<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Indiana73 | Adatlap | 190492 | 2010. június 20. 19:27 | ![]() | |
antarktika | Adatlap | 190490 | 2010. június 20. 15:44 | ![]() | |
HUJBI | Adatlap | 190486 | 2010. június 20. 12:57 | ![]() | |
HUJBI | Adatlap | 190485 | 2010. június 20. 12:54 | ![]() | |
Mauro | Adatlap | 190484 | 2010. június 20. 12:48 | ![]() | |
köszönöm a képeket és a linkeket is, jól látom hogy sok esetben azt a zöld festést használják amit az orosz/szovjet T-55-ösökön ? | |||||
antarktika | Adatlap | 190483 | 2010. június 20. 09:08 | ![]() | |
Pár kép, de van benne T-54-es is. | |||||
Grande | Adatlap | 190482 | 2010. június 19. 18:51 | ![]() | |
www.rhodesia.nl/quartz.htm
www.militaryphotos.net/forums/showthread.php www.militaryphotos.net/forums/showthread.php hsfeatures.com/features04/t55ldlp_1.htm www.network54.com/Forum/110741/message/1218384344/T-54+Model+49 rapidshare.com/files/366609576/Osprey_Modelling_Supplement_-_Modelling_the_T-55__Somali_Army_variant_.pdf | |||||
Mauro | Adatlap | 190481 | 2010. június 19. 18:07 | ![]() | |
Üdv mindenkinek némi referenciára (képek, festésminták stb...) lenne szükségem afrikai T-55-ösökről. előre is köszönök minden információ morzsát | |||||
antarktika | Adatlap | 190480 | 2010. május 22. 20:49 | ![]() | |
Ezen nem csodálkozok, mert a harkovi gyárban építik. | |||||
gaunt | Adatlap | 190479 | 2010. május 22. 14:21 | ![]() | |
Antarktika! Itt egy videó a BMP-55-ről. www.youtube.com/watch A hangjából elég gyorsan kiderül, hogy 5TDF motorja van. | |||||
gaunt | Adatlap | 190478 | 2010. május 22. 14:10 | ![]() | |
A BTR-T-ből nem lett semmi. Összeraktak egy prototípust, szép volt jó volt, de a seregnek nem kellett. Más országok érdeklődtek iránta, de azon kívül semmi. Később (2004?) a KB Transzmas kitalálta, lekapja róla a gépágyút meg a rakétát, ezek helyére raktak egy nehézgéppuskát, majd így átkeresztelték a járművet DPM-re, és úgy reklámozták, mint felderítő járművet. Szintén semmi sem lett belőle. Most valószínűleg egy raktár méylén porosodik mindkét jármű, jó esetben múzeumba, rossz esetben roncstelepre kerülnek. Végülis nem lett volna rossz jármű, az izraeli Azcharit-nál jobb is volt, de hát sajnos a kutyának sem kellett. | |||||
Freddy | Adatlap | 190477 | 2010. május 22. 11:28 | ![]() | |
Továbbá az is egyértelműen kiderül a képből, hogy balra a kislánynak viszket a segge... Dehogyis,éppen veszi elő a farzsebéből a BMP-55 slusszkulcsát. Tényleg mi lett a BTR T-vel? Valamennyit legalábbis rendszerbe állítottak belőle, nem? | |||||
sulyid | Adatlap | 190476 | 2010. május 22. 09:55 | ![]() | |
Tényleg mi lett a BTR T-vel? | |||||
sulyid | Adatlap | 190475 | 2010. május 22. 09:02 | ![]() | |
Nem ártana pár ilyen cucc nekünk sem... | |||||
antarktika | Adatlap | 190474 | 2010. május 22. 06:15 | ![]() | |
Ami a BMP-55-ös képen egyértelmű, hogy megfordították a hajtásirányt, a meghajtó csillagkerék így elöl van. Gondolom erre azért volt szükség, hogy a küzdőtér, ahol a lövészeket elhelyezik, hátulra kerüljön, így kiszállásnál sokkal védettebbek. A másik, hogy megkapta a T-64-es légvédelmi géppuska platformját. Továbbá az is egyértelműen kiderül a képből, hogy balra a kislánynak viszket a segge... | |||||
sulyid | Adatlap | 190472 | 2010. május 21. 17:52 | ![]() | |
Nem ártana pár ilyen nekünk sem a bmpk hiánya miatt... | |||||
antarktika | Adatlap | 190471 | 2010. május 21. 17:14 | ![]() | |
T-80UD | Adatlap | 190470 | 2010. május 10. 20:55 | ![]() | |
Megfejtem nektek a rejtvényt. A t-54-es harckocsik nagyjavításakor át lettek alakítva t-55-össé. A terrorházában álló gép egy átalakított 54-es. Mielőtt beemelték a talapzatra forgattak vele egy filmet. A gép eredeti színe szovjet-zöld de a művész úr össze kente azzal a s***-ral ami ma is látható rajta. Ha jól megnézed a tetejét van rajta egypár bakancsnyom. tisztelettel T-80UD ui az ágyú száma: D-10-TG-D/ciril/51605 | |||||
páncélos | Adatlap | 190469 | 2010. április 27. 07:19 | ![]() | |
Véleményem szerint Szabadszálláson, a 90-es évek végén. | |||||
romeo | Adatlap | 190468 | 2010. április 26. 10:27 | ![]() | |
szuhoj | Adatlap | 190467 | 2010. április 26. 09:32 | ![]() | |
T-72AV!Most tudtam csak meg nézni,köszi képek meg kaptam tök jok. Seva | |||||
T-72AV | Adatlap | 190466 | 2010. április 24. 16:10 | ![]() | |
heló szuhoj elment a levél talán már meg is érkezet üdv T-72AV | |||||
Jimbobá | Adatlap | 190465 | 2010. április 23. 19:13 | ![]() | |
szuhoj | Adatlap | 190464 | 2010. április 23. 19:10 | ![]() | |
T-72 heló! elöre is köszike szuhoj@vipmail.hu üdv szuhoj | |||||
antarktika | Adatlap | 190463 | 2010. április 23. 18:09 | ![]() | |
Érdekes ajánlat Perunak ukrán részről. Egy 46 tonnás, 125 mm-es automata töltőberendezéssel szerelt T-55. Illetve T-55M8-A2 TIFON II. andrei-bt.livejournal.com/41601.html | |||||
T-72AV | Adatlap | 190462 | 2010. április 23. 14:39 | ![]() | |
heló ad meg az email cimedet és kűldők rola képet üdv t-72av | |||||
szuhoj | Adatlap | 190461 | 2010. április 22. 19:34 | ![]() | |
Szeva T-72AV! Én is el mentem volna, a munka nem engedett. Kicsit irigykedve nézem a képeket,nosztlgiázni jó lett volna. Irányzó voltam Tatán,a konkuzt nagyon meg néztem volna szeva szuhoj | |||||
T-72AV | Adatlap | 190460 | 2010. április 22. 17:54 | ![]() | |
DIESEL | Adatlap | 190459 | 2010. április 22. 17:45 | ![]() | |
Szia képeket nem csináltál véletlenül, mert érdekelne mert nem tudtam elmenni | |||||
romeo | Adatlap | 190458 | 2010. április 22. 17:21 | ![]() | |
Konkursz nem volt? | |||||
romeo | Adatlap | 190457 | 2010. április 22. 17:20 | ![]() | |
T-72AV | Adatlap | 190456 | 2010. április 22. 16:24 | ![]() | |
heló részt vevő járművek a tatai nyílt napon Gaz-66 r-142 vázon Uaz-469 rádió állomás D-20 ÁGYU Ural-4320 alap T-72AV T-72M1 BLG-60M BTR-80 BTR-80 A ÜDV T-72AV | |||||
páncélos | Adatlap | 190455 | 2010. április 22. 11:55 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 190454 | 2010. április 15. 08:16 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 190453 | 2010. április 14. 22:13 | ![]() | |
A Szovjet Hadsereget szeretné reprezentálni. | |||||
páncélos | Adatlap | 190452 | 2010. április 14. 22:11 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 190451 | 2010. április 14. 16:43 | ![]() | |
antarktika | Adatlap | 190450 | 2010. április 12. 17:08 | ![]() | |
E link alapján talán megoldódik a T-54, vagy T-55 vita a Terror Házában lévő gépről. Magyar sajátosság, hogy külföldi honlap alapján sikerül döntenünk ( talán ). Nos, én azt mondom, hogy ez bizony T-55-ös, annak ellenére, hogy ez a lap is T-54-esnek titulálja. http://jtrowbridge5.smugmug.com/T-54/Budapest-Terror-Museum/11640106_ectAW | |||||
romeo | Adatlap | 190449 | 2010. április 4. 11:11 | ![]() | |
Üdv PanczelMatyas! Köszi a választ. Mosonmagyaróvárra nem, de a tatai vagy győri nyílt napra talán sikerül eljutnom. | |||||
PanczelMatyas | Adatlap | 190448 | 2010. április 3. 22:10 | ![]() | |
Szia Romeo! Mint korábban írtam, a rendelkezésünkre álló irott forrásként és interjúkban tudomásunkra hozott információk alapján valós lehet a 6 db VT-34, ami mellett további (max.) 67 db T-34 alvázú vontató állt rendelkezésére az MN-nek; azonban a BTSz-2-ről nyilatkozni - megfelelő infó hiányában - nem tudok. Így csak kérdésed első részére válaszolva: a forrás jó lehet a VT-34 tekintetében. Móvárra jössz? Beszélgetős-megismerős-partraszállás? TANKOK! matyi | |||||
romeo | Adatlap | 190447 | 2010. április 3. 21:02 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 190446 | 2010. április 3. 10:48 | ![]() | |
Üdv Páncélos és PánczélMátyás! Sikerült új információkhoz jutnom a VT-34 és BTSz-2 vontató harckocsikkal kapcsolatban. Ezek szerint a MN 6 db VT-34-est és 15 db BTSz-2-est kapott. A forrásról most nem nyilatkoznék, arra kérlek benneteket, hogy mondjatok véleményt. Köszi! | |||||
romeo | Adatlap | 190445 | 2010. április 2. 22:37 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 190444 | 2010. április 2. 22:29 | ![]() | |
Lásd: 659, 715-ös hozzászólásokat | |||||
romeo | Adatlap | 190443 | 2010. április 2. 22:08 | ![]() | |
antarktika | Adatlap | 190442 | 2010. április 2. 07:21 | ![]() | |
Mindkét változatban így van. Az amcsik a hülék. Pedig az egy kattanásra behúzott botot egyrészt a nagyívű forduláshoz találták ki, konkrétan felezi a sebességet, a kisfékszalag fékez. Nyugodtan be lehet húzni egy kattanásig, maximum ha manőverezni kell, akkor vagy kitolod egy kicsit, vagy a másikkal fékezel. | |||||
gaunt | Adatlap | 190441 | 2010. április 1. 19:06 | ![]() | |
Egyébként olvastad az amerikai könyvben mit írnak a nagy ívben fordulásról? (ha nem olvastad, azt írja: mozgasd gyorsan előre hátra a botot) Ez megint érdekes: 1, vagy én nem értek hozzá; 2,vagy az amcsik hülyék. Nagy ívben én úgy szoktam fordulni, hogy nagyon óvatosan, majdnem az első kattanásig húzom a botot, de csak majdnem, így nagyon finoman lehet irányítani a járművet. Azt viszont nem tudom, hogy ez csak a szervósokban van így, vagy az anélküliekben is. | |||||
gaunt | Adatlap | 190440 | 2010. április 1. 18:57 | ![]() | |
1-est akkor használom amikor be kell állni a telepre. Előtte van egy hosszú egyenes szakasz, ott általában 3-as, de legutóbb megvolt a 4-es is. Aztán a kapu előtt fék, 2-es, sarkonfordulás, majd be a telepre. Bent már csak 1-es van. Amúgy induláskor mindig 2-est használok. | |||||
antarktika | Adatlap | 190439 | 2010. április 1. 17:52 | ![]() | |
Az 1-est mikor használod? Induláskor 2-es felezővel kéne. Valószínű ezeknek a gépeknek kisebb a súlya és nincsenek agyonhasználva, így a beszabályzások tovább élnek. | |||||
gaunt | Adatlap | 190438 | 2010. március 31. 17:53 | ![]() | |
Üdv Antarktika! Félre ne értsd, én nem voltam katona! A Tank.hu-nál vezetek nagy ritkán, ott VT-55A-t egyszer, BLG-t többször vezettem. (legutóbb majdnem 1 éve) Nem tudom hogyan vannak beszabályozva, (annyit tudok, hogy tatáról jönnek le katonák, ők karbantartják a gépeket) de az 1-es, 2-es, hátramenet szerintem nagyon könnyen a helyére megy. A 3-assal viszont szenvedek általában, elsőre csak ritkán sikerül. Tapasztalatom nem túl sok, meg persze nagyon érdekel is a téma, ezért kérdezgetek ilyen dolgokat. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Szevasz Mauro!
Nem sok.