<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
romeo | Adatlap | 19580 | 2011. november 27. 20:31 | ||
Excessor | Adatlap | 19579 | 2011. november 27. 20:24 | ||
romeo | Adatlap | 19578 | 2011. november 27. 20:14 | ||
kijelöltem .. Tehát, mi ez a BTR-80M tornyán? | |||||
romeo | Adatlap | 19577 | 2011. november 27. 20:08 | ||
farkas469 | Adatlap | 19576 | 2011. november 27. 18:56 | ||
Sennás | Adatlap | 19575 | 2011. november 27. 17:27 | ||
lacipapa | Adatlap | 19574 | 2011. november 27. 14:21 | ||
Szervusztok! El akadtam,kérem,hogy aki tud segítsen! BTR-50PU-t építek (1:35) és nem találok a belsejéről képeket (motortér,vezetőtér van). lacipapa-ezerkilencszáznegyvenhét-kukac-gmail.com Köszönöm,Laci | |||||
Freddy | Adatlap | 19573 | 2011. november 25. 21:23 | ||
Inkább építsd meg ilyen szélvédőkkel, mint hogy csak nézegesd:) Nekem van belőle 4 egyébként (megépítve mondjuk csak 1), de lehet, hogy a Trumpeter kiadja majd a BTR-40 sorozat részeként. | |||||
Murmuc | Adatlap | 19572 | 2011. november 25. 19:10 | ||
Üdv! Hát ennél a kittnél a szélvédők méretét kisebbre venni, nem tudom megoldható e! De lehet csak az én szemem bántja, nézegettem vagy másfél évig. :) | |||||
joci232 | Adatlap | 19571 | 2011. november 25. 19:05 | ||
Sajnos tökéletes makett nincsen, így mindennel kell dolgozni... De pont erre vannak a kutatómunkák építés előtt, hogy minél pontosabban építsünk meg egy adott készletet | |||||
Murmuc | Adatlap | 19570 | 2011. november 25. 19:02 | ||
Üdv Joci232! Az biztos hogy élethűbb mint a Dragoné, bár nekem kicsit nagynak tűnik, bár még mindig közelebb van az eredetihez a Miniarm! De lehet a szemem csal! :) Én sajnos nem vagyok ezzel a kittel megelégedve, valótlan panelvonalak, elnagyolt nyitható fedelek, a nagyobbra sikerült első szélvédők nyílások... Juge75 a megmondhatója mennyit kellet vele dolgoznia. Én szerettem volna a Sztrela 1-et megépíteni, de elment tőle a kedvem! :( De ehhez a maketthoz csak drukkolni tudok, szépen alakul! | |||||
joci232 | Adatlap | 19569 | 2011. november 25. 19:02 | ||
Ha ennyire szemrontó lesz akkor alakítok a kerékjárat lemezén kicsit tágítok majd rajta... | |||||
gaunt | Adatlap | 19568 | 2011. november 25. 19:01 | ||
Hát igen, úgy midjárt más :) Mert egyébként egy ilyen cucc milliókba kerül. | |||||
joci232 | Adatlap | 19567 | 2011. november 25. 18:58 | ||
nálunk is van 3D nyomtatás :) nem feltétlen kellett megvenniük a gépet elég ha bérbe nyomtatta nekik valaki | |||||
gaunt | Adatlap | 19566 | 2011. november 25. 18:55 | ||
A Miniarm 3D nyomtatót használ? Honnan volt nekik rá pénzük? Ha jól tudom borzalmas drága szerkezet. Egyébként szerintem nincs semmi baj azokkal a kerekekkel. | |||||
juge75 | Adatlap | 19565 | 2011. november 25. 18:47 | ||
Attól, hogy drága és nyomtatva van még nem biztos hogy pontos. Tedd már a helyére és fotózd le úgy, megesz a kíváncsiság... | |||||
juge75 | Adatlap | 19564 | 2011. november 25. 18:45 | ||
joci232 | Adatlap | 19563 | 2011. november 25. 18:41 | ||
csak jó az átmérő ha már 3D-vel nyomtatták és amennyibe kerül... | |||||
Freddy | Adatlap | 19562 | 2011. november 25. 18:39 | ||
Akkor jó, én a BTR-80-asnál (adatlapon) csúnyán megszívtam a műgyanta kerékkel, vagy egy centit kellett a tengelyből vágni, hogy beférjen alá. A következőnél okosabb leszek, és az agyat vékonyítom:) Egyébként először nekem is aránytalannak tűnt, de ha a helyére, beljebb kerül, akkor jó lesz, a valódi járműről készült fényképeken a rávetülő árnyék kicsinyíti egy kicsit. | |||||
juge75 | Adatlap | 19561 | 2011. november 25. 18:39 | ||
Valahogy túl nagy az átmérő. | |||||
joci232 | Adatlap | 19560 | 2011. november 25. 18:35 | ||
miért aránytalan? néztem eredeti képeket kb ilyen mint ez | |||||
Freddy | Adatlap | 19559 | 2011. november 25. 18:35 | ||
Egyébként a két felni kb ugyanakkora, és többféle gumival is van róla kép, ez pl méretben a Dragonéhoz van közel: upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ac/PL_MWP_Brdm2.JPG/800px-PL_MWP_Brdm2.JPG Persze a Dragon mintázata nem ilyen:) | |||||
juge75 | Adatlap | 19558 | 2011. november 25. 18:33 | ||
Viszont a maketthez aránytalan! | |||||
joci232 | Adatlap | 19557 | 2011. november 25. 18:33 | ||
nincsen teljesen rátolva a tengelyre a kerék (csak a kép miatt raktam alá) :) | |||||
Freddy | Adatlap | 19556 | 2011. november 25. 18:31 | ||
Szép, csak egy kicsit rövidíts a tengelyen, mert nagyon kiállnak- ha megnézed képeken, a kerékagy középső kis bütyke is csak félig lóg ki az oldalpáncél síkjából. | |||||
juge75 | Adatlap | 19555 | 2011. november 25. 18:30 | ||
Igen, a gyári sokkal jobb...is lehetne! | |||||
joci232 | Adatlap | 19554 | 2011. november 25. 17:20 | ||
Freddy | Adatlap | 19553 | 2011. november 25. 17:08 | ||
Kis nyomozás után: Aerotec (felirat az oldalán) egy német repülőgépgyár. Beírod a Googleba, hogy Aerotec Mi-14, első találat: articles.janes.com/articles/Janes-Aircraft-Upgrades/Mil-Mi-14--Aerotec-Helitanker-Conversion-Russian-Federation.html Szóval német átalakítású tűzoltó helikopter. Itt egy példány Sacramentóból: www.jetphotos.net/viewphoto.php Hogy a PATOIII felirat egyedi név-e, nem tudom, de ezen, meg a kaliforniain is rajta van. | |||||
romeo | Adatlap | 19552 | 2011. november 25. 16:49 | ||
Üdv Kamovos! Ezeket külföldről szerezhették be. | |||||
romeo | Adatlap | 19551 | 2011. november 25. 16:46 | ||
A rendőrség BTR-80-ast használ. | |||||
ponty | Adatlap | 19550 | 2011. november 25. 16:42 | ||
Ma a rendőri állományban alkalmaznak BTR-60-asokat, vagy hasonló nyolckerekű járművet? Mert tegnap láttam párat áthúzni előttünk. | |||||
juge75 | Adatlap | 19549 | 2011. november 25. 15:21 | ||
Ha minden igaz, a kép bal szélén Kiséri Nagy Ferenc fényképész látható. | |||||
juge75 | Adatlap | 19548 | 2011. november 25. 15:11 | ||
Hortobágy, Nagyiváni lőtér. | |||||
kamovos | Adatlap | 19547 | 2011. november 25. 14:24 | ||
romeo | Adatlap | 19546 | 2011. november 25. 12:20 | ||
romeo | Adatlap | 19545 | 2011. november 25. 08:56 | ||
Üdv! Egész jó kis hadipark alakul Tata környékén: forrás: www.hkho.eoldal.hu/fenykepek/50-eves-a-11.-hk.-ho.-ii./ | |||||
kamovos | Adatlap | 19542 | 2011. november 24. 22:05 | ||
kamovos | Adatlap | 19541 | 2011. november 24. 22:04 | ||
kamovos | Adatlap | 19540 | 2011. november 24. 21:54 | ||
romeo | Adatlap | 19539 | 2011. november 24. 21:33 | ||
MT-LBu műszaki, ex MH, Zamárdi + belső tér. | |||||
romeo | Adatlap | 19538 | 2011. november 24. 21:23 | ||
romeo | Adatlap | 19537 | 2011. november 24. 21:18 | ||
gaunt | Adatlap | 19536 | 2011. november 24. 21:08 | ||
Nem lehet tudni. Az ukrán azt mondja, hogy nem mondják le, az orosz azt mondja, hogy lemondják és az ő terméküket veszik meg helyette. (Harkov vs Tagil) Ebből a szempontból jobb nyugati oldalakon szétnézni. De egyenlőre ők sem tudnak semmi biztosat. | |||||
törpokoska | Adatlap | 19535 | 2011. november 24. 20:49 | ||
Olyan hírt is olvastam, orosz oldalakon, hogy thai projekt veszélyben van lemondják? | |||||
romeo | Adatlap | 19534 | 2011. november 24. 20:19 | ||
Üdv! Több mint 100 aprólékos fotó magyar BTR-80-ról: www.flickr.com/photos/ambbrescia/sets/72157627123409649/ | |||||
kamovos | Adatlap | 19533 | 2011. november 24. 20:09 | ||
Sziasztok! Azoknak akik a vasakat szeretik. :) thetonallandscape.com/GeneralPlaces.aspx Üdv: kamovos | |||||
gaunt | Adatlap | 19532 | 2011. november 24. 20:08 | ||
A dokumentum alján van, hogy 5 használt de felújított motort és 5 sebességváltót (bár szerintem nem ez a helyes fordítás, mivel ha jól tudom az egész erőátviteli szerkezet egyetlen nagy modul) is mellékelnek. Gondolom a többi cuccot a németektől kellene venni. De szerintem még így is jól járnának. Ezek az újabb nyugati gépek rendkívül megbízhatók, (igaz a T-90 is) élettartamuk pedig hosszabb az orosz tankoknál. Ráadásul úgy lettek tervezve, hogy a javításuk, karbantartásuk könnyű legyen. A Harkov-Tagil háborúról: A HKBM valóban nagy bajban van. Az oroszok szintén nem állnak jól, de nekik legalább ott van az Armata projekt. Aztán ott van még az is, hogy az oroszok nem tudják lenyelni, hogy az ukránoknak végre van egy rendkívül korszerű, nyugati szintű kocsijuk (Oplot-M), ők pedig még mindig az elavult T-72/90-t kénytelenek használni, amit már nincs hova fejleszteni. Azt mondjuk elfelejtik, hogy az Oplot-M csak egy prototípus, és a sima Oplotból is csak nagyon kevés van, nekik meg óriási mennyiségben van T-72, és viszonlyag sok a T-90-ből is. Inkább az ukránok irigykedhetnének rájuk. Az irodák szempontjából persze teljesen érthető ez az egész reklámkampány hiszen a túlélésről van szó, de amikor az oroszok a T-90-t a "világ legjobbjaként" hirdetik, az már kissé szánalmas. | |||||
antarktika | Adatlap | 19531 | 2011. november 24. 20:02 | ||
A harkovi gyár most jutott egy thai megrendeléshez. Első körben 49 T-84 Oplotot vásárolnak, a végső szám pedig 200 db körül lehet majd. | |||||
romeo | Adatlap | 19530 | 2011. november 24. 19:42 | ||
törpokoska | Adatlap | 19529 | 2011. november 24. 19:17 | ||
Érdekes lenne elolvasni a spanyol nyelvű forrásokat is mint ahogy, az egyik hozzászóló megjegyzi, sajnos külső szemlélő számára világos és egyértelmű dolgok nincsenek, mert ismét fellángolt az interneten is a Harkov-Tagil reklámharc (mindkét gyár/tervező iroda súlyos pénzügyi gondokkal/állami megrendelés hiánnyal küzd) Az azonban kitűnik, hogy tyúkot hasonlítunk libához (ha igaz, hogy a Holland tankokhoz nem járt volna a továbbiakban semmi szolgáltatás) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Köszönöm! Erre nem gondoltam ...