<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Jimbow | Adatlap | 191467 | 2012. július 4. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191466 | 2012. július 4. 19:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Itt van még pár kép az 1951-es T-54-ről. Ezekre a hordókra gondolok, ez nem T-34 féle? De van ugyanilyen jármű rendes nagy tartállyal. Közben megnéztem az OT-54-et, de a saját képemen miből látni, hogy lángszórós? Ezt viszont nem értem, jó lenne a kép:) - ha nincs infra, helyette periszkóp van (ha kell,jelezd) a testen vagy a tornyon? - tudomásom szerint a korai változat bal búvónyílás nyitható részén egyel több periszkóp van (hátra felé néz) ezt sem nagyon értem képek nélkül :) A hátsó dupla üzemanyag cellát megköszönném! Ha jól tudom, a sok T-54-esen nem volt légcső, meg átkelőszkészlet. Amúgy mivel ez csak Trumpeter, nem törekszek csodákra :) Azt majd a Tamiyámból, ezt csak lazulásnak szánom, hogy legyen valamim, ami ránézésre korai T-54-nek tűnik :) Köszi, üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 191465 | 2012. július 4. 19:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ezt az egyet sikerült. Lehet, hogy túl nagy a kiterjesztés. | |||||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 191464 | 2012. július 4. 19:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sajna nem enged képet tölteni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 191463 | 2012. július 4. 19:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Jimbow! Ha a képen látható tartályra gondolsz, lehet, hogy tudok neked bányászni kettőt. A Tamiya T-55 tartályát alakítottam át, de a fogantyút és a töltőnyílást Neked kell megcsinálnod. Ez egyébként egy OT-54-s, de ha korait akarsz, akkor ilyenre kell építened. A Trumpit elnézve, lesz mit csinálni. Én nem láttam T-34-s hordót T-54-n! Lehet, hogy hasonló, de nem az (tudtommal) Csak segítségül: - ha nincs infra, helyette periszkóp van (ha kell,jelezd) - tudomásom szerint a korai változat bal búvónyílás nyitható részén egyel több periszkóp van (hátra felé néz) - ha \"pókhálós\" kereket raksz, akkor mehet az egy fényszóró (a hullámtörőn kisebb a kivágás!) - a mellső felhajtható sárvédő felhajtott állapotban nem rögzített,csak egy íves lemeznek fekszik neki - ha oroszt csinálsz, kell a vizi átkelő keret (miniarm B35063), bár ez tamiyához van - stb-stb-stb Ha sok hülyeséget írtam, javítsatok! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191462 | 2012. július 4. 18:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm. Olyat szeretnék építeni, amin még ez a régi D-10-es van. Ezzel csak az a baj, hogy régebbi, másképp kinéző üzemanyag cellák kellenének rá. Bár ezen a fotón mintha új lenne. Bár csak a poén kedvéért akarok összedobni egy 54-es a Trumpeter készletéből, csak dobozból, és megtetszett az a régebbi ágyú. A fotókat elnézve szinte mindenféle variáció volt, szóval lehet csak képzeletbelit építek :) Itt ez a fotó, ezen elvileg T-54 1951 van a sima ágyúval, de normál üzemanyag cellákkal ha jól látom. A várható felállás ez lesz: pókhálós kerék, sima D-10 ágyú, a tornyon infrák nélkül, hátul T-34 hordókkal. És gondolkodom rajta, hogy csak egy fényszórót tegyek előre, bár olyat csak a nagyon koraikon láttam. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191461 | 2012. július 4. 15:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Itt van egy vietnami \"majdnem olyan\" és egy olyan:) Javaslom, hogy vietnámi, laoszi, kambodzsai gépeket keress a neten. Ha hirtelen nem találsz, akkor pár nap múlva megkeresem Neked, amik nekem vannak. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191460 | 2012. július 4. 14:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ami nem ilyen:) www.defencetalk.com/pictures/data/4970/T-54_from_1946_Kubinka.jpg Hanem a normál 54/55 torony. | |||||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 191459 | 2012. július 4. 11:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191458 | 2012. július 3. 22:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szevasztok! A segítségeteket szeretném kérni, olyan T-54-es képeket keresek, amik már normál tornyosak, viszont még a korai görgőkkel és ágyúval rendelkeznek. Köszönöm szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 191457 | 2012. június 29. 16:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Én úgy tudom, kínai gyártmányok. | |||||||||||||||||||||||||||||||
academy3 | Adatlap | 191456 | 2012. június 29. 15:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hali az lenne a kérdésem hogy a kinaiak amit használnak pl:TYPE-59,TYPE-80,TYPE79 STB... azok átalakitott T-tipusok vagy már kinai gyártmányok?(elnézést az i betű miatt de nem jó a klaviatúrán) | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191455 | 2012. június 26. 21:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ez nem 54-es, hanem 55-ös. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191454 | 2012. június 26. 11:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191453 | 2012. június 26. 11:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
\"ÜZEMANYAG\"-felirat biztosan volt az Üza tartályokon, fehérrel felfestve (ZSU-57-2 matricán ez is van), nem tudom, Kalocsán volt-e T-54, de a fehér kör (12 cm átmérő) elvileg azokon is fel volt festve (szintén a ZSU-57-2 matricán). | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191452 | 2012. június 25. 22:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm,már \"lezártam\" a búvónyílást.Magyar jeleket,jelzéseket keresek ,korai T-54-re. | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191451 | 2012. június 25. 20:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191450 | 2012. június 20. 11:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Tényleg,most már látom (csillag).Kár,hogy így agyon álcázták,szegényeket és nem látszik a jobb oldaluk. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191449 | 2012. június 20. 10:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Nézd meg jobban (nagyítva) ott a felségjel a tornyon. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191448 | 2012. június 20. 08:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! juge 75-igen,ezt megkaptam már Tőled,de nem látok rajta jeleket,jelzéseket. páncélos-köszönöm az ötletet,már írtam nekik,de még érdemi választ nem kaptam(beteg az illetékes). Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191447 | 2012. június 20. 07:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
hadipark.extra.hu/kepekezred.php Szerintem egy e-mailt megér, ha írsz nekik biztosra veszem, hogy segítenek, vagy ötletet adnak, hol keress tovább. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191446 | 2012. június 20. 04:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191445 | 2012. június 17. 22:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Még mindíg keresek ,korai,magyar T-54-esről (amelyek még nem lettek korszerűsítve,mindkét kibúvó csavaros)fényképeket,amelyeken látszanak a jelek,jelzések. Nem publikációhoz kell!Elérhetőségem az adatlapon. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191444 | 2012. június 13. 02:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ha szabad valamit megjegyeznem. A búvónyílás fedelét csak függőleges helyzetben lehetett rögzíteni. Hát igen, a régi Esci és a Tamiya között szemmel látható a különbség. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 191443 | 2012. június 13. 00:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nálam ez készült el nemrég, az Italeri T-55-öse afgán tanknak megépítve, egy régebbi saját készítésű figurámhoz. Bónusznak egy kis összehasonlítás a Tamiya T-55-ösével (ez magyar harckocsi, korábban volt már itt), látható, hogy azért van különbség. | |||||||||||||||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 191442 | 2012. június 11. 10:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A készlet része, 60 euróba azért már bele kell, hogy férjen. :) Our model contains: - over 400 best quality resin parts; - over 640 photoetched brass elements by PART; - 2 metal gun barrels; - super detailed instructions of assembly. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191441 | 2012. június 11. 10:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A második nem 54-es? | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191440 | 2012. június 11. 10:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A rezeket adják hozzá,vagy sk?Nem a kapaszkodókra gondoltam. Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191439 | 2012. június 11. 09:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191438 | 2012. június 11. 09:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191437 | 2012. június 11. 09:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Minden gyanta alkatrész ridegebb, mint a polisztirol. Más megmunkálást és munkálatokat kíván. Az öntési csonkról (törekednek elvékonyítani a találkozási felületet) eltávolítani más technikát kíván. Vékony, törés veszélyes alkatrészeknél ezért használom a PILKA-fűrész lapot, vagy borotva pengét, finoman az illesztés vonalát áthúzva párszor, vagy lefűrészelve a csonkról az alkatrészt. Ezután reszelő, kézi maró, csiszoló papír jön. És szárazpróba! | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191436 | 2012. június 11. 08:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Nincs ezen semmi meglepő, hiszen a lánc tagok, a feszítő görgő és a hajló kerék, valamint az első és utolsó futógörgő elhelyezése, távolsága azonos (típusa) az alap harckocsival (T-54). A könnyítés az alvázra korlátozódik, vékonyabb például az orr páncél. | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 191435 | 2012. június 11. 07:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Jimbow! \"Meg tudná valaki mondani, hogy a való életben egy T-55-ösre hány darabból álló lánctalpat szokás szerelni?\" Antarktika helyes választ adott (5p). Viszont, attól függ, hogy melyik? A hagyományos fém lánc valóban 90 tagból áll(t). A gumibetétes lánc (A T-72-en is alkalmazott) egy láncszemmel több. Viszont azon meglepődtem, hogy a \"Büszkének\" is 90 van egy oldalon, mert azt gondoltam volna, hogy kevesebb. | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191434 | 2012. június 10. 02:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a felajánlást, ki fogom használni. Természetesen magyar lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191433 | 2012. június 9. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm,de tudod én nem értek az ilyesmihez! Egyébként milyen a makett?Régebben vettem egy Jadar-Topas 2AP-t,abból csináltam a BTR-50-et,de nagyon nehéz volt vele dolgozni.Nagyon vastag és görbék voltak az oldalak,az apróbb alkatrészek meg törtek. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191432 | 2012. június 9. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Kb. 20 ezer forint, jelen pillanatban (plusz posta) Az előzőleg belinkelt oldalon tudod megvenni.(de megint beteszem) www.jadarhobby.pl/armo-35008-zsu572-soviet-sp-anti-aircraft-gun-135-p-491.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191431 | 2012. június 9. 17:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hogy és mennyiért lehet hozzájutni? | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191430 | 2012. június 9. 16:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Itt pár kép doboz bontásról, és az építésről, még nem fejeztem be a készletet. www.armorama.com/modules.php Matricát és R-113-as rádiót meg tudod venni hozzá a HAD-tól. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191429 | 2012. június 9. 15:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Persze. Gyanta készlet, sok-sok rézzel és fém löveg csövekkel. Én kicseréltem a gyanta szemenkénti láncot Friul-ra, és a hajtó kereket Tamiya-ra (a Trumpeter T-62-hajtókereke is jó). www.jadar.com.pl/armo/35008/index.html www.jadarhobby.pl/armo-35008-zsu572-soviet-sp-anti-aircraft-gun-135-p-491.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191428 | 2012. június 9. 14:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191427 | 2012. június 9. 13:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A Büszkének könnyített alváza volt (T-54), ezért gyorsabban szedte a lábát az 54-55-nél. Oldalanként 4 futó görgővel, csillapítása nem a legjobb, és nyitott küzdőtere (tornya) miatt felülről védtelen (ponyva tető volt hozzá). | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191426 | 2012. június 9. 13:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ja, és búvó nyílás fedeleket, parancsnoki toronnyal. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191425 | 2012. június 9. 13:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hamarosan kiadjuk (az APA-5 és a Sztrela-10 feljavító után) a MAGYAR ZSU-23-4V1-hez való feljavítót is. Lokátort és futógörgőt már megveheted ahogy a matricát is, lesz még (tervezem) komplett belsőtér, gépágyútér és rakasztér, lőszerekkel, javított oldalsó torony elemeket (Korai és késői V1). Az RB valóban gyárt gépágyú csöveket (AZP-23), viszont a hűtő csöveket eltolták és a cső végzáró sapkák is hiányoznak. Mindenben szívesen segítek! | |||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 191424 | 2012. június 9. 11:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hali! Maratást meg az Eduard gyárt. Nem a legjobb, de azért használható www.eduard.com/store/Eduard/ZSU-23-4V1-Shilka-1-35.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 191423 | 2012. június 9. 11:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Fordulj bizalommal H.A.D.-hoz.A gpu.csövek RB a maratás is létezik,de nem tudom milyen gyártmány. | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191422 | 2012. június 9. 11:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Nem biztos, hogy nekem jár az elismerés, inkább azoknak akik belém verték anno:) Harckocsiárokból kihajtást követően egy lánctag kettészakadt. Ezen úgy felbőszültek az oktatóink, hogy fél lánctalpon 200 m-re elküldték a gépet és az elhagyott láncot darabokra szedve oda kellett vontatnunk. Na, akkor számoltuk és méregettük. A súlybeli különbség a Büszke és a Böszme ( nem hivatalosan a T-55A ) lánctagjai között esetleg lehetett az, hogy akkor már a könnyített, gumibetétes lánctagok voltak? ( S ha már így \"vonalban\" vagyunk egy(-két) kérdésem lenne. Gyárt valaki Shilka gépágyúihoz fém csöveket? Ha igen, honnan lehet beszerezni? Maratás létezik hozzá? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191421 | 2012. június 9. 10:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm az infókat! Gábor, a könnyítettet az alvázra vagy a lánctalpra érted? Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 191420 | 2012. június 9. 04:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Elismerésem! Én a Büszke adatait tudom prezentálni (Módosított, könnyített T54). 90 lánctag egy új láncban, oldalanként, kb 13 kg/db egy lánc tag. | |||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 191419 | 2012. június 8. 22:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Én 90, inkább 91-re emlékszem. Bár lehet, hogy emlékezetem az idő vasfoga mardosta szét. Persze gyakorlatban ez eltérhetett, ha eltörött, repedt, akkor kivették és nem tettek a helyébe újat. Terepviszonyokhoz a lánctalpat is állítani kellett, mármint a feszességét, ezt lehetett lánctag kivételével is, de a feszítőgörgő mellett volt egy csavar, mellyel állítani lehetett, miután a farkasfogat széthúzták. Amikor már kopottak voltak a tagok és megnyúlott a lánc, akkor is vettek ki belőle. Egy lánctag - ha erre is jól emlékszem - 9 kg. volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 191418 | 2012. június 8. 22:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy a való életben egy T-55-ösre hány darabból álló lánctalpat szokás szerelni? Köszönöm, üdv! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Az első képen még a bal oldalt is más az üzemanyag cella, a második pedig elvileg szintén 1952-es, de már sima cellákkal.
Oroszosan megkavart, mint mindig :)
Üdv!