<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |
HûBérÚr | Adatlap | 191348 | 2012. május 29. 16:54 | ||
Kamovos | Adatlap | 191347 | 2012. május 29. 10:47 | ||
Szia lacipapa! Találtam NDK-s kocsit. Igaz ez Tamiya, de mutatja a hátsó részét is. www.modellversium.de/galerie/22-militaer-fahrzeuge/2996-t-54-tamiya.html Rajzot nem találtam még. :( Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 191346 | 2012. május 28. 23:39 | ||
Üdv péncélos! Köszönöm a "rejtvény" megfejtését.Még egy kérdésem lenne,ma -:) A korai 54-esek alkalmasak voltak víz alatti átkelésre,vagy az 54A? Üdv,Laci | |||||
lacipapa | Adatlap | 191345 | 2012. május 28. 23:33 | ||
Szervusztok! Skif ,1:35,T-54-es (nem az egyiptomi)összeállítási rajzot keresek,amelyikben a motortér és küzdőtér is benne van. Kérem akinek van,és megtenné, küldje el az adatlapomon lévő címre. Köszönöm,üdv,Laci | |||||
gaunt1 | Adatlap | 191344 | 2012. május 28. 21:02 | ||
Üdv Páncélos! Akkor a gyári új T-54B motorfedele úgy nézett ki mint a T-54A-n, vagyis hiányzott a vízi átkeléshez használt keret, illetve a régi fajta torziós rugók voltak rajta? | |||||
páncélos | Adatlap | 191343 | 2012. május 28. 18:56 | ||
Gaunt1! liknkelt képen látható szovjet T-54B motorfedele mennyire "eredeti"? Eredetinek eredet, de nem az elsőszériás gyári kivitel. Ne feledjük, hogy a SZU-ba a közép, és nagyjavítás, teljes megújulást jelentett és modernizálást, az éppen aktuális altípusoknak megfelelően. Így egy eredeti 54-est ott sem találhatsz, csak "Kubinkában". | |||||
páncélos | Adatlap | 191342 | 2012. május 28. 18:51 | ||
"a T-54-es parancsnoki búvó nyílás előtt van egy tégla alakú valami (imakönyv?)szárnyas anyával rögzítve." Ha egyre gondolunk, akkor: Éjjellátó készülék állványa menethelyzetben (erre kell felrögzíteni a készüléket). | |||||
lacipapa | Adatlap | 191341 | 2012. május 28. 14:48 | ||
Szervusztok! Már megint én vagyok!Azt kérdezném a hozzá értőktől,hogy a T-54-es parancsnoki búvó nyílás előtt van egy tégla alakú valami (imakönyv?)szárnyas anyával rögzítve.Mi lehet az? Üdv,Laci | |||||
lacipapa | Adatlap | 191340 | 2012. május 25. 23:29 | ||
páncélos! Köszönöm az információt,nem vagyok egy szám.gép zseni(sőt!),de valahogy meg próbálom. Köszönöm még egyszer. Üdv,Laci | |||||
gaunt1 | Adatlap | 191339 | 2012. május 25. 13:22 | ||
Páncélos! Ha már a T-54-esek motorfedelénél tartunk. Az liknkelt képen látható szovjet T-54B motorfedele mennyire "eredeti"? Leginkább az érdelelne, hogy amikor a gyárból kijött vadonatújan, lehetett-e rajta a vízi átkelésnél használt felszerelés rögzítésére szolgáló keret. Azt tudom, hogy a T-54A-n eredetileg nem volt, de a B-nél nem vagyok biztos benne, hogy így gyártották őket. data3.primeportal.net/tanks/yuri_pasholok/t-54b/images/t-54b_045_of_195.jpg | |||||
páncélos | Adatlap | 191338 | 2012. május 25. 08:19 | ||
Lacipapa! Valóban nehéz helyzetben vagy, mert nincs (nem maradt) 1db első generációs 54-es sem. Tudomásom szerint 2db 54-es van, de az is már M (modernizált). Az egyik a keceli, a másik a terrorházi. A keceli kiindulásnak nem rossz. A motorfedél a korai változatokon eltért, így nem biztos, hogy a keceliről kellene kép neked. Két kereső oldalt ajánlanék: a google.ru és a yandex.ru. Beírod, hogy T-54A, közben felajánlja neked a cirill megfelelőjét és ok. Találhatsz rengeteg képet. Ezen kívül a nagyatádi hadipark vezetőivel vedd fel a kapcsolatot, mert ott vannak igazi veteránok, akik talán még pár képpel is tudnak szolgálni. Végezetül érdemes az egykori NDK-s témával foglalkozó oldalakat is felkeresni, mert nekik is volt ugyan olyan SZU és lengyel gyártmányú 54-eseik mint nekünk. Egy oldal még indulásnak: www.brdm2.estranky.cz/ | |||||
lacipapa | Adatlap | 191337 | 2012. május 24. 21:00 | ||
Köszi,megpróbálom alkalmazni. | |||||
Amon | Adatlap | 191336 | 2012. május 24. 18:41 | ||
Jó kérdés! Pzmatyit kellene megkeresned, lehet tud segíteni. Vagy még amiben tudok ez az átépítő legendtől www.luckymodel.com/scale.aspx | |||||
juge75 | Adatlap | 191335 | 2012. május 24. 17:26 | ||
lacipapa | Adatlap | 191334 | 2012. május 24. 17:07 | ||
Köszi,ez is meg van,sokat erről néztem le,de pl. a motortér teteje nagyon rosszul látszik.Ezeken a képeken a torony bal oldalán a kapaszkodó 3részes,más képeken 2.Akkor most melyik az eredeti? | |||||
Amon | Adatlap | 191333 | 2012. május 24. 16:41 | ||
lacipapa | Adatlap | 191332 | 2012. május 24. 16:31 | ||
Szia Kamovos! Köszönöm a "felhomályosítást",de ez nem 55-ös?Ez már meg van.Korai,magyar 54-es kellene! Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 191331 | 2012. május 24. 16:23 | ||
Szia lacipapa! Azt hitem én körbe fényképeztem Tatán 2006-ban. Ide vessed figyelő tekintettedet kedve hobbi társam, hátha mégis találsz értékelhető képeket. :) mhrfweb.makett.org/MHRF/index.php Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 191330 | 2012. május 24. 16:16 | ||
Szervusztok! Egy eredeti,korai,magyar T-54-est (A,M?)szeretnék megépíteni.Sajnos,kevés a fellelhető magyar vonatkozású képanyag.Ami van (Kecel),abból nem látszanak különböző részek ,pl.a torony körkörösen(ami van rajta az is kibelezve-a tűzvezető lokátor mellett lévő,fényszóró?vagy mi?).Az interneten is találtam 54-eseket,mind másképp néz ki,másképp van fölszerelve.Vajon az első magyar T-54-esek milyenek lehettek?Aki tudja,kérem árulja el.Megköszönöm! Üdv,Laci | |||||
Sennás | Adatlap | 191329 | 2012. május 23. 21:03 | ||
Köszönet juge75! | |||||
TPilu | Adatlap | 191328 | 2012. május 23. 16:15 | ||
Örülök, ha tudtam segíteni. | |||||
lacipapa | Adatlap | 191327 | 2012. május 23. 10:20 | ||
juge75 | Adatlap | 191326 | 2012. május 23. 04:48 | ||
A Kalasnyikov.hu-ról letöltöd a szabályzatot, abból megtudod (legelső): www.kalasnyikov.hu/index.php | |||||
TPilu | Adatlap | 191325 | 2012. május 22. 17:20 | ||
Kopnak az emlékek. Nekem is. :) | |||||
TPilu | Adatlap | 191324 | 2012. május 22. 17:20 | ||
Az 5 tonnás kocsikra 36 láda rakható, nem is akár hogy. A lőszerek hossztengelye merőleges kell hogy legyen a menetirányra. A ládákat lépcsőzetesen kell elhelyezni, úgy, hogy a felső láda, a magassága felénél nem érhet az oldalfal fölé. | |||||
Muzzy | Adatlap | 191323 | 2012. május 22. 11:14 | ||
lacipapa | Adatlap | 191322 | 2012. május 21. 23:02 | ||
Szervusztok! Köszönöm mindenkinek a válaszokat (akkor most kereshetek DAC vagy MAN makettet,1:35-ben). A ládákat magam akarom meg csinálni,kb. hány ládát málháztak egy autóra? Üdv,Laci | |||||
Sennás | Adatlap | 191321 | 2012. május 21. 17:40 | ||
Megint a kapkodás:( Nem néztem végig.13'24"Az lenne az? | |||||
Sennás | Adatlap | 191320 | 2012. május 21. 17:35 | ||
Szia juge75!Jó a videó!A 12'20" látható ahogy "felhúzza a fegyvert"Esetleg van olyan fotód amin a kibiztosítás látszik,mármint az a szerkezet Köszi SENNÁS | |||||
TPilu | Adatlap | 191319 | 2012. május 21. 17:09 | ||
A lőszerszállítók többnyire Csepel D-566-ok, később DAC-665-ök voltak. Többnyire. | |||||
TPilu | Adatlap | 191318 | 2012. május 21. 17:06 | ||
A ládaméret vashüvelyesnél: 121x44x26 cm, rézhüvelyesnél 120x44x26 cm. Minden láda 2 db lőszert tartalmazott. | |||||
TPilu | Adatlap | 191317 | 2012. május 21. 17:01 | ||
Többnyire szürke. Kivétel a központozó perem és a vezetőgyűrű, azokat nem festik le. Háborús időben a gránát festése elmaradhat. A hüvely réz és vas is lehet. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 191316 | 2012. május 21. 13:50 | ||
Bocsi, hogy bele vau-vau-zok :) T-55 és T-55A-nál kétféle állványa lehet a DSKM géppuskának: Cseh és lengyel gyártmányokon a T-54 állványa van felszerelve (mint a képen amit Juge75 mellékelt, egyébként ezt adja a Tamiya is), viszont a szovjet gyártmányú gépeken már egy későbbi típus van. Ezt gyártja a Friulmodel és a Miniarm is, mindkettő gyönyörűen kidolgozott. Itt egy kép: www.dishmodels.ru/wshow.htm | |||||
Muzzy | Adatlap | 191315 | 2012. május 21. 11:06 | ||
Lacipapa! 1980-as években Nagyatádon a T-55-ösök lőszerjavadalmazását Csepel "MAN dizelek" szállították (D-544). Max terhelhetősége 5 tonna. Külön lőszerszállító szakasz volt erre a célra. Muzzy | |||||
juge75 | Adatlap | 191314 | 2012. május 20. 21:03 | ||
juge75 | Adatlap | 191313 | 2012. május 20. 20:58 | ||
Forgatás: a torony koszorú forog. Magasságban pedig a kezelő mozgatja.www.zonawar.ru/images/pulemet/rossia/dskmt.jpg | |||||
juge75 | Adatlap | 191312 | 2012. május 20. 20:51 | ||
Frühlingserwachen | Adatlap | 191311 | 2012. május 20. 20:51 | ||
Üdv Újra segítséget kérnék, a T55A típusnál a DSHK géppuska hogyan van rögzítve, és hogy lehet azt forgatni. 1-2 képet találtam de nem nagyon lehet azt kivenni belőle. Köszi | |||||
juge75 | Adatlap | 191310 | 2012. május 20. 20:46 | ||
jttps-helyett http-t írj! | |||||
lacipapa | Adatlap | 191309 | 2012. május 20. 20:40 | ||
Ja...az utólsót nem engedte megnézni! | |||||
lacipapa | Adatlap | 191308 | 2012. május 20. 20:39 | ||
Köszi,a következő az lett volna (most jutott eszembe),hogy milyen ládában tárolták?Megelőztél! Milyen gépjármű szállította (ZISZ,ZIL,URAL?)a ládákat és kb hány ládát(ez már talán nem hadititok)? Laci | |||||
juge75 | Adatlap | 191307 | 2012. május 20. 20:32 | ||
lacipapa | Adatlap | 191306 | 2012. május 20. 19:35 | ||
Üdevözlet mindenkinek! Egy kis segítséget kérek! T-54/55-nek,milyen színű a repesz gránát-lőszer magja?Vagy,ha valaki meg mondaná,hogy hol találok ilyen anyagot? Köszönöm,Laci | |||||
lacipapa | Adatlap | 191305 | 2012. május 18. 18:54 | ||
Szervusztok! Segítsetek!A keceli T-54-esen kívül,keresnék magyar kocsi képeit.Főleg a torony -több oldalról és a motortér teteje kellene.Az első alap szériákból. A gugli nem akar velem barátkozni! Üdv,Laci | |||||
Frühlingserwachen | Adatlap | 191304 | 2012. május 18. 14:51 | ||
Köszi az infót! Nekem a 113-as szám tetszik és a tatai jelzés. Sokat segítettetek, szép napot! | |||||
páncélos | Adatlap | 191303 | 2012. május 18. 13:10 | ||
Szia Frühlingserwachen! Ez egy szombathelyi gép (volt). 113-as lehetne akár tatai is, bár jobb lenne, nem a matricához építeni harckocsit, hanem egy neked tetsző gépet megcsinálni, és élethű matricával ellátni. | |||||
Frühlingserwachen | Adatlap | 191302 | 2012. május 18. 12:55 | ||
páncélos | Adatlap | 191301 | 2012. május 18. 11:51 | ||
Szia! Tedd fel a képet analizálásra. Rendszeresítve nem volt Tatán AM, de bemutatópéldány létezett (szám nélkül), egy 1993-as TOP GUN-ban talán még kép is lesz róla. | |||||
antarktika | Adatlap | 191300 | 2012. május 18. 02:15 | ||
Voltak Tatán AM-ek? Szerintem nem. ( Ha magyar gépet építesz, akkor nem szerencsés az AM2 megjelölést használni, mert nálunk sima AM nevet kapták a keresztségben, bár kétségkívül AM2B variáns. ) Csatold a képet légyszíves, talán úgy többen és többet tudunk segíteni. | |||||
Frühlingserwachen | Adatlap | 191299 | 2012. május 17. 20:25 | ||
Üdv Egy Magyar T-55A-t építek és azt kérdezném, hogy ez valósághű-e 113 toronyszámmal és Tatai jelzéssel, mert láttam egy képen ugyanezt a 113-as számot tatai jelzéssel egy T-55Am2-est, szóval lehetséges, hogy egy T55am és egy T55A verziójú tank ugyanazt a toronyszámot és jelzést viselje? Köszi. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |
Sziasztok,
Korántsem vagyok akkora expert a témában, mint itt jó néhányan közületek, de mivel a líbiai ötvenötösöm okán kicsit beleástam magam a témába, íme néhány fotó a korai 54-esek motorfedeleiről. (Forrás: Zaloga féle T-54/55/62-es Concorde kiadvány)