<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
juge75 | Adatlap | 191313 | 2012. május 20. 20:58 | ![]() | |||||||||||||||
Forgatás: a torony koszorú forog. Magasságban pedig a kezelő mozgatja.www.zonawar.ru/images/pulemet/rossia/dskmt.jpg Előzmény: (191311) Frühlingserwachen 2012. május 20. 20:51 | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191312 | 2012. május 20. 20:51 | ![]() | |||||||||||||||
Frühlingserwachen | Adatlap | 191311 | 2012. május 20. 20:51 | ![]() | |||||||||||||||
Üdv Újra segítséget kérnék, a T55A típusnál a DSHK géppuska hogyan van rögzítve, és hogy lehet azt forgatni. 1-2 képet találtam de nem nagyon lehet azt kivenni belőle. Köszi | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191310 | 2012. május 20. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||
jttps-helyett http-t írj! | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191309 | 2012. május 20. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||
Ja...az utólsót nem engedte megnézni! | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191308 | 2012. május 20. 20:39 | ![]() | |||||||||||||||
Köszi,a következő az lett volna (most jutott eszembe),hogy milyen ládában tárolták?Megelőztél! Milyen gépjármű szállította (ZISZ,ZIL,URAL?)a ládákat és kb hány ládát(ez már talán nem hadititok)? Laci | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191307 | 2012. május 20. 20:32 | ![]() | |||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191306 | 2012. május 20. 19:35 | ![]() | |||||||||||||||
Üdevözlet mindenkinek! Egy kis segítséget kérek! T-54/55-nek,milyen színű a repesz gránát-lőszer magja?Vagy,ha valaki meg mondaná,hogy hol találok ilyen anyagot? Köszönöm,Laci | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191305 | 2012. május 18. 18:54 | ![]() | |||||||||||||||
Szervusztok! Segítsetek!A keceli T-54-esen kívül,keresnék magyar kocsi képeit.Főleg a torony -több oldalról és a motortér teteje kellene.Az első alap szériákból. A gugli nem akar velem barátkozni! Üdv,Laci | |||||||||||||||||||
Frühlingserwachen | Adatlap | 191304 | 2012. május 18. 14:51 | ![]() | |||||||||||||||
Köszi az infót! Nekem a 113-as szám tetszik és a tatai jelzés. Sokat segítettetek, szép napot! | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191303 | 2012. május 18. 13:10 | ![]() | |||||||||||||||
Szia Frühlingserwachen! Ez egy szombathelyi gép (volt). 113-as lehetne akár tatai is, bár jobb lenne, nem a matricához építeni harckocsit, hanem egy neked tetsző gépet megcsinálni, és élethű matricával ellátni. | |||||||||||||||||||
Frühlingserwachen | Adatlap | 191302 | 2012. május 18. 12:55 | ![]() | |||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191301 | 2012. május 18. 11:51 | ![]() | |||||||||||||||
Szia! Tedd fel a képet analizálásra. Rendszeresítve nem volt Tatán AM, de bemutatópéldány létezett (szám nélkül), egy 1993-as TOP GUN-ban talán még kép is lesz róla. | |||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191300 | 2012. május 18. 02:15 | ![]() | |||||||||||||||
Voltak Tatán AM-ek? Szerintem nem. ( Ha magyar gépet építesz, akkor nem szerencsés az AM2 megjelölést használni, mert nálunk sima AM nevet kapták a keresztségben, bár kétségkívül AM2B variáns. ) Csatold a képet légyszíves, talán úgy többen és többet tudunk segíteni. | |||||||||||||||||||
Frühlingserwachen | Adatlap | 191299 | 2012. május 17. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||
Üdv Egy Magyar T-55A-t építek és azt kérdezném, hogy ez valósághű-e 113 toronyszámmal és Tatai jelzéssel, mert láttam egy képen ugyanezt a 113-as számot tatai jelzéssel egy T-55Am2-est, szóval lehetséges, hogy egy T55am és egy T55A verziójú tank ugyanazt a toronyszámot és jelzést viselje? Köszi. | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191298 | 2012. május 16. 11:52 | ![]() | |||||||||||||||
Szervusztok! T-54-et építgetnék és motortérről kellenének,kérnék,olyan képeket,ahol jól látszanak a különböző gép részek és színei.Van egy alap gyanta motor és azt "öltöztetem".A nagyobb berendezések(motor blokk-henger fejjel,váltó,teng kapcsoló,turbina)megvan.Találtam egy pár képet,de valami mindíg takarásban van. Természetesen ez is magyar lenne,ha találnék,kapnék, egy konkrét 54-es képet. A segítségeteket előre is köszönöm! Üdv,Laci | |||||||||||||||||||
doosan | Adatlap | 191297 | 2012. május 11. 11:22 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok!Tud valaki az abasári és verpeléti harckocsizókról fényképet? | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191296 | 2012. május 11. 07:34 | ![]() | |||||||||||||||
Jó, akkor 19m. | |||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 191295 | 2012. május 10. 18:11 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok Nem igazoltam át , csak bent a Zrinyiben van egy szép példány ,nem tudom melyik változat , de megcsodáltuk meló közben , és beszélgettük hogy mennyit érhet át a hídja , | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191294 | 2012. május 10. 11:16 | ![]() | |||||||||||||||
Melyik? (BLG-60M/67, MT-55, MTU) Ha BLG, akkor Antarktika választ adott. | |||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191291 | 2012. május 9. 20:56 | ![]() | |||||||||||||||
migi | Adatlap | 191290 | 2012. május 9. 20:52 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok Megtudná valaki mondani hogy a T-55 ös alvázra szerelt hídvető jármű hídja hány métert tud áthidalni ? üdv: migi | |||||||||||||||||||
Spike | Adatlap | 191289 | 2012. április 11. 20:00 | ![]() | |||||||||||||||
Keresem a Tamiya T-55-öséről a töltőkezelő DSK-s búvónyílását (amelyiknek kerek a búvónyílás fedele). Csak magára a búvónyílásra van szükségem, a géppuskára nem. Csereként fel tudom ajánlani a Trumpeter T-62-eséről a félkör-fedeles búvónyílását. Vagy megegyezhetünk másban. Személyes csere megoldható szombaton Móváron. grayfox@citromail.hu | |||||||||||||||||||
geczko69 | Adatlap | 191288 | 2012. március 28. 10:18 | ![]() | |||||||||||||||
Üdvözöllek Antarktika! Több mint valószínű,hogy ismerjük egymást,csak a nick-neved alapján nem tudlak beazono-sítani Téged.Az adatlapodból meg sajnos nem derül ki.Viszont nagyon örülök annak,hogy ismeretlenül is ismerőssel "futottam" össze! | |||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 191287 | 2012. március 27. 22:55 | ![]() | |||||||||||||||
Köszönöm MINDENKINEK a segítséget, így már kezd tisztulni a kép! :) | |||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 191286 | 2012. március 27. 14:22 | ![]() | |||||||||||||||
Hogy modernizálhattak 310-et, ha 153 van nekik. Amúgy jó képek. | |||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191285 | 2012. március 27. 12:22 | ![]() | |||||||||||||||
Valóban nem így nézett ki az MK-67-es láda, de én nem is azt írtam, hogy a tankon az van. Itt egy kép MK-67-esről. A tankon un. MK-s láda van, vagy ahogy mi hívtuk füles láda. Ha 1990-ben végeztél a Kossuthon, akkor ismerlek:) | |||||||||||||||||||
geczko69 | Adatlap | 191284 | 2012. március 27. 11:41 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok! Az Mk67-es láda nem így nézett ki.Majdnem kocka alakú volt,magassága,mélysége kb.ua.,hossza volt egy kicsit több.Valóban volt benne 1 db.tusolóra emlékeztető mosó,kör alakú kefés kiképzéssel,tömlő,lábpumpa,zsámoly szerű tartó,amire a ládát lehetett helyezni,így alá lehetett gyújtani,ha havat kellett olvasztani a mentesítésnél.Maga a mentesítés nyáron volt az"igazi",felejthetetlen élményt nyújtott! Páncélos! Mi az Mk67-es ládát ott tartottuk ahol a képen a másik láda van,így nem volt útban be-és kiszálláskor.Abban maximálisan igazad van,hogy a gyártó senkit nem érdekelt.Ültem én portugál és angol feliratokkal ellátott kocsiban is és mégis ua.volt. | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191283 | 2012. március 27. 07:22 | ![]() | |||||||||||||||
Biztos, hogy Antarktikának van igaza. De a csatolt képpel ellentétben a torony hátrébbeső részén, közvetlenül a parancsnoki búvónyílás mellett/alatt balra volt felszerelve. Valóban nem minden esetben volt fent, de ha elrendelték, ugyan úgy fel kellett rakni a cseh, a lengyel és a szovjet kocsikra is. Nálunk feladat végrehajtás előtt nem kérdezték meg, hogy: Maga! Cseh vagy lengyel gyártmányú kocsin szolgál? Parancsot hajtsa végre, és kész. Amiről Juge75 kolléga beszélt, az egy másik láda, ami valóban a lánctalp feletti lemezre volt felcsavarva. | |||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 191282 | 2012. március 26. 20:38 | ![]() | |||||||||||||||
Én ugyan nem tudom mi lehet ez a láda, de egy dolog biztos: Ilyen szovjet gyártmányú 55-ösön nem volt, csakis cseh és lengyel gépen. Szóval Antarktikának lehet igaza. A sárvédőn lévő ZIP láda téglalap alalú, (ez viszont kocka) és soha nem került a toronyra, kivéve az iraki "enigma" változaton, de ott sem a toronyra, hanem a torony ellensúlyára került. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191281 | 2012. március 26. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||
A VSZ-en belül csak nekünk volt 67M Mentesítő ládánk. Ez viszont nem az, valami orosz. | |||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191280 | 2012. március 26. 19:53 | ![]() | |||||||||||||||
Ez egy "MK"-s láda. Ebben tárolták a mentesítő készletet, de nem mindig volt fent a tankon, hanem a századraktárban tárolták, hogy el ne szocializálják a szomszédos, ellenséges századok. Ha jól emlékszem, akkor benne egy locsolófejhez hasonlító eszköz, slaggal, lábpumpával volt. Talán mentesítő koncentrátum is, de ebben már nem vagyok biztos. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191279 | 2012. március 26. 19:35 | ![]() | |||||||||||||||
Ez az Armo ZSU-57-2 Part maratásából való: | |||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 191278 | 2012. március 26. 18:41 | ![]() | |||||||||||||||
Köszi Gábor! A sárvédőn lévő kicsit nagyobb, mint ezek, legalábbis a készletben. Így akkor nem tartom annyira elképzelhetetlen, hogy - akár harctéri "tuning" keretében - pótlólag felkerülhetett a korai (szovjet) gyártású T-55-re is... Azt hittem, hogy valami speciális cuccot (pl. vizi átkelés kellékeit) tároltak bent, amire esetleg az 1958-as model még nem volt(?) képes. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191277 | 2012. március 26. 16:28 | ![]() | |||||||||||||||
Sárvédő lemezre van erősítve gyárilag. Taszt-láda (tartalék alkatrész), a Büszkén is van (Mivel erre a harcjármű családra épül). | |||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 191276 | 2012. március 26. 15:23 | ![]() | |||||||||||||||
Üdv Urak! Ismét egy kis segítséget szeretnék kérni ötvenötös témában... A csatolt fotón látható tárolódoboznak van valamilyen speciális funkciója, vagy csak általánosan "felszerelés" tárolására szolgál? Arra már rájöttem, hogy alapesetben csak a cseh/lengyel építésű T-55A-kon volt rendszeresítve. Nagy szentségtörés lenne, ha egy T-55 mod. 1958-ra is rákerül, vagy ilyen - a funkciójából adódóan - nem fordulhat(ott) elő? KÖSZÖNÖM a válaszokat! üdv: P. | |||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 191275 | 2012. március 13. 13:04 | ![]() | |||||||||||||||
Vietnám:T-54/55M3 153db van de 310db újítanának fel. Az ágyú:L7 105mm Légvédelmi gpu:12,7mm NSV (Vietnám) Koaxiális gpu:7.62mm PKT (Vietnám) Aknavető:60mm (Vietnám) Meteorológiai szenzor:MAVS6058B Idram SA (Svájc) a Leclerc-en is használják Páncélzat:Blaser (Israel) Motor:Dízel 1000Le (Németország) Rádió:Ukrajna | |||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 191274 | 2012. február 29. 20:23 | ![]() | |||||||||||||||
Persze, ez így van! Alapvetően örömmakettezésnek szánnám a dolgot, a "gyors siker" reményében, ezért az "ekkor és ekkor, itt és itt" jellegű építést most hanyagolnám. Viszont az sem akarom, hogy bakotlőjjek egy olyan típussal/modifikációval, ami biztos hogy nem volt... :))) | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191273 | 2012. február 29. 13:58 | ![]() | |||||||||||||||
HűBérÚr! A dobozból egy nagyon szép makettet tudsz építeni, kiegészítések nélkül is. De el kell döntened, hogy készítesz egy líbiai harckocsit, vagy készítesz egy olyan líbiai harckocsit, ami 20xx.xx.xx-án itt, és itt harcolt, mert akkor már kötelező a pontos megformázás (fotó illusztráció, dióráma). | |||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 191272 | 2012. február 28. 15:49 | ![]() | |||||||||||||||
Köszönöm a választ! Ezt vehetem úgy is, hogy nyugodtan megépíthetem dobozból is a gépet, mert akár lehet az is... :) | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191271 | 2012. február 28. 14:23 | ![]() | |||||||||||||||
HűBérÚr! Nehéz erre így a képek alapján válaszolni. A 2. 3. kép, de talán az utolsó sem T-55, hanem talán még T-54. Ráadásul az 55-nél nehezebb a külső jegyek alapján választ adni. T-72-nél már szembetűnőbbek az eltérések. | |||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 191270 | 2012. február 27. 18:30 | ![]() | |||||||||||||||
Szóval róluk lenne szó... | |||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 191269 | 2012. február 27. 13:31 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok T-55 Guruk! :) Segítsetek legyetek szívesek. A libiai harcokról szóló tudósításokban, képanyagokban szereplő ötvenötösök milyen gyártásúak lehetnek? cseh/lengyel, vagy SZU? Ehhez kapcsolódóan, a régi Esci/ITA T-55-ös készletéből melyiket lehetne kihozni nagyobb átalakítás nélkül (eltekintve a készlet alap hiányosságaitól, hibáitól!)? Majd töltök fel képeket is (hogy mire gondolok), csak most nem saját gépről írok! KÖSZÖNÖM! üdv: P. | |||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 191268 | 2012. február 17. 18:40 | ![]() | |||||||||||||||
csehszko | Adatlap | 191267 | 2012. február 3. 20:37 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok! Egy Trumpeter T-55/ 58-ast karok össze , szeretném feltenni rá a tornyon lévő gépágyút ,de sajna nem mutatja az összerakóspapír...valaki tudna segíteni ,akinek ebben van tapasztalata ezzel a márkával? Üdv! | |||||||||||||||||||
punyam97 | Adatlap | 191266 | 2012. január 30. 13:30 | ![]() | |||||||||||||||
Vki tud vami szép festésű,különleges gépeket stb T-55 M1958asról? és mi a véleményetek a Trumpeter 1:72 T-55 M1958 ról? | |||||||||||||||||||
wespe | Adatlap | 191265 | 2012. január 30. 11:13 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok Eladó egy t55 anyagismereti és igénybevételi könyv dokumentációkkal.Ár 15000ft Érd:06706186241 | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191264 | 2012. január 30. 10:33 | ![]() | |||||||||||||||
Szervusz páncélos! Tulajdonképen magyart nem találtam küllős görgővel,azért lehetett olyan nekünk is? Tudnál konkrét magyarról képet küldeni?Valós gépet szeretnék építeni.Skif 54-esből (egyiptomi változat),egy kis honosítással. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191263 | 2012. január 30. 09:05 | ![]() | |||||||||||||||
Lacipapa! Hazánkba a T-54A késői változatai jöttek, már a későbbi 55-nél alkalmazott futógörgőkkel. Ha küllős (T-34) görgővel láttál valahol, akkor az csak csere következménye. A futógörgőn kívül megegyezik külsőre, a Trumpeter T-54A dobozán láthatóval. Annyi eltéréssel, hogy volt egy sorozat, amelyiknek a baloldali csőtisztító felszerelés helyén is üa. tartályok voltak. | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191262 | 2012. január 30. 08:59 | ![]() | |||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |