<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156. |
Csodabogár | Adatlap | 188846 | 2011. június 19. 14:08 | ||
ChevyG | Adatlap | 188845 | 2011. június 19. 13:14 | ||
Srácok! Köszönöm az infókat! Üdv! | |||||
Freddy | Adatlap | 188844 | 2011. június 17. 18:30 | ||
Ja igen, nem írtam, hogy 1/35-ben kellene, én meg azt tekintem alapnak:) | |||||
Elnar | Adatlap | 188843 | 2011. június 17. 18:24 | ||
Szerintem, 72-ben a Revell kései tingrincséből lehet. +Zimmerit persze (35-ben nem gondolkodok soha) | |||||
Freddy | Adatlap | 188842 | 2011. június 17. 18:22 | ||
Ha már itt tartunk egyébként, melyik gyártó melyik készletéből lehet a legkevesebb pluszmunkával magyar Tigrist csinálni? (Ez már csak nem olyan, mint a magyar cuccok többsége, hogy egyvalaki gyártja, és az se van:)) | |||||
Elnar | Adatlap | 188841 | 2011. június 17. 18:09 | ||
Én fotók alapján azt mondom, hogy sárgák voltak, vörös számokkal. Az 503. Sw.Pz.Abt. Tigrisei kerültek a magyarokhoz, úgyhogy ott kell szétnézni. | |||||
fidel | Adatlap | 188840 | 2011. június 17. 13:16 | ||
Szia! Nem tudom mennyire megbízhatóak a Bison Models grafikái, de gyártanak magyar páncélosokhoz jelzéseket - szerintem ebből is meríthetsz Tigris I-hez ötletet. www.angelfire.com/pro/bison/35113.html www.angelfire.com/pro/bison/35114.html www.angelfire.com/pro/bison/35115.html Üdv, fidel | |||||
ChevyG | Adatlap | 188839 | 2011. június 17. 10:53 | ||
Sziasztok! Magyar Tiger I -es festési sémákat és toronyszámokat hol találhatok az interneten? HELP! | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 188838 | 2011. május 9. 14:45 | ||
köszönöm szépen, átböngészem. Üdv | |||||
Roadblock | Adatlap | 188837 | 2011. május 9. 13:51 | ||
Roadblock | Adatlap | 188836 | 2011. május 9. 13:46 | ||
The M3 Bradley CFV (Cavalry Fighting Vehicle) is very similar to the M2 Bradley IFV (Infantry Fighting Vehicle) and only varies from it in a few subtle ways and by role. The M3 is classified as an armored reconnaissance and scout vehicle and does away with the firing ports as found on the M2 series. The M3 Bradley varies from the M2 in that it also handles more in the way of ammunition for its 25mm, 7.62mm and TOW missile weapons. Additionally, the M3 system is fielded with the same powerful two-man 25mm cannon turret with the 7.62mm coaxial machine gun. | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 188835 | 2011. május 9. 13:10 | ||
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, mi a különbség az M2 és M3 bradley között? Köszönöm | |||||
roli | Adatlap | 188834 | 2011. április 19. 18:15 | ||
Most éppen egy magyar Hetzert építek. De alig találtam róla informácíót, képeket. Minden infot szívesen fogadok. | |||||
roli | Adatlap | 188833 | 2011. április 19. 18:13 | ||
sziasztok | |||||
hgyuri | Adatlap | 188832 | 2011. április 15. 15:54 | ||
papgyuri | Adatlap | 188831 | 2011. április 14. 20:50 | ||
Megnyugtatlak, a Revell dobozában is az Italeri makett van. Ez már csak így megy... | |||||
hgyuri | Adatlap | 188830 | 2011. április 14. 17:24 | ||
Igazából nekem a Revell készlet van meg, és abban vinyl lánc van, de ez a kép meggyőző, még a vinyl is életszerűnek tűnik. Köszönöm szépen a segítséget, bevallom sokat böngésztem a Netet, de ezt a képet nem találtam. A többin meg nem volt ilyen jól látható. Még egyszer nagyon köszönöm. Szép napot! | |||||
papgyuri | Adatlap | 188829 | 2011. április 11. 21:00 | ||
Tulajdonképpen szükségtelen szemenkénti láncot venni az M47-re. Talán az eggyetlen tank amin az Italeri merev gumilánca felhelyezés után azt mutatja ami a valóság. Vagyis a lánc nem fekszik fel teljesen a láncfeszítő kerékre (sem), lásd a képen. papgyuri | |||||
hgyuri | Adatlap | 188828 | 2011. április 11. 16:49 | ||
Üdv Kedves makettező társak! 1/35-ös M47-eshez keresnék szemenkénti láncot(T80/E1). Tud valaki segíteni nekem ebben? Előre is köszi | |||||
ATTIS | Adatlap | 188827 | 2011. április 10. 19:47 | ||
Regal | Adatlap | 188826 | 2011. április 1. 12:27 | ||
Sziasztok! 1/35-ös Leopard 2-höz keresek lánctalpat, lehet maradék is Tamiya kitből, ha lecserélésre került. Üdvözlettel, Regal | |||||
Regal | Adatlap | 188825 | 2011. március 31. 12:10 | ||
Szia Grande, köszönöm szépen a segítséget, van egy régi Esci Lepopard 2-esem, lehet, hogy majd azt tuningolom, vagy veszek egy Hobby boss-t. Megyek Mosonra, ott biztos találok hozzá valami feljavítós szettet... Üdv, Regal | |||||
Grande | Adatlap | 188824 | 2011. március 31. 10:58 | ||
Trumpeter nem gyárt Leopardot. A Revellnek van Leo 2A4 kitje, de a Hobby Bossal jobban jársz. Feljavításhoz rengeteg kiegészítöt (mügyanta feljavítók, rézmaratás, fém lövegcsö és egyéb apróságok) kapsz. Ezen az oldalon összeszedve megvan minden, ami Leopard 2 építéséhez kell. www.onepointed.com/dan/model/Leopard_Lists/2-kit/ | |||||
Regal | Adatlap | 188823 | 2011. március 31. 08:53 | ||
Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy szeretnék egy 1/35-ös Leopard 2a4-est (a függőleges homlokpáncélú) feljavítani/ ha túl necces, akkor építeni és érdekelne, hogy a Trumpeter vagy a Hobby boss a jobb kidolgozású - esetleg gyártja mégvalaki? Üdv, Regal | |||||
Insectus | Adatlap | 188822 | 2011. március 8. 09:42 | ||
Köszönöm mindenkinek a válaszokat, szerintem mostmár menni fog. Üdv: Gyula | |||||
Roadblock | Adatlap | 188821 | 2011. március 7. 16:04 | ||
Makett ragasztoval...nehogy pillanatragasztoval csinald! En a Revell csorost hasznalom. 1-2 csepp szemenkent eleg. Ha a vege ugy erzed, hogy elbir meg ragasztot, akkor a formara hajlitas utan meg mehe par csepp | |||||
Amon | Adatlap | 188820 | 2011. március 7. 15:58 | ||
Szia! Ha tudsz, vagy ha van akkor ecsetes makett ragasztó még festés előtt. Én legalábbis így csinálom. Szépen meg lehet vele oldani a belógásokat. És még pakolgatod tudod igazítani. miután bekented vele a ragasztani kívánt felületet picit kb 15-20sec hagyod egyben az asztalon és utána a már össze illesztett tagokat felrakod és igazítod. majd hagyod rajta hogy megkössön a ragasztó. Csak arra figyelj, hogy nehogy túl sok ragasztót tegyél, mert oda ragad a görgőkhöz. Üdv: Amon | |||||
Insectus | Adatlap | 188819 | 2011. március 7. 15:45 | ||
Ox. Már csak egy kérdés, makettragasztóval, vagy pillanat ragasztóval ragasszam? Bár gondolom, inkább az előbbi... Gy | |||||
Roadblock | Adatlap | 188818 | 2011. március 7. 15:34 | ||
A fem lancot lehet hajlitni osszeragsztas utan, a Magic-track-et viszont mar nem. Ez alapveto kulonbseg. A Magic-track-et ha nem hajlitod kotes elott olyanra, amilyenre szeretned, akkor utolag mar nehez lesz, mert hajlitgatni kell, el is torhet, ha jo eroben vagy... | |||||
Insectus | Adatlap | 188817 | 2011. március 7. 14:07 | ||
Szia, Akkor valahogy úgy, mint a fém láncokat, csak itt a ragasztó a drót és ne szemenként ragasszam, hanem nagyobb egységenként. Értem. Remélem sikerülni fog. köszi | |||||
Roadblock | Adatlap | 188816 | 2011. március 7. 13:59 | ||
Szia, Én úgy rakom össze, hogy összeragasztom kb az 1/3-t, majd formára hajlítom, amíg nem köt meg totál a ragasztó. Utána jöhet a második illetve a 3. darab. Ha minden kész, akkor még jöhet egy utolsó ellenőrzés, hogy ne legyen túl feszes vagy laza. Ezután megvárom, amíg megköt a ragasztó, festem, koszolom és a végén vissza a görgőkre. Miután összeállt a három rész, kis javítások és máris kész... | |||||
avirex | Adatlap | 188815 | 2011. március 7. 12:56 | ||
Insectus | Adatlap | 188814 | 2011. március 7. 12:50 | ||
Sziasztok, Vettem a Cserebere rovatban egy Dragon StuGot és nagy gondban vagyok ezzel a MagicTrackkel. Hogy kell ezt összeragasztani? Lefessem előre, vagy csak a meketten? üdv, Gyula | |||||
Miggyuri | Adatlap | 188813 | 2011. február 12. 19:23 | ||
Milyen igaz! Köszi! Egyébként egy lengyel kolléga kersetett meg ezekkel a kérdésekkel. Miggyuri | |||||
Emerick | Adatlap | 188812 | 2011. február 12. 14:23 | ||
Miggyuri! Szerintem felkeresheted ezzel a kérdéssel Dr Számvéber Norbit! A megmaradt, átszervezés alatt álló aktív karckocsizó alakulatot is az egyik magyar ászról szeretnék elnevezni, ha minden igaz. A világháborús páncélos fegyvernemről a Norbitól, illetve Dr Bonhardt Attila ezredes úrtól tudsz a Hadtörténelmi Levltárban továbbiakat kérdezni. Ők biztosan tudnak és szívesen adnak is pontos, megbízható válaszokat! ;) Üdv: I. | |||||
Emerick | Adatlap | 188811 | 2011. február 12. 14:18 | ||
A zsákmánynyag NEM lett rendszeresítve 1939-1945 között! Az állományba bekerültek, de nem kaptam rendszeresítési számot. Az pedig kétlem, hogy háborús zsákmnyanyagot használt volna a Néphadsereg... | |||||
Miggyuri | Adatlap | 188810 | 2011. február 12. 13:06 | ||
Az jó esetben zsákmányanyag volt. Ugye? | |||||
Elnar | Adatlap | 188809 | 2011. február 12. 08:34 | ||
Még a háború alatt rendszeresítettük a T 34/76-ot. :) Ami épen került hozzánk vetettük is be egyből. Ha jól emlékszem valami 5-10 is volt belőle. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 188808 | 2011. február 12. 06:23 | ||
Urak! A magyar haderő a 2. vh után, rendszeresítette és használta-e T-34/76 bármilyen variációját? Van e valahol adat a 2 világháború magyar harckocsizó ászairól? Üdv: Miggyuri | |||||
ANT | Adatlap | 188807 | 2011. január 26. 21:05 | ||
Így van, első ilyen próbálkozás lesz. De mindenképpen közzéteszem az eredményt. Köszönöm mindenkinek a segítséget. | |||||
jerry82 | Adatlap | 188806 | 2011. január 26. 20:56 | ||
remélem a végeredményről teszel föl képet | |||||
ANT | Adatlap | 188805 | 2011. január 26. 20:50 | ||
Nem akarok én itt tragikomédiát, csak ezt is, azt is ajánlottátok itt, én meg kicsit megkavarodtam. Köszi, így a szikés módszer már világos. | |||||
Roadblock | Adatlap | 188804 | 2011. január 26. 20:41 | ||
Na most melyikre válaszoljak? :) Nem hinném, hogy több mm vastag, valahol van elfekvőben T34es póttartályom, de fel kellene túrnom érte mindent... Anyagvastagságnál mélyebb horpadást csak olyat tudsz - esetleg- csinálni, ha "megroppantod" a tartályt melegitéssel. Viszont, ha ez az első ilyen próálkozásod, akkor lehet, hogy célszerűbb lenne kisebb horpadással próbálkozni pl a sárhányón... A már korábban ajánlott fóliás módszer is jó lehet a nagyobb horpasához vagy akár azt is megpróbálhatod, hogy a kivánt részt kivágod szikével és puttyal töltöd fel, amit a horpadás formájára formázol... Na hajrá. | |||||
jerry82 | Adatlap | 188803 | 2011. január 26. 20:38 | ||
ne haragudj de ez már kezd tragikomédiába fulladni kaptál 4 lehetőséget 1. szikével belevágod tűreszelővel vagy smirglivel eldolgozod legegyszerűbb legkönnyebb 2. hőforrás felet meg melegíted és benyomod kicsit bonyolultabb de nem lehetetlen 3. alu dobozból ,mécses csinálod meg elég nehéz de élethű 4. megveszed műgyantából | |||||
ANT | Adatlap | 188802 | 2011. január 26. 20:13 | ||
Nem akarok én mindenáron melengetni, csak ezt a farigcsálós dolgot nem igazán tudom elképzelni. Ugye a hordó fala mm-nél vékonyabb műanyag. Tehát akkor az anyagvastagságnál "mélyebb" horpadást nem is tudok produkálni? Vagy technikailag hogy kell ezt kivitelezni? Amúgy kösz a MIG-es tippet, de először maradnék a "home made" megoldásnál (ha el nem b*szom). | |||||
ANT | Adatlap | 188801 | 2011. január 26. 20:13 | ||
Nem akarok én mindenáron melengetni, csak ezt a farigcsálós dolgot nem igazán tudom elképzelni. Ugye a hordó fala mm-nél vékonyabb műanyag. Tehát akkor az anyagvastagságnál "mélyebb" horpadást nem is tudok produkálni? Vagy technikailag hogy kell ezt kivitelezni? Amúgy kösz a MIG-es tippet, de először maradnék a "home made" megoldásnál (ha el nem b*szom). | |||||
ANT | Adatlap | 188800 | 2011. január 26. 20:11 | ||
Nem akarok én mindenáron melengetni, csak ezt a farigcsálós dolgot nem igazán tudom elképzelni. Ugye a hordó fala mm-nél vékonyabb műanyag. Tehát akkor az anyagvastagságnál "mélyebb" horpadást nem is tudok produkálni? Vagy technikailag hogy kell ezt kivitelezni? Amúgy kösz a MIG-es tippet, de először maradnék a "home made" megoldásnál (ha el nem b*szom). | |||||
Roadblock | Adatlap | 188799 | 2011. január 26. 11:32 | ||
Ha mar mindenaron a melengetes mellett dontesz, akkor NE direkt gyertyalang fole tegyed, hanem a lang felett melegits pl furoszarat es azzal csinalj kisebb nagyobb horpadasokat. Celszeru nagyon apro lepesekkel haladni, kulonben lehet menni a Cserebere topikba mugyanta hordokat keresgelni. Mondjuk annyira, mint a kepen latszodik, nem fogod tudni meglapogatni... Ha nem akarsz sk "bajlodni" vele, akkor a MIGnek van T-34es fuel drum keszlete migproductionswebshop.com/product_info.php | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 188798 | 2011. január 26. 11:10 | ||
Szerintem a hordót vékony fémlemezből (pl. akár teamécsestartó) legyártani se lenne túl nehéz és azt már nagyon élethűen be lehetne horpasztani. | |||||
Teuton | Adatlap | 188797 | 2011. január 26. 10:49 | ||
Ez így van! Faragni kell! A melegítéssel nagyon könnyen el lehet baszkurálni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156. |
A magyar Tigrisekről nemrégiben került elő pár híradó felvétel. Ezek szerint használtak korai és kései változatot is. A festésük, számozásuk (és állapotuk)eléggé kaotikus volt, tekintve, hogy a németek által "levetett" alakulatoktól kapták őket (s.Pz.Abt.503 és 509) Valószínűleg mind terepszínű volt - az egyik látványosabban, a másik kevésbé...