/ Fórumok /

T-55 AM

Egyedülálló makettező megosztaná...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66.
Indiana73 190492 2010. június 20. 19:27
Válasz erre
antarktika 190490 2010. június 20. 15:44
Válasz erre
Algeria13
Algeria13
Algeria14
Algeria14
Eritrea
Eritrea
_1184538_ethiopia5
_1184538_ethiopia5
Szomalia
Szomalia
sudan-t55mt_1
sudan-t55mt_1
African%20Union%20%28AU%29%20peacekeepers%20from%20Uganda
African%20Union%20%28AU%29%20peacekeepers%20from%20Uganda

Általában valóban az orosz zöld, vagy a barnás árnyalatot meghagyták, de ha afrikai 55-öst szeretnél készíteni, azért vannak ott színes példányok is.

 
HUJBI 190486 2010. június 20. 12:57
Válasz erre
HUJBI 190485 2010. június 20. 12:54
Válasz erre
StalinsDiplomat-copy
StalinsDiplomat-copy

remélem, jót töltöttem fel.
Mauro 190484 2010. június 20. 12:48
Válasz erre
köszönöm a képeket és a linkeket is, jól látom hogy sok esetben azt a zöld festést használják amit az orosz/szovjet T-55-ösökön ?
antarktika 190483 2010. június 20. 09:08
Válasz erre
25661_1024x768
25661_1024x768
angola-1625
angola-1625
Kamerun
Kamerun
csad
csad
csad2
csad2
csad3
csad3
kongo
kongo
kongo2
kongo2
kongo-rtqk2q
kongo-rtqk2q
0_23a6e_caca4fa7_orig
0_23a6e_caca4fa7_orig

Pár kép, de van benne T-54-es is.
Grande 190482 2010. június 19. 18:51
Válasz erre
Mauro 190481 2010. június 19. 18:07
Válasz erre
Üdv mindenkinek

némi referenciára (képek, festésminták stb...) lenne szükségem afrikai T-55-ösökről.
előre is köszönök minden információ morzsát
antarktika 190480 2010. május 22. 20:49
Válasz erre
Ezen nem csodálkozok, mert a harkovi gyárban építik.
gaunt 190479 2010. május 22. 14:21
Válasz erre
Antarktika!

Itt egy videó a BMP-55-ről.

www.youtube.com/watch

A hangjából elég gyorsan kiderül, hogy 5TDF motorja van.
gaunt 190478 2010. május 22. 14:10
Válasz erre
A BTR-T-ből nem lett semmi. Összeraktak egy prototípust, szép volt jó volt, de a seregnek nem kellett. Más országok érdeklődtek iránta, de azon kívül semmi. Később (2004?) a KB Transzmas kitalálta, lekapja róla a gépágyút meg a rakétát, ezek helyére raktak egy nehézgéppuskát, majd így átkeresztelték a járművet DPM-re, és úgy reklámozták, mint felderítő járművet. Szintén semmi sem lett belőle. Most valószínűleg egy raktár méylén porosodik mindkét jármű, jó esetben múzeumba, rossz esetben roncstelepre kerülnek.
Végülis nem lett volna rossz jármű, az izraeli Azcharit-nál jobb is volt, de hát sajnos a kutyának sem kellett.
Freddy 190477 2010. május 22. 11:28
Válasz erre
Továbbá az is egyértelműen kiderül a képből, hogy balra a kislánynak viszket a segge...
Dehogyis,éppen veszi elő a farzsebéből a BMP-55 slusszkulcsát.
Tényleg mi lett a BTR T-vel?
Valamennyit legalábbis rendszerbe állítottak belőle, nem?
sulyid 190476 2010. május 22. 09:55
Válasz erre
Tényleg mi lett a BTR T-vel?
sulyid 190475 2010. május 22. 09:02
Válasz erre
Nem ártana pár ilyen cucc nekünk sem...
antarktika 190474 2010. május 22. 06:15
Válasz erre
Ami a BMP-55-ös képen egyértelmű, hogy megfordították a hajtásirányt, a meghajtó csillagkerék így elöl van. Gondolom erre azért volt szükség, hogy a küzdőtér, ahol a lövészeket elhelyezik, hátulra kerüljön, így kiszállásnál sokkal védettebbek. A másik, hogy megkapta a T-64-es légvédelmi géppuska platformját.

Továbbá az is egyértelműen kiderül a képből, hogy balra a kislánynak viszket a segge...
sulyid 190472 2010. május 21. 17:52
Válasz erre
Nem ártana pár ilyen nekünk sem a bmpk hiánya miatt...
antarktika 190471 2010. május 21. 17:14
Válasz erre
BMP-55
BMP-55

bmp-55.
T-80UD 190470 2010. május 10. 20:55
Válasz erre
Megfejtem nektek a rejtvényt. A t-54-es harckocsik nagyjavításakor át lettek alakítva t-55-össé. A terrorházában álló gép egy átalakított 54-es. Mielőtt beemelték a talapzatra forgattak vele egy filmet. A gép eredeti színe szovjet-zöld de a művész úr össze kente azzal a s***-ral ami ma is látható rajta. Ha jól megnézed a tetejét van rajta egypár bakancsnyom.
tisztelettel T-80UD
ui az ágyú száma: D-10-TG-D/ciril/51605
páncélos 190469 2010. április 27. 07:19
Válasz erre
Véleményem szerint Szabadszálláson, a 90-es évek végén.
romeo 190468 2010. április 26. 10:27
Válasz erre
796-033
796-033

Elég vegyes a jáműpark, hol készülhetett a fotó?
szuhoj 190467 2010. április 26. 09:32
Válasz erre
T-72AV!Most tudtam csak meg nézni,köszi képek meg kaptam tök jok. Seva
T-72AV 190466 2010. április 24. 16:10
Válasz erre
heló szuhoj

elment a levél talán már meg is érkezet

üdv T-72AV
Jimbobá 190465 2010. április 23. 19:13
Válasz erre
szuhoj 190464 2010. április 23. 19:10
Válasz erre
T-72 heló! elöre is köszike szuhoj@vipmail.hu üdv szuhoj
antarktika 190463 2010. április 23. 18:09
Válasz erre
Érdekes ajánlat Perunak ukrán részről. Egy 46 tonnás, 125 mm-es automata töltőberendezéssel szerelt T-55. Illetve T-55M8-A2 TIFON II.
andrei-bt.livejournal.com/41601.html
T-72AV 190462 2010. április 23. 14:39
Válasz erre
heló

ad meg az email cimedet és kűldők rola képet

üdv t-72av
szuhoj 190461 2010. április 22. 19:34
Válasz erre
Szeva T-72AV! Én is el mentem volna, a munka nem engedett. Kicsit irigykedve nézem a képeket,nosztlgiázni jó lett volna. Irányzó voltam Tatán,a konkuzt nagyon meg néztem volna szeva szuhoj
T-72AV 190460 2010. április 22. 17:54
Válasz erre
HPIM4958
HPIM4958
HPIM4960
HPIM4960
HPIM4962
HPIM4962
HPIM4963
HPIM4963
HPIM4965
HPIM4965
HPIM5007
HPIM5007

ja igen és konkuz az ki maradt
DIESEL 190459 2010. április 22. 17:45
Válasz erre
Szia képeket nem csináltál véletlenül, mert érdekelne mert nem tudtam elmenni
romeo 190458 2010. április 22. 17:21
Válasz erre
romeo 190457 2010. április 22. 17:20
Válasz erre
T-72AV 190456 2010. április 22. 16:24
Válasz erre
heló

részt vevő járművek a tatai nyílt napon

Gaz-66 r-142 vázon
Uaz-469 rádió állomás
D-20 ÁGYU
Ural-4320 alap
T-72AV T-72M1
BLG-60M
BTR-80
BTR-80 A

ÜDV T-72AV
páncélos 190455 2010. április 22. 11:55
Válasz erre
páncélos 190454 2010. április 15. 08:16
Válasz erre
romeo 190453 2010. április 14. 22:13
Válasz erre
A Szovjet Hadsereget szeretné reprezentálni.
páncélos 190452 2010. április 14. 22:11
Válasz erre
Mi köze a T-55A-nak 56-hoz?
Gáz...
romeo 190451 2010. április 14. 16:43
Válasz erre
Kiskunmajsa
Kiskunmajsa

Kiskunmajsa, 56-os múzeum.
antarktika 190450 2010. április 12. 17:08
Válasz erre
E link alapján talán megoldódik a T-54, vagy T-55 vita a Terror Házában lévő gépről. Magyar sajátosság, hogy külföldi honlap alapján sikerül döntenünk ( talán ).

Nos, én azt mondom, hogy ez bizony T-55-ös, annak ellenére, hogy ez a lap is T-54-esnek titulálja.

http://jtrowbridge5.smugmug.com/T-54/Budapest-Terror-Museum/11640106_ectAW
romeo 190449 2010. április 4. 11:11
Válasz erre
Üdv PanczelMatyas!

Köszi a választ. Mosonmagyaróvárra nem, de a tatai vagy győri nyílt napra talán sikerül eljutnom.
PanczelMatyas 190448 2010. április 3. 22:10
Válasz erre
Szia Romeo!

Mint korábban írtam, a rendelkezésünkre álló irott forrásként és interjúkban tudomásunkra hozott információk alapján valós lehet a 6 db VT-34, ami mellett további (max.) 67 db T-34 alvázú vontató állt rendelkezésére az MN-nek; azonban a BTSz-2-ről nyilatkozni - megfelelő infó hiányában - nem tudok.

Így csak kérdésed első részére válaszolva: a forrás jó lehet a VT-34 tekintetében.

Móvárra jössz? Beszélgetős-megismerős-partraszállás?

TANKOK! matyi
romeo 190447 2010. április 3. 21:02
Válasz erre
T-55,MN
T-55,MN

T-55 magyar csillaggal.
romeo 190446 2010. április 3. 10:48
Válasz erre
Üdv Páncélos és PánczélMátyás!

Sikerült új információkhoz jutnom a VT-34 és BTSz-2 vontató harckocsikkal kapcsolatban. Ezek szerint a MN 6 db VT-34-est és 15 db BTSz-2-est kapott.
A forrásról most nem nyilatkoznék, arra kérlek benneteket, hogy mondjatok véleményt.
Köszi!
romeo 190445 2010. április 2. 22:37
Válasz erre
Igen, de ekkora méretűben még nem volt.
Üdv!
páncélos 190444 2010. április 2. 22:29
Válasz erre
Lásd: 659, 715-ös hozzászólásokat
romeo 190443 2010. április 2. 22:08
Válasz erre
T-55,MN
T-55,MN

T-55 magyar csillaggal.
antarktika 190442 2010. április 2. 07:21
Válasz erre
Mindkét változatban így van. Az amcsik a hülék.

Pedig az egy kattanásra behúzott botot egyrészt a nagyívű forduláshoz találták ki, konkrétan felezi a sebességet, a kisfékszalag fékez. Nyugodtan be lehet húzni egy kattanásig, maximum ha manőverezni kell, akkor vagy kitolod egy kicsit, vagy a másikkal fékezel.  
gaunt 190441 2010. április 1. 19:06
Válasz erre
Egyébként olvastad az amerikai könyvben mit írnak a nagy ívben fordulásról? (ha nem olvastad, azt írja: mozgasd gyorsan előre hátra a botot) Ez megint érdekes: 1, vagy én nem értek hozzá; 2,vagy az amcsik hülyék.
Nagy ívben én úgy szoktam fordulni, hogy nagyon óvatosan, majdnem az első kattanásig húzom a botot, de csak majdnem, így nagyon finoman lehet irányítani a járművet. Azt viszont nem tudom, hogy ez csak a szervósokban van így, vagy az anélküliekben is.
gaunt 190440 2010. április 1. 18:57
Válasz erre
1-est akkor használom amikor be kell állni a telepre. Előtte van egy hosszú egyenes szakasz, ott általában 3-as, de legutóbb megvolt a 4-es is. Aztán a kapu előtt fék, 2-es, sarkonfordulás, majd be a telepre. Bent már csak 1-es van.
Amúgy induláskor mindig 2-est használok.
antarktika 190439 2010. április 1. 17:52
Válasz erre
Az 1-est mikor használod? Induláskor 2-es felezővel kéne.
Valószínű ezeknek a gépeknek kisebb a súlya és nincsenek agyonhasználva, így a beszabályzások tovább élnek.
gaunt 190438 2010. március 31. 17:53
Válasz erre
Üdv Antarktika!

Félre ne értsd, én nem voltam katona! A Tank.hu-nál vezetek nagy ritkán, ott VT-55A-t egyszer, BLG-t többször vezettem. (legutóbb majdnem 1 éve) Nem tudom hogyan vannak beszabályozva, (annyit tudok, hogy tatáról jönnek le katonák, ők karbantartják a gépeket) de az 1-es, 2-es, hátramenet szerintem nagyon könnyen a helyére megy. A 3-assal viszont szenvedek általában, elsőre csak ritkán sikerül.
Tapasztalatom nem túl sok, meg persze nagyon érdekel is a téma, ezért kérdezgetek ilyen dolgokat.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66.