<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |
lacipapa | Adatlap | 191448 | 2012. június 20. 08:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191447 | 2012. június 20. 07:53 | ||||||||||||||||||||||||||||
hadipark.extra.hu/kepekezred.php Szerintem egy e-mailt megér, ha írsz nekik biztosra veszem, hogy segítenek, vagy ötletet adnak, hol keress tovább. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191446 | 2012. június 20. 04:59 | ||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191445 | 2012. június 17. 22:15 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Még mindíg keresek ,korai,magyar T-54-esről (amelyek még nem lettek korszerűsítve,mindkét kibúvó csavaros)fényképeket,amelyeken látszanak a jelek,jelzések. Nem publikációhoz kell!Elérhetőségem az adatlapon. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191444 | 2012. június 13. 02:32 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ha szabad valamit megjegyeznem. A búvónyílás fedelét csak függőleges helyzetben lehetett rögzíteni. Hát igen, a régi Esci és a Tamiya között szemmel látható a különbség. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 191443 | 2012. június 13. 00:57 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nálam ez készült el nemrég, az Italeri T-55-öse afgán tanknak megépítve, egy régebbi saját készítésű figurámhoz. Bónusznak egy kis összehasonlítás a Tamiya T-55-ösével (ez magyar harckocsi, korábban volt már itt), látható, hogy azért van különbség. | |||||||||||||||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 191442 | 2012. június 11. 10:24 | ||||||||||||||||||||||||||||
A készlet része, 60 euróba azért már bele kell, hogy férjen. :) Our model contains: - over 400 best quality resin parts; - over 640 photoetched brass elements by PART; - 2 metal gun barrels; - super detailed instructions of assembly. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191441 | 2012. június 11. 10:22 | ||||||||||||||||||||||||||||
A második nem 54-es? | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191440 | 2012. június 11. 10:20 | ||||||||||||||||||||||||||||
A rezeket adják hozzá,vagy sk?Nem a kapaszkodókra gondoltam. Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191439 | 2012. június 11. 09:10 | ||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191438 | 2012. június 11. 09:03 | ||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191437 | 2012. június 11. 09:01 | ||||||||||||||||||||||||||||
Minden gyanta alkatrész ridegebb, mint a polisztirol. Más megmunkálást és munkálatokat kíván. Az öntési csonkról (törekednek elvékonyítani a találkozási felületet) eltávolítani más technikát kíván. Vékony, törés veszélyes alkatrészeknél ezért használom a PILKA-fűrész lapot, vagy borotva pengét, finoman az illesztés vonalát áthúzva párszor, vagy lefűrészelve a csonkról az alkatrészt. Ezután reszelő, kézi maró, csiszoló papír jön. És szárazpróba! | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191436 | 2012. június 11. 08:55 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nincs ezen semmi meglepő, hiszen a lánc tagok, a feszítő görgő és a hajló kerék, valamint az első és utolsó futógörgő elhelyezése, távolsága azonos (típusa) az alap harckocsival (T-54). A könnyítés az alvázra korlátozódik, vékonyabb például az orr páncél. | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191435 | 2012. június 11. 07:44 | ||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow! \"Meg tudná valaki mondani, hogy a való életben egy T-55-ösre hány darabból álló lánctalpat szokás szerelni?\" Antarktika helyes választ adott (5p). Viszont, attól függ, hogy melyik? A hagyományos fém lánc valóban 90 tagból áll(t). A gumibetétes lánc (A T-72-en is alkalmazott) egy láncszemmel több. Viszont azon meglepődtem, hogy a \"Büszkének\" is 90 van egy oldalon, mert azt gondoltam volna, hogy kevesebb. | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191434 | 2012. június 10. 02:09 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a felajánlást, ki fogom használni. Természetesen magyar lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191433 | 2012. június 9. 20:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm,de tudod én nem értek az ilyesmihez! Egyébként milyen a makett?Régebben vettem egy Jadar-Topas 2AP-t,abból csináltam a BTR-50-et,de nagyon nehéz volt vele dolgozni.Nagyon vastag és görbék voltak az oldalak,az apróbb alkatrészek meg törtek. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191432 | 2012. június 9. 20:25 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kb. 20 ezer forint, jelen pillanatban (plusz posta) Az előzőleg belinkelt oldalon tudod megvenni.(de megint beteszem) www.jadarhobby.pl/armo-35008-zsu572-soviet-sp-anti-aircraft-gun-135-p-491.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191431 | 2012. június 9. 17:40 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hogy és mennyiért lehet hozzájutni? | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191430 | 2012. június 9. 16:14 | ||||||||||||||||||||||||||||
Itt pár kép doboz bontásról, és az építésről, még nem fejeztem be a készletet. www.armorama.com/modules.php Matricát és R-113-as rádiót meg tudod venni hozzá a HAD-tól. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191429 | 2012. június 9. 15:55 | ||||||||||||||||||||||||||||
Persze. Gyanta készlet, sok-sok rézzel és fém löveg csövekkel. Én kicseréltem a gyanta szemenkénti láncot Friul-ra, és a hajtó kereket Tamiya-ra (a Trumpeter T-62-hajtókereke is jó). www.jadar.com.pl/armo/35008/index.html www.jadarhobby.pl/armo-35008-zsu572-soviet-sp-anti-aircraft-gun-135-p-491.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191428 | 2012. június 9. 14:54 | ||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191427 | 2012. június 9. 13:06 | ||||||||||||||||||||||||||||
A Büszkének könnyített alváza volt (T-54), ezért gyorsabban szedte a lábát az 54-55-nél. Oldalanként 4 futó görgővel, csillapítása nem a legjobb, és nyitott küzdőtere (tornya) miatt felülről védtelen (ponyva tető volt hozzá). | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191426 | 2012. június 9. 13:03 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ja, és búvó nyílás fedeleket, parancsnoki toronnyal. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191425 | 2012. június 9. 13:02 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hamarosan kiadjuk (az APA-5 és a Sztrela-10 feljavító után) a MAGYAR ZSU-23-4V1-hez való feljavítót is. Lokátort és futógörgőt már megveheted ahogy a matricát is, lesz még (tervezem) komplett belsőtér, gépágyútér és rakasztér, lőszerekkel, javított oldalsó torony elemeket (Korai és késői V1). Az RB valóban gyárt gépágyú csöveket (AZP-23), viszont a hűtő csöveket eltolták és a cső végzáró sapkák is hiányoznak. Mindenben szívesen segítek! | |||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 191424 | 2012. június 9. 11:41 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Maratást meg az Eduard gyárt. Nem a legjobb, de azért használható www.eduard.com/store/Eduard/ZSU-23-4V1-Shilka-1-35.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191423 | 2012. június 9. 11:21 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Fordulj bizalommal H.A.D.-hoz.A gpu.csövek RB a maratás is létezik,de nem tudom milyen gyártmány. | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191422 | 2012. június 9. 11:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nem biztos, hogy nekem jár az elismerés, inkább azoknak akik belém verték anno:) Harckocsiárokból kihajtást követően egy lánctag kettészakadt. Ezen úgy felbőszültek az oktatóink, hogy fél lánctalpon 200 m-re elküldték a gépet és az elhagyott láncot darabokra szedve oda kellett vontatnunk. Na, akkor számoltuk és méregettük. A súlybeli különbség a Büszke és a Böszme ( nem hivatalosan a T-55A ) lánctagjai között esetleg lehetett az, hogy akkor már a könnyített, gumibetétes lánctagok voltak? ( S ha már így \"vonalban\" vagyunk egy(-két) kérdésem lenne. Gyárt valaki Shilka gépágyúihoz fém csöveket? Ha igen, honnan lehet beszerezni? Maratás létezik hozzá? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191421 | 2012. június 9. 10:56 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm az infókat! Gábor, a könnyítettet az alvázra vagy a lánctalpra érted? Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191420 | 2012. június 9. 04:54 | ||||||||||||||||||||||||||||
Elismerésem! Én a Büszke adatait tudom prezentálni (Módosított, könnyített T54). 90 lánctag egy új láncban, oldalanként, kb 13 kg/db egy lánc tag. | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191419 | 2012. június 8. 22:38 | ||||||||||||||||||||||||||||
Én 90, inkább 91-re emlékszem. Bár lehet, hogy emlékezetem az idő vasfoga mardosta szét. Persze gyakorlatban ez eltérhetett, ha eltörött, repedt, akkor kivették és nem tettek a helyébe újat. Terepviszonyokhoz a lánctalpat is állítani kellett, mármint a feszességét, ezt lehetett lánctag kivételével is, de a feszítőgörgő mellett volt egy csavar, mellyel állítani lehetett, miután a farkasfogat széthúzták. Amikor már kopottak voltak a tagok és megnyúlott a lánc, akkor is vettek ki belőle. Egy lánctag - ha erre is jól emlékszem - 9 kg. volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191418 | 2012. június 8. 22:02 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy a való életben egy T-55-ösre hány darabból álló lánctalpat szokás szerelni? Köszönöm, üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 191417 | 2012. június 7. 21:08 | ||||||||||||||||||||||||||||
Elég régen láttam, de úgy emléxem egyszínű zöld volt. Már bánom, hogy nem mentettem el a képet amikor találtam, most hiába keresem, sehol sincs, még ha cirill betűkkel írom akkor sem. | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191416 | 2012. június 7. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||||
T-62-essel rendelkezik Etiópia, Eritrea, Líbia, Egyiptom, a Polisario, Angola, Algéria is Afrikában. Lehet, hogy nem teljes a felsorolás, de most nem az otthoni gépem van előttem. Viszont T-62MV-t nem láttam széles mosolyú afrikai kezelőszemélyzettel, ami nem zárja ki létezésüket, csak utána kell nézzek ennek. Ukrajna és Oroszország szállított T-62-eseket és mindkét országban megvan az MV verzió, így nem kizárt. Bár szerintem az T-55AMV lehetett. Ha meg rossz minőségű volt a kép, akkor teljesen biztos vagyok, hogy algériai T-55AMV.:) Terepszínű volt? | |||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 191415 | 2012. június 7. 20:15 | ||||||||||||||||||||||||||||
Antarktika! Lenne nekem is egy kérdésem: Korábban láttam egy pár rossz minőségű képet T-62MV-ről valamelyik afrikai államban. Ki használja ezt a ritka alváltozatot? Vagy esetleg összekevertem T-55AMV-vel? | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191414 | 2012. június 7. 19:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
Páncélos! Abszolút nem követhetetlen. Egyszerű a helyzet. Nézzük például Szomáliát. Az Afrikai Unió békefenntartó kontingens gerincét az ugandai csapatok alkotják, T-55A, AM1, AM2 és AMV tankokkal. Festésük hófehér, vagy homoksárga. A hófehér kocsikon hatalmas fekete betűkkel az AU felírat. A lejjebb belinkelt szép, színes tankok vagy Burundi, vagy Uganda, még sajnos eldönteni nem tudtam. Ezek a gépek nemrég jelentek meg, amikor offenzívába kezdtek Mogadishun kívül az Al Shabaab, Al Quaida afrikai szárnya ellen. A későbbi megjelenés oka lehet, hogy Uganda a veszteségeket pótolta és nem volt idő az átfestésükre, vagy Burundi kormánya rágott be, hogy 76 katonáját ölték meg egy merényletben és holttesteiket kiterítették egy főtérre és ennek okaként már páncélosokat is küldött. Aztán ott van Etiópia. Szintén az Afrikai Unió égisze alatt küldött érdekes modifikációjú és színű T-55-ösöket. Ekkor még nem is beszéltünk a hófehér festésű, de az ENSZ égisze alatt békefenntartó indiai T-72-esekről. Ez csak Szomália. Ekkor még nem beszéltünk a szudáni T-54-es reinkarnációkról, Al Bashier, Al Zubair, valamint a dél-szudáni T-72AV-ról. Na, meg a kenyai T-72-esekről. Aztán nem beszéltünk a marokkói T-72B, T-55, a Kongói Demokratikus Köztársaság T-55AM, az angolai T-55AM, T-62, Elefántcsont-part T-55AM, az algériai T-72, T-90, Eritrea T-55, T-62 gépeiről. Szintén nem beszéltünk a legújabb, T-54 alapjain nyugvó Type-59G típusú tankokról, melyet Tanzánia szerzett és mutatott be a legutóbbi díszszemlén. Nos, ez csak Afrika. Hol van még Ázsia ( Pld.: Sri Lanka T-55AM, Bangladesh T-54, Type-59D ), vagy éppen Dél-Amerika ( Peru T-55, Venezuela T-72B )... Amint láthatod a jó öreg 55-ös még ma is szolgál. Hol jó ügyet, hol rosszat. Elég sok képet szedtem össze a fenti gépekről, de untatni itt nem akartam senkit ezzel, viszont az ugandai ( vagy burundi? ) AMV-k látványosak voltak és nem tudtam megállni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191413 | 2012. június 7. 08:17 | ||||||||||||||||||||||||||||
Antarktika! Nagyon élvezem, ahogyan beleásod magad ebbe a számomra követhetetlen világrész haditechnikai témájába. A belinkelt kép felső részén látható: Kladivós AM, és BMP-2. A fejvédő nem mérvadó, mert a finnek a Leo-2A4-be is a szovjet pc-s fejvédőt használják. R-1XX, és nyugati rádióhoz is lehet használni a szovjet (orosz) TS-2/3/4/5 (TS=Tankiszta Slemofon) fejvédőket, csak megfelelő beszváltó szükséges. | |||||||||||||||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 191412 | 2012. június 6. 23:01 | ||||||||||||||||||||||||||||
Én azért ennyire nem ìrnám le őket, szerintem egy reguláris haderő - amiről itt is szó van - szerintem nem \"do it yourself\" alapon működik. Vélhetően elégséges kiképzést kaptak a gondjaikra bízott technika használatához. Nyilván nem mondtható el ugyanez egy önszerveződő gerilla egységről,akik ellen harcolnak... Az pedig hogy ilyen lelakott a technika? Háború van...meg kell nézni a csecsenföldi városi harcokban vagy éppen a vietnámi dzsungelben tevékenykedő járműveket, legalább ilyen szakadtak voltak, sőt! | |||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 191411 | 2012. június 6. 21:44 | ||||||||||||||||||||||||||||
Na igen, nem hátrány, mivel valószínűleg nem is tudják használni egyébként sem, az ottani alapos kiképzés miatt. :) Meg gondolom nagy részük analfabéta, úgyhogy a tűzvezető rendszer használata kizárt, max annyi, hogy a lézertávméővel tud mérni. Ebből a szempontból jobban járnának sima 55-ösökkel, mivel ott nincs tűzvezető rendszer ami befolyásolná a célzás pontosságát. Bár ahogy antarktika is írta, a beszabályozottság hiánya gondot okozhatna még ott is. | |||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 191410 | 2012. június 6. 21:30 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Hát igen, biztos nincs se pénzük, se idejük arra, hogy alapos karbantartásokat végezzenek. Én is egyet értek abban, hogy valószínű több cucc nem működik, de szerintem ebben az esetben ez nem nagy hátrány. Érdekes ez reaktív páncélzat. Köszönjük a képek megosztását. | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191409 | 2012. június 6. 20:28 | ||||||||||||||||||||||||||||
Biztos igazad van, de ne felejtsük el, hogy egy idegen országban állandó harcot folytatnak egy láthatatlan ellenséggel. Több gépet kilőttek RPG-vel, van pár kép ezekről is a neten. Szerintem a stabilizátor és az éjszakai irányzóműszerek működnek. Nem az alapos karbantartás miatt, hanem megbízhatóságuk miatt. Ezek mindig is megbízhatóan működtek, soha nem volt gond velük. Olyan volt, hogy a parancsnoki célmegjelölő zárlatos lett és a torony pörgött, mint majom nemi szervén a stanecli. Viszont az irányzótávcső, a párhuzamosított géppuska beszabályozottsága valószínűleg kívánni valót hagyhat maga után. | |||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 191408 | 2012. június 6. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||||||
Pokolian le vannak amortizálva ezek a gépek. Karbantartás valószínűleg 0, de szerintem fogalmuk sincs róla hogy mit kell ellenőrizni/kicserélni/javítani. Még szerencse, hogy az orosz vasak olyan megbízhatóak, de fogadni mernék, hogy a tűzvezető rendszer, a stabilizátor vagy az éjszakai irányzóműszer már nem működik egyikben sem. | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191407 | 2012. június 6. 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||
Illetve viselnek ezek össze-vissza mindenféle sisakot, meg fejvédőt. Hát nem tudom most ki-kivel van..:) | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191406 | 2012. június 6. 19:23 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ahogy nézem az egy AMV, ami orosz, vagy ukrán készletből származhat ( Valószínűbb az ukrán ), mivel cseh-lengyel gyártásúakat sima AM-re építették át. A fenti képen együtt van mindkét színű és típusú gép, így már teljesen belezavarodtam az Uganda, vagy Burundi témába. Viszont az előző képeknél lehet látni, hogy a fehérre és a sárgásra festett kocsik személyzete régi orosz páncélos fejvédőt visel, míg a színesebb AM és AMV személyzete nyugati típusú sisakot. | |||||||||||||||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 191405 | 2012. június 6. 18:41 | ||||||||||||||||||||||||||||
tetszik ez a kamo! épp a minap találtam én is pár képet AU-s gépekről. A terepszínű gép szerintetek nem egy korai T-55 (mod 1958)? Bár a motordekli mintha már a cseh/lengyel gyártású változat lenne! | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191404 | 2012. június 6. 18:16 | ||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191403 | 2012. június 6. 18:02 | ||||||||||||||||||||||||||||
A jó öreg Am-ek és AMV-k Szomáliában harcolnak az Afrikai Unió oldalán az Al Shabaab ellen. Festésük alapján szerintem Burundiból származnak, de a forrás szerint ugandai. Valóban ugandai katonák láthatóak a gépek körül, de a burundi és ugandai katonák együtt harcolnak. A másik érvem Burundi mellett, hogy az ugandai AM-ek és AMV-k hófehérre, vagy világos sárgás-homokszínűre voltak festve eddig. | |||||||||||||||||||||||||||||||
academy3 | Adatlap | 191402 | 2012. június 5. 21:56 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia!ezek jó képek én részemről köszi hogy felraktad üdv...academy3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 191401 | 2012. június 5. 17:45 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mert az is... :)) De ezek nem... | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191400 | 2012. június 5. 16:41 | ||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191399 | 2012. június 5. 09:48 | ||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözlet mindenkinek! Kérném szépen,akinek van magyar T-54-esről fotói,főleg a korai időszakról,ossza meg velem.Olyan ,amelyik még nem volt korszerűsítve.Nem a keceli képek kellenének! Üdv,Laci |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |
juge 75-igen,ezt megkaptam már Tőled,de nem látok rajta jeleket,jelzéseket.
páncélos-köszönöm az ötletet,már írtam nekik,de még érdemi választ nem kaptam(beteg az illetékes).
Üdv,Laci