyebb horpadást csak olyat tudsz - esetleg- csinálni, ha "megroppantod" a tartályt melegitéssel. Viszont, ha ez az első ilyen próálkozásod, akkor lehet, hogy célszerűbb lenne kisebb horpadással próbálkozni pl a sárhányón... A már korábban ajánlott fóliás módszer is jó lehet a nagyobb horpasához vagy akár azt is megpróbálhatod, hogy a kivánt részt kivágod szikével és puttyal töltöd fel, amit a horpadás formájára formázol... Na hajrá. | |||||
jerry82 | Adatlap | 188803 | 2011. január 26. 20:38 | ![]() | |
ne haragudj de ez már kezd tragikomédiába fulladni kaptál 4 lehetőséget 1. szikével belevágod tűreszelővel vagy smirglivel eldolgozod legegyszerűbb legkönnyebb 2. hőforrás felet meg melegíted és benyomod kicsit bonyolultabb de nem lehetetlen 3. alu dobozból ,mécses csinálod meg elég nehéz de élethű 4. megveszed műgyantából | |||||
ANT | Adatlap | 188802 | 2011. január 26. 20:13 | ![]() | |
Nem akarok én mindenáron melengetni, csak ezt a farigcsálós dolgot nem igazán tudom elképzelni. Ugye a hordó fala mm-nél vékonyabb műanyag. Tehát akkor az anyagvastagságnál "mélyebb" horpadást nem is tudok produkálni? Vagy technikailag hogy kell ezt kivitelezni? Amúgy kösz a MIG-es tippet, de először maradnék a "home made" megoldásnál (ha el nem b*szom). | |||||
ANT | Adatlap | 188801 | 2011. január 26. 20:13 | ![]() | |
Nem akarok én mindenáron melengetni, csak ezt a farigcsálós dolgot nem igazán tudom elképzelni. Ugye a hordó fala mm-nél vékonyabb műanyag. Tehát akkor az anyagvastagságnál "mélyebb" horpadást nem is tudok produkálni? Vagy technikailag hogy kell ezt kivitelezni? Amúgy kösz a MIG-es tippet, de először maradnék a "home made" megoldásnál (ha el nem b*szom). | |||||
ANT | Adatlap | 188800 | 2011. január 26. 20:11 | ![]() | |
Nem akarok én mindenáron melengetni, csak ezt a farigcsálós dolgot nem igazán tudom elképzelni. Ugye a hordó fala mm-nél vékonyabb műanyag. Tehát akkor az anyagvastagságnál "mélyebb" horpadást nem is tudok produkálni? Vagy technikailag hogy kell ezt kivitelezni? Amúgy kösz a MIG-es tippet, de először maradnék a "home made" megoldásnál (ha el nem b*szom). | |||||
Roadblock | Adatlap | 188799 | 2011. január 26. 11:32 | ![]() | |
Ha mar mindenaron a melengetes mellett dontesz, akkor NE direkt gyertyalang fole tegyed, hanem a lang felett melegits pl furoszarat es azzal csinalj kisebb nagyobb horpadasokat. Celszeru nagyon apro lepesekkel haladni, kulonben lehet menni a Cserebere topikba mugyanta hordokat keresgelni. Mondjuk annyira, mint a kepen latszodik, nem fogod tudni meglapogatni... Ha nem akarsz sk "bajlodni" vele, akkor a MIGnek van T-34es fuel drum keszlete migproductionswebshop.com/product_info.php | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 188798 | 2011. január 26. 11:10 | ![]() | |
Szerintem a hordót vékony fémlemezből (pl. akár teamécsestartó) legyártani se lenne túl nehéz és azt már nagyon élethűen be lehetne horpasztani. | |||||
Teuton | Adatlap | 188797 | 2011. január 26. 10:49 | ![]() | |
Ez így van! Faragni kell! A melegítéssel nagyon könnyen el lehet baszkurálni. | |||||
Vermate | Adatlap | 188796 | 2011. január 26. 09:29 | ![]() | |
ANT! Hallgass juge75 mesterre! A szike a legjobb megoldás. Üdv.: Vermate | |||||
ANT | Adatlap | 188795 | 2011. január 26. 09:21 | ![]() | |
Na, ilyenem nincs, úgyhogy szerintem bekockáztatom a gyertyázást. | |||||
Sziluboy | Adatlap | 188794 | 2011. január 25. 21:24 | ![]() | |
Kerékpár sárvédőből? :) | |||||
jerry82 | Adatlap | 188793 | 2011. január 25. 20:06 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 188792 | 2011. január 25. 19:59 | ![]() | |
ANT | Adatlap | 188791 | 2011. január 25. 19:55 | ![]() | |
De ha festés előtt csinálom, akkor nem gond a kormozódás. Vagy rosszul gondolom? | |||||
ANT | Adatlap | 188790 | 2011. január 25. 19:53 | ![]() | |
Mármint hogy a pengét melegítem és azzal nyomom be a felületet? | |||||
ANT | Adatlap | 188789 | 2011. január 25. 19:50 | ![]() | |
Igazad van, a gyertyaláng kíméletesebb a hőlégfúvónál. | |||||
jerry82 | Adatlap | 188788 | 2011. január 25. 19:50 | ![]() | |
szerintem ne gyertya láng fölött csináld elég füstölő azzal nem lesz olyan kockázatós én azzal csináltam a póttartály pántját meg mécses vagy alu dobozzal helyetesítheted | |||||
juge75 | Adatlap | 188787 | 2011. január 25. 19:38 | ![]() | |
Satyak | Adatlap | 188786 | 2011. január 25. 19:36 | ![]() | |
GYertyaláng felett megmelegíted ÓVATOSAN, és úgy nyomod be.Előtte öntőkereten próbálgasd a melegítést, mert könnyen el tudod olvasztani a tartályt. De a hőlégfúvó sem rossz megoldás, csak ott nagy felületen melegíted. | |||||
ANT | Adatlap | 188785 | 2011. január 25. 19:24 | ![]() | |
És olyat hol tudnék beszerezni? Amúgy műanyagnál először hőlégfúvós "kezelésre" gondoltam, de lehet, hogy teljesen hülye ötlet...vélemény? | |||||
sulyid | Adatlap | 188784 | 2011. január 25. 19:12 | ![]() | |
Én a helyedben szereznék fotomaratottat mivel azon nem nehéz megcsinálni. Műanyaggal meg nem tudom hogy hogyan lehetne megcsinálni. | |||||
ANT | Adatlap | 188783 | 2011. január 25. 19:08 | ![]() | |
German42 | Adatlap | 188782 | 2011. január 19. 17:29 | ![]() | |
Sziasztok! Egy berlines diorámához lenne szükségem 3db 1/72-es utcai lámpára. Vagy esetleg ha valaki már gyártott házilag akkor szívesen fogadok ötletet is:) Az email címem: tmilan@globonet.hu Köszönöm! | |||||
charles | Adatlap | 188781 | 2011. január 19. 16:29 | ![]() | |
Szia juge75 Csak most láttam a kérésed (dec 29).Fenn áll még? Ha igen, akkor tudok adni ( A3/A37 ). | |||||
balaton | Adatlap | 188780 | 2011. január 19. 15:14 | ![]() | |
Ja még annyi, hogy tényleg csak profi munkákat várnak. | |||||
balaton | Adatlap | 188779 | 2011. január 19. 15:13 | ![]() | |
Üdv.! A cseh Small Scale AFV Forum VIP galériájába hívott meg profi színvonalon alkotó magyar makettezőket a házigazda, Milan Vins: www.smallscaleafv.com/inspiration/ Ő ugyan nem említette ezt külön, de mint az a fórum nevéből is kiderül, 99,9%-ban 1/72-1/76 méretarányú harcjárművekkel foglalkoznak (A maradék 0,1% pedig 1/87 :)) Ezekben a méretarányokban várnak képeket. üdv. KG | |||||
juge75 | Adatlap | 188778 | 2010. december 29. 13:09 | ![]() | |
Trumpeter T-62 1972 makettjéből keresek 2 db T-54-55 lánc kereket (rajta van a kereten, de a T-72 lánc és lánckerék való hozzá, ezt pluszban adják). juge75@hotmail.com | |||||
ATTIS | Adatlap | 188777 | 2010. december 26. 17:32 | ![]() | |
hálás köszönet, utána nézek, és még figurát is találtam | |||||
Grande | Adatlap | 188776 | 2010. december 26. 16:42 | ![]() | |
A Replica honlapja szerint náluk van raktáron hozzá való Eduard maratás. Érdeklődj utánna. www.replica.hu/index.php www.eduard.cz/products/card.php | |||||
ATTIS | Adatlap | 188775 | 2010. december 26. 15:47 | ![]() | |
folsav | Adatlap | 188774 | 2010. december 21. 22:29 | ![]() | |
Köszönöm a felvilágositást:D | |||||
Grande | Adatlap | 188773 | 2010. december 21. 20:19 | ![]() | |
Folsav! A videón látott technika az ún. zimmerit készítés. Hogy mi is a zimmerit, abban a google segít, nem írom le. Egyébként az újabb kiadású makettkészletek már tartalmazzák a zimmeritréteget, így azt nem kell saját magadnak elkészíteni. Persze ez ne vegye el kedved, hogy kipróbáld és elkészítsd. Célszerszám - zimmeritező - viszont kell hozzá. www.google.hu/search | |||||
folsav | Adatlap | 188772 | 2010. december 21. 20:11 | ![]() | |
üdv! tigris tankot rakok össze és néztem videot és blutackot vagy gyurmát tett a toronyra és becsikozta de mért? folsav | |||||
Emerick | Adatlap | 188771 | 2010. december 20. 11:12 | ![]() | |
Ezzel vigyázzunk, mert mint referenciafotók -néhány kivétellel- nem megfelelőek. Ugyanis a képek többségén a csehszlovák rettenet van, ami sokban eltér az eredeti némettől... ;) Persze ha valaki a cehszlovák lövész féllánctalpast építi annak pompás! ;) (költői kérdés: azt miért nem gyártják/építik emberek kicsiben! :) ) | |||||
DGabi01 | Adatlap | 188770 | 2010. december 20. 11:05 | ![]() | |
Sziasztok tudna nekem valaki segíteni abban hogy hol találok a henschel tornyos királytigrisről méretarányos (1:35 öst lehetőleg)többnézeti rajzot? És esetleg a 222 es toronyszámú királytigris festési mintályát találtam ezen a oldalon de csak egy oldal meg egy előlnézetit de nekem minden nézete kellene!Előre is köszi aki tud segíteni! | |||||
wittman44 | Adatlap | 188769 | 2010. december 7. 06:19 | ![]() | |
sziklakks | Adatlap | 188768 | 2010. december 6. 13:05 | ![]() | |
bat | Adatlap | 188767 | 2010. december 6. 13:01 | ![]() | |
sziklakks | Adatlap | 188766 | 2010. december 6. 12:57 | ![]() | |
Sziasztok! Segítsetek légyszi,hogy hol találhatnék jó képeket(azon kívül,hogy guglizzak) sdkfz 251/22-ről köszi | |||||
wittman44 | Adatlap | 188765 | 2010. december 4. 20:21 | ![]() | |
Igen toronyszámot akartam irni, de igy is köszi. Wittman | |||||
Emerick | Adatlap | 188764 | 2010. december 4. 20:20 | ![]() | |
Toronyszámot legfeljebb... Azt hamarabb találsz, mint soroztszámot. Utóbbihoz a német levéltárak bugyraiba kellene elmerülni, igen hosszú időre... Ajánlani tudom mindenképpen Dr Számvéber Norbert megfelelő témájú könyveit. Abból és némi keresgéléssel, hogy mit is jelentenek a toronyszámok, már lehet próbálkozni, totózni, hogy mit is használhattak. I. | |||||
wittman44 | Adatlap | 188763 | 2010. december 4. 16:22 | ![]() | |
Segitséget kérek! Olyan Párduc G harckocsi sorozatszámot keresek amely járhatott az 1944-es tordai tankcsatában, vagy a visszavonulásban volt szerepe. Köszönettel Wittman | |||||
Atis | Adatlap | 188762 | 2010. november 30. 12:17 | ![]() | |
Sziasztok Én nem csörömpözök, e most a segítségeteket kérném. az lenne a kérdésem, hogy mekkora a legnagyobb szemenkéni lánctalp szélessége és hosszúsága mind egészre és mind a szemre vonatkozóan. ki gyártja? előre is köszönöm a segítséget. üdv. | |||||
gaben21 | Adatlap | 188761 | 2010. november 22. 20:09 | ![]() | |
gaben21 | Adatlap | 188760 | 2010. november 22. 19:36 | ![]() | |
Köszönöm gyors válaszod . Már rendelem is :-) | |||||
papgyuri | Adatlap | 188759 | 2010. november 22. 19:33 | ![]() | |
gaben21! Mivel az Academy Pz.IV sorozat a tamiya régi szerszámaival készült, az általad említett lánctalp egyenesen ideális! (olcsó, egyszerűen építhető és tartalmazza a korai és késői láncfeszítő kerekeket is... bár kialakítása szerint a korai Pz.IV-ekhez nem jó, de a wirbelwind 43 utáni) Üdv, papgyuri |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
A magyar haderő a 2. vh után, rendszeresítette és használta-e T-34/76 bármilyen variációját?
Van e valahol adat a 2 világháború magyar harckocsizó ászairól?
Üdv: Miggyuri