<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Jimbow | Adatlap | 191261 | 2012. január 29. 22:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 191260 | 2012. január 29. 20:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Jimbow! Majd idén fényképezek neked! :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191259 | 2012. január 29. 18:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191258 | 2012. január 29. 15:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 191257 | 2012. január 29. 15:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia lacipapa! "Ide vesse kegyelmed figyelő tekintetét!" mhrfweb.makett.org/MHRF/ Szerintem itt találsz minden változatot. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191256 | 2012. január 29. 14:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Kedves Tankos Barátaim! A hozzáértők segítségét kérném(megint)! -T-54-est építenék,olyat amilyen nekünk is lehetett.Amit találtam,két féle görgős volt, de hogy nekünk melyik volt nem derült ki ,számomra.Ha volna konkrét fénykép,torony szám...stb, az sokat segítene!Természetesen nem publikálásra! -Aztán,a torony búvónyílásai milyenek voltak,légvédelmi géppuska ,ebből kifolyólag, volt-e? Pillanatnyilag ennyi lenne. Előre is köszönöm a segítséget! Elérhetőség az adatlapon! Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191255 | 2012. január 28. 00:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szervusz Jimbow! Van már Tamiya 55-ösöd?Ha nem sürgős,jövő héten,kedd-szerda táján lehetséges,hogy nekem lesz.Amennyiben aktuális még az autó csere ajánlatod,tudnánk cserélni. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191254 | 2012. január 28. 00:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Üdvözlet mindenkinek! Az lenne a kérdésem,hogy torony nélküli 55-ösből mit lehet alakítani kis anyag költséggel? Stirol , réz lemez és drót van:).Ha irodalmat is tudnátok mellékelni,nagyon sokat tudnátok segíteni.Ja,és magyar gépről lenne szó! Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191253 | 2012. január 27. 14:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm a segítséget, akkor jól sejttettem, marad a szovjet A. Majd egyszer ha lesz rá pénzem, megveszem a Blast Model "csehszlovákosító" :) készletét, most 5000 forintot nem ér meg. Üdv, Ádám | |||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 191252 | 2012. január 27. 14:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Élethű szovjet géppuskás verziót nem tudsz dobozból építeni. A géppuska állványa a T-54-ről való, ami jó a cseh/lengyel gépekhez, de a szovjethez nem. A töltő búvónyílása is a cseh/lengyel verzióval egyezik. A legjobb ha géppuska nélküli szovjet A-t építesz, azt élethűre meg lehet csinálni. Szovjet géppuskás A: www.dishmodels.ru/wshow.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191251 | 2012. január 27. 14:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Jimbow! Milyen búvónyílás kell,nekem van több féle!Olyan is amelyik nem emelkedik ki,csak síma fedél van rajta. Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191250 | 2012. január 27. 13:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm. Akkor szovjet A-t viszonylag egyszerűen építhetek. Bár szeretném feltenni a géppuskát is, szóval remélem találok szovjet A géppuskás fotót. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 191249 | 2012. január 27. 13:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Bocsi, hogy beledumálok. Ha jól tudom, a géppuska nélküli A-nak ugyanolyan a töltőkezelő búvónyílása, mindegy, hogy szovjet vagy cseh/lengyel. Itt egy kép: photoka.info/t55amv/imagepages/t55_147.htm Géppuskás A-nál viszont különbözik a cseh/lengyel és a szovjet. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191248 | 2012. január 27. 13:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm páncélos. Ha jól értem, a képen látható felállás a szovjet sima 55-ös tornya. Az a baj, hogy olyan lövegkezelő búvónyílás nincs a készletben (ami nem emelkedik ki). Ezért érdekelne, hogy ha A változatot készítek, akkor a lövegkezelőé hogy néz ki szovjet konstrukcióban? Sima vastagított (amit a Tamiya is ajánl a szovjetre) vagy extra burkolatos, hasonlóan a parancsnokihoz (Tamiya szerint csehszlovákra)? Köszönöm szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191247 | 2012. január 27. 13:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
illetve a géppuskát nem, de a búvónyílást igen. | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191246 | 2012. január 27. 13:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Kattints a magyargencsi hadi parkra, vagy a nagyatádi hadi parkra. Az elsőnél talán cseh, a másodiknál egy lengyel AK, mindkettőn megfigyelheted a géppuskát. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191245 | 2012. január 27. 13:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Ahogy elnézem, Tamiya dobozból elég nehézkesen lehet építeni egy-az egyben magyar harckocsit. És esetleg Géppuska nélküli szovjet T-55A képe van valakinek? A lövegkezelő búvónyílása érdekelne, mert azzal nem vagyok még kibékülve, kicsit elvesztem a változatok, a Tamiya instrukciók és képek között :) Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191244 | 2012. január 27. 12:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Jimbow! Sima 55-ben nem volt, légvédelmi géppuskás. T-55A típusban már volt, de, hogy SZU volt-e, nem biztos, én lengyellel találkoztam. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191243 | 2012. január 27. 11:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Volt nálunk olyan szovjet gyártmányú T-55 vagy T-55A, ami rendelkezett légvédelmi géppuskával? Esetleg lenne fotó is a búvónyílásokról? Köszönöm szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191241 | 2012. január 20. 18:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Keress meg e-mailben. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191240 | 2012. január 20. 15:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szép, egyszer már gondoltam, hogy nekiesek egy Trumpiból. Na de hátha ettől lemegy majd a sima 55-ös készlet ára! Ha már itt tartunk, bedobom itt is: Tamiya T-55-öst vennék, 8500 forintos keretből. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191239 | 2012. január 20. 11:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 191238 | 2012. január 19. 16:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia páncélos! Tamiya T-55AM? Ne izgulj. Ha a Tamiya bírja tartani ezt, az általa diktált fergeteges tempót, akkor 10-15, de maximum 20 év és meglesz! | |||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 191237 | 2012. január 19. 10:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hát igen, egy T-55AM vagy AM2 valóban jobb lett volna. A Miniarm készlete gyönyörű, de borzalamasan drága. Az optikás T-72-ről meg régebben volt valami pletyka. Állítólag a Miniarm tervezte, hogy megcsinálják. Aztán ki tudja mi lett belőle. | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191236 | 2012. január 18. 22:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Egy T-55AM-nek, vagy T-54-nek jobban örültem volna. De leginkább egy korai optikás 72-re vágynék, amihez nem kell feljavító készlet. | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191235 | 2012. január 18. 22:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Egy T-55AM-nek, vagy T-54-nek jobban örültem volna. De leginkább egy korai optikás 72-re vágynék, amihez nem kell feljavító készlet. | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191234 | 2012. január 18. 20:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Érdekes az időzítés. Nemrég dobta piacra a Voyager az átépítőjét Enigma téren. Amit a Tamiyához fejlesztett...:) | |||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 191233 | 2012. január 18. 20:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Illetve mégsem kell szovjet stílusú állvány/kupola, ugyanis volt cseh/lengyel T-55 is amit az irakiak átépítettek. | |||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 191232 | 2012. január 18. 20:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Besz*rás, hogy mit adott ki a Tamiya! T-55 Enigma! Egy probléma van, de csak akkor, ha a légvédelmi géppuskás verziót akarjuk építeni: Kell egy Friul vagy Miniarm DSKM az állvánnyal együtt, valamint egy szovjet T-55 stílusú kupola a töltőnek. www.perthmilitarymodelling.com/newkitnews/tamiya.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191231 | 2011. december 19. 00:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia páncélos! A lényeg most már tiszta,mind a három típus tervben van,szépen jönnek sorban. Ha volnának képeid is mind három típusról,nagyon jó lenne.Mindegyiket valós gépről szeretném megcsinálni (kizárólag magyarról!),de nagyon kevés képet találtam,amelyikeken minden jelzés rajta van,toronyszám,alakulatszám stb. T-54,-55-55A és majd a 72 is.Ha ebben is tudnál segíteni nagyon jó lenne és megköszönném! Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191230 | 2011. december 18. 23:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Lacipapa! Röviden bele vauznék: Kamovos első képkockái a "popókról" nem T-54, hanem első szériás SZU T-55. Azután, a T-55A típusnál (mindnél) megerősítettek a búvónyílások, valamint a parancsnoki kupola is, ahol pedig légvédelmi géppuska van, ott a töltőkezelő kupola része is megerősített. Ha csavaros, akkor sima 55-ről beszélünk. Ha a töltőkezelőnek is van kupola része és az is körben csavaros, akkor T-54. De csak, ha magyar gépről beszélünk. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191228 | 2011. december 17. 22:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Most már ennyivel okosabb lettem,csak hasznos ez a fórum.Sok jó szándékú ember megfordul,jó tudni,hogy segítetek! lacipapa-ezerkilencszáznegyvenhét-kukac-gmail.com És köszönöm még egyszer! Boldog és Örömteli Karácsonyt kívánok Neked és minden jó szándékú makettezőnek! Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191227 | 2011. december 17. 21:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hogy csavaros, vagy megerősített az attól függ, hogy hol gyártották...attól még T-55A. Na, nem akarlak belekeverni, az viszont biztos, hogy magyar T-55A nem volt köténnyel ellátva, csak az AM-ek. Kérlek adj egy e-mail címmet, küldök pár képet. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191226 | 2011. december 17. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Elhiszem,csak azt akartam mondani,hogy a típus ami kellene,ne legyen rajta kötény és a két torony nyílás a megerősített legyen.Biztosan érted miről beszélek,sajnos nem vagyok (még)jártas a páncélos témában,most kezdtem!Láttam képen olyat, 55A-t amelyiken csak a pk tornya volt nagyobb a másik nem.Aztán olyat is amelyiken egyforma volt mindkét torony nyílás-csavaros,ezen meg mindkét torony nyílás nagyobb,vastagabb.Hát,most akkor melyik,milyen?Nem tudom! | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191225 | 2011. december 17. 20:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hidd el nekem, hogy a képeken T-55A van, amikről beszélünk. Ám a toronyláda és a másik láda, mely a parancsnok búvónyílása mögött van, szakmai nyelven MK láda ( Mentesítő készlet ládája ) nem mindig volt fent. Volt olyan alakulat ahol állandóan használták, volt olyan, ahol a század raktárban porosodtak. Konkrét gépet, fénykép alapján építs, mert még századon belül is voltak olyan böszmék, melyiken volt és amelyiken nem. A ládák léte, nem léte nem befolyásolja a típus megjelölést. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191224 | 2011. december 17. 20:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Igen,de ezek a gépek nem azok amiről beszélünk! A második képen lévő már közelebb van,de azon meg a pk mögött is van egy láda,ami nekem nincs. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191223 | 2011. december 17. 20:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A publikáló a főiskola csobánkai kiképző bázisán gyüjtötte az anyagot.A tornyon valóban csak a 213 van.Én viszont ezt a típust szeretném tejesen "fel öltöztetni"! Ehez kérem a segítséget,sajna elég kevés ilyen képanyag van,ha van egyáltalán.Nem szeretnék egy nem létező "dekorációt" kreálni. Azt még esetleg jó lenne tudni,hogy ez a típus létezhetet-e pl.magyar csillaggal,végső megoldásnak az is jó lenne! üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191222 | 2011. december 17. 20:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A képek alapján láthatod a jelzések elhelyezését a tornyon és a toronyládán. | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191221 | 2011. december 17. 20:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A Pro Modell 2008/4-es számában egy T-55A van. 213-as toronyszámmal, bár nem olvastam most bele a cikkbe, de nem láttam rajta a KLKF jelzését. Az sem kizárt, hogy a cikkben még a korábbi gépet építette meg, amikor még nem volt a KLKF-nek külön toronyjelzése... Egyébként a 80'-as években a T-55A-k jelzése a torony két oldalán volt elhelyezve, valamint a toronyládára. Ez állt egy hadrendi számozásból, mely általában 3 szám ( Az első a zászlóalj, a második a század, míg a harmadik szám a szakaszon belül elfoglalt helyét jelentette ) és egy hadtest jelzés. Például az 1 Hk.Z. 1.Szd. 2. szakasz 3-ik beosztott kocsija a 116-os volt. Persze a kiképző századoknál erre nem kellett adni, mert keveredtek a gépek és nem festették át. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191220 | 2011. december 17. 19:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a segítséget,de sajna nem ez a típus!Amit én építettem,nincs kötény és a torony oldalán sincs a +páncélzat a torony nyílások +páncélja stimmel.Valószínű,hogy az enyém egy előbbi széria lehet!Ezért vagyok gondban vele,nem akarok kamu jelöléseket! Azért még egyszer köszi,hátha valakinek lesz jó tippje. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
kamovos | Adatlap | 191219 | 2011. december 17. 19:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Lacipapa! Nekem nincs Pro Modelem, ezért nem tudom megnézni a típust. Sajnos T-55-ről nekem egy darab képem nincsen amin fentvan az alakulet jelzés és a toronyszám. A netről töltöttem le azt a képet, Ezek AM-ek. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191218 | 2011. december 17. 17:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Megint kérem a segítséget! A T-55-ön , számok,alakulat,felség jelzések hova kerültek?Sajnos a kocsi pontos típusát nem ismerem,55A,55AM?A kötény nélküli,mindkét torony nyílás erősített! A PRO modell 2008/4 sz. közölt,Baranyai Attila által megépített típust csináltam meg,de Ő a KLKF kiképzésre használt-elhasznált gépét építette és csak torony szám van rajta.Én szeretném rendesen "fel öltöztetni".Ehez kérem a segítségeteket! Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
kamovos | Adatlap | 191217 | 2011. december 17. 16:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Lacipapa! Azért tettem be, mindegyikről, hogy lehessen látni az azonosságot. A Büszke popján komlett a rögzítő. Ez egy olyan lemez szalag aminek az alsó végén vissza van hajtva a lemez, és egy csapszeg fut keresztűl rajta, ez rögzíti. A felső végén egy hosszú csavar van, ami bele megy a keresztbe helyezett csapszegen, majd egy alátét, és csavar segítségével rögzítik. Klaszikus rögzítési módja a különböző dolgoknak, ilyen rögzítésa van a tartályoknak is, amik lehetnek akár szögletesek is. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191216 | 2011. december 17. 15:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia kamovos! Köszönöm ezeket én is megtaláltam,egyedül a BÜSZKE hátulján látok bilincs szerű pántot a többin is így rögzítik?A helye meg van,csak a rögzítés módját nem láttam!Bilincs,kötél,lánc? üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
kamovos | Adatlap | 191215 | 2011. december 17. 14:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191214 | 2011. december 17. 14:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Kérem,aki tud segítsen! T-55-ön hátul a gerenda hogy van rögzítve ?Nem találtam róla képet! kösz,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 191213 | 2011. december 15. 13:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191212 | 2011. december 15. 07:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Az első három - mint ahogy a kép címében is benne van - a Jung-Juganthal cég modernizációs törekvése, kb. 10-15 éves projekt az arab államok részére inkább. Még senki sem vásárolt ilyeneket, ugyanolyan zsákutca, mint a Jaguár modernizáció. A terepszínű a T-55AGM, 120 mm-es NATO szabvány löveggel, a T-80UD szintjére modernizálva. | |||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 191211 | 2011. december 14. 23:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 191210 | 2011. december 12. 22:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Üdv,
Ádám