<<< Vissza |
gyurma | Adatlap | 197303 | 2007. szeptember 15. 19:53 | ||
ok.köszi Előzmény: (197302) xcraft 2007. szeptember 15. 19:47 | |||||
xcraft | Adatlap | 197302 | 2007. szeptember 15. 19:47 | ||
Z63 néven árul Tóth Zoli egy éles vésószerű szerszámot, ezzel szinte szabad kézzel is tudsz egyenes vonalat húzni. (Igazából tolni, mert úgy működik) | |||||
gyurma | Adatlap | 197301 | 2007. szeptember 15. 19:41 | ||
hi. panelek ujrakarcolására mi a jó megoldás? hegyes,tű jellegű cuccal próbálom,de nem az igazi még. valami ötletetek van? | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 197300 | 2007. augusztus 30. 10:20 | ||
3.-ik kérdésedre válaszolva : tömítés Egyébként szerintem elég, ha csak egy, esetleg két helyre beírod. Üdv : Erik | |||||
kiwimango | Adatlap | 197299 | 2007. augusztus 30. 10:18 | ||
Sziasztok ! 1. A félgömb, henger és egyéb hullámos felületek esetében a papír a bekarcolás során egyenes síkokra bomlik, mindamellett a karcolási éleknél sérül a papír felülete. Ismertek-e olyan trükköket amivel szabályos elemeket lehet létrehozni ( természetesen papírból ) ? 2. Plexi-plexihez való ragasztása során a ragasztó takonyszerű masszát hagy a ragasztási pontokon, a pillanatragasztó pedig egyszerűen szétmarja. Ki hogyan dolgozza fel ezt a problémát ? 3. Szeretnék áttérni papírról műanyagra ,keresek netes dokumentációt,leírást. Hogyan lehet 2 polistirol-műanyag felületet az illesztésnél maradéktalanul összeragasztani, szükséges- valamilyen utókezelés, színrefújás ilyesmik, hogy eltűnjön a heg. Ti hogy csináljátok ? köszi és hajrá | |||||
Donor | Adatlap | 197298 | 2007. május 17. 22:51 | ||
Köszi, nagyon szép munkák, ha vannak még ilyenek, jöhetnek. Szerintem nem csak engem érdekel a téma (bár a pontos, vékony rétegben való festéstől még igen messze vagyok). Ha tudsz olyan site-ot, ahol esetleg némi szöveges eligazítást is adnak, az is jól jönne. Köszi: Donor | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 197297 | 2007. május 17. 21:14 | ||
Szia Donor! Eddig ezeket találtam. Ez a preshading módszer. Repüőben érdemes 48-ban kezdened, ugyanis 72-ben nehezebb megcsinálni. Mivel azt írtad, hogy nemrég kezdtél makettezni, javasolnám (nem okoskodni akarok!), hogy addig ne állj neki ilyennek, amíg nagyon finoman, pontosan, vékony rétegben nem tanultál meg festeni. Hiába a legújabb módszer, ha alapvető hibákat vét valaki! Ja, és a járművekhez kuka vagyok, bármelyikt összetévesztem egy zacskó szotyival. A képek szerintem önmagukért beszélnek, a színeket ki fogod tapasztalni. És még annyit, hogy nagyon sok ilyen módszer létezik, vagyis a végeredmény nem csak aláfújással, hanem a kész festés fakításával is el lehet érni, de szerintem ez nehezebb, és könnyebb hibázni. Ha találok még ilyeneket, felrakom azokat is. Üdv | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 197296 | 2007. május 17. 13:42 | ||
Donor! A Panelezés, és a Panelvonalak kiemelése festéssel nem éppen ugyanaz! (Csak igen közel vannak egymáshoz!) A panelezés tömör lényegét a másik topicban Vadász írja le a 35-ös hsz-ban. Ezt egyébként szerintem nem lehet leírásból megtanulni. Javaslom valahol képekből próbáld megtanulni. Sok lépésből áll, és igen könnyű elrontani. Az "őrült spanyolok" több helyen is szoktak közzétenni a folyamatról képeket. A lényege, hogy az egységes, homogén festést megtörjük, és az egyes lemezek, felületek kopását, elhasználódását bemutassuk. A panelvonalak kiemelésére több módszer létezik. Híg feketével való befolyatás, kihegyezett grafitceruzával való behúzás, amit lehet most már filctollal is. Javaslom egyszerűbbel kezdeni. Valahol láttam nagyon jó képeket ezekről, ha megtalálom felteszem ide. Ez lényegében csak arra szolgál, hogy az egyes paneleket, illetve a szerkezet konstrukcióját bemutassuk. Üdv | |||||
Donor | Adatlap | 197295 | 2007. május 16. 22:26 | ||
Na ja. Ott meg Mekett azt írta, ide írjunk panelezéssel kapcsolatban. Ezek szerint az ott le van írva minden, amit tudni kell a technikáról? Köszi: Donor | |||||
f2d | Adatlap | 197294 | 2007. május 16. 22:19 | ||
7 hsz. | |||||
Donor | Adatlap | 197293 | 2007. május 16. 21:22 | ||
Kezdő lévén engem mindegyik technika érdekelne, már ha él még egyáltalán ez a topic. Repülőt is harckocsit is építek, a koszolástól, "élethűvé tételtől" még messze vagyok, egyelőre olyannak szeretném megépíteni őket, ahogy az összeállítási rajzokon szerepel. Az arányaim: 1:72, 1:48, 1:35. Ez miért számít? Köszi: Donor | |||||
Kalóz | Adatlap | 197292 | 2005. január 14. 17:51 | ||
Klambi! A korzár nem a legjobb példa az öregítésre, mert a kék színe minden szabályt áthágva viselkedett (eredetiben). A füstnyomok nem feketék, hanem szürkék, a kék is teljesen másképp fakul, szóval nem egyszerű téma. Ha valamennyire pontos eredményt akarsz, keress színes fotókat, ez a típus elég jól van dokumentálva. | |||||
Tian | Adatlap | 197291 | 2005. január 14. 11:20 | ||
Klambi! Nézz be a panelvonalak kiemelése festéssel c. tpoicba! | |||||
Kalóz | Adatlap | 197290 | 2005. január 13. 18:29 | ||
Mekett! És a kérdésre itt nem is válaszoltunk... | |||||
klambi | Adatlap | 197289 | 2004. április 6. 18:54 | ||
Mekett!
1:48,második világháborús,valószínüleg angol haditengerészeti,kicsit kopott és sötét kék tulajdon képpen egy VOUGHT F4U-1A CORSAIR. Kossuth Lajos! Repülőgép. És akkor már nyugottan megkérdezem,hogy melyik a legjobb panelezési módszer. | |||||
Kossuth Lajos | Adatlap | 197288 | 2004. április 6. 00:30 | ||
Szegény srác. Feltesz egy kérdést, amiben segítség kellene neki, és tessék, erre nekiugrunk. | |||||
Kossuth Lajos | Adatlap | 197287 | 2004. április 6. 00:30 | ||
És úgy egyáltalán repülő, vagy harckocsi. | |||||
Mekett | Adatlap | 197286 | 2004. április 5. 19:43 | ||
Hát milyen méretarányban, milyen korszakban melyik nemzetiség gépét, milyen hadszíntéren? Milyen öregen?
És milyen színű a gép. | |||||
klambi | Adatlap | 197285 | 2004. április 5. 19:41 | ||
Azt szeretném kérdezni,melyik a legjobb panelezési módszer? |
<<< Vissza |