<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |
sulyid | Adatlap | 190472 | 2010. május 21. 17:52 | ||
Nem ártana pár ilyen nekünk sem a bmpk hiánya miatt... Előzmény: (190471) antarktika 2010. május 21. 17:14 | |||||
antarktika | Adatlap | 190471 | 2010. május 21. 17:14 | ||
T-80UD | Adatlap | 190470 | 2010. május 10. 20:55 | ||
Megfejtem nektek a rejtvényt. A t-54-es harckocsik nagyjavításakor át lettek alakítva t-55-össé. A terrorházában álló gép egy átalakított 54-es. Mielőtt beemelték a talapzatra forgattak vele egy filmet. A gép eredeti színe szovjet-zöld de a művész úr össze kente azzal a s***-ral ami ma is látható rajta. Ha jól megnézed a tetejét van rajta egypár bakancsnyom. tisztelettel T-80UD ui az ágyú száma: D-10-TG-D/ciril/51605 | |||||
páncélos | Adatlap | 190469 | 2010. április 27. 07:19 | ||
Véleményem szerint Szabadszálláson, a 90-es évek végén. | |||||
romeo | Adatlap | 190468 | 2010. április 26. 10:27 | ||
szuhoj | Adatlap | 190467 | 2010. április 26. 09:32 | ||
T-72AV!Most tudtam csak meg nézni,köszi képek meg kaptam tök jok. Seva | |||||
T-72AV | Adatlap | 190466 | 2010. április 24. 16:10 | ||
heló szuhoj elment a levél talán már meg is érkezet üdv T-72AV | |||||
Jimbobá | Adatlap | 190465 | 2010. április 23. 19:13 | ||
szuhoj | Adatlap | 190464 | 2010. április 23. 19:10 | ||
T-72 heló! elöre is köszike szuhoj@vipmail.hu üdv szuhoj | |||||
antarktika | Adatlap | 190463 | 2010. április 23. 18:09 | ||
Érdekes ajánlat Perunak ukrán részről. Egy 46 tonnás, 125 mm-es automata töltőberendezéssel szerelt T-55. Illetve T-55M8-A2 TIFON II. andrei-bt.livejournal.com/41601.html | |||||
T-72AV | Adatlap | 190462 | 2010. április 23. 14:39 | ||
heló ad meg az email cimedet és kűldők rola képet üdv t-72av | |||||
szuhoj | Adatlap | 190461 | 2010. április 22. 19:34 | ||
Szeva T-72AV! Én is el mentem volna, a munka nem engedett. Kicsit irigykedve nézem a képeket,nosztlgiázni jó lett volna. Irányzó voltam Tatán,a konkuzt nagyon meg néztem volna szeva szuhoj | |||||
T-72AV | Adatlap | 190460 | 2010. április 22. 17:54 | ||
DIESEL | Adatlap | 190459 | 2010. április 22. 17:45 | ||
Szia képeket nem csináltál véletlenül, mert érdekelne mert nem tudtam elmenni | |||||
romeo | Adatlap | 190458 | 2010. április 22. 17:21 | ||
Konkursz nem volt? | |||||
romeo | Adatlap | 190457 | 2010. április 22. 17:20 | ||
T-72AV | Adatlap | 190456 | 2010. április 22. 16:24 | ||
heló részt vevő járművek a tatai nyílt napon Gaz-66 r-142 vázon Uaz-469 rádió állomás D-20 ÁGYU Ural-4320 alap T-72AV T-72M1 BLG-60M BTR-80 BTR-80 A ÜDV T-72AV | |||||
páncélos | Adatlap | 190455 | 2010. április 22. 11:55 | ||
páncélos | Adatlap | 190454 | 2010. április 15. 08:16 | ||
romeo | Adatlap | 190453 | 2010. április 14. 22:13 | ||
A Szovjet Hadsereget szeretné reprezentálni. | |||||
páncélos | Adatlap | 190452 | 2010. április 14. 22:11 | ||
romeo | Adatlap | 190451 | 2010. április 14. 16:43 | ||
antarktika | Adatlap | 190450 | 2010. április 12. 17:08 | ||
E link alapján talán megoldódik a T-54, vagy T-55 vita a Terror Házában lévő gépről. Magyar sajátosság, hogy külföldi honlap alapján sikerül döntenünk ( talán ). Nos, én azt mondom, hogy ez bizony T-55-ös, annak ellenére, hogy ez a lap is T-54-esnek titulálja. http://jtrowbridge5.smugmug.com/T-54/Budapest-Terror-Museum/11640106_ectAW | |||||
romeo | Adatlap | 190449 | 2010. április 4. 11:11 | ||
Üdv PanczelMatyas! Köszi a választ. Mosonmagyaróvárra nem, de a tatai vagy győri nyílt napra talán sikerül eljutnom. | |||||
PanczelMatyas | Adatlap | 190448 | 2010. április 3. 22:10 | ||
Szia Romeo! Mint korábban írtam, a rendelkezésünkre álló irott forrásként és interjúkban tudomásunkra hozott információk alapján valós lehet a 6 db VT-34, ami mellett további (max.) 67 db T-34 alvázú vontató állt rendelkezésére az MN-nek; azonban a BTSz-2-ről nyilatkozni - megfelelő infó hiányában - nem tudok. Így csak kérdésed első részére válaszolva: a forrás jó lehet a VT-34 tekintetében. Móvárra jössz? Beszélgetős-megismerős-partraszállás? TANKOK! matyi | |||||
romeo | Adatlap | 190447 | 2010. április 3. 21:02 | ||
romeo | Adatlap | 190446 | 2010. április 3. 10:48 | ||
Üdv Páncélos és PánczélMátyás! Sikerült új információkhoz jutnom a VT-34 és BTSz-2 vontató harckocsikkal kapcsolatban. Ezek szerint a MN 6 db VT-34-est és 15 db BTSz-2-est kapott. A forrásról most nem nyilatkoznék, arra kérlek benneteket, hogy mondjatok véleményt. Köszi! | |||||
romeo | Adatlap | 190445 | 2010. április 2. 22:37 | ||
páncélos | Adatlap | 190444 | 2010. április 2. 22:29 | ||
Lásd: 659, 715-ös hozzászólásokat | |||||
romeo | Adatlap | 190443 | 2010. április 2. 22:08 | ||
antarktika | Adatlap | 190442 | 2010. április 2. 07:21 | ||
Mindkét változatban így van. Az amcsik a hülék. Pedig az egy kattanásra behúzott botot egyrészt a nagyívű forduláshoz találták ki, konkrétan felezi a sebességet, a kisfékszalag fékez. Nyugodtan be lehet húzni egy kattanásig, maximum ha manőverezni kell, akkor vagy kitolod egy kicsit, vagy a másikkal fékezel. | |||||
gaunt | Adatlap | 190441 | 2010. április 1. 19:06 | ||
Egyébként olvastad az amerikai könyvben mit írnak a nagy ívben fordulásról? (ha nem olvastad, azt írja: mozgasd gyorsan előre hátra a botot) Ez megint érdekes: 1, vagy én nem értek hozzá; 2,vagy az amcsik hülyék. Nagy ívben én úgy szoktam fordulni, hogy nagyon óvatosan, majdnem az első kattanásig húzom a botot, de csak majdnem, így nagyon finoman lehet irányítani a járművet. Azt viszont nem tudom, hogy ez csak a szervósokban van így, vagy az anélküliekben is. | |||||
gaunt | Adatlap | 190440 | 2010. április 1. 18:57 | ||
1-est akkor használom amikor be kell állni a telepre. Előtte van egy hosszú egyenes szakasz, ott általában 3-as, de legutóbb megvolt a 4-es is. Aztán a kapu előtt fék, 2-es, sarkonfordulás, majd be a telepre. Bent már csak 1-es van. Amúgy induláskor mindig 2-est használok. | |||||
antarktika | Adatlap | 190439 | 2010. április 1. 17:52 | ||
Az 1-est mikor használod? Induláskor 2-es felezővel kéne. Valószínű ezeknek a gépeknek kisebb a súlya és nincsenek agyonhasználva, így a beszabályzások tovább élnek. | |||||
gaunt | Adatlap | 190438 | 2010. március 31. 17:53 | ||
Üdv Antarktika! Félre ne értsd, én nem voltam katona! A Tank.hu-nál vezetek nagy ritkán, ott VT-55A-t egyszer, BLG-t többször vezettem. (legutóbb majdnem 1 éve) Nem tudom hogyan vannak beszabályozva, (annyit tudok, hogy tatáról jönnek le katonák, ők karbantartják a gépeket) de az 1-es, 2-es, hátramenet szerintem nagyon könnyen a helyére megy. A 3-assal viszont szenvedek általában, elsőre csak ritkán sikerül. Tapasztalatom nem túl sok, meg persze nagyon érdekel is a téma, ezért kérdezgetek ilyen dolgokat. | |||||
antarktika | Adatlap | 190437 | 2010. március 31. 17:22 | ||
Szovjet, lengyel, cseh egyrement. Mindegyik ilyen volt. Valószínűleg az agyonnyűstölt kiképzőgépek sajátossága lehetett. Amiket Te vezethettél, azokat biztosan milliméterre pontosan beszabályozzák minden nap. Nálunk kiképzés közben ha valami gond volt a rudazattal, akkor a precíziós szerszámmal ( 15 kg-os Samu nevezetű kalapáccsal ) adtunk egyet neki és ment tovább. | |||||
Kalóz | Adatlap | 190436 | 2010. március 31. 13:42 | ||
Ezt sajnos én is konstatáltam, pedig szívesen segítettem volna az eredeti orosz szöveg alapján. Amit a korábban megadott szövegből ki lehetett hámozni, hogy az a bizonyos buster a kuplungmozgató rásegítője. Üdv: Kalóz | |||||
gaunt | Adatlap | 190435 | 2010. március 31. 13:26 | ||
Antarktika! Eléggé meglepődtem azon, amikor írtad, hogy milyen nehéz is volt betenni a 2-est a T-55-nél. Nagyon kíváncsi lettem: csak úgy nagy vonalakban, el tudnád magyarázni, milyen különbségek voltak az eredeti szovjet, a csehszlovák/lengyel és az AM2 között a jármű vezetése szempontjából? | |||||
juge75 | Adatlap | 190434 | 2010. március 30. 17:54 | ||
Szamuráj | Adatlap | 190433 | 2010. március 30. 11:24 | ||
Sziasztok! Iraki tanktemetőt szeretnék készíteni 1/35-ben, gyakorlásképpen a kiégett, rozsdás felületek megjelenítését. Érdeklődöm, hogy van-e közületek valakinek roncs T-55-öse, amire már nincs szüksége? Elsősorban a Trumpeter 55-öseire gondolok, azokért nem annyira kár, akár szétoperálnám, átalakítva T62-ővé, nagy gyakorlatom van az ilyen "kemény" műveletekben. Görgők, lánctalp és a torony is elég lenne, minden apró alkatrész érdekelne. Köszönettel: Szamuráj Tanár úr ttpeti@tvn.hu | |||||
páncélos | Adatlap | 190432 | 2010. március 30. 10:14 | ||
Érdekes dióráma téma: picasaweb.google.com/Dioramania/MAZ537GWithT55 | |||||
antarktika | Adatlap | 190431 | 2010. március 30. 10:09 | ||
antarktika | Adatlap | 190430 | 2010. március 30. 06:42 | ||
Köszönöm, de most reggel hagyta magát. Ám a konvertálót is megköszönném ( linkbe is jó ) | |||||
torpokoska | Adatlap | 190429 | 2010. március 29. 21:08 | ||
Némi info a berendezésről: célja a "kuplung el/leégetésének" elkerülése volt (T55 példájából okulva). Működése: a pedál kinyomása után a szükséges időben összezárta a kuplunglamellákat nincs csúsztatás/égetés/leugrás. Ilyesmi rémlik ... | |||||
juge75 | Adatlap | 190428 | 2010. március 29. 20:39 | ||
Már régen lent van mindkettő, sőt a DVJU-file-t PDF-é konvertáltam. Ha kell, szólj és küldöm! juge75@hotmail.com | |||||
juge75 | Adatlap | 190427 | 2010. március 29. 20:38 | ||
Már régen lent van mindkettő, sőt a DVJU-file-t PDF-é konvertáltam. Ha kell, szólj és küldöm! juge75@hotmail.com | |||||
gaunt | Adatlap | 190426 | 2010. március 29. 20:14 | ||
Fura, nekem semmi problémám nincs a letöltéssel, egyből bejön. Próbáld később, lehet, hogy túl van terhelve a szerver vagy ilyesmi. | |||||
antarktika | Adatlap | 190425 | 2010. március 29. 20:04 | ||
Nekem ezt nem akarja. Egyébként a kék szín valóban a levegőt jelenti. | |||||
juge75 | Adatlap | 190424 | 2010. március 29. 18:56 | ||
Ha írsz egy e-mailt elküldöm. | |||||
Kalóz | Adatlap | 190423 | 2010. március 29. 18:47 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |