<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
páncélos | Adatlap | 190063 | 2009. augusztus 8. 23:03 | ![]() | |
antarktika | Adatlap | 190062 | 2009. augusztus 8. 19:45 | ![]() | |
Akkor jól van. Leálltam vitatkozni a pénzszedő sráccal, hogy az nem igazi T-55-ös. Hülyének nézett. | |||||
gaunt | Adatlap | 190061 | 2009. augusztus 8. 19:39 | ![]() | |
antarktika | Adatlap | 190060 | 2009. augusztus 8. 19:23 | ![]() | |
Most a Zamárdiban lévő kocsiról van szó? | |||||
gaunt | Adatlap | 190059 | 2009. augusztus 8. 19:19 | ![]() | |
T72AV! BTU-55 nem lehetett, mivel az egy tolólap! Az BLG-60 (ha jól tudom) volt, és arra került rá a T-55A torony. Sajnos csak így lehetett megcsinálni, mivel van az az ostoba törvény, hogy olyan harjármű aminek eredetileg tornya van nem lehet mozgásképes, hatástalanítani kell a löveget/fegyvereket, a lövegcsövet levágni (!) ki kell venni a motort, majd a motorteret beönteni betonnal(!). A Tank.hu-nak is ezért vannak hídvetőik. (meg persze a VT-55A) | |||||
antarktika | Adatlap | 190058 | 2009. augusztus 8. 19:16 | ![]() | |
Most melyikról van szó? | |||||
T-72AV | Adatlap | 190057 | 2009. augusztus 8. 18:47 | ![]() | |
helo antarktika ha jol emlékszem az régen btu-55 volt régen csak le szedtk rola a tolo lapot és felkerűlt az egyik vt-55 re ere emlékszem mert az nem műkődő képes mivel nincsen bene motor űdv t-72av | |||||
lucky | Adatlap | 190056 | 2009. augusztus 7. 21:27 | ![]() | |
Azért van amit nem felejt az ember.:) Köszi az infókat.:) | |||||
antarktika | Adatlap | 190055 | 2009. augusztus 7. 21:25 | ![]() | |
antarktika | Adatlap | 190054 | 2009. augusztus 7. 21:21 | ![]() | |
Nem mostanában volt...:))) Ha jól emlékszem, akkor világosszürke, de olyat is láttam, mely ugyanolyan zöldre volt festve, mint a gép. Az alján szintén olaj. | |||||
lucky | Adatlap | 190053 | 2009. augusztus 7. 21:03 | ![]() | |
Akkor az olajos. Egyéb sajátosság? Motortér? | |||||
antarktika | Adatlap | 190052 | 2009. augusztus 7. 21:02 | ![]() | |
Csak az oldalfalak és a torony belseje volt fehéres, a forgózsámoly és a padlólemez fémes, de az olajtól sosem látszott... | |||||
lucky | Adatlap | 190051 | 2009. augusztus 7. 20:56 | ![]() | |
Köszi! A fehér egyik "jó" tulajdonsága, h gyorsan koszolódik... | |||||
antarktika | Adatlap | 190050 | 2009. augusztus 7. 20:51 | ![]() | |
Tényleg fehér volt. Egyébként festheted szürkésfehérre is, mert tiszta az sohasem volt. Olyan olajos, kormos fehér. | |||||
lucky | Adatlap | 190049 | 2009. augusztus 7. 20:47 | ![]() | |
Kár, de ez jó is mert így nem köti az embert a fotó. Hiába, beindult a fantáziám... | |||||
romeo | Adatlap | 190048 | 2009. augusztus 7. 20:39 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 190047 | 2009. augusztus 7. 20:26 | ![]() | |
Tényleg a magyar T-55A-k belső tere milyen színű volt? A CMK szerint fehér, de több szem többet lát. | |||||
lucky | Adatlap | 190046 | 2009. augusztus 7. 20:25 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 190045 | 2009. augusztus 7. 19:34 | ![]() | |
Azt sajnos nem. | |||||
antarktika | Adatlap | 190044 | 2009. augusztus 7. 19:23 | ![]() | |
Véletlenül az alvázszámokat nem tudod? Zamárdiban a haditechnikai parkban az 5082-es van. | |||||
gaunt | Adatlap | 190043 | 2009. augusztus 7. 18:01 | ![]() | |
Elszomorító képek... És mellesleg tükrözik a honvédség állapotát is. | |||||
romeo | Adatlap | 190042 | 2009. augusztus 7. 14:26 | ![]() | |
Jimbobá | Adatlap | 190041 | 2009. július 21. 22:42 | ![]() | |
Köszönöm! Majd ha feltöltöm mindet, az talán segít. Számítok a sasszemedre és tapasztalataidra :D Akkor 60M és 67. Örök hálám, Ádám | |||||
páncélos | Adatlap | 190040 | 2009. július 21. 22:28 | ![]() | |
Jimbobá & Gaunt! A BLG-60M és a BLG-67 között 7 év a különbség. Külsőleg szinte semmi. Nálunk mindkettő rendszerben van/volt. Az egykori NDK-ban készültek, lengyel és csehszlovák T-55A alvázra. Az MT-55 csehszlovák eszköz, nálunk nem volt rendszerben. Nem (nem csak), a hídelem felülete a különbség, hanem a híd hossza a BLG javára. | |||||
gaunt | Adatlap | 190039 | 2009. július 21. 18:25 | ![]() | |
kösz az infót, elolvastam a linket is, bár nyugati (USA) oldal, kivételesen ez hasznos. Általában a nyugati "szakértőknek" azt sem hiszem el amit kérdeznek. | |||||
Jimbobá | Adatlap | 190038 | 2009. július 21. 18:16 | ![]() | |
Az MT-55-nek a hídjának felülete más. Nem olyan érdes-szemcsés, hanem sima fém, bordákkal. www.janes.com/articles/Janes-Military-Vehicles-and-Logistics/BLG-60-BLG-67-and-BLG-67-M2-armoured-bridgelayers-Germany.html Üdv 60-67-ről nincs infóm. | |||||
gaunt | Adatlap | 190037 | 2009. július 21. 17:57 | ![]() | |
Jimbobá! Igen, ahol a vezető búvónyílása "kikövérített", az bizony "A". Ebben is van sugárelnyelő réteg. Egyébként az "A"-t a parancsnok kupolájáról lehet legkönnyebben felismerni, jóval nagyobb mint a sima T-55-ösé a sugárelnyelő réteg miatt. Jimbobá második kérdését én "továbbfejleszteném", mivel erre én is kíváncsi vagyok: Mi a különbség a BLG-60, 67, és MT-55 között? Melyik(ek) volt(ak) nekünk? | |||||
Jimbobá | Adatlap | 190036 | 2009. július 21. 17:36 | ![]() | |
Sziasztok! Megint én... Valaki meg tudná mondani, hogy mi a különbség a BLG-60 és 67 között? Nekünk van/volt mindkettőből? Köszönettel, Ádám | |||||
Jimbobá | Adatlap | 190035 | 2009. július 21. 15:43 | ![]() | |
Köszi! Itt a vezető búvónyílása kikövérített, így "A"-ról van szó. Ugye? ÜDv! | |||||
gaunt | Adatlap | 190034 | 2009. július 21. 14:26 | ![]() | |
A T-55-nek és a T-55A-nak is volt géppuskás és anélküli változata. A gyártás elején úgy gondolták, minek a géppuska, a sugárhajtású gépeket úgy sem lehet lelőni vele, túl gyorsak. Aztán később a vietnami háborúban rájöttek arra, hogy a légvédelmi géppuska a helikopterek ellen viszont használható, így ismét azzal gyártották. Ugyanez volt a helyzet a T-62-vel is. Korai T-62-esen nem volt, későbbin igen. | |||||
romeo | Adatlap | 190033 | 2009. július 21. 13:06 | ![]() | |
A T-55A az atomvédelemmel felszerelt típus jelölése. Tudtommal a légvédelmi géppuskás változatnak külön nem volt megkülönböztető jelölése. Az első magyar T-55-ösök nem rendelkeztek lg. géppuskával, ezt csak később szerelték fel a töltőkezelő búvónyílásának cseréjével. | |||||
Jimbobá | Adatlap | 190032 | 2009. július 20. 23:14 | ![]() | |
Sziasztok! Azt szeretném, megkérdezni, hogy légvédelmi géppuskás, illetve a nélküli T-55-ök megnevezése egységesen T-55 (vagy épp T-55A)? Köszi! | |||||
Miggyuri | Adatlap | 190031 | 2009. július 20. 14:36 | ![]() | |
Az aláírás szerint nehéz lövészpáncélos Indiából. Éppenséggel az is lehet. Miggyuri | |||||
Amon | Adatlap | 190030 | 2009. július 17. 18:18 | ![]() | |
Sziasztok köszönöm mindenkinek a válaszokat | |||||
T-72AV | Adatlap | 190029 | 2009. július 17. 18:16 | ![]() | |
T-72AV | Adatlap | 190028 | 2009. július 17. 13:44 | ![]() | |
helo Amon t-55 t-55a t-55am2 vt-55 jvbt-55 blg-60m blg-67 t-55ak zászloaj parancsnoki űdv t-72av | |||||
gaunt | Adatlap | 190027 | 2009. július 17. 13:17 | ![]() | |
Hali! T-55, T-55A, T-55AM2, VT-55, JVBT-55 (ebben nem vagyok biztos), MT-55, + parancsnoki változatok, ezeket pontosan nem ismerem. | |||||
Amon | Adatlap | 190026 | 2009. július 17. 12:58 | ![]() | |
Sziastok! A magyarok milyen T-55ö-ket használtak? A válaszokta előre is köszönöm | |||||
juge75 | Adatlap | 190025 | 2009. július 13. 21:49 | ![]() | |
1992-utáni Tatai alakulat jelzése van rajta. | |||||
gaunt | Adatlap | 190024 | 2009. július 13. 19:48 | ![]() | |
Halihó! Találtam egy nagyon érdekes videót a youtube-on: www.youtube.com/watch Angliában lehet venni volt Magyar T-55AM2-est! Hogy kerülhetett ez oda? Valaki felismeri az alakulat jelzését? | |||||
juge75 | Adatlap | 190023 | 2009. július 13. 19:12 | ![]() | |
Szerintem ez homok színre van festve, de alatta az eredeti orosz zöld. Ex-Iraki ZSU-23-4M Shilkánál láttam ugyanezt, hogy csak ráfestettek egy réteg világos fehéres-sárgás homokszínt. | |||||
slypi | Adatlap | 190022 | 2009. július 13. 17:47 | ![]() | |
antarktika | Adatlap | 190021 | 2009. július 12. 19:13 | ![]() | |
antarktika | Adatlap | 190020 | 2009. július 12. 19:12 | ![]() | |
gaunt | Adatlap | 190019 | 2009. július 10. 15:05 | ![]() | |
Heló Az 1K13 célzókészüléken kívül hogy lehet megkülönböztetni az AM2 és AM2B-t? | |||||
T-72AV | Adatlap | 190018 | 2009. július 10. 13:57 | ![]() | |
helo gaunt ahogy figyelem őket ezek AM2B típusu harckocsik űdv t-72av | |||||
gaunt | Adatlap | 190017 | 2009. július 10. 13:25 | ![]() | |
Hali! Csak úgy kíváncsiságból, ezek sima AM2-esek, vagy AM2B-k? Ezekről nem tudom megállapítani. | |||||
antarktika | Adatlap | 190016 | 2009. július 10. 09:33 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 190015 | 2009. július 4. 20:13 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 190014 | 2009. június 28. 15:13 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Lucky!
Egy kép, neked.
Így néz ki egy használatban lévő 55-ös belülről.
Sajnos, már csak emlék.
Antarktika!
Drága barátom! Hát az mög hogyan lehet, hogy a falú határát sem hagyod el másko, most meg alvázszámokat lesöl zamárdiban? Nem szép ez tüled!
(((CSAK VICCNEK SZÁNTAM)))