<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tálti | Adatlap | 200328 | 2005. március 30. 12:54 | ||
Tálti | Adatlap | 200327 | 2005. március 29. 19:41 | ||
Köszönöm Kalóz! Megnyugtattál! Eredetileg lakkbenzin higítót akartam használni, de azt olvastam, hogy jobb, ha gyári higítót használok, de a boltban csak Revell volt, ezért a felmerülő kételyeket inkább el akartam oszlatni. Remélem, hogy igazad lesz a gyakorlat terén! :-) Még egyszer köszke! üdv.: Tálti | |||||
Kalóz | Adatlap | 200326 | 2005. március 29. 17:59 | ||
Tálti! Az enamel festékeket enamel hígítóval (Humbrol, Revell, lakkbenzin, szintetikus, Terpenol, és egyéb gyári hígítók) nyugodtan hígíthatsz, mert a festést nem zavarja. Viszont a nem saját hígítójával hígított festéket a gyári dobozba ne öntsd vissza, mert ott okozhat gondot (hamarabb beszárad, vagy ellenkezőleg később nehezen szárad stb.), de nem feltétlen. És természetesen ha retardert is kevertél bele, akkor sem illik visszaönteni. Ha a saját hígítójával hígítod, akkor temészetesen visszaöntheted, de kis gyakorlat után el fogod találni a szükséges mennyiséget, egy-két cseppet meg nem érdemes töltögetni. | |||||
Tálti | Adatlap | 200325 | 2005. március 29. 16:52 | ||
Sziasztok! Humbrol Enamel festéket higíthatok Revell higítóval vagy szigorúan csak a Humbroléval? üdv.: Tálti | |||||
  | Adatlap | 200324 | 2005. március 29. 12:34 | ||
Hello MIndenkinek! Egy kis segítségre lenne szükségem, kaptam egy évekkel ezelőtt félig összerakott tamiya king tiger 1/16 (35000 számú 1981-es kiadású) harckocsit amit most szeretnék befejezni de sajna az évek során az összeállítási utasítás elveszett . Ha valakinek van esetleg leírása amit meg tudna osztani velem, mondjuk szkenelve el tudná küldeni hálás lennék érte. Cimem : tiger-11@freemail.hu elöre is köszi | |||||
Ákos | Adatlap | 200323 | 2005. március 29. 12:12 | ||
Sziasztok! Nincs meg valakinek a Revell/Monogram 1:48-as Heinkel 111-e? Megvenném... | |||||
Sorceror | Adatlap | 200322 | 2005. március 26. 17:13 | ||
Köszi vadász! Sajnos nem találtam meg az orosz szerelőket,egy kicsit konkrétabban letudnád irni hogy hol van vagy esetleg egy linket tudnál adni róla? Sorceror | |||||
Kalóz | Adatlap | 200321 | 2005. március 24. 21:00 | ||
Miggyuri! Én meg nem néztem utána. Az is legalább olyan hiba volt. Főleg, hogy a Sas-t rendszeresen olvasom, Gál József cikkeit is. Hiába, néha bamba az ember! | |||||
Kezdõke | Adatlap | 200320 | 2005. március 24. 20:30 | ||
Corsair 182-röl tud-e valaki valami infot ??? | |||||
  | Adatlap | 200319 | 2005. március 24. 16:24 | ||
köszi,ezt egy kicsit konkrétabban letudnád írni,megnéztem de nem találtam, esetleg egy linket tudnál adni? | |||||
Miggyuri | Adatlap | 200318 | 2005. március 23. 17:25 | ||
Bombraider! Vadász! A hülyeség akkor is hülyeség, ha határozottan állítják. Én ezt tettem.A hasonló név eltévesztésén kívül nincs mentségem. Még Kalózt is megtévesztettem. Nem volt szándékos. Elnézést kérek! Miggyuri | |||||
Bombraider | Adatlap | 200317 | 2005. március 23. 14:36 | ||
Köszi! Megkérdezem őket! üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 200316 | 2005. március 22. 22:37 | ||
A kért személyek elérthetősége sztem az Aranysason keresztül megvalósítható. | |||||
Bombraider | Adatlap | 200315 | 2005. március 22. 20:10 | ||
Szóval akkor Gál József mégis él?:) üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 200314 | 2005. március 22. 20:03 | ||
Sorry, én voltam a figyelmetlen (egyetlen jó a dologban, hogy ugye, akinek a halálhírét költik, az állítólag sokáig él). | |||||
Bombraider | Adatlap | 200313 | 2005. március 22. 18:39 | ||
Most akkor ez hogy van? Nekem az az email cím kéne aki ír az Aranysas-nak, pl a mostaniban az Állócsillagok, és még régebben volt egy cikke egy Su-22/Mig-21UM nagyjavításáról (2004/4), még írt egy csomót,csak így már remélem világos, hogy kinek kéne a mail címe. üdv:bomb | |||||
  | Adatlap | 200312 | 2005. március 22. 18:30 | ||
Kalóz!!! Gál Józsi szerencsére él és virul. Gál Pista barátunkkal kevered. Vadász | |||||
Bombraider | Adatlap | 200311 | 2005. március 22. 15:32 | ||
Igen,már leesett, csak az kavart meg,hogy a mostani Aranysas-ban is van írása. De már mondták, hogy az spájzból van:( Köszi a felvilágosítást:)! üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 200310 | 2005. március 22. 13:29 | ||
Bombraider! Gál József sajnos már nincs közöttünk, sz égi makettezők klubját gyarapítja. Az utolsó Modell és Makettek egyike neki volt szentelve! Miggyuri ezt szerette volna finoman a tudtodra adni. Miggyuri! Bocsi, ha most kemény voltam. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 200309 | 2005. március 22. 06:05 | ||
Nem ez lenne az első eset, hogy szuvenírt gyűjtenek - lásd, aranyvonat. Miggyuri | |||||
Fodi | Adatlap | 200308 | 2005. március 21. 20:17 | ||
Nem bizony, viszont vajon hova viszik az amcsik a MiG roncsát? Fejlesztenek? :))) | |||||
Bombraider | Adatlap | 200307 | 2005. március 21. 19:28 | ||
üdv:bomb | |||||
Miggyuri | Adatlap | 200306 | 2005. március 21. 18:28 | ||
Bombraider | Adatlap | 200305 | 2005. március 21. 18:04 | ||
Sziasztok! Szükségem lenne a következő emberek mail címére,aki tud legyen szíves segíteni! Szekeres Gábor, Gál József, Kővári László.(Az előbb rosszul írtam). Ők az Aranysasban írnak. Előre is köszönöm! üdv:bomb | |||||
Mekett | Adatlap | 200304 | 2005. március 21. 16:35 | ||
Félreértés ne essék, de G'cart barátunk az Szekér Géza néven fut :) | |||||
Miggyuri | Adatlap | 200303 | 2005. március 21. 15:50 | ||
Szekeres Gábort a G'cart fedőnév alatt találod, Gál József, ha jól emlékszememlékére tavaly szerveztek makettkiállítást Móváron. Miggyuri | |||||
Bombraider | Adatlap | 200302 | 2005. március 21. 15:25 | ||
Sziasztok! Szükségem lenne a következő emberek mail címére,aki tud legyen szíves segíteni! Szekeres Gábor, Gál József, Kővári József. Előre is köszönöm! üdv:bomb | |||||
korzaar | Adatlap | 200301 | 2005. március 19. 23:34 | ||
Mindenkinek köszi a segitséget. korzaar | |||||
Fodi | Adatlap | 200300 | 2005. március 19. 20:08 | ||
Komplett leírás az egész folyamatról: http://web.singnet.com/~jtann/launch.htm | |||||
Fodi | Adatlap | 200299 | 2005. március 19. 20:00 | ||
Ja igen, és a futómű hátsó részén is van egy rúd, ezzel (is) rögzítik a gépet kilövés előtt. Ez szintén elég magasan van. | |||||
Fodi | Adatlap | 200298 | 2005. március 19. 19:58 | ||
Nézzétek meg pl. a Tomcat futóművét. Az indításhoz használt kar a lengéscsillapító felső részén van. Ha alul lenne (a kerekek között) akkor szerintem a gyorsítás alatt fellépő nyomaték egyszerűen kifordítaná a lengéscsillapítót a helyéről. Vsz ezért van felette. így viszont elég magasan helyezkedik el (Tomcatnál kb. 90 cm, lemértem a fujimi makettemen :))) ), talán azért eresztik le a gép orrát, hogy könnyebben tudják beakasztani. | |||||
Mekett | Adatlap | 200297 | 2005. március 19. 19:45 | ||
Abban egészen biztos vagyok, hogy nem (csak) a tolóerő miat húzódik össze. A gőzkatapult biztosan lehúzza. | |||||
korzaar | Adatlap | 200296 | 2005. március 19. 19:33 | ||
Bocsi nem Scak hanem Csak | |||||
korzaar | Adatlap | 200295 | 2005. március 19. 19:32 | ||
Scak mert a Végső visszaszámlálásban ugy tünik hogy v.mivel összehuzzák, és nem tudtuk eldönteni direkt van e vagy a tolóerő miatt nyomódik le az eleje. | |||||
Mekett | Adatlap | 200294 | 2005. március 19. 19:27 | ||
Az orrfutó rugóstagját behúzzák, vagy felszállóautomatika vezérli, vagy egyszerűen csak a gőzkatapult húzza le. Én is úgy tudom, hogy segít a fedélzet végén az elemelkedésben. | |||||
Fodi | Adatlap | 200293 | 2005. március 19. 19:22 | ||
Ezt bizony a pilóta vezérli "The Tomcat nose landing gear also consists of an upper outer cylinder and lower internal piston with a maximum stroke of 18 inches. To prepare the aircraft for catapult-assisted takeoff, the nose gear struts are kneeled approximately 14 inches by the pilot." Linkek a témához: http://www.anft.net/f-14/f14-detail-gearnose.htm http://www.globalsecurity.org/military/systems/ship/cv-design.htm http://www.geocomplexity.net/tomcat_gouge1.htm | |||||
Joce | Adatlap | 200292 | 2005. március 19. 19:06 | ||
Nem csak az egyszerű fizika, valamit tényleg "mahinálnák" az orfutók hosszával. A fedélzet végén megemeli a gép orrát, segíthet felemelkedni.(?) | |||||
  | Adatlap | 200291 | 2005. március 19. 18:53 | ||
Korzaar! Nem a modern gépek a "szakterületem" de gondolj bele. Nem az orrfutó rugós tagját huzzák össze. Összenyomodik az magától is. 1. a főfutókat befékezik. 2. a hajtómű teljes gázzal üzemel. 3. vajon mi történik az orrfutóval?? Vadász | |||||
korzaar | Adatlap | 200290 | 2005. március 19. 18:41 | ||
SZIASZTOK! FONTOS KÉRDÉSEM VOLNA : MIÉRT ÉS HOGYAN HÚZZÁK ÖSSZE A REPÜLŐGÉP ANYAHAJÓK FEDÉLZETÉRŐL INDITOTT GÉPEK ORRFUTÓJÁNAK RUGÓS TAGJÁT??? A válaszokat nagyon várom. Üdv mindenkinek: korzaar | |||||
5gid | Adatlap | 200289 | 2005. március 19. 17:12 | ||
Sziasztok! Iszonyatos bajba kerültem ui az 1-ok munkatársam nyugdíjba megy és 1 összerakott 1:48-as MiG-29B-t kért... Ez nem is lenne baj csakhogy a gép fülketeteje eltűnt és képtelenség megtalálni... Az idő meg nagyon szorít,így ha valakinek akad 1 komplett tető,vagy ötlete,hogy miképp lehetne pótólni kérném,hogy ossza meg velem mert rendkívül sürgős lenne!!! Előre is köszi!!! | |||||
  | Adatlap | 200288 | 2005. március 18. 20:12 | ||
Sorceror! A Replicában kaphatóak VSZ figurák (szerelők). Vadász | |||||
Sorceror | Adatlap | 200287 | 2005. március 18. 07:36 | ||
hello mindenkinek! 1:72 es orosz figurákat ( Tu 22 höz kellene)szerelők,karbantartók vagy ilyesmi. Nem tudnátok ismét segíteni hogy hol vagy honnan szerezhetek be ilyesmit | |||||
Bombraider | Adatlap | 200286 | 2005. március 15. 19:13 | ||
Tudtok olyan matrica lapot,amin F-14D stenciljei vannak? Nagyon szükségem lenne rá! üdv:bomb | |||||
Bombraider | Adatlap | 200285 | 2005. március 15. 17:29 | ||
Akinek kellenek a Makett Stúdio füzetek megtalálja az ftp-men! Köszönet érte Joce-nak!!! Írj mail-t és leírom, hogy hogyan lépj be! üdv:bomb | |||||
Joce | Adatlap | 200284 | 2005. március 15. 15:09 | ||
Sziasztok ! Keresem az Italeri 834 katalógusszámú 1/48 Tornado IDS makettet, vagy csak a matricalapot. Bármilyen megoldás érdekel, nagyon fontos lenne! Előre is köszi Joce | |||||
Kalóz | Adatlap | 200283 | 2005. március 15. 10:44 | ||
SzaTi! Látod, ez az aranyos ezekben a táblázatokban. Az enyém eredeti Humbrol kiadvány (nyomtatott gyári, színes), de utána néztem több oldalon, mindenütt ezt adta ki. A Te táblázatodban a 47-esnek is a 106 felel meg, márpedig a két szín kissé nem ugyanaz. Valószínűleg nyomdahiba lesz, tehát Hu87=Re57, mint Joce3 is írta. | |||||
Joce | Adatlap | 200282 | 2005. március 15. 09:48 | ||
Szati! Ezen a címen a H87=R57, de a H106=R47 http://www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/reference/humbrol.htm Lesd meg. Joce | |||||
SzaTi | Adatlap | 200281 | 2005. március 15. 09:38 | ||
Azt írod, hogy a Humbrol 87-nek a Revell 57-es felel meg a gyári Humbrol átváltó táblázat szerint, az én birtokomban lévő táblázat nem így tudja. Az 57-es Revell a 106-os Humbrollal egyezik meg. Szerinted melyik a helyes átváltás? Üdv: SzaTi | |||||
SzaTi | Adatlap | 200280 | 2005. március 14. 21:53 | ||
Joce & Kalóz! Köszönöm szépen az infót!! Üdv: SzaTi | |||||
Csabee | Adatlap | 200279 | 2005. március 14. 21:04 | ||
Helló! Az F-15A ASAT ASM-135-ös rakétájáról keresek fotókat, rajzokat, melyek alapján elkészíthető lenne, valamint a repülőgépen található csak erre a gépre jellemző feliratok, képek érdekelnének, esetleg matricaként keresem ha létezik (tudtommal kiadta valamelyik makettgyártó cég). Üdv: Csabee |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kérdésem az volna, hogy a lánctalp futógörgőit a makettre való felragastás előtt is lefesthetem, legalább részben, mivel ha felragasztom, akkor elég nehéz volna a két színnel bíbelődni a makett felé eső belső oldalon.?
(Ill a festett alkatrészekre hogy reagál a ragasztó? megmarja a festést?)
üdv.: Tálti